Aankoopadviezen stereoset, budget €7000. Luxe is vanaf morgen een vaste bewoner!

Gestart door Bas Akkerman, juni 9, 2011, 21:45:44

Vorige topic - Volgende topic

Bas Akkerman

Citaat van: tompj op september 11, 2012, 10:23:53
De Harbeth is volgens mij in combinatie met een drol nog een hele mooie weergever. Met jouw set zal het echter vast een geweldig geheel worden. Ik hoop dat je straks de set kunt vergeten en gaat genieten. Upgraden kan altijd weer na eenjaar of 20.
Citaat van: S@m op september 11, 2012, 10:31:30
Je omschrijft exact mijn gedachte.

Ik heb de PS2 en de M30 gehad en je stelling klopt als een bus. Erg gemoedelijke en vriendelijke luidsprekers en met vrijwel niets al lekker klinkend...
Klopt. Het mooie van de 30.1 is dat die schoon en open genoeg is om niet tussen het dynamische en soepele van de Resolution Audio te gaan staan.

Citaat van: Softpower op september 11, 2012, 11:34:53
ROFL
:smile:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Bas Akkerman

Weer even een update. Op de stands na is alles binnen in Hilversum en is de S80 gerepareerd! :bigsmile: Alleen de kleur van de stands (grijs) is niet mogelijk helaas. :unhappy: Dus het wordt zwart of wit en dat ga ik nog even overleggen met Linda en nog een nachtje over slapen.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Former member 78

Een andere kleur is geen probleem ;)
Gewoon naar een spuiter brengen!

Softpower

Classe Audio CA-5100, CA-2200, SSP-800, CDP-300
B&W 805d (F), CMC (C), CM1 (R), PV1 (alles in wit)
Marantz UD7006, Rotel RC1070, Control4 HC300, Synology DS710+, DS207+, Axis 215PTZe
Audioquest Carbon/Chocolate (HDMI), King Cobra (XLR), Rocket 88 (LS, F/C), Type4 (LS R)
Pana 42VT30E

garmtz

De verf hecht niet goed op de stand, dus misschien niet zo verstandig om te spuiten... Mijn mening is dat een zwarte stand beter zal staan.

Eddye

Citaat van: Bas Akkerman op september 21, 2012, 20:54:33
Weer even een update. Op de stands na is alles binnen in Hilversum en is de S80 gerepareerd! :bigsmile: Alleen de kleur van de stands (grijs) is niet mogelijk helaas. :unhappy: Dus het wordt zwart of wit en dat ga ik nog even overleggen met Linda en nog een nachtje over slapen.
:pompom:
Dat is goed nieuws, wanneer wordt het geinstalleerd?
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

twani

Citaat van: Bas Akkerman op september 21, 2012, 20:54:33

Héé, daar zaten we op te wachten!, mooi nieuws :clapping:  Bas, bij de politie kun je van dat rood/witte "crime scène" lint halen, kun je mooi om je speakerkabels héén wikkelen ;D
Zonder gekheid, fijn dat de climax nadert, ook wíj zijn er aan toe inmiddels :D

Former member 78

Citaat van: garmtz op september 21, 2012, 21:48:34
De verf hecht niet goed op de stand, dus misschien niet zo verstandig om te spuiten... Mijn mening is dat een zwarte stand beter zal staan.

Wat is het verschil tussen een motorkap en een stand qua verf?

garmtz

Citaat van: ArjanR1 op september 21, 2012, 22:13:10
Wat is het verschil tussen een motorkap en een stand qua verf?

Een motorkap heeft een aantal primer-lagen om de verf goed te laten hechten.

KayaRahnee

Citaat van: garmtz op september 21, 2012, 21:48:34

Van welk speciaal materiaal zijn die stands dan gemaakt?
Streamer: Bluesound Vault 2i +extern BT module/ Poweramp: AUDIOPHONICS HPA-S400ET Purifi Sparkos / PreAmp Advance Paris X-P 700 / Speakers: Magnepan .7 / Draadjes Speakers:  Supra Classic blue / Draadjes Versterkers: Mogami 2534 XLR /  Supra Trico digitale coaxiale interlink van Vault naar Preamp.

Bas Akkerman

Zo, een nachtje geslapen. :smile: Het wordt de zwarte uitvoering van de stands. Eerst maar eens rustig daar mee leven, stoort het en blijft het storen dan kan ik altijd nog kijken naar mogelijk overspuiten of een andere stand.

twani

Citaat van: KayaRahnee op september 21, 2012, 22:53:10
Van welk speciaal materiaal zijn die stands dan gemaakt?
Ik kan Garmt altijd prima volgen, maar vanuit vaktechnisch oogpunt kan ik geen enkele reden bedenken waarom de verf op die stand niet zou hechten ;)

Xander32

Citaat van: Bas Akkerman op september 22, 2012, 08:23:19
Zo, een nachtje geslapen. :smile: Het wordt de zwarte uitvoering van de stands. Eerst maar eens rustig daar mee leven, stoort het en blijft het storen dan kan ik altijd nog kijken naar mogelijk overspuiten of een andere stand.
Gaaf dat alles (op de stands na) nu binnen is; eindelijk kan het grote genieten beginnen, enne; de plaatjes ;).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  NuPrime CDT-10

Bas Akkerman

Citaat van: twani op september 22, 2012, 08:27:09
Ik kan Garmt altijd prima volgen, maar vanuit vaktechnisch oogpunt kan ik geen enkele reden bedenken waarom de verf op die stand niet zou hechten ;)
Mocht het wel lukken, zou dat alleen maar meegenomen zijn.

Citaat van: Xander32 op september 22, 2012, 08:30:33
Gaaf dat alles (op de stands na) nu binnen is; eindelijk kan het grote genieten beginnen, enne; de plaatjes ;).
Zeker! Kijk er enorm naar uit! Ben ook nieuwsgierig naar de Anniversary Edition en vind het ook tof om de S80 weer te mogen begroeten. Dat wordt veeeeel cd's draaien.

denoontje

Bas Akkerman

Citaat van: denoontje op september 22, 2012, 08:46:07
moii hoor,

kun je de stands ander niet wrappen.
Daar heb ik ook nog aan zitten denken inderdaad. Eerst maar eens de zwarte stands gewoon proberen. Misschien komt het juist wel heel mooi uit.

garmtz

Schilderen en klussen is dan ook niet mijn vak, so don't shoot the messenger!

Jumping Jack

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

bmateijsen

De fabrikant in deze heeft 6 stands afgekeurd omdat het verfwerk niet voldeed aan hun standaard/ verwachting... :-/

Groet,

Bjorn

Bas Akkerman

Jammer voor mij, maar lovenswaardig van de fabrikant. :thumbs-up:
BB&G vind ik dan ook niets te verwijten. Foto's komen er natuurlijk zeker, dus dan kunnen jullie zelf oordelen. ;)

Bas Akkerman

Ik wilde het in het "gezocht topic" zetten, maar het kan net zo goed hier. Is er één van de trouwe lezers die binnenkort wat harde schijven wil inbouwen in mijn pc? Mocht ik nou inderdaad snel mijn set krijgen dan kan je van mijn set eventueel mooi combineren. ;D

weust

Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Bas Akkerman

Citaat van: weust op september 22, 2012, 11:31:42
Aangezien ik dicht in de buurt woon moet dat lukken.
Cool, ik houd je op de hoogte wanneer de set er is. Jullie allemaal natuurlijk. ;)

Former member 78

Citaat van: garmtz op september 21, 2012, 22:20:47
Een motorkap heeft een aantal primer-lagen om de verf goed te laten hechten.

Alles is te spuiten, Garmtz.
Hout, aluminium, staal etc etc.

Als het naar een goede spuiter wordt gebracht, weet die wel hoe het moet worden behandeld.

bmateijsen

Citaat van: ArjanR1 op september 22, 2012, 12:20:38
Alles is te spuiten, Garmtz.
Hout, aluminium, staal etc etc.

Als het naar een goede spuiter wordt gebracht, weet die wel hoe het moet worden behandeld.

Ik ben het volledig met je eens... alleen wat ik eerder heb gezegd komt van de fabrikant en zij willen de stand dus niet in die kleur uitleveren omdat ze er niet achter staan...

Groet,

Bjorn