A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 28 gasten bekijken dit topic.

twani

Citaat van: AbZ op juli  9, 2013, 21:41:06
Stabiele luisteraar  :thumbs-up:
dan wordt het niet nat.
Ach ja, het HAVO diploma was mijn laatste wapenfeit :D

twani


Bas Akkerman

#5877
Citaat van: twani op juli  9, 2013, 21:49:36
Op opleidingsgebied dan...... :D
Oh, je dealt niet alleen in auto's...? ;D
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

AbZ

No offense he twani, je ziet het overal  ;)
Kon het ff niet laten en jij kan het gelukkig wel hebben  :coffee:

Citaat van: Bas Akkerman op juli  9, 2013, 21:50:38
Oh, je dealt niet alleen in auto's...? ;D
Da's dan de vrolijkste wapenhandelaar die ik ken  :D

twani

Citaat van: AbZ op juli  9, 2013, 21:56:01
No offense he twani, je ziet het overal  ;)
Kon het ff niet laten en jij kan het gelukkig wel hebben  :coffee:
Da's dan de vrolijkste wapenhandelaar die ik ken  :D
Ben eigenlijk vooral boos op mezelf, heb een hekel aan de "verkwanseling" van de NL taal :devil:

Enne, tuurlijk kan ik dat hebben ;)



AbZ

Ach weet je, zonder veranderingen was de NL taal er ook nooit gekomen.
Ik zou me er niet over opwinden...  behalve als het leuk is.

twani

Citaat van: AbZ op juli  9, 2013, 22:13:45
Ach weet je, zonder veranderingen was de NL taal er ook nooit gekomen.
Ik zou me er niet over opwinden...  behalve als het leuk is.

Oké ik zal er niet in blijven "hangen", daar is niemand bij gebaaD :D

twani

Citaat van: Bas Akkerman op juli  9, 2013, 21:50:38
Oh, je dealt niet alleen in auto's...? ;D
God, hij is nu bij mij ook gevallen Bas :blush: :laugh:  beter laat dan nooit.......

sultankat

Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

Bas Akkerman

#5884
Citaat van: AbZ op juli  9, 2013, 21:56:01
[...]Da's dan de vrolijkste wapenhandelaar die ik ken  :D
Ik ken Theo nog niet, een andere wapenhandelaar wel.  ;) Wel een aardige gozer, alleen een beetje impulsief. Was ook in de rolstoel gekomen doordat ie in z'n rug was geschoten. Dan weet je genoeg...

Citaat van: twani op juli  9, 2013, 22:56:54
God, hij is nu bij mij ook gevallen Bas :blush: :laugh:  beter laat dan nooit.......
Gebeurt wel vaker met slechte grappen. :dontgetit:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Citaat van: Bas Akkerman op juli 10, 2013, 07:29:26
Ik ken Theo nog niet, een andere wapenhandelaar wel.  ;) Wel een aardige gozer, alleen een beetje impulsief. Was ook in de rolstoel gekomen doordat ie in z'n rug was geschoten. Dan weet je genoeg...
Gebeurt wel vaker met slechte grappen. :dontgetit:
Ik ben ook aardig en impulsief maar het ergste wat mij is overkomen is dat het "in m`n rug is geschoten".......

Bas Akkerman

Citaat van: twani op juli 10, 2013, 12:25:59
Ik ben ook aardig en impulsief maar het ergste wat mij is overkomen is dat het "in m`n rug is geschoten".......
Ook erg vervelend, maar klinkt net wat minder crimineel. ;)
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Ach autoverkopers en criminaliteit, `t zal wel nooit helemaal van elkaar worden losgekoppeld :nopompom:

Bas Akkerman

Citaat van: twani op juli 10, 2013, 12:52:29
Ach autoverkopers en criminaliteit, `t zal wel nooit helemaal van elkaar worden losgekoppeld :nopompom:
Dat zijn jouw woorden Theo. :nowink:

Ik antwoordde hier op:
Citaat van: twani op juli  9, 2013, 21:45:04
Ach ja, het HAVO diploma was mijn laatste wapenfeit :D
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

#5889
Vandaag is het pakketje van Doede Douma binnengekomen. Ik moet nog even aan het idee wennen dat ik die berg met "electroschroot" zelf in elkaar ga solderen :D

Morgen maar even foto's maken van de hele bups...

YamahaRXV

Wat is het stil hier zeg.... ???  Dat ben ik niet gewend eerlijk gezegd.... :crazy:
Geen foto,s, geen info of details over het dac project ??  Kom op Theo  :pompom:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

eddy135

Citaat van: YamahaRXV op juli 16, 2013, 00:17:54
Wat is het stil hier zeg.... ???  Dat ben ik niet gewend eerlijk gezegd.... :crazy:
Geen foto,s, geen info of details over het dac project ??  Kom op Theo  :pompom:

Gaat blijkbaar volledig op in het soldeerklusje.... :)
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

twani

Ik ben behoorlijk stil geworden van het aantal losse onderdeeltjes dat ik in de doos van Doede aantrof :crazy: ;D


Verder ben ik inderdaad een beetje "discussiemoe" en zie ik her en der op het forum de "repeteerwekker" voorbij komen. Iedere keer dezelfde opbouw van een discussie, iedere keer dezelfde clash, en dan altijd weer dezelfde zalvende woorden van ofwel de mensen in kwestie, danwel een corrigerende opmerking van de mods om eea weer leefbaar te maken.

Er zit me nog iets dwars maar dat laat ik maar zo anders krijgen we een enorme aanvaring tussen 2 (grote :D) groepen op het forum. Laten we het erop houden dat het in algemene zin niet erg wordt gewaardeerd als je het onderwerp "Zweef-Tweaken" enigszins kritisch bejegend.

En dat kritisch bejegenen is nodig want het "Zweef-Tweakvirus" steekt werkelijk overal de kop op :P

Jan, jij zit ook iets meer in de believershoek dan ikzelf maar "pist" dat niet over het hele forum heen en daardoor blijft het interessant en leesbaar en bovenal geloofwaardig.

Zelf zit ik dus niet in de "bouwmarktkabelhoek" maar al helemáál niet in de "zekering moet precies 90 uur en 33 seconde inspelen hoek"

Ik zie mezelf in het gewogen, realistische, te begrijpen en nog te geloven midden van het "believersspectrum", aan de voorzichtige kant dan ook nog.



Begrijp me niet verkeerd, ook ík geloof in tuning maar alles met mate ;)

Verder is alles goed hoor Jan en de foto's komen er ook maar het weer en de tuin zijn ook erg fijn momenteel.

Is Brandon weer een beetje oké ná zijn poging het asfalt een lesje te leren :nopompom:

Hoop dat de "restschade" gering zal zijn.

PS: ik weet haast wel zeker dat "kleine Jan" het vroeger nog wel bonter maakte :D

Xander32

Kleine Jan verkoos volgens mij het happen in het zand boven het asfalt :D.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Bas Akkerman

#5894
Citaat van: Xander32 op juli 16, 2013, 07:41:29
Kleine Jan verkoos volgens mij het happen in het zand boven het asfalt :D.
Heb mijn tong in mijn jeugd eens finaal doormidden gebeten (was net een slang) toen ik mijn loopvermogen wat onderschatte bij het over een zandbak springen. Ook dat kan dus flink zeer doen. ;)

Theo, wat betreft het "zweefgebeuren"? Gewoon je oren vertrouwen!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Citaat van: Bas Akkerman op juli 16, 2013, 08:35:52
Heb mijn tong in mijn jeugd eens finaal doormidden gebeten (was net een slang) toen ik mijn loopvermogen wat onderschatte bij het over een zandbak springen. Ook dat kan dus flink zeer doen. ;)

Theo, wat betreft het "zweefgebeuren"? Gewoon je oren vertrouwen!

Nou dat doe ik wel hoor Bas...heb zojuist een Cardas Crosslink in de set gehangen en de Chord Crimson+ eruit gehaald. Ben benieuwd of ik verschil hoor :nopompom:

Tussen Leben en Harbeth schijnt Cardas te horen..............zegt men :D

Eerst even douchen en dan maar eens luisteren  ;)

Bas Akkerman

Citaat van: twani op juli 16, 2013, 20:20:16
Nou dat doe ik wel hoor Bas...heb zojuist een Cardas Crosslink in de set gehangen en de Chord Crimson+ eruit gehaald. Ben benieuwd of ik verschil hoor :nopompom:

Tussen Leben en Harbeth schijnt Cardas te horen..............zegt men :D

Eerst even douchen en dan maar eens luisteren  ;)
De Chord zegt me niks. Wel van naam, maar heb het zelf nog nooit gehoord. Ben benieuwd of en zo ja wat je hoort aan verschil.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Jumping Jack

Ik heb chord cobra's tussen dt / phonopré / SU, dus je hebt al wel eens chord gehoord  ;).
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

tompj

Citaat van: twani op juli 16, 2013, 20:20:16
Nou dat doe ik wel hoor Bas...heb zojuist een Cardas Crosslink in de set gehangen en de Chord Crimson+ eruit gehaald. Ben benieuwd of ik verschil hoor :nopompom:

Tussen Leben en Harbeth schijnt Cardas te horen..............zegt men :D

Eerst even douchen en dan maar eens luisteren  ;)
Heb ik ook die Crosslink. Ben benieuwd.
Speakers: QLN Signature 3 (binnenkort vervangen door Devore Orangutan 0/Baby)
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen digitaal: CD: Accuphase DP-55V. Streamer: Naim ND5 XS2.
Bron analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element

YamahaRXV

Citaat van: twani op juli 16, 2013, 07:30:36
Ik ben behoorlijk stil geworden van het aantal losse onderdeeltjes dat ik in de doos van Doede aantrof :crazy: ;D


Verder ben ik inderdaad een beetje "discussiemoe" en zie ik her en der op het forum de "repeteerwekker" voorbij komen. Iedere keer dezelfde opbouw van een discussie, iedere keer dezelfde clash, en dan altijd weer dezelfde zalvende woorden van ofwel de mensen in kwestie, danwel een corrigerende opmerking van de mods om eea weer leefbaar te maken.

Er zit me nog iets dwars maar dat laat ik maar zo anders krijgen we een enorme aanvaring tussen 2 (grote :D) groepen op het forum. Laten we het erop houden dat het in algemene zin niet erg wordt gewaardeerd als je het onderwerp "Zweef-Tweaken" enigszins kritisch bejegend.

En dat kritisch bejegenen is nodig want het "Zweef-Tweakvirus" steekt werkelijk overal de kop op :P

Jan, jij zit ook iets meer in de believershoek dan ikzelf maar "pist" dat niet over het hele forum heen en daardoor blijft het interessant en leesbaar en bovenal geloofwaardig.

Zelf zit ik dus niet in de "bouwmarktkabelhoek" maar al helemáál niet in de "zekering moet precies 90 uur en 33 seconde inspelen hoek"

Ik zie mezelf in het gewogen, realistische, te begrijpen en nog te geloven midden van het "believersspectrum", aan de voorzichtige kant dan ook nog.



Begrijp me niet verkeerd, ook ík geloof in tuning maar alles met mate ;)

Verder is alles goed hoor Jan en de foto's komen er ook maar het weer en de tuin zijn ook erg fijn momenteel.

Is Brandon weer een beetje oké ná zijn poging het asfalt een lesje te leren :nopompom:

Hoop dat de "restschade" gering zal zijn.

PS: ik weet haast wel zeker dat "kleine Jan" het vroeger nog wel bonter maakte :D

Maar ik mag hopen dat je toch nog wel gat ziet in de opbouw van de DAC Theo ?  ;D

Ik snap overigens wel wat je bedoelt met een stukje discussie vermoeidheid die kan ontstaan na telkens weer hetzelfde repertoire aan te moeten horen (in dit geval lezen)  ;)
Tja, ik lees ook bepaalde dingen waarbij ik soms sterk m,n wenkbrauwen moet fronsen en weer een andere keer moet glimlachen. En ja, soms zit ik ook tegen het moment aan dat ik tegen bepaalde mensen zou willen schreeuwen: stop daar nou eens mee, je komt nu echt niet meer geloofwaardig over en je maakt jezelf volkomen belachelijk !
Aan de hand van de vaak totaal uiteenlopende reacties is dan ook wel te merken dat er geen begrip meer opgebracht kan worden voor het grensoverschrijdende ''zweef tweaken'' want dat is in veel gevallen het discussie onderwerp.

En ja, ik zal als ik het zo mag zeggen ook wel wat meer in het ''believerskamp'' thuishoren, en daarom wat makkelijker de ''leven en laten leven '' gedachte hebben, ondanks de ook bij mij vaak opkomende gedachte: Oh nee, niet weer hé... :unhappy:
De tweaks/tuning die ik uitgevoerd heb probeer ik altijd (als mensen het willen weten uit interesse) zo goed mogelijk onderbouwd en geloofwaardig weer te geven en ondanks dat ik het volledig voor mijn eigen (luister)plezier doet vind ik het wel fijn als de mensen die hier geweest zijn en komen ook daadwerkelijk de veranderingen/verbeteringen kunnen beamen. Zoals Bas overigens aangeef vertrouw ik ook volledig op m,n eigen oren en zolang die je niet bedriegen moet het voor je zelf allemaal verantwoord zijn.
Als het zo is dat mensen zich aan mijn postings gaan storen dan mag dat best aangegeven worden, maar dan graag op een technisch onderbouwde en meer sociale en ''open vizier'' manier.
De manier waarop bepaalde personen zich manifesteren hier op het forum vind ik soms alle perken te buiten gaan en daar kan ik dan weer erg slecht tegen en vind het eerlijk gezegd erg zonde om hier mijn tijd mee te verdoen, maar soms heb je van die momenten dat je toch even tegengas wil geven  ;)
Op dat soort momenten pak ik maar weer het boek van Stephan R. Covey (ooit gehad op een managementcursus) en probeer dan maar weer de boel te relativeren na het lezen over ''de cirkel van invloed en betrokkenheid''.  Interessant boek overigens.... :D

Maar goed, weer even genoeg serieus geluld en ik verlang eerlijk gezegd weer naar die gezellige koffiecorner momenten die in dit topic vaak naar voren zijn gekomen.
(heb nog wat mooie foto,s hier op de harde schijf.... :tongue2: :D)

Met Brandon gaat het overigens al weer een stuk beter; de praatjes en een stukje gezonde kinderlijke brutaliteit zijn al weer aardig teruggekeerd  ;D



Groeten,

Jan
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8