Battlefield 3 - Topic

Gestart door Kingpin, juni 9, 2011, 13:36:28

Vorige topic - Volgende topic

aMUSEd

Citaat van: Martijn90 op januari 28, 2012, 21:47:57
Dat dacht ik al inderdaad, geeft niks. Ik word ook altijd gebeld, maar mijn maat heeft niet altijd zin om zijn laptop te pakken, dus zou het handig zijn als groepsgesprekken mogelijk was via de app. Hopelijk komt dat erin met een update.  
Iemand van Skype heeft gezegd dat de functie er in de toekomst via een update bij zal komen.. we zullen zien.
Skype werkt bij mij in elk geval 10x beter dan de in-game voice functionaliteit.

Overigens valt het me op dat het de laatste tijd lastig is om met een squad van 3-4 mensen aan te loggen bij een spel.
De melding 'joining game' blijft een lange tijd zichtbaar waarna er een foutmelding volgt. Hebben meer mensen hier last van?

Thunder

Dan probeer je aan te loggen op een UK server. Dat gaat niet lukken namelijk. Vraag me niet waarom, maar op 1 of andere wijze kan je wel inloggen op een US server, maar niet op een UK server. Je kan ze makkelijk herkennen, ze hebben altijd hele vage namen zonder spaties.
Sony 46W5500 - Onkyo TX-NR609 - Zelfbouw HTPC Win7x64-XMBC 8.5TB Schijfruimte - PS3 Slim 320GB - Apple iPad2 16GB 3G - 6x Boston Acoustics A25 - Boston Acoustics A225C Center - Soundstyle Z2 Stands Front - Apollo A2 20cm Stands Back - Epik Legend Subwoofer - Fisual Havana SW cable

aMUSEd

Dan staan er bij mij zo'n beetje alleen maar uk servers in de lijst met conquest games want het lukt vaak niet om aan te loggen :-\

Thunder

Dat is inderdaad fucked up. Ik heb vaak ook moeite een server te vinden waar ruimte is en die NIET UK is. Snap uberhaupt niet waarom wij niet op UK servers mogen...... Ik ga altijd via de serverbrowser en zoveel mogelijk verversen. Dan naar pagina 2 om een server te vinden waar je de grootste kans maakt op een plekkie te bemachtigen. Met meerdere mensen heb ik nog nooit geprobeerd, maar dat lijkt me een regelrechte nachtmerrie.
Sony 46W5500 - Onkyo TX-NR609 - Zelfbouw HTPC Win7x64-XMBC 8.5TB Schijfruimte - PS3 Slim 320GB - Apple iPad2 16GB 3G - 6x Boston Acoustics A25 - Boston Acoustics A225C Center - Soundstyle Z2 Stands Front - Apollo A2 20cm Stands Back - Epik Legend Subwoofer - Fisual Havana SW cable

Jumping Jack

Wat is eigenlijk jullie langste headshot met een sniper rifle? Bij mij 402m, op wake.

Maak daar maar 407 van, opnieuw op wake  :D
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

RonG

266m, waar weet ik niet :). Snipe niet zoveel.

Martijnst1990

407 is wel echt ver zeg, netjes. Ik snipe nooit, kan het ook echt niet. Mijn verste headshot is 185 meter, maar dat was met de gunner seat uit een heli :D En met een Famas een keer 179 gehaald met red dot sight, wat wel erg lucky was :P
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Thunder

Langste headshot bij mij is 107 meter met een M4. Recon speel ik zelden, want ik kan er niet aan wennen om mee te spelen. Wil binnenkort er wel mee aan de slag, zodat ik in ieder geval de SOFLAM kan gebruiken.

Jumping Jack

Recon is zalig, alleen opletten dat je de team-objectives niet uit het oog verliest natuurlijk. Ik spam de select-knop als een bezetene als ik snipe zodat ik continu vijanden spot.

Die soflam is eigenlijk alleen maar nuttig als je nauw samenwerkt met teamgenoten met geleide raketten, het heeft mij alvast nog niet veel opgeleverd. Het spawn-beacon kan ook wel handig zijn, als je het op een strategische plaats kunt planten...
Jumping Jack's set
Discogs

Xstream

Langste headshot van mij is 418m.
Recon nu pas beetje aan 't spelen, was beetje ondergeschoven kindje, maar gaat steeds beter. Ik heb er alleen meestal geen geduld voor :)
Ik zit me suf te Soflam-en, voor objectives, maar er zijn toch maar bar weinig spelers die dat concept snappen volgens mij. Ben er voorlopig maar even mee gestopt.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Thunder

SOFLAM is inderdaad alleen handig als je met een team speelt dat het ook door heeft. Denk als VOIP goed werkt op de PS3, dan je dan ook veel meer eruit kan halen. Ik speel zelf heel veel engineer en als ik doorheb dat ik de Javelin ook kan gebruiken tegen choppers, dan ben ik helemaal blij. Echter als je teammaat de SOFLAM plaatst, dan moet je het wel weten. VOIP zou daar erg bij kunnen helpen.

Gelukkig zit ik in het GoT 2 platoon voor de PS3, elke avond vind ik wel platoonmember die ergens aan het spelen zijn. Soms gebruiken we TeamSpeak en als de VOIP straks eindelijk probleemloos werkt op de PS3, dan zal dat door ons ook meer gebruikt worden.

Maar als je je SOFLAM goed plaatst, dan hoef je er niet bij te blijven hè! Ding is semi-autonoom. Richt hem richting de HQ van de enemy en zet hem op een strategische plek, waardoor ze binnen de range blijven en je kan zelf door het level rennen waar je wil :P

Jumping Jack

Net een headshot gescoord van 630m! Met de l96 op firestorm  :headbanging:
Jumping Jack's set
Discogs

Martijnst1990

Citaat van: Jumping Jack op februari  4, 2012, 22:07:42
Net een headshot gescoord van 630m! Met de l96 op firestorm  :headbanging:
Netjes!
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

aMUSEd

Hebben hier meer mensen last van connectieproblemen in de PS3-versie na de recente patch?
Ik word soms zomaar uit een spel geknikkerd en kan daarna niet meer naar de multiplayer vanwege een 'bandbreedte probleem'.. :nopompom:

Kingpin

HEADSHOT op 1279 meter in Gulf of Oman  :D
Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Volumio Rivo Plus Streamer, Kingpin Volumio Power Supply, Gustard X26 III DAC, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye RCA, WireWorld I2S HDMI, IsoAcoustics.

rallufff

| Panasonic TX-P50VT30 | Harman Kardon AVR 460 | Sonos Connect | Focal Chorus 836V (Front) | Focal Chorus CC 800V (Center) | SVS SB12-NSD + Bettercables Silver Serpent | Cisco 8485DVB HD | PlayStation 3 320gb | Canare 4S11 / W&M BS-512 |

'Dance Department'

Jumping Jack

Citaat van: Kingpin op april  4, 2012, 23:13:18
HEADSHOT op 1279 meter in Gulf of Oman  :D

Proper! PC of PS3?
Jumping Jack's set
Discogs

Kingpin

Citaat van: Jumping Jack op april  5, 2012, 08:24:48
Proper! PC of PS3?
PC

Vanaf het vliegdekschip naar 1 van de torens.
Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Volumio Rivo Plus Streamer, Kingpin Volumio Power Supply, Gustard X26 III DAC, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye RCA, WireWorld I2S HDMI, IsoAcoustics.

aMUSEd

Speel net een waanzinnige pot.. 1e plaats in spel met 1000 tickets.
Hard gewerkt en dan lijkt het systeem te hangen bij het laden van de statistieken van het spel..  :nopompom:
Dit is me nu al een paar keer gebeurd, vooral bij spellen met 400+ tickets.
Herkent iemand dit probleem (PS3)?

MVG

Hier nog mensen die actief zijn met BF3 momenteel?

Ik heb mijn ps3 maanden niet aangeraakt, vorige week Bad Company 2 weer eens opgestart en eergister begonnen met BF3 geleend van de de buurman.

Echter enkele buren spelen ps3 (helaas geen vrienden van me), maar enkel COD. Dus zou me ook graag ergens aanmelden.

Want spelen in een team is veel fijner. Het valt me op dat dit bij BC2 meer natuurlijk gaat, ook zonder communicatie.
Vind BF3 nog wat hectisch, ben ook nog maar rang 4 maarja je moet wat  ;D

aMUSEd

Citaat van: MVG op mei 27, 2012, 21:18:36
Vind BF3 nog wat hectisch, ben ook nog maar rang 4 maarja je moet wat  ;D
Veel spelen, komt helemaal goed  :)

Thunder

Ik speel momenteel alleen nog maar BF3. Volgens mij is er al meer dan 3 maand geen ander spel meer in mijn PS3 geweest.

Veel blijven spelen, het snelste ranken doe je met een high ticket TDM server. De standaard wapens zijn sterk genoeg om mee te komen. Als je veel speelt, kijk dan op Gathering of Tweakers, daar kan je je aanmelden om mee te spelen. Headsetje is een pré, dan kan je snel meekrijgen wat iedereen doet en eventueel wat van je nodig hebben.

Heb er nu 178 uur inzitten en ben Vogeltje 2. Heb nog een hele weg te gaan tot Vogel 100 (Level 150).

Citaat van: aMUSEd op mei 20, 2012, 01:10:50
Speel net een waanzinnige pot.. 1e plaats in spel met 1000 tickets.
Hard gewerkt en dan lijkt het systeem te hangen bij het laden van de statistieken van het spel..  :nopompom:
Dit is me nu al een paar keer gebeurd, vooral bij spellen met 400+ tickets.
Herkent iemand dit probleem (PS3)?

Dit schijnt wel vaker voor te komen. Ik heb het voornamelijk op 1000 ticket Oman Servers. Weinig aan te doen, is een bug in de game. Hopelijk binnenkort een nieuwe patch die dit oplost en die M26 Dart glitch oplost. Je krijgt gelukkig wel je ribbons en/of Medals. Maar het blijft gruwelijk irritant, omdat je gewoon wil weten hoe je het gedaan hebt na zolang spelen.

aMUSEd

Citaat van: Thunder op mei 29, 2012, 09:12:18
Dit schijnt wel vaker voor te komen. Ik heb het voornamelijk op 1000 ticket Oman Servers. Weinig aan te doen, is een bug in de game. Hopelijk binnenkort een nieuwe patch die dit oplost en die M26 Dart glitch oplost. Je krijgt gelukkig wel je ribbons en/of Medals. Maar het blijft gruwelijk irritant, omdat je gewoon wil weten hoe je het gedaan hebt na zolang spelen.
Klopt, elke keer bij Gulf of Oman en veel tickets.
Op veel servers wordt de M26 gelukkig al geweerd.

Misschien wel eens aardig om te delen welke wapens we allemaal gebruiken + uitrusting.

Assault: Famas, Holo, demper
Engineer: G36C, Holo/4x, demper. Ik merk dat veel (effectieve) mensen met M4A spelen dus die ga ik ook proberen.
Support: PP2000 en sinds patch de RPK.. nog weinig upgrades
Recon: ben net op de P90 overgestapt maar ben er (nog) niet tevreden over.

Thunder

Ik speel met de wapens waar ik zin aan heb. Als ik gespawnraped wordt dan is het 9 vd 10x sniper pakken (M98B). TDM speel ik vaak met P90, PP-19 of een shotgun (Saiga12K/Usas12) Loadout of attachments, pas ik aan op de game waar ik in speel. Soms heb ik meer aan een suppressor, terwijl je de andere keer liever een ander onderdeel op me wapen hebt zitten.

Mijn topguns zijn momenteel de M249, de PP-19, P90, M60 en de UMP. Klik hier voor mijn stats (let op dat de stats momenteel fucked up zijn. Mijn progress van dit weekend is nog niet verwerkt.... :(

Als ik High Ticket Oman ga spelen, lig ik vaak op me buik om op zoek te gaan naar andere snipers. Daar heb ik ook mijn max distance headshot gehaald van 745meter.

Wat ik helaas wel vaak zie, is dat mensen de perks niet onderling afstemmen. Als je met 4 man in een squad zit en iedereen heeft Squad perks, dan moet je ze afstemmen. Dit maakt je als Squad sterker en je hebt dan gewoon een voordeel.

aMUSEd

Citaat van: Thunder op mei 30, 2012, 09:30:13
Mijn topguns zijn momenteel de M249, de PP-19, P90, M60 en de UMP. Klik hier voor mijn stats (let op dat de stats momenteel fucked up zijn. Mijn progress van dit weekend is nog niet verwerkt.... :(

Wat ik helaas wel vaak zie, is dat mensen de perks niet onderling afstemmen. Als je met 4 man in een squad zit en iedereen heeft Squad perks, dan moet je ze afstemmen. Dit maakt je als Squad sterker en je hebt dan gewoon een voordeel.
Hoe heb je de P90 uitgerust?.. het ding schiet snel maar ik vind de damage tegenvallen..

Ja squad perks worden inderdaad vaak niet afgestemd en kan veel voordeel geven.
Helaas heeft niet iedereen in mijn squad al squad perks  :-\