10 mei en 11 mei Forum update SMF 1.1.x --> SMF 2.0, forum offline.

Gestart door Jeroen de Waal, juli 14, 2011, 16:06:20

Vorige topic - Volgende topic

brtram

Citaat van: Kingpin op mei 12, 2012, 17:32:21
... lettertype is gewoon te klein, heeft niets met leeftijd te maken.
Een beetje design tegenwoordig heeft grotere letters, makkelijker voor je ogen en geeft meer rust.

Zelfde geld voor wel meer dingen hier, zoals onderscheid tussen topics die nog niet gelezen zijn en de daaronder tekst "gestart door ..." maakt het vrij onoverzichterlijk.

+1

Madhouse

Lettertype klein? Ik vind het gewoon goed hoor, is volgens mij niet anders dan voorheen...
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Jeroen de Waal

Citaat van: peterrr op mei 12, 2012, 19:16:23
Van gebruikers  Jeroen,

Grt peterr

Dat is al mogelijk Peter.

Als je naar je eigen profiel gaat zie je daar de optie "Vrienden/negeerlijst". Vervolgens kan je je negeerlijst bewerken en daar personen toevoegen of verwijderen.

Jeroen.

Erik

Wat ik vooral merk is dat :
A) Alles is veel overzichtelijker en leesbaarder geworden.
B) Snelheid, met Firefox sloeg de cpu meter uit tot maximum door die reclames bovenin als ik veel pagina's open had nu nog maar 12% daar zijn mijn cpu en oren heel blij mee.

Klasse Jeroen!
Kan eigenlijk geen negatieve punten vinden tot nu toe.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Jeroen de Waal

Citaat van: Erik op mei 12, 2012, 19:42:45
Kan eigenlijk geen negatieve punten vinden tot nu toe.

Top! Ben er flink mee bezig geweest.

Jeroen.

peterrr

Citaat van: Jeroen de Waal op mei 12, 2012, 19:34:45

Als je naar je eigen profiel gaat zie je daar de optie "Vrienden/negeerlijst". Vervolgens kan je je negeerlijst bewerken en daar personen toevoegen of verwijderen.

Jeroen.

Dank je wel....

Grt peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

Jumping Jack

Het is even wennen, maar het ziet er goed! Mooi werk geleverd  :clapping:.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

donaldk

Citaat van: Jeroen de Waal op mei 12, 2012, 19:34:45

Jeroen.

Kunnen we ook zien wie wie negeert, lol. Ranglijsten met wie het meest genegeerd word;-).

peterrr

:nowink:

;D.  Foei! donald

Leest lekker weg zo...tis de twee dagen mij wel waard geweest
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

VlisChris

First and foremost, top werk geleverd. Gaat zeker goedkomen dat wennen. Verandering is altijd even omschakelen, maar heb het al gehad dat het veel, heel veel meer moeite zou kosten om te wennen.

Toch een kleine vraagje/kritiekpuntje. Voor mijn gevoel kon je voor de update veel makkelijker zien wie een thread opgestart had. Nu staat dat er onder, en op een steeds wisselende plek. Vind ik persoonlijk erg onhandig omdat ik nogal eens zoek op een topicstarter. Is er een mogelijkheid om de topicstarter weer een eigen kolom rechts naast de topictitel te geven bij de hoofdpagina's en aanverwanten?

denoontje

Nou bedankt hoor...top gedaan....en .prima te doen......
Weet nu al niet meer hoe de oude eruit zag ;-)

thx!

thommy

Goed gedaan, ziet er toch heel wat moderner uit!

Echter één opmerking,

Ik vind het minder overzichtelijk omdat de topic titels in de verschillende boards in een fletser kleur zijn, was misschien beter in zwart.
Wat me nu eerst opvalt is 'Started by' en het is dan even beter kijken naar de topic titel omdat deze er niet zo uitspringt.

Voor de rest, petje af hoor O0

R

Dat stond er inderdaad eerst niet bij, alleen de titel, dat was duidelijker.

Citaat van: thommy op mei 12, 2012, 21:58:20
Ik vind het minder overzichtelijk omdat de topic titels in de verschillende boards in een fletser kleur zijn, was misschien beter in zwart.
Wat me nu eerst opvalt is 'Started by' en het is dan even beter kijken naar de topic titel omdat deze er niet zo uitspringt.

garmtz

Met twee bovenstaande opmerkingen eens. Was ook wat mij negatief opviel. Voor de rest uitstekend!

htjan160756

Hallo,

Ja, wat moet ik ervan zeggen.
Er is niet echt veel veranderd, het ziet er wat moderner uit, maar verder is er zo te zien niks veranderd.
Het meeste is nog steeds in het Engels en heb nu een hele grote balk boven in het beeld met niks er in.
ook zie ik in topic veel meer rode kruisjes (normaal plaatjes).
Voor mij is het niet makkelijker geworden, want ik snap echt bepaalde dingen niet, zoals bijvoorbeeld hoe kan ik een topic automatisch zien bij opstarten van deze site als ik daar iets heb gemeld, maar ook hoe kom ik er weer vanaf als ik dat wil?

Groetjes J@n
Beamer: DLA-N5B, Film doek: Projecta 108 Inch, Receiver: Pioneer VSX-933 Zwart, Boxen: voor 2 en 2 achter JBL L60, Midden JBL L-center, 2 x JBL Sat20, Subwoofer Mirage BPS-150,  HDMI kabel: ATZEBE HDMI glasvezel 15 meter, Apple TV 4K HDR (2021), Blu-ray Speler: Panasonic DP-UB824 4K, Dune HD Real Vision 4K.

Leon

Citaat van: htjan160756 op mei 12, 2012, 22:45:26Het meeste is nog steeds in het Engels en heb nu een hele grote balk boven in het beeld met niks er in. ook zie ik in topic veel meer rode kruisjes (normaal plaatjes).

Hoi Jan. Ik denk dat jij minder ziet dan eigenlijk zou moeten. Krijg je nergens de vraag dat je wat invoegtoepassingen moet uitvoeren ?
Volgens mij ontbreekt er wat 'flash' en kun je daardoor geen plaatjes en bewegende beeldjes zien.
Ik ben niet thuis in deze wereld maar het lijkt er op dat je browser niet helemaal 'up to date' is. Hope this helps !!!
Groetjes Leonneke

Ronin79

@ Frank

Ik zag net pas, dat er werd vermeld; dat de Youtube functie er later bij word gezet.
Was dus iets te voorbarig  ;)

Zymotic

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"

rovinggecko

Zag hier een aantal opmerkingen ' dat kan je in je profiel instellen'. En kon dat niet vinden, als ik boven het profiel menu muis dan krijg ik maar drie sub menu's.  :nopompom:

Maar.... heb het gevonden.   :pompom:
Als je 1 van die drie selecteert krijg je er onder een sub menu ('profile info' en 'modify profile'), als je daar met de muis boven 'modify profile' gaat hangen dan krijg je veel meer keus.

Het was mij niet opgevallen dat er een submenu was, omdat de thread bar er tussen zit.

Anyway, voor anderen die de nieuwe opties ook niet kunnen vinden, in het submenu dus, iets lager kijken dan je denkt........ 
HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

jowi

Misschien is het al genoeg om de 2e regel in het overzicht bij 'toon ongelezen berichten sinds je bezoek", dus het stukje "Gestart door xxxxxx in Beeldweergevers (tk)" een stuk kleiner te maken om de boel weer leesbaar te krijgen? Ik vind het echt erg onoverzichtelijk zo... het is echt een zoekplaatje. Ik moet echt moeite doen om te onderscheiden wat nu het bericht is en wat de rommel er omheen is.

Joris1971

Als je op een persoon klikt, krijg je een pagina met daarin profiel etc

Voorheen stond er:
- Bekijk alle berichten van ... (naam forumlid)
Dit is nu verandert in Toon bijdragen

Echter wat ik mis is: Toon alle topics gestart door .. (naam forumlid)

Gaat dit nog komen Jeroen?

Joris1971

En ik krijg geregeld een foutmelding, zie screendump

Perfectionist

Joris,

Als je toon alle bijdragen doet kun je kiezen tussen Berichten, Topics of Bijlagen.
Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

Joris1971

Citaat van: Perfectionist op mei 13, 2012, 10:22:30
Joris,

Als je toon alle bijdragen doet kun je kiezen tussen Berichten, Topics of Bijlagen.

Ok merci, dat had ik niet gezien, duidelijk zo.