Battlefield 3 - Topic

Gestart door Kingpin, juni 9, 2011, 13:36:28

Vorige topic - Volgende topic

Jumping Jack

De Famas die je kan unlocken in het map-pack is gewoon enorm overpowered. Gisteren herhaaldelijk neergelegd door dat wapen, je maakt geen schijn van kans...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

aMUSEd

Citaat van: Jumping Jack op december  8, 2011, 08:42:19
De Famas die je kan unlocken in het map-pack is gewoon enorm overpowered. Gisteren herhaaldelijk neergelegd door dat wapen, je maakt geen schijn van kans...
Aha, een van die spelers had inderdaad de Famas.

Xstream

Citaat van: Kingpin op november 16, 2011, 14:29:51
Idd nog een hele prille opzet, de looks zijn er nu nog uitbreiden, nice.

Voor wie zich wil aanmelden om mee te doen: http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2832655241038153003/

Ik ben RaggendeBarbie ;)
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Kingpin

Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Volumio Rivo Plus Streamer, Kingpin Volumio Power Supply, Gustard X26 III DAC, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye RCA, WireWorld I2S HDMI, IsoAcoustics.

Post!

Citaat van: Xstream op december  9, 2011, 13:01:48
Ik ben RaggendeBarbie ;)

Whehe, wist niet dat Barbie zo gewelddadig is / was :D
Welkom!!!

RonG

Citaat van: Kingpin op november 16, 2011, 14:29:51
Idd nog een hele prille opzet, de looks zijn er nu nog uitbreiden, nice.

Het is idd nog een beetje stil bij LTSR :D

Kingpin

Citaat van: RonG op december  9, 2011, 14:07:36
Het is idd nog een beetje stil bij LTSR :D
Van mijn kant klopt dat wel ... door prive omstandigheden (goede hoor  :D) kom ik er haast niet meer aan toe.
Ik laat het ff over aan de crew.
Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Volumio Rivo Plus Streamer, Kingpin Volumio Power Supply, Gustard X26 III DAC, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye RCA, WireWorld I2S HDMI, IsoAcoustics.

Xstream

Citaat van: Post! op december  9, 2011, 13:52:44
Whehe, wist niet dat Barbie zo gewelddadig is / was :D
Welkom!!!
Deze wel :P Je denkt, wat een lief poppetje, en dan bam :P
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Kingpin

Citaat van: Xstream op december  9, 2011, 17:47:49
Deze wel :P Je denkt, wat een lief poppetje, en dan bam :P
Hahaha +1

Martijnst1990

Net bf3 weer eens opgepakt, had al een paar weken niet gespeeld en speel ineens een stuk beter :P Vandaag ook de Famas vrijgespeeld en vind hem weglekken spelen. Erg sterk, maar vind hem persoonlijk niet overpowered. Hij doet inderdaad veel damage, maar hij is ook erg snel leeg en op grote afstand is hij niet heel erg accuraat. Ging net zelfs zp lekker met team deathmatch (wat ik net pas voor het eerst speelde :P) dat ik gelijk 2 service stars heb gehaald met de Famas ;)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

bafke

famas maakt mij in elk geval sterk af.
Ik ben goed bezig met hem vrij te spelen.

En ik schiet nog altijd papieren kogels maar de rest met hollow tips schiet precies.
Noem het lag noem het wat je wil.
Ik leeg een heel patroon op iemand zonder ogenschijnlijke schade en dan knalt ie me doodleuk neer met 2 kogels.
Het zal wel laan mij liggen..
Epson TW5910 - Kingpin CS210 - Samsung PS50A500 - Pioneer SC-LX72 - Front: B&W 683 - Rear: B&W 602.5 - Sub: BK XXLS400 - Medi8ter 600 - PS3 - Squeezebox Touch - Synology 519PRO

aMUSEd

Bafke, heb je hier meer last van sinds de patch?

Martijnst1990

Ik heb er in ieder geval geen last van. Tuurlijk heb je wel eens het idee dat de ander eerder dood moest zijn, maar dat zal andersom ook wel gebeuren lijkt me. Wel erg vervelend als je er veel last van hebt.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Martijnst1990

Dedicated HT

Xstream

Ik heb wel eens dat ik zeker weet dat ik 'm geraakt heb, maar dan heeft die toch nog 100%. Zal iets te maken met de seconde undo ofzo (zelfde als wanneer je granaat gooit net voordat je dood gaat e.d.). Lag ding misschien. Al klopt 't meestal wel, maar soms is 't wel verdacht. Kan ook gewoon een cheater zijn natuurlijk ;)

Martijnst1990

Citaat van: Xstream op december 12, 2011, 02:35:16
Ik heb wel eens dat ik zeker weet dat ik 'm geraakt heb, maar dan heeft die toch nog 100%. Zal iets te maken met de seconde undo ofzo (zelfde als wanneer je granaat gooit net voordat je dood gaat e.d.). Lag ding misschien. Al klopt 't meestal wel, maar soms is 't wel verdacht. Kan ook gewoon een cheater zijn natuurlijk ;)
Cheaters ben ik nog niet tegen gekomen op de PS3. Van dat raken heb ik ook wel eens, maar dat zal voor iedereen gelden. Vervelend, maar niet direct oneerlijk dan.

Ook een hele leuke:
http://www.youtube.com/watch?v=FOaGhE_sejI&feature=player_embedded

Dedicated HT

bafke

Wel als ik op PS3 aan Europese server zoek vind ik niets.
Dus volgens mij spelen we allemaal op USA based servers.
En dan hebben de andere mensen wel een zeker voordeel.

Ik heb het ook veel dat ik achter een muurtje loop en toch nog lekker doodgeschoten word!! :devil: :devil: :devil: :devil: :threadclosed: :mad: :mad:

Mjah lekker frustreren dus :)

Adriaan
Epson TW5910 - Kingpin CS210 - Samsung PS50A500 - Pioneer SC-LX72 - Front: B&W 683 - Rear: B&W 602.5 - Sub: BK XXLS400 - Medi8ter 600 - PS3 - Squeezebox Touch - Synology 519PRO

Martijnst1990

Het heeft even geduurd, maar ben nu eindelijk de hoogste rank online. Mag ook wel na bijna 60 uur spelen en dat terwijl mijn score per minute niet eens heel slecht is :D

Dedicated HT

Thunder

Heb van het weekend een paar uur lopen spelen en ben 3 levels omhoog gegaan. Wat hierboven staat, merk ik ook met regelmaat. Tegenstanders waar ik 100% zeker van ben dat ik ze geraakt heb, zijn gewoon 100% nadat ik dood ben en vaak ook nog geraakt worden en dood gaan, terwijl je al in hiding bent. Jammer dat je de ping tegenwoordig niet meer in de games ziet, dat zou voor mij snel een reden kunnen zijn dat je minder raakt en meer geraakt wordt. Vooral als de servers waarop je connect daadwerkelijk in de states staan.

Voorheen had ik met de PC altijd een ping naar europese servers van 10-40ms, naar de states loopt dat al snel op naar 100ms+. Dit laatste is veel minder "gamebaar" maar als je het weet, kan je er rekening mee houden qua richten. Nu zie je op de PS3 geen ping, dus kan je er ook geen rekening meer mee houden.....

Jammer genoeg zijn mijn skills qua gamen erg achteruit gegaan. Ondanks een Aimon PS Elite die erg goed werkt, kom ik nog niet vaker dan de middelmoot qua score en dan nog is dat vaak door vlaggen veroveren....  :-[
Sony 46W5500 - Onkyo TX-NR609 - Zelfbouw HTPC Win7x64-XMBC 8.5TB Schijfruimte - PS3 Slim 320GB - Apple iPad2 16GB 3G - 6x Boston Acoustics A25 - Boston Acoustics A225C Center - Soundstyle Z2 Stands Front - Apollo A2 20cm Stands Back - Epik Legend Subwoofer - Fisual Havana SW cable

aMUSEd

In een van de kolommen staat iets van een 'signaalsterkte' icoontje.. Ik neem aan dat dit iets zegt over de verbinding met de server.

Thunder

Dat zou kunnen, maar zonder te weten hoe dit icoontje is ingedeeld, heb je er niet al te veel aan. Heb liever een numerieke weergave van de ping in ms, dan weet ik meteen hoe goed de verbinding met de server is.
Sony 46W5500 - Onkyo TX-NR609 - Zelfbouw HTPC Win7x64-XMBC 8.5TB Schijfruimte - PS3 Slim 320GB - Apple iPad2 16GB 3G - 6x Boston Acoustics A25 - Boston Acoustics A225C Center - Soundstyle Z2 Stands Front - Apollo A2 20cm Stands Back - Epik Legend Subwoofer - Fisual Havana SW cable

Martijnst1990

Ik merk er zelf nog steeds weinig van, alleen af en toe als mijn eigen verbinding moeilijk doet. Tuurlijk word ik ook nog wel eens doodgeschoten terwijl ik voor mijn gevoel al achter een muurtje stond, maar dat zal bij iedereen zo zijn, dus ook jij killed wel eens iemand die voor zijn gevoel al weg was.

Waar ik wel echt moe van word zijn die tactical lights en lasers. Zeker die lampen zijn gewoon veel te fel, zelfs in een buiten map word je volledig verblind.

Dedicated HT

Jumping Jack

Vooral vervelend als je verblind wordt door een teamgenoot, en vervolgens afgeknald door een vijand...

Sinds de laatste update (met het uitkomen van de mappack) vind ik het vooral jammer dat de ground-to-air raketten zoveel zwakker zijn geworden... Een jet haal je nu enkel nog neer met een andere jet of, als je goed bent, met een heli...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

aMUSEd

Citaat van: Jumping Jack op januari 13, 2012, 09:50:23
Sinds de laatste update (met het uitkomen van de mappack) vind ik het vooral jammer dat de ground-to-air raketten zoveel zwakker zijn geworden... Een jet haal je nu enkel nog neer met een andere jet of, als je goed bent, met een heli...
+1

Mysticblac

Na een tijdje spelen ben ik gestopt ik vind de snipers gewoon niet meer zo lekker als in BF BC2 en daarom speel ik ik BF lekker sniperen. Als ik nu gewoon lekker wil knallen pak ik toch gewoon weer call of duty...
Ook is het erg team based maar iedereen holt een beetje rond en er word bijna tot niet gecommuniceerd. jammer BF licht nu bij mij alweer stof te happen. :unhappy: Overal is het allemaal erg tegengevallen single player en multiplayer kunnen me niet echt bekoren BF te hoog van de toren geblazen ? in mijn ogen wel :yawnee:
Like lambs to the slaughter