10 mei en 11 mei Forum update SMF 1.1.x --> SMF 2.0, forum offline.

Gestart door Jeroen de Waal, juli 14, 2011, 16:06:20

Vorige topic - Volgende topic

RonG

Ik weet niet of het al gezegd is hier maar wanneer ik in een topic bij een poll op "bekijk resultaten" klik zie ik geen resultaten :)

Tinus_

Citaat van: Jumping Jack op mei 15, 2012, 08:18:50
De spammers vinden de nieuwe lay-out blijkbaar ook wel geslaagd...
Ja, het is zelfs zwaar irritant. Kan het board "Sticky's, FAQ's etc." gewoon niet tijdelijk op slot? Dan ben je daar ook even vanaf.
rebuilding: Fezz Lybra 300B | Totem Sky Tower | NoName 12tc occ speakercable |

Kingpin

Weet niet of dit al aan de orde is gekomen maar komt de optie "YOUTUBE" weer terug?
Neem aan dat dat zo gebeurd is.
Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Volumio Rivo Plus Streamer, Kingpin Volumio Power Supply, Gustard X26 III DAC, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye RCA, WireWorld I2S HDMI, IsoAcoustics.

FvP

Citaat van: Kingpin op mei 15, 2012, 14:00:39
Weet niet of dit al aan de orde is gekomen maar komt de optie "YOUTUBE" weer terug?
Neem aan dat dat zo gebeurd is.

mis het ook

en kunnen zoeken in een bepaalde topic, zonder eerst via google te moeten gaan

Jeroen de Waal

Wijziging: ik heb de zoekfunctie hersteld. Als je nu in een topic zit en in het zoekveld rechtsbovenin een opdracht geeft dan wordt er gezocht in het topic waar je op dat moment bent.

Jeroen.

Jeroen de Waal

Wijziging: Page dropdown verwijderd. Deze optie is nu tevens niet aanwezig in een topic. Ik kijk nog naar een oplossing.

Jeroen.

Raphie

er is nog erg veel ruimte in de header, kunnen volgens mij nog wel flink wat pixels tussenuit om meer ruimte te maken voor het forum

zowel tussen index en htforum.nl als tussen datum en index en tussen HTFORUM titel en "Hallo"

JBL PRX Power!

Raphie

tevens kan het ICT group logo achter HTFORUM.nl  dit scheelt ook weer een aantal regels.
JBL PRX Power!

twani

Raphie

Citaat van: twani op mei 15, 2012, 20:37:10
Welkom terug Raphie, wel zo gezellig ;)
ja 2 v/d 12 mnd offline is wel voldoende, lijkt erop dat het uberhaupt weer wat gemoedelijker is geworden. blij weer terug te zijn.  :coffee:
JBL PRX Power!

Perfectionist

Citaat van: Raphie op mei 15, 2012, 20:40:49
ja 2 v/d 12 mnd offline is wel voldoende, lijkt erop dat het uberhaupt weer wat gemoedelijker is geworden. blij weer terug te zijn.  :coffee:

Hebben wij ook gemerkt dat het een stuk gemoedelijker is geworden, en we willen dat heel graag zo houden. Zie ook het nieuwe voorwaardelijke banbeleid.
Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

eduard

Jeroen bedankt voor al het werk wat je in het forum stopt. Het forum draait lekker snel.

Het is al vaker genoemd maar ik zou ook graag zien dat de topic titels in de subforums een iets groter en eventueel bold letter type hebben. Het is nu wat lastiger om in een bepaald topic snel terug te vinden.
Ook mis ik page dropdown bij de recente berichten. Deze is handig wanneer ik het forum via mijn mobiel lees :)

Op het avsforum is een optie om naar het eerste ongelezen bericht te gaan in een topic dit vind ik best een handige functie, is deze voor dit forum ook aanwezig?

Mvg
Eduard

BarcoCRT

Citaat van: eduard op mei 16, 2012, 10:30:01
Op het avsforum is een optie om naar het eerste ongelezen bericht te gaan in een topic dit vind ik best een handige functie, is deze voor dit forum ook aanwezig?
Wel eens op NIEUW geklikt naast de topictitel?
2 * Barco Cine 9 | Da-Lite tab-tensioned 3m | Crystalio II | Meridian 568.2MM | Meridian HD621 | Chord SPM 2000 | Pioneer HLD-X9 | PS3
Pioneer LX5090 | Dune BD Prime 3.0

Kjelt

Ejorne

erik s.

vast al voorbij gekomen, maar ik mis op de profielpagina de knop voor gestarte topics door de user heel erg.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

Ejorne

Citaat van: erik s. op mei 16, 2012, 16:32:48
vast al voorbij gekomen, maar ik mis op de profielpagina de knop voor gestarte topics door de user heel erg.

Dat zit in het sub-menu bovenaan en je kunt naast de topics ook de bijlagen van de betreffende persoon terugvinden.

eduard

Kingpin

Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Volumio Rivo Plus Streamer, Kingpin Volumio Power Supply, Gustard X26 III DAC, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye RCA, WireWorld I2S HDMI, IsoAcoustics.

Erik

Wat doet deze functie eigenlijk"[...suspicious]...[/suspicious] er staat bij "hide enclosed form suspious visitors"
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

VlisChris

[suspicious]...[/suspicious]

Test. Zo te zien niets?

morca

Citaat van: erik s. op mei 16, 2012, 16:32:48
Hier ook,nu kan je niet zo makkelijk je eigen topic,s meer terug vinden bedenk ik me nu ,,........
Het zou wel erg fijn zijn als die terug zou kunnen komen, als dat niet teveel werk/gevraagd is.

VlisChris

Profiel - overzicht - toon bijdragen - 2e tabblad vanaf links.
Meteen rechts naast de oranje knop.

morca

Citaat van: Christiaan S op mei 17, 2012, 00:59:14
Profiel - overzicht - toon bijdragen - 2e tabblad vanaf links.
Meteen rechts naast de oranje knop.
Ach ja  :D toppie bedankt  :thumbs-up:
ook me bijlagen nog,handig .

Erik

Citaat van: Christiaan S op mei 16, 2012, 23:41:25
[suspicious]...[/suspicious]

Test. Zo te zien niets?
je moet de puntjes ervoor weghalen die heb ik neergezet omdat je anders niks zag. Tags zie je standaard niet.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill