10 mei en 11 mei Forum update SMF 1.1.x --> SMF 2.0, forum offline.

Gestart door Jeroen de Waal, juli 14, 2011, 16:06:20

Vorige topic - Volgende topic

Madhouse

Youtube filmpjes moet je apart de code voor aanpassen, dat moet dus nog gebeuren  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

rednax1

Kan de kleur van de gebruikersnamen ook aangepast worden. Het lijkt nu net of is iedereen moderator  ;D
Naim Supernait 3 | Classé Audio CDP-10 | Naim ND5 XS2 | Cambridge Audio CXU | PMC Twenty5.24 | Panasonic TX-48LZW984

| W&M LS-01 | Vandenhul The First Ultimate | DH Labs Silversonic BL-1 |

fugazi_2009

Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Madhouse

Citaat van: rednax1 op mei 12, 2012, 15:55:18
Kan de kleur van de gebruikersnamen ook aangepast worden. Het lijkt nu net of is iedereen moderator  ;D
Kan ook een voordeel zijn voor de mensen die het beter weten  :D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Sk

Het forum is er weer ik ben er happy mee en het ziet er goed uit klasse!

Het eerste wat opvalt is dat de totale ingelogde tijd ontbreekt onder:

Toon ongelezen berichten sinds je laatste bezoek.
Toon nieuwe reacties op jouw berichten.
mei 12, 2012, 15:55:56

Niet dat ik het mis maar zou wel leuk zijn als deze weer terug komt.
Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9

donaldk

Ik blij dat het 12 mei werd, maar helaas nog geen htforum :-[.

Ik weet niet of ik de moderne styling mooier/prettiger vind, eerst even wennen.

Maar een jaar werk, petje af!

@Sk ik heb in ieder geval de toon berichten weer gevonden, staat niet meer in profiel, profiel is ook veranderd, de htforum custom toon berichten gestarte topics is weg.

LocoJ

Mooi, strak, functioneel en vooral... online!  I like it!!
The Underground Cinema
--Epson TW9100--Marantz SR7010--JBL LSR305 (x7)--Polk Audio RC65i (x4)--SVS PB1000 (x2)--Dune HD Base 3D--AppleTV4k—PlayStation4--RUConnected HDMI/interlinks/coax

Check: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=129948.0

Leon

Fine tuning. Mogelijk allang opgemerkt door de bouwers zelf, beschouw het dan slechts als een reminder.  ;)
De zoekbalk (frame) kan mooi 'uitgelijnd worden met de logobalk. De ingevoegde lijnen maken duidelijk wat ik bedoel.

Groetjes Leonneke

Jeroen de Waal

donaldk

Citaat van: Leon op mei 12, 2012, 15:16:34
- Een aantal letters is de lay-out is erg klein geworden, al genoemd, maar kost me meer moeite met lezen

Gezien de gemiddelde leeftijd van de actieve forumleden, zou een iets grotere letter zeker op zijn plaatst zijn. Ik persoonlijk kom hier meestal 's avonds laat en dan helpt een stevige letter zeker.

neptune

Citaat van: donaldk op mei 12, 2012, 16:11:38
Gezien de gemiddelde leeftijd van de actieve forumleden, zou een iets grotere letter zeker op zijn plaatst zijn. Ik persoonlijk kom hier meestal 's avonds laat en dan helpt een stevige letter zeker.
idd.

Complimenten voor Jeroen, moet een behoorlijke klus zijn geweest ?  :clapping:
zet hier iets neer

donaldk

Citaat van: Kingpin op januari 17, 2012, 09:55:06
Als je je wilt afmelden van een notificatie dan krijg ik idd geen email meer maar wel steeds de notificatie in je "Toon nieuwe reacties op jouw berichten.".
Graag zou ik willen zien dat ook deze niet meer doorgestuurd wordt (of ik moet de optie hebben gemist waar je dit uit kunt zetten).

Wordt komende week aangepakt meldde jeroen.

Persoonlijk heb ik al diverse malen bijn aop 'omhoog' geclicked, omdat ik daar 'volgende' en 'laatste' verwacht en ook wel mis. Hier dus: '1 ... 4 5 [6] 7   Omhoog'.

Effe pasted uit ander topic, dacht dat ik hier reageerde, vandaar.

Deleted member

Ik heb niks te klagen eigenlijk, even wennen maar gebruik 't forum nu al net als voorheen en net zo makkelijk en intuïtief bedoel ik. Het is supersnel geworden in elk geval!! Complimenten! :worship:

Is er trouwens ergens een overzicht van wat er allemaal is veranderd of aan nieuwe functionaliteit bij is gekomen?

edit: Topic titels in een 'bold' lettertype zoals door velen geopperd en/of de starter van een topic in een aparte kolom zou bij nader inzien toch wel heel fijn zijn inderdaad. Bij sticky topics is het 'bold' lettertype al wel het geval en dat leest toch even makkelijker inderdaad.  :)

Ghosty J

Voor de wat oudere onder ons  ;D
Dit werkt ook perfect op iedere site.
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Ghosty J

Citaat van: Antoine op mei 12, 2012, 16:33:47
Ik heb niks te klagen eigenlijk, even wennen maar gebruik 't forum nu al net als voorheen en net zo makkelijk en intuïtief bedoel ik. Het is supersnel geworden in elk geval!! Complimenten! :worship:

Is er trouwens ergens een overzicht van wat er allemaal is veranderd of aan nieuwe functionaliteit bij is gekomen?

edit: Topic titels in een 'bold' lettertype zoals door velen geopperd en/of de starter van een topic in een aparte kolom zou bij nader inzien toch wel heel fijn zijn inderdaad. Bij sticky topics is het 'bold' lettertype al wel het geval en dat leest toch even makkelijker inderdaad.  :)
http://wiki.simplemachines.org/smf/Differences_between_SMF_2.0_and_SMF_1.1
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

donaldk

Citaat van: Ghosty J op mei 12, 2012, 16:44:47

Valt de helft van de pagina buiten beeld!

Scaling is ook niet bepaald mooi, dus je krijgt vage rafelranden.

chansig

Mooi gedaan mannen..ik vind de layout helemaal top. Vele male beter dan de andere.

Gr Hans
Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

solitaire

Goed dat er aan de veiligheid/gebruikersvriendelijkheid van/rondom het forum gewerkt wordt (fantastisch dat daar twee dagen werken in wordt geinvesteerd). :worship:

Persoonlijk krijg ik hoofdpijn als ik kijk naar de lijsten 'toon nieuwe reacties ...' / 'toon ongelezen berichten ...' en probeer er wegwijs in te worden: te veel gegevens met te weinig onderlinge visuele clues. De vette threadtitels zoals gebruikt worden bij pinlocked threads of de oranje threadtitels in gebruik op de indexpagina maken voor mij eea. stukken beter leesbaar.

Maar OK, finetunen ... geheel in het kader van onze hobby 8)

soli
Hinterm Horizont geht's weiter.

Kingpin

Citaat van: Ghosty J op mei 12, 2012, 16:44:47
Come on ... Dan krijg je artifacts, lettertype is gewoon te klein, heeft niets met leeftijd te maken.
Een beetje design tegenwoordig heeft grotere letters, makkelijker voor je ogen en geeft meer rust.

Zelfde geld voor wel meer dingen hier, zoals onderscheid tussen topics die nog niet gelezen zijn en de daaronder tekst "gestart door ..." maakt het vrij onoverzichterlijk.
Op de ipad klik ik voordurend verkeerde dingen aan die ik voorheen makkelijker kon aanklikken omdat het nu "kleiner" is.
Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Volumio Rivo Plus Streamer, Kingpin Volumio Power Supply, Gustard X26 III DAC, MoFi Sourcepoint 10 Master Edition, Apogee Wyde Eye RCA, WireWorld I2S HDMI, IsoAcoustics.

vertmaori

Op een 24inch scherm dat Full HD wordt aangestuurd is er prima te lezen.  ;D
Sony 65A1,
Denon AVR X4100W, Denon DBT 3313UD, B&W CM7 afronts, B&W CM Centre, B&W CM1 rears
MJ Acoustics Reference 100 Mk II
PS4 pro

alexander2

Al heb ik de griep het ziet er toppie uit.
Heren mijn complimenten. :clapping: :clapping: :clapping: :clapping:

peterrr

Werkt de ignore functie al?

En zo ja hoe doe je dat?
Grt peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

Joris1971

Citaat van: donaldk op mei 12, 2012, 16:11:38

in browser safari kun je dat zelf groter maken...

Jeroen de Waal

Citaat van: peterrr op mei 12, 2012, 19:10:32
Werkt de ignore functie al?

En zo ja hoe doe je dat?
Grt peterr

Doel je op het ignoren van gebruikers of van topics?

Jeroen.

peterrr

Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2