A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Deleted Member 2


lynch1979


Deleted Member 2

#4927
Ik kan over wat ik met UPC mee maak een boek schrijven: Hoe jaag ik klanten zo effectief mogelijk weg.

Het is onmogelijk te verzinnen en je moet het meegemaakt hebben om het te geloven wat ik na de aanschaf van die !^#$$%^^& Ho.... heb mee gemaakt met de medewerkers van U....%^*^^%

De combinatie van een product met een dienst die veel te vroeg op de markt zijn gezet door een bedrijf dat is voorzien van voldoende incompetente en ongeïnteresseerde medewerkers, is dodelijk. dat laatste geldt voor de klant en gelukkig ook voor bedrijven die vinden dat ze zich dat kunnen veroorloven.

Het ging zelfs zo ver dat ze me bloemen wilden sturen. Toen ik aan gaf dat ik van dit bedrijf absoluut geen bloemen wenste te ontvangen, stuurden ze deze toch  :devil:.

En zo kan ik ik nog pagina's lang door gaan, maar dat doe ik niet. Ik begin al weer woest te worden.

Het is zelfs zo ver dat ik overweeg een schotelantenne op m'n zolder te zetten........

twani

Mmmm, net even postcode check gedaan. Geen glasvezel in Zandvoort, dus max 80  en 8 mb  :nopompom:

Daar doe ik het niet voor natuurlijk :P.   Ik betaal (zo verteld Monique me net) €65 voor het "zwaarste all in one" pakket van Ziggo + € 10 voor Spotify..........

twani

Citaat van: Onder013 op april 23, 2013, 21:04:14
Ik kan over wat ik met UPC mee maak een boek schrijven: Hoe jaag ik klanten zo effectief mogelijk weg.

Het is onmogelijk te verzinnen en je moet het meegemaakt hebben om het te geloven wat ik na de aanschaf van die !^#$$%^^& Ho.... heb mee gemaakt met de medewerkers van U....%^*^^%

De combinatie van een product met een dienst die veel te vroeg op de markt zijn gezet door een bedrijf dat is voorzien van voldoende incompetente en ongeïnteresseerde medewerkers, is dodelijk. dat laatste geldt voor de klant en gelukkig ook voor bedrijven die vinden dat ze zich dat kunnen veroorloven.

Het ging zelfs zo ver dat ze me bloemen wilden sturen. Toen ik aan gaf dat ik van dit bedrijf absoluut geen bloemen wenste te ontvangen, stuurden ze deze toch  :devil:.

En zo kan ik ik nog pagina's lang door gaan, maar dat doe ik niet. Ik begin al weer woest te worden.

Het is zelfs zo ver dat ik overweeg een schotelantenne op m'n zolder te zetten........
Je bent niet tevreden dus? :P

YamahaRXV

#4930
Citaat van: Onder013 op april 23, 2013, 21:04:14
Het is zelfs zo ver dat ik overweeg een schotelantenne op m'n zolder te zetten........

Waarom denk je dat ik al jaren een schotel op mijn dakterras heb staan  ;)
Heb zelf ook al de nodige ellende meegemaakt met UPC en kan heel goed je frustratie begrijpen hoor.
Toen alle ellende van veel bellen en mailen achter de rug was en ik mijn eigen antenne voorziening (schotel) had, heb ik van nijd alle coaxbekabeling hier uit de muren getrokken en aan stukken geknipt  :D
Ik heb toen ook gezworen dat ik nooit, maar dan ook nooit meer afhankelijk van UPC wilde zijn.
De eerlijkheid gebiedt mij wel te zeggen dat Canal Digitaal nou ook niet echt uitblinkt in service gerichtheid, maar de laatste 5 jaar gaat het erg goed en voor € 20,00 in de maand heb ik meer dan 1000 zenders, waaronder vele HD zenders en ook mooie ''natuurzenders''  :tongue2:
Pasgeleden is de duitse zender Auto Motor en Sport er aan toegevoegt en daar ben ik zeer content mee.

Maar je kan mij UPC Horizon dus niet met warmte aanbevelen Henk ?  :)

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Deleted Member 2

Citaat van: YamahaRXV op april 23, 2013, 21:56:21
Waarom denk je dat ik al jaren een schotel op mijn dakterras heb staan  ;)

Maar je kan mij UPC Horizon dus niet met warmte aanbevelen Henk ?  :)

Ik heb het nog zo gezegd: Geen Hor...^&^^% :devil:

Als ik een goede provider vind voor vaste telefonie, ben ik weg.
Die vaste telefoonlijn met fixed fee voor nationaal, internationaal en mobiel heb ik nodig omdat ik een groot verbruiker ben. ;D

YamahaRXV

Citaat van: Onder013 op april 23, 2013, 22:07:52
Ik heb het nog zo gezegd: Geen Hor...^&^^% :devil:

Dat is duidelijk dus... :D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Deleted Member 2

Citaat van: YamahaRXV op april 23, 2013, 22:11:29
Dat is duidelijk dus... :D

Je kan nu ook een H.. abo afsluiten zonder de box. Dit is afgedwongen door de consumentenorganisaties.....


twani

Citaat van: YamahaRXV op april 23, 2013, 21:56:21
Waarom denk je dat ik al jaren een schotel op mijn dakterras heb staan  ;)
Heb zelf ook al de nodige ellende meegemaakt met UPC en kan heel goed je frustratie begrijpen hoor.
Toen alle ellende van veel bellen en mailen achter de rug was en ik mijn eigen antenne voorziening (schotel) had, heb ik van nijd alle coaxbekabeling hier uit de muren getrokken en aan stukken geknipt  :D
Ik heb toen ook gezworen dat ik nooit, maar dan ook nooit meer afhankelijk van UPC wilde zijn.
De eerlijkheid gebiedt mij wel te zeggen dat Canal Digitaal nou ook niet echt uitblinkt in service gerichtheid, maar de laatste 5 jaar gaat het erg goed en voor € 20,00 in de maand heb ik meer dan 1000 zenders, waaronder vele HD zenders en ook mooie ''natuurzenders''  :tongue2:
Pasgeleden is de duitse zender Auto Motor en Sport er aan toegevoegt en daar ben ik zeer content mee.

Maar je kan mij UPC Horizon dus niet met warmte aanbevelen Henk ?  :)


Natuurzenders én auto's, wat heeft en man méér nodig ;D

vanzomereng

Citaat van: twani op april 23, 2013, 22:44:55
Natuurzenders én auto's, wat heeft en man méér nodig ;D
Vrouwen, Indische rijsttafels, bluesmuziek en snelle motoren en 1x per week een zak zoete harde drop :D
Luidsprekers: B&W 702S2,  All-In-One: Atoll SDA300-Signature,
Blue-ray player: Denon DVD-3800BD

YamahaRXV

Citaat van: twani op april 23, 2013, 22:44:55
Natuurzenders én auto's, wat heeft en man méér nodig ;D

+1  ;) En audio niet te vergeten.... O0
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

Citaat van: VANZOMERENG op april 23, 2013, 22:52:47
Vrouwen, Indische rijsttafels, bluesmuziek en snelle motoren en 1x per week een zak zoete harde drop :D

:clapping:  Die Indische rijsttafels heb ik in ieder geval geen gebrek aan met een Indische vriendin die niet geheel onverdienstelijk kan koken  :P
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: YamahaRXV op april 23, 2013, 23:01:46
:clapping:  Die Indische rijsttafels heb ik in ieder geval geen gebrek aan met een Indische vriendin die niet geheel onverdienstelijk kan koken  :P
Je hebt altijd "baas boven baas" ;D

Xander32

Citaat van: YamahaRXV op april 23, 2013, 23:01:46
:clapping:  Die Indische rijsttafels heb ik in ieder geval geen gebrek aan met een Indische vriendin die niet geheel onverdienstelijk kan koken  :P

:confused:


... ben ik die tafel misgelopen ... doet voorts niets af aan de heerlijke broodjes hoor ;).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

YamahaRXV

Citaat van: Xander32 op april 24, 2013, 08:19:39
:confused:


... ben ik die tafel misgelopen ... doet voorts niets af aan de heerlijke broodjes hoor ;).

De volgende keer zal ik er voor zorgen dat de vrouw des huizes wat lekkers klaarmaakt  ;) :D

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Jan welke opstelling draait nu het vaakst? De MM of gewoon de SU? Of doe je, afhankelijk van je mood, beiden af en toe?

Gr
Theo en Monique

YamahaRXV

#4942
Citaat van: twani op april 25, 2013, 21:07:34
Jan welke opstelling draait nu het vaakst? De MM of gewoon de SU? Of doe je, afhankelijk van je mood, beiden af en toe?

Gr
Theo en Monique

Je kan beter vragen welke opstelling alleen nog maar draait hier..... ::)
Als je het niet durft te raden dan wil ik jou het antwoord wel even via PM laten weten  ;)

Ik heb mij voorgenomen om hier niet meer over de ... .... te praten; de reden hoef ik niet te vermelden denk ik....  >:(  Voor mij is de lol v.w.b. dit onderwerp er helemaal af, maar dat was wel duidelijk.
Jammer, want gezien de div. enthousiaste en positieve PM,s die ik de laatste dagen heb gekregen hier over zijn er blijkbaar toch mensen die het wel degelijk interessant vinden.

Gr. J&S
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Xander32

Citaat van: YamahaRXV op april 25, 2013, 23:48:33
Je kan beter vragen welke opstelling alleen nog maar draait hier..... ::)
Als je het niet durft te raden dan wil ik jou het antwoord wel even via PM laten weten  ;)

Ik heb mij voorgenomen om hier niet meer over de ... .... te praten; de reden hoef ik niet te vermelden denk ik....  >:(  Voor mij is de lol v.w.b. dit onderwerp er helemaal af, maar dat was wel duidelijk.
Jammer, want gezien de div. enthousiaste en positieve PM,s die ik de laatste dagen heb gekregen hier over zijn er blijkbaar toch mensen die het wel degelijk interessant vinden.

Gr. J&S
Begrijpelijk dat je er genoeg van hebt maar ook jammer.
Ik zou gewoon mijn eigen koers blijven varen en diegene die slechts posten om het posten (lees; met dubieuze bedoelingen) op standje negeer 8).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

twani

Citaat van: YamahaRXV op april 25, 2013, 23:48:33
Je kan beter vragen welke opstelling alleen nog maar draait hier..... ::)
Als je het niet durft te raden dan wil ik jou het antwoord wel even via PM laten weten  ;)

Ik heb mij voorgenomen om hier niet meer over de ... .... te praten; de reden hoef ik niet te vermelden denk ik....  >:(  Voor mij is de lol v.w.b. dit onderwerp er helemaal af, maar dat was wel duidelijk.
Jammer, want gezien de div. enthousiaste en positieve PM,s die ik de laatste dagen heb gekregen hier over zijn er blijkbaar toch mensen die het wel degelijk interessant vinden.

Gr. J&S
Ohw ja, ik was de commotie alweer vergeten ;). Ik kan het wel raden overigens ;). En mbt alle pm's die je krijgt. Het is inderdaad jammer dat zoveel mensen dit onderwerp ( wat erg actueel is) moeten missen. Persoonlijk had ik me niets van aangetrokken van hetgeen sommigen denken te moeten bijdragen aan een onderwerp waarmee ze geen enkele ervaring hebben. Maar goed Jan, ik respecteer je keuze volledig hoor. Ieder moet doen wat hem 't plezierigst dunkt, het is tenslotte onze hobby en daar moet je je wel lekker bij voelen ;)

twani

Mmmmmm yammie yammie :tongue2:

tompj

Citaat van: twani op april 26, 2013, 17:21:09
Mmmmmm yammie yammie :tongue2:
Als ik een grote aparte luisterruimte zou hebben, zou ik toch een set grote Tannoys niet kunnen weerstaan denk ik. Natuurlijk zouden de Harbeths dan ook blijven.
Speakers: QLN Signature 3 (binnenkort vervangen door Devore Orangutan 0/Baby)
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen digitaal: CD: Accuphase DP-55V. Streamer: Naim ND5 XS2.
Bron analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element

twani

Sorry dat ik nog even "doormiep" Jan :P. Draai jij nu ook internetradio vanuit de MM en iTunes? En doet Pure Music dan ook zijn "healende" werk?

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

twani