Battlefield 3 - Topic

Gestart door Kingpin, juni 9, 2011, 13:36:28

Vorige topic - Volgende topic

Ronin79

idd. Conquest. Dat speelde ik al het meeste in de normale BF game.
Ook bij de BF BC games, vind ik dat het leukste om te doen.

In COD heet dat volgens mij Domination. Heerlijke game mode.  ;)

Nooff

Meer dan logisch dat BF3 online minder grafisch is, de levels zijn ook 5x zo groot in vergelijk.

Ronin79

Dat was ik idd. ook vergeten te zeggen .. daar heb je gelijk in.
De PC versie is dan natuurlijk beter.

HTR

Jeej ik heb hem!  :clapping: :clapping: :pompom: :pompom:

Hij is nu aan het installeren

Ronin79

Mazzelaar  ;)

In NL gekocht ?

De mijne zijn vanuit de UK onderweg. dus wie weet  ;)

HTR

Yep in Nederland, ze hebben hem zelf net binnen maar mocht hem ophalen.

Ronin79

Alvast heel veel game plezier  ;)

Loki999

Nog een vraag, ga je snel af als je geraakt bent? Bij 1 kogel in je arm... zoals operation flashpoint
Onkyo 706, kef Q7, kef Q5, IQ6, Xbox360 Elite, ps3, wii
Sony 46W4500, Sony 40v2000, HUMAX 5000c

Xstream

Citaat van: Loki999 op oktober 26, 2011, 15:51:23
Nog een vraag, ga je snel af als je geraakt bent? Bij 1 kogel in je arm... zoals operation flashpoint
OFP weet ik niet meer zo goed. Maar je gaat duidelijk sneller dood dan in COD bijv. 1 schot kan al fataal zijn.
Ik heb nu alleen de SP gespeeld en ben hier minder van onder de indruk als de trailers deden geloven, maargoed, 't gaat dan ook om de MP.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

HTR

Pff erg erg mooi spelletje! Ik ben intussen met missie 3 bezig, zegmaar het vervolg van het filmpje dat je in de OP ziet. de soundtrack en geluiden zijn geweldig, echte aanrader: stereo goed hard, projector aan en het laag wat verder open draaien. Nee je bent niet direct dood, het is vergelijkbaar met bad company 2 als het gaat om gevoeligheid voor kogels.

Ronin79

Je bent niet direct dood, maar het ligt er wel aan war ze je raken.
Als ik met een 50 caliber sniper, je op de korrel neem, en op je koppie mik ... is het natuurlijk afgelopen.
Maar het is niet zo dat je Operation flashpoint staat te spelen, of een Red Orchestra.

aMUSEd

Citaat van: Loki999 op oktober 26, 2011, 13:32:21
Ik mag toch wel genoeg poppetjes afknallen he? Spelen met een headset noodzakelijk?

Citaat van: SillentWolf op oktober 26, 2011, 14:19:21
Je hebt om antwoord te geven op jouw andere vraag; niet specifiek een headset nodig.
Hier heb ik dus een andere mening over.
Sterker nog, BF moet je eigenlijk in een vast team spelen.
De gameplay hangt zo sterk aan teamplay dat je eigenlijk alleen met de recon-rol een aardige bijdrage kan leveren aan de overwinning in je eentje.
Natuurlijk kan je wel veel punten scoren in je eentje maar de battle win je met elkaar.
Tegen een goed georganiseerde squad kan je niets beginnen in je eentje of in een squad zonder communicatie.
Bij goede teamplay is communicatie van vitaal belang.
Mijn advies is: gebruik een headset en investeer in een leuke squad.
Daar zit voor mij in ieder geval de meeste lol in BF.

Ronin79

Al heb jij wel een punt met jouw uitleg
Maar hij vroeg of je het perse nodig had, en dat antwoord is; nee.

Zelf zal ik in ieder geval niet meer met een set op spelen, maar dat komt door mijn gehoor en oor probleem. Dus dat is logisch.
Dat getetter en geluid door zo'n set doet enorm zeer, en dan hebben we het nog niet eens over de rest gehad. Vandaar.
Al moet ik zeggen; dat ik jaren geleden voordat ik deze aandoening kreeg ook niet veel met set speelde, alleen enkele keren als ik met mijn broertje
COD speelde.

Maar het is geen verplichting om de game goed te spelen, en dat doe ik met geen set op, en weinig geluid ook meer dan prima.
Ook in team verband.

Maar het scenario wat jij schets is ook goed.
In een vast team is het makkelijker elkaar te begrijpen als je met set speelt.
Dus ik begrijp volkomen wat jij bedoelt.

aMUSEd

We begrijpen elkaar en je hebt gelijk, het is inderdaad niet nodig.
Ik laat me wel eens willekeurig in een squad plaatsen en dan ben ik wel eens verbaast wat ik allemaal hoor.
"TIMMY!! GO TO YOUR ROOM AND CLEAN UP THAT MESS!!!".. "AWW, MAM!! I'M PLAYING!"
Vaak hoor ik ook mensen in een buitenlandse taal spreken die ik dan niet beheers en dan stoort het alleen maar.
Maar het ergste vind ik nog wel wanneer er muziek of een tv op de achtergrond staat te tetteren.
Vervelend van je oor trouwens.

Ronin79

Thx,  ;)

Helaas is er vooralsnog niets aan te doen.
Althans niet de combi die ik heb. Hopelijk komt dat ooit nog eens.

Maar wat jij hierboven aangeeft klopt. Het meest irritant vind ik die Amerikanen of die Fransen.
Trouwend de Engelsen kunnen er ook aardig wat van. Van die schreeuwende k*t blagen, die zitten te janken
als je ze helemaal afmaakt. Gelukkig zijn het niet mijn kinderen  :devil:

Oplossing; ik mute ze dus altijd. Heerlijk rustig  ;)

aMUSEd

Marsh

Net besteld voor de PS3.
Als het goed is morgen in huis.. ik ben benieuwd hoe hij zal aanvoelen.
Filmpjes zien er waanzinnig uit. Nu maar afwachten hoe mijn PS3 en TW5000 hem laten zien op het grote scherm.
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

aMUSEd

Citaat van: Marsh op oktober 26, 2011, 20:23:35
Net besteld voor de PS3.
Als het goed is morgen in huis.. ik ben benieuwd hoe hij zal aanvoelen.
Filmpjes zien er waanzinnig uit. Nu maar afwachten hoe mijn PS3 en TW5000 hem laten zien op het grote scherm.
Speelt een shooter lekker op zo'n groot scherm?
In het verleden heb ik Timesplitters op een groot doek (2x1.25 op 3m kijkafstand) gespeeld maar ik bakte er niet zoveel van als op de oude beeldbuis.
Op een kleiner scherm vond ik het minder chaotisch/meer overzichtelijk.
Daarna heb ik alleen nog maar 4-player splitscreen op het scherm gespeeld.. en wipeout natuurlijk  :pompom:

Martijnst1990

Inmiddels al een poosje kunnen spelen op de ps3 en vind hem heel erg tof. Geluid is echt fantastisch, heerlijke diepe dreunen van een explosie en de kogels vliegen letterlijk om je oren en ook de MP speelt lekker. Denk dat hier wel een aantal uurtjes in gaan zitten voor mij. :D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

HTR

Je hebt de beta gespeeld?

Ja op groot scherm is heerlijk, speel hier ook op 120" en mijn mooie nieuwe martin logan's spelen heerlijk mee :)

Marsh

Citaat van: aMUSEd op oktober 26, 2011, 21:47:03
Speelt een shooter lekker op zo'n groot scherm?
In het verleden heb ik Timesplitters op een groot doek (2x1.25 op 3m kijkafstand) gespeeld maar ik bakte er niet zoveel van als op de oude beeldbuis.
Op een kleiner scherm vond ik het minder chaotisch/meer overzichtelijk.
Daarna heb ik alleen nog maar 4-player splitscreen op het scherm gespeeld.. en wipeout natuurlijk  :pompom:

Ik zou niets anders meer willen.
Natuurlijk zou het nog strakker kijken op mijn 46" inch led van Samsung maar via de TW5000 zit ik er nog beter in. Natuurlijk maakt het geluid het allemaal echt af. Als je het gevoel hebt dat je het overzicht kwijt bent zit je simpelweg te dicht op het scherm (of is je scherm te groot voor je ruimte). Maar dan zal je dit probleem ook ervaren met film. Opzich best logisch. Hier gelukkig nergens last van. Call Of Duty de afgelopen jaren helemaal suf gespeeld dus Battlefield gaat ook absoluut goed komen. Al heb zal de MP waarschijnlijk niet zo ontzettend goed zijn als COD, ik zou Battlefield alleen al om de SP-ervaring aanschaffen.
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

Jumping Jack

Citaat van: Marsh op oktober 26, 2011, 23:41:12
Al heb zal de MP waarschijnlijk niet zo ontzettend goed zijn als COD, ik zou Battlefield alleen al om de SP-ervaring aanschaffen.

:baaa: De MP kun je bijna niet vergelijken met COD, BF vereist meer aandacht, tactiek en teamwerk terwijl COD meer een hersenloos rondje knallen is (wat op tijd en stond ook leuk kan zijn, begrijp me niet verkeerd). Wie €50 betaald voor een moderne shooter voor de SP-ervaring heeft in mijn ogen geld teveel. De SP van BF duurt hooguit 6-7 uur, COD idem. Dat is gewoon te weinig. Gelukkig ligt de echte kracht van die games in de MP.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Jeroen de Waal

Dacht dat je bij BF ook heel veel kan unlocken? Of is dat "slechts" bij de MP?

Jeroen.

Martijnst1990

Citaat van: Jeroen de Waal op oktober 27, 2011, 10:05:19
Dacht dat je bij BF ook heel veel kan unlocken? Of is dat "slechts" bij de MP?

Jeroen.
Volgens mij kan dat alleen in de MP, in de SP moet je het doen met de wapens die je krijgt of vind.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Marsh

Citaat van: Jumping Jack op oktober 27, 2011, 08:33:32
:baaa: De MP kun je bijna niet vergelijken met COD, BF vereist meer aandacht, tactiek en teamwerk terwijl COD meer een hersenloos rondje knallen is (wat op tijd en stond ook leuk kan zijn, begrijp me niet verkeerd). Wie €50 betaald voor een moderne shooter voor de SP-ervaring heeft in mijn ogen geld teveel. De SP van BF duurt hooguit 6-7 uur, COD idem. Dat is gewoon te weinig. Gelukkig ligt de echte kracht van die games in de MP.

Dus met andere woorden, de MP van BF zal me gaan verbazen?

SeriousCinema