JL audio topic

Gestart door Staaled, april 29, 2011, 18:47:12

Vorige topic - Volgende topic

Timvg

Citaat van: vik op oktober  4, 2011, 22:31:23
Helemaal  niets. Het is een mooie sub maar ik heb een zeer mooie aanbieding gekregen voor een Fathom F112. Een model uit Europa en de verleiding is erg groot.

De Fathom heeft zeer goede recensies wat befreft muziek, en voor mij misschien een zeer goede reden om mijn dure front speakers te verkopen en kleinere monitoren te kopen en dan in combinatie met de Fathom F112.

Niks slechts over de SVS maar ik denk toch wel dat de JL een andere league is en wat meer reserve in huis heeft. De SB12 is eigenlijk al een beetje aan de krappe kant voor mijn ruimte.

Da's een heel correcte redenering.. Als het financieel past..gewoon doen :)

Vik

Het is zo goed als zeker dat er volgende week een F112 mijn kant op komt.

Ik heb een super deal kunnen maken hier in Europa. Geen gezeur met eventueel garantie werk naar bijvoorbeeld de U.S. (douane, papier werk etc.)

Ik heb voor de zekerheid een serienummer check gedaan bij de importeur van het land, en alles was bekend over deze winkel waar ik hem ga kopen.

Ik ben erg benieuwd. Toch heb ik heel erg zitten twijfelen tussen deze JL Audio en Velodyne DD 12+

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

Adeo Screens - Arcam - Ascendo - Barco - CineMike - Denon - JL Audio - JVC- Kef - Lyngdorf - Lumagen - M&K Sound - Marantz - REL - Screen Research - Sony - Stewart - Trinnov

Ejorne

Citaat van: vik op oktober  9, 2011, 13:17:46

Ik heb een super deal kunnen maken hier in Europa. Geen gezeur met eventueel garantie werk naar bijvoorbeeld de U.S. (douane, papier werk etc.)

Ik heb voor de zekerheid een serienummer check gedaan bij de importeur van het land, en alles was bekend over deze winkel waar ik hem ga kopen.

Ik ben erg benieuwd. Toch heb ik heel erg zitten twijfelen tussen deze JL Audio en Velodyne DD 12+

O0

Ik ben ook benieuwd...

Staaled

Citaat van: vik op oktober  9, 2011, 13:17:46

En de juiste keuze gemaakt. :P 8)
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Former member 78

Dat is heel spannend vik!
Ben erg benieuwd hoe die het doet :)

morca

Dat word genieten voor jouw :thumbs-up: Zeer goeie aankoop gedaan.
Mijn laatste creatie is ook klaar,klinkt nu al erg lekker zonder nieuwe meting,eerst inspelen binnenkort meten.
Jl Audio 13W3V3-4 closed box

Mario D

Citaat van: morca op oktober  9, 2011, 15:33:46
Mijn laatste creatie is ook klaar,klinkt nu al erg lekker zonder nieuwe meting,eerst inspelen binnenkort meten.

Erg mooi hoor.  :thumbs-up:  :worship:
Ik twijfel toch ook hoor er staan op MP enkele mooie JL drivers te koop.  ;D
4.1| LG OLED 65c4 | B&W 804D3-707S2 | SvS SB-4000 | Arcam AVR5 | Sony UBP-X800m2

Vik

Citaat van: morca op oktober  9, 2011, 15:33:46

Wat een joekel zeg!  :)

Adeo Screens - Arcam - Ascendo - Barco - CineMike - Denon - JL Audio - JVC- Kef - Lyngdorf - Lumagen - M&K Sound - Marantz - REL - Screen Research - Sony - Stewart - Trinnov

Vik

Citaat van: Hipster op oktober  9, 2011, 14:57:38
En de juiste keuze gemaakt. :P 8)

:) Dat is nog ff afwachten hoe mijn buren reageren. Als het too much is staat hij meteen weer te koop. ;)

Staaled

Citaat van: vik op oktober  9, 2011, 18:25:28

:) Dat is nog ff afwachten hoe mijn buren reageren. Als het too much is staat hij meteen weer te koop. ;)

Apart, je koopt een sub maar hoopt ( voorlopig nog  :devil: )stilletjes dat ie niet té goed is. :D
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

morca

Thanks heren
Ja Kalimero ik zie jouw nog wel eens een JL gaan bouwen  ;D mooie kleine kistje,s die niet te veel ruimte nemen.

Vik ,wachten tot je buren de sub zat zijn en weggaan, en er een medeaudiofiel naast je komt wonen.
Maar je JL weer verkopen voor de buren dat is bijna vloeken.................ik zou me buren op marktplaats zetten  :D

Vik

:)  Ik heb geluk dat de buren mij totaal niet horen. (tot nu toe  ;D) onder mij heb ik geen buren en ik zit op een hoek. De buren boven mij horen mij ook nooit.

En anders inderdaad de buren op Marktplaats  ;D

Vik

Citaat van: Hipster op oktober  9, 2011, 18:32:06
Apart, je koopt een sub maar hoopt ( voorlopig nog  :devil: )stilletjes dat ie niet té goed is. :D

:)

Staaled

Citaat van: morca op oktober  9, 2011, 18:36:52
.................ik zou me buren op marktplaats zetten  :D

beter is..... wat opvoeden.

"I rehabilitate subs....and train people" ;D

morca

Citaat van: Hipster op oktober  9, 2011, 18:51:02
beter is..... wat opvoeden.

"I rehabilitate subs....and train people" ;D
:clapping: hij was vanmiddag op tv,heb je gekeken Hipster?

:D  Ik vind hem ijzersterk.

Ik snap niet dat mijn buren nooit zeuren ,had hem gisteren om 10 uur nog een eind open staan met testen,was echt Genieten met een hoofdletter.

Staaled

Citaat van: morca op oktober  9, 2011, 18:54:11
:clapping: hij was vanmiddag op tv,heb je gekeken Hipster?

:D  Ik vind hem ijzersterk.

Ik snap niet dat mijn buren nooit zeuren ,had hem gisteren om 10 uur nog een eind open staan met testen,was echt Genieten met een hoofdletter.
ha, een mede-fijnproever :thumbs-up:

Echt top idd. 
De man is het levende bewijs dat je met stevig gepoetste tanden  ;D  elk vals mormel temt.

morca

Ik vond je opmerking ijzersterk  ;)
Maar hem inderdaad ook,zeer veel bewondering voor die man en hoe hij met honden omgaat.
En dan de mensen(baasje,s) nog,ik heb er respect voor.

morca

nou lig ik al weer in een deuk,als me buren nog eens komen klagen laat ik ze jouw stukje tekst lezen  :D

Staaled

Citaat van: morca op oktober  9, 2011, 19:04:53
nou lig ik al weer in een deuk,als me buren nog eens komen klagen laat ik ze jouw stukje tekst lezen  :D

:D

Dan deze ook nog maar:

Excercise   :pompom:  :yawnee: , discipline  :police:, affection  :inlove:.

morca

Citaat van: Hipster op oktober  9, 2011, 19:11:23
:D

Dan deze ook nog maar:

Excercise   :pompom:  :yawnee: , discipline  :police:, affection  :inlove:.
Alledrie van toepassing op de dochters van de buren,die laat ik dit lezen als ze komen klagen  :D

Vik

Ejorne

Citaat van: morca op oktober  9, 2011, 18:54:11

Gisteren was het wel erg gortig, dat er toch iemand klaagde. Dat gebeurd niet snel. Waarschijnlijk toch een behoorlijk stukje meer druk dan je 12" ?
8)

Het klonk in ieder geval indrukwekkend. En samen met de bandpass indrukwekkend drukwekkend...  ;)

morca

Citaat van: Ejorne op oktober  9, 2011, 20:06:41
Gisteren was het wel erg gortig, dat er toch iemand klaagde. Dat gebeurd niet snel. Waarschijnlijk toch een behoorlijk stukje meer druk dan je 12" ?
8)

Het klonk in ieder geval indrukwekkend. En samen met de bandpass indrukwekkend drukwekkend...  ;)
Ja maar die klaagt nooit terwijl het dan al niet niks is,plus dat dat me moeder is die volgend jaar de deur uit gaat,klaagt er niemand meer  :D

Staaled

Citaat van: morca op oktober  9, 2011, 19:15:45
Alledrie van toepassing op de dochters van de buren,die laat ik dit lezen als ze komen klagen  :D

:thumbs-up:

Hey there packleader. :D

morca

Citaat van: Hipster op oktober  9, 2011, 21:31:16
:thumbs-up:

Hey there packleader. :D
We gaan beter weer ontopic,anders loopt het zo uit de hand :-X ,wat ik na je laatste opmerking dacht hoord hier niet  :D  :D

Ben wel net film aan het kijken met de nieuwe gesloten 13W3 klinkt super,duidelijk een verbetering.
En bij muziek klonk hij gisteren ook al zo mooi,het is weer een geslaagd zelfbouwproject ,ben er zeer content mee  :thumbs-up:

Wel apart is dat hij op de oude dsp instelling al aardig goed staat ,ik hoor geen gekke dingen.
Het zou wel apart zijn als ik gewoon mijn oude instelling kan blijven gebruiken omdat die al mooi klinkt op de nieuwe unit.