A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

twani


blue-eyes

Ben je audio verkoper geworden :D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

twani

Citaat van: blue-eyes op maart 17, 2024, 15:21:57Ben je audio verkoper geworden :D

Eerder verzamelaar  :D

Maar neuhhh, dit heb ik allemaal al lang eigenlijk...

twani

Geen betere raad dan voorraad.

twani

#17554
De Guarneri's die erop horen liggen nog ergens in een andere hoek😂

Ik geef momenteel méér de voorkeur aan de klassieke romige sound van the old English Castle luidsprekers boven de Guarneri..

kappa9

Citaat van: twani op maart 17, 2024, 15:26:53De Guarneri's die erop horen liggen nog ergens in een andere hoek😂

Ik geef momenteel méér de voorkeur aan de klassieke romige sound van the old English Castle luidsprekers boven de Guarneri..
Heb je de Guarneri's wel eens in combinatie een buizenversterker beluisterd?
Mano streamer | Gustard X-16 | musical fidelity a5.5 | Analysis Audio Epsilon | Audiolab 6000 CDT

Dura

Harbeth P3ESR, Powernode N330, LG G3 55' less is more.

JoWa

Intel NUC G10 - LMS / Qobuz - Luxman PD-291 - Marantz SA-KI Pearl - Sony UBP-X800M2 - Linn Akurate Katalyst DSM/3 - Dynaudio Focus 30XD - LG 75UN70706LD - Hifiman Ananda BT / B&O Beoplay HX

Dura

#17558
Citaat van: JoWa op maart 20, 2024, 10:51:01Die zijn van Twani  :)

Haha, echt waar? ;D Dat witte tv meubel komt met inderdaad bekend voor.
Harbeth P3ESR, Powernode N330, LG G3 55' less is more.

MarKath

Citaat van: MarKath op maart 13, 2024, 14:06:11Hallo Theo,

Jij als (inmiddels) Castle expert, weet jij iets te melden over de Castle Avon 5?

Ik twijfel over de aanschaf, ben ook altijd al gecharmeerd geweest van Castle, maar het is er nooit van gekomen om een set aan te schaffen.

Ik hoor van jou.

Groeten,
Marcel

Ik heb toch maar niet op jouw reactie gewacht.

Ik ben inmiddels trotse bezitter van een mooie set Castle Avon 5.
Je kunt beter rijk leven dan rijk sterven!

twani

#17560
How retro can you go..

Vandaag maar eens een 70's setup in elkaar geflanst....

Quad 33
Quad 303
Meridian 203 DAC
Castle AVON
WIIM streamer zónder voedingsupgrade
Gamma luidsprekersnoer
Géén dure switch want WIFI


En verrek, t heeft alles bij elkaar nog geen 600 gekost (ooit) en nu blijkt dat je niks méér nodig hebt....

IMG_8560.jpegIMG_8561.jpegIMG_8562.jpegIMG_8563.jpeg   

chansig

Nou ja, een beetje ruimte om je speakers zou niet verkeerd zijn.

Gr. Hans
Teleskopos, 2 x JBL 8400P,  Paradigm PW link,  BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Leeuwarden

#17562
WIIM ding maar even op Markplaats ruilen voor een ouwe Lenco platenspeler of, beter zelfs, één of andere ouwe bandrecorder...

genesis

Carpe Diem

minplus

Ze blijven mooi en bijzonder, die Quadjes.
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

mmuetst

Lekker hoor zo'n volle mancave. Ben je nog met nieuwe projecten (restoraties) bezig?
Geniet van Audio, maar betaal met mate.

twani

Citaat van: chansig op juli 15, 2024, 17:54:04Nou ja, een beetje ruimte om je speakers zou niet verkeerd zijn.

Gr. Hans

Ik draai alleen maar Dark Ambient muziek Hans.

Géén beat, géén bass dus nul akoestische problemen  :D

twani

Citaat van: Leeuwarden op juli 15, 2024, 18:49:17WIIM ding maar even op Markplaats ruilen voor een ouwe Lenco platenspeler of, beter zelfs, één of andere ouwe bandrecorder...

Hij gaat digitaal uit naar de Meridian...

Daar ga ik niks meer aan kunnen verbeteren  :colgate:

twani


chansig

Citaat van: twani op juli 15, 2024, 20:56:09Ik draai alleen maar Dark Ambient muziek Hans.

Géén beat, géén bass dus nul akoestische problemen  :D


:D  :D


Zit toch wel iets van ruimtelijkheid in de muziek ? Ach beetje reflectie kan dan geen kwaad.

Gr. Hans
Teleskopos, 2 x JBL 8400P,  Paradigm PW link,  BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

twani

Citaat van: mmuetst op juli 15, 2024, 20:52:41Lekker hoor zo'n volle mancave. Ben je nog met nieuwe projecten (restoraties) bezig?
Pff nou, best veel eigenlijk...

Zodra ik een project weer oppak komt ik weer op de lijn :)

DofN

Citaat van: twani op juli 15, 2024, 20:56:09Ik draai alleen maar Dark Ambient muziek Hans.

Géén beat, géén bass dus nul akoestische problemen  :D

In mijn dark ambient zit een hoop laag, toch :) Leuk dat je het nog steeds luistert. Helaas is door je tijdelijke afscheid van het forum, die permanent leek, de klad gekomen in het delen van tips. Heb veel van je tips in mijn bibliotheek staan. Ik post mijn "ratelende wasmachine in space" muziek nog wel regelmatig in het algemene muziekdraadje.

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Marco66

Vind die castle speakers best fraai om te zien!
Woonkamer: Topping DX9, AUDIOPHONICS AP300-S250NC, Auralic Altair, John Eekels monitoren
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

twani

Citaat van: DofN op juli 15, 2024, 21:03:29In mijn dark ambient zit een hoop laag, toch :) Leuk dat je het nog steeds luistert. Helaas is door je tijdelijke afscheid van het forum, die permanent leek, de klad gekomen in het delen van tips. Heb veel van je tips in mijn bibliotheek staan. Ik post mijn "ratelende wasmachine in space" muziek nog wel regelmatig in het algemene muziekdraadje.



T blijft een mooi genre DON.

Alhoewel de argeloze toehoorder je al snel voor gek verklaard vind ik t toch muziek voor fijnproevers... :)

mmuetst

Citaat van: twani op juli 15, 2024, 16:52:57Gamma luidsprekersnoer

Dat zeg ik, Gamma, de echte doe het Zelleverd ken niet zonder de Gamma  :D
Geniet van Audio, maar betaal met mate.