Battlefield 3 - Topic

Gestart door Kingpin, juni 9, 2011, 13:36:28

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ronin79

Het lijkt mij idd. een hele mooie shooter. De andere delen heb vroeger ook op de PC gespeeld.
Alleen de BF BC games op de consoles.


HTR

Ik heb net de demo gedownload op de ps3 eerste indruk: Beeldkwaliteit matig op de ps3 ze hebben duidelijk de max van de ps3 gevonden. Ziet er in mijn ogen zelfs slechter uit dan bc2. Gameplay is daarintegen wel leuk ik ga hem straks downloaden op de pc en kijken of dat een beter resultaat geeft op het graphics vlak.

Jeroen de Waal

Ik denk niet dat het de max is die je ziet op de PS3.
Battlefield 3 is echt als een pc-spel ontwikkeld en gepoort naar de consoles. Poorten is bijna nooit positief.

Het omgekeerde zie je de laatste tijd vaak dat games worden ontwikkeld met de gedachte dat het voornamelijk voor de consoles is en vervolgens gepoort wordt naar de pc. Dit terwijl de pc dan eigenlijk veel krachtiger het grafisch geweld tevoorschijn zou moeten kunnen tonen. Een bekend voorbeeld daarvan is Crysis 2.


Jeroen.

Ronin79

#28
Van de week had ik de pre-beta code in een van mijn accounts zitten.
Helaas heb ik geen tijd, om deze er ook nog eens bij te spelen (oa. ivm vakantie).
Wel jammer.

Maar als ik terug ben, zijn het nog een paar nachtjes slapen .. voordat ik de PC versie (Limited Edition) mag ontvangen.
Ik heb expres deze besteld. Niet alleen uit sentiment (vroegere delen heb ik ook op de pc gespeeld), maar ook om te kijken wat de PC allemaal op mijn scherm kan toveren

Het leukste vond ik vroeger altijd om met die helies en straaljagers te spelen. Vooral met die jagers door druk gebied, onder olie pijpen en bruggen door vliegen
Lekker man !  ;)  BF3 Lijkt me een heerlijke game, ik heb er zin in.   8)

Omdat ik de laatste tijden weer wat meer met de PC doe .... vroeg ik mij af, of dit wat is ?

http://lanoc.org/review/input-devices/5093-razer-nostromo



1969mach1

Citaat van: HTR op september 29, 2011, 17:34:40Ik heb net de demo gedownload op de ps3 eerste indruk: Beeldkwaliteit matig op de ps3 ze hebben duidelijk de max van de ps3 gevonden. Ziet er in mijn ogen zelfs slechter uit dan bc2. Gameplay is daarintegen wel leuk ik ga hem straks downloaden op de pc en kijken of dat een beter resultaat geeft op het graphics vlak.

Ben de beta nu aan het downloaden

RonG

Heb de beta gespeeld (PC) en vind hem erg gaaf tot nu toe. Er moet nog e.e.a. gebeuren natuurlijk maar het is tenslotte beta.
Morgen zou ook caspian border voor iedereen beschikbaar zijn, daar ben ik ook wel benieuwd naar gezien daar het echte BF naar voren komt.

RonG

Wie gaat dit op de pc spelen?

EdjeH

Ik heb deze ook in de pre-order staan voor de pc!  :smile:
LG OLED 65GX6LA, NAD T 758 V3i, Oppo UDP 203, Rega Planet CD, Dali Suite 2.5 Surround, Dali Alteco C-1, SVS SB-1000

Jeroen de Waal

Tsjezus wat is de PS3 Beta van een schandalige kwaliteit. Dit hebben ze echt slecht gedaan vind ik.
Graphics zijn onder de maat en de killcam is om te huilen. Denk wel dat de actie intens gaat worden.

Weet iemand of de rang die je in de beta haalt overgedragen wordt naar de fullgame?


Jeroen.

aMUSEd

Citaat van: Jeroen de Waal op oktober  1, 2011, 09:37:03
Tsjezus wat is de PS3 Beta van een schandalige kwaliteit. Dit hebben ze echt slecht gedaan vind ik.
Graphics zijn onder de maat en de killcam is om te huilen. Denk wel dat de actie intens gaat worden.

Weet iemand of de rang die je in de beta haalt overgedragen wordt naar de fullgame?
Nee, bij de full-game begin je weer van voor af aan.

Ik vind de beta (PS3) ook niet echt van topkwaliteit. De gameplay is prima maar er zijn nog behoorlijk wat glitches.
Daarbij vind ik de graphics ook niet altijd even mooi.
Er zijn wel wat interessante veranderingen: flashlight, punten voor squadspawn, geen medic-rol meer, medipacks  voor met de assaultrol..

Erik

Hm hoe kan dat filmpje dan zo tof zijn? pc graphics?
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

aMUSEd

Citaat van: Erik op oktober  1, 2011, 10:41:14
Hm hoe kan dat filmpje dan zo tof zijn? pc graphics?
Denk het ja.

Jeroen de Waal

Trailers (met soms in-game beelden) worden ook weleens opgepoetst om het nog mooier te laten lijken.


Jeroen.

Ronin79

#38
Klopt .....

Maar er is nog een reden, als je iets filmt, wil het er wel eens wat mooier uitzien dan in het echt.
Best apart, maar het klopt wel. Afgelopen week was hier een uitleg over te zien op het net.
Dit omdat mensen zich afvroegen waarom, het nou kwam dat in game beelden van de consoles er soms beter uitzien,
dan wat ze daadwerkelijk te zien krijgen. Verder ligt het er ook wel eens aan wat voor scherm je hebt.
Maar dat lijkt me logisch. Op een dure plasma ziet het er beter uit, dan op een LED of LCD van € 500.

Er zijn in ieder geval meer redenen bedenkbaar, waarom dat zo kan zijn.

Wat men trouwens wel heeft gezegd; MW3 en BF3 zien er op de consoles; ongeveer even goed uit.
De aankomende Rage gaat daar nog eens goed overheen. Deze is bijvoorbeeld op de 360, mooier dan MW3 en BF3.
Hetzelfde zal gelden voor de PS3, en PC versie. Ze hebben beelden laten zien van de 360 versie, en dat ziet er werkelijk gruwelijk uit.
Het enige nadeel bij de console versie is dan; Bij de PS3 dien je 8 gig te instaleren, bij de 360 versie is het wijs, om alle disks te instaleren.
We hebben het hier dan wel over een dikke 21 gig. (uitleg heb ik in de topic over game-releases en nieuwtjes staan).

Als ik terug ben van weggeweest; ligt Rage (Collectors Pack - 360 versie) al op het deurmatje, BF3 (Limited Edition - PC versie) -
komt dan al zeer snel uit, en MW3 (Hardned Edition - 360 versie) is dan nog 2 weekjes wachten.    ;)
Hoe dan ook, ik heb echt zin in al die boven genoemde games.

Dit game-najaar is in mijn optiek, een van de beste die we ooit gehad hebben.
Het word echt kiezen, welke games je een deze maanden gaat kopen, dan wel gaat spelen ... of pas na de kerst, als ze in de budget bakken liggen.
Zoveel keuze (ruim 30 A titels komen uit tussen Sept. - Dec.), zo weinig tijd. Maar dan heb ik het nog niet eens gehad over de titels die in Q1 2012 voor de deur staan.
Wij gamers gaan het echt moeilijk krijgen  :P

Snutchz

Rage ziet er idd goed uit op de 360.. en die 60fps helpen daar zeker aan mee  :thumbs-up:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

Het heeft natuurlijk wel zijn redenen waarom het er beter uitziet, dan bijvoorbeeld BF3 (door oa. die grote vergezichten in BF3, en iets meer lineair in Rage).
Maar ik vind het knap dat de maker van Doom en Quake, weer terug is, waar het ook hoort; bij de top ontwikkelaars.
Hopelijk gaan ze zit doorzetten.  ;)

Snutchz

Doom 4 is ook al reeds in ontwikkeling..
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79


MovieMax

Geprobeerd de BF3 beta te downloaden voor de PC. Een yahoo account is niet goed genoeg. Vreemd genoeg voor de PS3 wel. Nu heb ik een tering hekel aan shooters met een controller. Geef mij maar muis en keyboard.

Ik moet zeggen wat een prut level design. Een rommeltje. Ik snap er allemaal geen reet van wat je moet doen. Het spelconcept van BF2 was heel duidelijk. BF2 was heel toegankelijk. Helaas.
KEF Reference 205 | KEF IQ2c | KEF Q55 | Velodyne DD-18 | Pass Labs X150.5 & X250.5 | JVC DLA-RS15 | Denon 3801 | LG 47LW570 | Viablue SC-4 silver & WBT | Oehlbach Blue Magic | Sommer 5.1 | Apogee Wyde Eye | Asus HDAV 1.3 deluxe | Harmony One | SQBox Touch | PS3 Slim | Ipad 2 | Airport Express | Auralex Gramma | Metrum Acoustics Octave DAC | Oehlbach NF 214 Master Set | AKG K 701

aMUSEd

Citaat van: MovieMax op oktober  1, 2011, 23:53:30
Ik moet zeggen wat een prut level design. Een rommeltje. Ik snap er allemaal geen reet van wat je moet doen. Het spelconcept van BF2 was heel duidelijk. BF2 was heel toegankelijk. Helaas.
Het concept is hetzelfde (of speelde je nooit Rush?).. je moet alleen de map een beetje leren kennen.
Ik moet wel zeggen dat de map lastig is als je niet in een goede (communicerende) squad speelt.
Daarbij helpen de instapwapens ook niet echt..

J.A.F._Doorhof

Op zich intens, wel mijn ding, vind het zelf wel redelijk duidelijk wat de bedoeling is trouwens. Ze hebben duidelijk naar COD gekeken en de beste dingen eruit gehaald. Vind het zelfs gaver om te spelen, echter .......... De graphics vallen me redelijk tegen om eerlijk te zijn, het komt niet in de buurt van de trailers. Misschien dat het er op een pc beter uit ziet, maar zoveel verschil zou er niet mogen zijn, heb oudere games die betere graphics hebben namelijk op de PS3.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Jumping Jack

Ik vind het leuk, vooral nu je ook prone kan gaan! Als verdediger een goed plekje opzoeken, op de buik met een machinegeweer met bi-pod en vizier, en knallen maar! Jammer dat er nog geen voertuigen beschikbaar zijn...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

aMUSEd

Citaat van: J.A.F._Doorhof op oktober  2, 2011, 06:58:05
Ze hebben duidelijk naar COD gekeken en de beste dingen eruit gehaald.
Ben ik deels met je eens. Deze spelvorm is zeker niet nieuw voor BF alleen werd het tot nu toe in open tot semi-open (wat huisjes ed) omgevingen gespeeld en vaak met wat voertuigen.
Dat soort omgevingen in combinatie met voertuigen vind ik juist de kracht van BF tov iets als COD.
Daarom vind ik operation metro eigenlijk niet zo'n bijzondere map.. wel leuk maar niet bijzonder.
Ik kan niet wachten om de oude BF2 maps te spelen. Wake island anyone?  :inlove:

john2910

Citaat van: aMUSEd op oktober  1, 2011, 09:48:55
Nee, bij de full-game begin je weer van voor af aan.

Ik vind de beta (PS3) ook niet echt van topkwaliteit. De gameplay is prima maar er zijn nog behoorlijk wat glitches.
Daarbij vind ik de graphics ook niet altijd even mooi.
Er zijn wel wat interessante veranderingen: flashlight, punten voor squadspawn, geen medic-rol meer, medipacks  voor met de assaultrol..

Ze hebben vor de beta wel de graphics iets naar beneden gehaald.(anders werd het een erg grote downloadfile)

De graphics zullen bij het eindproduct wat beter zijn.(hopen we)

aMUSEd

Citaat van: john2910 op oktober  2, 2011, 10:10:24
Ze hebben vor de beta wel de graphics iets naar beneden gehaald.(anders werd het een erg grote downloadfile)

De graphics zullen bij het eindproduct wat beter zijn.(hopen we)
Ik stoor me er eigenlijk niet zo aan  :)
Op een of andere manier heb ik wel de indruk dat poppetjes minder zichtbaar zijn.. misschien betere camouflage of iets dergelijks.

Overigens wordt ik de laatste keren behoorlijk ingemaakt.
Veel spelers hebben inmiddels de nodige uurtjes erop zitten en hebben denk ik krachtigere wapens al dan niet met scopes.
Ik ren nog rond met zo'n proppenschietertje zonder scope  :-\