10 mei en 11 mei Forum update SMF 1.1.x --> SMF 2.0, forum offline.

Gestart door Jeroen de Waal, juli 14, 2011, 16:06:20

Vorige topic - Volgende topic

VlisChris

Als je nu op ... klikt komen de pagina's ook in beeld.

modde239

Citaat van: Joris1971 op mei 26, 2012, 07:20:01
hoi Jeroen

Ik had dit een pagina terug gevraagd maar omdat er geen reactie kwam hieronder nogmaals  ;D ;D ;D

Voorheen als er een topics was met en groot aantal pagina's kon je onderaan op het paginacijfer klikken en kwam er een pop up tevoorschijn met daarin alle pagina nummers, zo kon je gelijk naar pagina 32 gaan bijv.
Waarom is dit weggehaald??

Zie hieronder de afbeelding, als ik nu naar pagina 135 wil gaan, moet je je helemaal scheel klikken... eerst was daar zo een mooie pop-up met alle pagina's in verwerkt

+1

Joris1971

Citaat van: Christiaan S op mei 26, 2012, 10:29:39

Bij mij op mijn ipad niet hoor....

jowi

beunky

"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

Erik

Er was iemand (ene R en Madhouse) die hierover hadden "geklaagd" en toen heeft Jeroen hem weer weggehaald.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Kingpin

Weet niet of dit al voorbij was gekomen maar als je wilt linken naar een specifiek topic section dan krijg ik ineens een heel ander iets dan voorheen.

Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Volumio Rivo Plus Streamer, Kingpin Volumio Power Supply, Gustard X26 III DAC, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye RCA, WireWorld I2S HDMI, IsoAcoustics.

Joris1971

Citaat van: Christiaan S op mei 26, 2012, 10:29:39
]

ok, duidelijk

Joris1971

Kingpin

Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Volumio Rivo Plus Streamer, Kingpin Volumio Power Supply, Gustard X26 III DAC, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye RCA, WireWorld I2S HDMI, IsoAcoustics.

Kingpin

Zonder gekheid ... ik wil naar een bepaalde thread (subforum) en wordt doorgelinkt naar:

http://www.bosch.nl/content/language1/html/8676.htm?gclid=COqpzJu6prACFSYhtAodt1qpYw

Dit kan toch niet de bedoeling zijn ?

VlisChris

Hier net ook inderdaad. Klik een topic aan, en je wordt daar ook daadwerkelijk naar toe verwezen. Maar tegelijk opent er een nieuw tabblad zoals hierboven.
Spam? Foutje?

edit: overigens 1 keer gehad tot nu toe.

RonG

Citaat van: Jeroen de Waal op mei 12, 2012, 09:37:12
Scherp! Die optie komt aankomende week Ron.

Jeroen.

Hi jeroen,

Misschien heb ik het gemist maar is deze optie er nu? Kan deze nml ng niet vinden :)

Jeroen de Waal

Citaat van: RonG op mei 30, 2012, 19:39:26
Hi jeroen,

Misschien heb ik het gemist maar is deze optie er nu? Kan deze nml ng niet vinden :)

Hoi Ron,

Zie het topic over uitschrijven
Ben er nog wel mee bezig.

Jeroen.

morca

Citaat van: Kingpin op mei 29, 2012, 23:38:33
Zonder gekheid ... ik wil naar een bepaalde thread (subforum) en wordt doorgelinkt naar:

http://www.bosch.nl/content/language1/html/8676.htm?gclid=COqpzJu6prACFSYhtAodt1qpYw

Dit kan toch niet de bedoeling zijn ?
Hier nu ook opeens......... Jeroen?
heel vreemd er opend een 2e scherm.....?

Jeroen de Waal

Zoals gezegd in het andere topic waar je reageerde....

Het komt door de reclamebanner van Bosch die op een willekeurig moment aan de onderzijde van het forum voorbij komt.
De banners worden gegenereerd door Google. Foutje van Bosch/Google.

Jeroen.

morca

Citaat van: Jeroen de Waal op mei 30, 2012, 19:49:23
Zoals gezegd in het andere topic waar je reageerde....

Het komt door de reclamebanner van Bosch die op een willekeurig moment aan de onderzijde van het forum voorbij komt.
De banners worden gegenereerd door Google. Foutje van Bosch/Google.

Jeroen.
Sorry ,beter 1 opmerking plaatsen idd  ;)
Ik las die andere daarna ook pas ,anders .....  :-X

htjan160756

Hallo,

Ik heb bij een topic gereageerd en nu krijg ik steeds in "Toon nieuwe reacties op jouw berichten" een melding dat er is gereageerd.
Kan je dit uit zetten en dan bedoel ik voor die topic?

Groetjes J@n
Beamer: DLA-N5B, Film doek: Projecta 108 Inch, Receiver: Pioneer VSX-933 Zwart, Boxen: voor 2 en 2 achter JBL L60, Midden JBL L-center, 2 x JBL Sat20, Subwoofer Mirage BPS-150,  HDMI kabel: ATZEBE HDMI glasvezel 15 meter, Apple TV 4K HDR (2021), Blu-ray Speler: Panasonic DP-UB824 4K, Dune HD Real Vision 4K.

solitaire

Sinds de forum-zonnewende lijkt het erop alsof HTf aanvalliger is geworden voor 'invloeden vn buitenaf'. Spam is al genoemd, maar ik krijg ook nu voor de tweede maal een pop-up melding, die, als ik die toesta, leidt naar een commerciele personeelsadvertentie.

Onderstaand een dump van de pagina waarop ik de pop-up melding ontvang, en een dump van de advertentie waarin het resulteerd.

soli

Hinterm Horizont geht's weiter.

solitaire

Citaat van: solitaire op mei 31, 2012, 12:28:06
Sinds de forum-zonnewende lijkt het erop alsof HTf aanvalliger is geworden voor 'invloeden vn buitenaf'. Spam is al genoemd, maar ik krijg ook nu voor de tweede maal een pop-up melding, die, als ik die toesta, leidt naar een commerciele personeelsadvertentie.

Onderstaand een dump van de pagina waarop ik de pop-up melding ontvang, en een dump van de advertentie waarin het resulteerd.

soli

ah, zie nu een post die eea. verklaard:

"Zit helaas in de reclamebanner die Google genereert.
Kan daar verder niets aan doen.

We hoeven iig niet bang te zijn dat het aan de pc ligt of dat we op de server een virus hebben oid.

Jeroen."
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=post;quote=2195421;topic=123621.0;last_msg=2195500

soli
Hinterm Horizont geht's weiter.

Jeroen de Waal

Om de begrijpelijke irritatie weg te nemen heb ik de Google banner "tijdelijk" verwijderd.

Jeroen.

VlisChris

Citaat van: Christiaan S op mei 26, 2012, 02:21:59
Jeroen,

Zie je nog kans om te kijken naar het niet tonen van plaatjes in quotes zoals het was?

Wedermaal.

Jeroen de Waal

Christiaan, ik weet dat dit nog speelt ;-)
Geef me wat tijd heb het privé even erg druk.

Jeroen.

VlisChris

Geen probleem. Het was me alleen compleet onduidelijk of je er over heen had gelezen of dat het gewoon niet mogelijk was :)
Ik wacht in dat geval gewoon op het gemakje af. Dan komt het "een keer" wel voorbij wanneer je het wat rustiger hebt.

JürgenW

Ik wil even kwijt dat ik de schermopmaak erg prettig vind, met name op de iPad! :clapping: