JL audio topic

Gestart door Staaled, april 29, 2011, 18:47:12

Vorige topic - Volgende topic

Vik

Citaat van: Hipster op maart 17, 2012, 13:51:16
Dank je. :music:

Het is ook wel een joekel van een subwoofer wat je hebt staan zeg.. potver.  :D
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

Adeo Screens - Arcam - Ascendo - Barco - CineMike - Denon - JL Audio - JVC- Kef - Lyngdorf - Lumagen - M&K Sound - Marantz - REL - Screen Research - Sony - Stewart - Trinnov

Vik

Citaat van: HansGT3 op maart 16, 2012, 20:43:56
Vik kijk nu  naar mijn  pioneer moest gewoon kunnen volgens zeggen scart er uit treken als hij in bedrijf is !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar het is wel vreemd dat hij er mee stopt  en dan niets meer doet  ook niet na  opnieuw opstarten.

Inderdaad. Ook erg vaag.

CineMike vertelde mij dat er ook behoorlijk wat apparatuur is overleden door mensen die HDMI kabels eruit trekken, en vervolgens weer ergens inprikken terwijl alles gewoon aan staat. Daar moet je dus ook erg mee uitkijken.

Adeo Screens - Arcam - Ascendo - Barco - CineMike - Denon - JL Audio - JVC- Kef - Lyngdorf - Lumagen - M&K Sound - Marantz - REL - Screen Research - Sony - Stewart - Trinnov

morca

Citaat van: vik op maart 18, 2012, 09:54:36
Het is ook wel een joekel van een subwoofer wat je hebt staan zeg.. potver.  :D
2 zelf,s
Ik krijg er een minderwaarigheid,s complex van  :D  :pompom:  :clapping:  :headbanging:
Ik verwacht wel wat metingen in het topic natuurlijk Hipster, van deze Ultra beesten die je gekocht hebt  :D  
Ja ik weet als de inregeling klaar is  ;)

Staaled

Citaat van: morca op maart 18, 2012, 10:05:16
2 zelf,s
Ik krijg er een minderwaarigheid,s complex van  :D  :pompom:  :clapping:  :headbanging:
Ik verwacht wel wat metingen in het topic natuurlijk Hipster, van deze Ultra beesten die je gekocht hebt  :D  
Ja ik weet als de inregeling klaar is  ;)
Max spl ga ik niet trekken  :-X , maar een waterfall kom in orde. :thumbs-up:
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

morca

Citaat van: Hipster op maart 18, 2012, 10:19:16
Max spl ga ik niet trekken  :-X , maar een waterfall kom in orde. :thumbs-up:
Ja waterfall is leuk om te zien,je bent druk met panelen en traps bezig geweest toch?

Maar een freq meting mag ook gewoon op 80 db ong hoor dat hoord ook  :D  om eens te zien hoe laag zo doorlopen.
Maar dat lees ik van die waterfall ook wel af.

Max spl....... lijkt me idd niet verstandig  :clapping:  :headbanging:  in stukje,s gehakt  :hehe:

HansGT3

Het wordt EEN JL AUDIO F113  O0

Vik

Citaat van: HansGT3 op maart 21, 2012, 00:23:47
Het wordt EEN JL AUDIO F113  O0

Congrats!!  :clapping: Dat wordt een aardig clubje zo. 

BTW er staat een F112 te koop op MP. Voor de liefhebbers  :)

HansGT3

Toch nog aan het twijfelen of toch een GOTHAM  :music:
FF prijs opvragen bij ALEX :D

morca

Citaat van: HansGT3 op maart 21, 2012, 08:28:17
Toch nog aan het twijfelen of toch een GOTHAM  :music:
FF prijs opvragen bij ALEX :D
Als het in je buget zit ,en je krijgt het door de WAF goedkeuring heen  :wub:  :wub:  :wub:
Ik zou het wel weten,zet de  :coffee: warm voor me als hij binnen is  :clapping:  :D
Wat als vele als DE SUBWOOFER word omschreven wil ik wel eens echt horen.

HansGT3

Citaat van: morca op maart 21, 2012, 10:08:12
Als het in je buget zit ,en je krijgt het door de WAF goedkeuring heen  :wub:  :wub:  :wub:
Ik zou het wel weten,zet de  :coffee: warm voor me als hij binnen is  :clapping:  :D
Wat als vele als DE SUBWOOFER word omschreven wil ik wel eens echt horen.

Dit gaat hem niet worden  :butbut: :14500 euro nog wel wat korting maar maar dan nog daar koop je
3x JL AUDIO F113 voor.
Dus het blijft de F113 hij is in bestelling moet  2 weken geduld hebben. O0 O0

Vik

Citaat van: HansGT3 op maart 21, 2012, 18:27:29

Dit gaat hem niet worden  :butbut: :14500 euro nog wel wat korting maar maar dan nog daar koop je
3x JL AUDIO F113 voor.
Dus het blijft de F113 hij is in bestelling moet  2 weken geduld hebben. O0 O0

Gesus.. wat een prijzen. Dan is het zeker de moeite waard om hem in Amerika te kopen. Als dat in je straatje past natuurlijk.

Vik

Ik heb nog even een update gehad betreft 2x de defecte F112.

De monteur heeft tot nu toe 2 dingen gevonden (iets met de relais) en gaat de aankomende dagen vol aan de bak om verder te kijken, dan heeft hij meer tijd. Verder staat hij er 100% achter dat de 2 subs enorme piek spanningen te verduren hebben gehad, ik heb hem zelf niet gesproken maar hoor het van die vriend van mij.

In de tussen tijd heb ik eindelijk response van Barry uit Amerika, ik had hem in mijn mail verzocht of het mogelijk was om een tekening te krijgen van het electra gedeelte.

Viktor
Yes, hello, I remember, I am sorry it took so long to answer you.

JL Audio as a company does not release any of that information.

However, I am in a unique position:
1)  I am a special consultant to the JL engineering department; and separately:
2)  I am the Senior Tech Support Engineer for JL Audio Home products (that means subs) for both dealers and end users;
3)  I am also the unique world class dealer / exporter / agent.

Therefore I am trying to work on a solution to help not only you but some others who have had subs which are now out of legal warranty being more than 3+ years in service.

Please tell your friend and stand by and I will get back to you with further information as soon as I can.

Kind regards,

Barry

Barry Ober
Senior Audio Engineer
Owner and Chief Science Officer
www.soundoctor.com

In ieder geval iets.  :)

morca

Opzich goed,jammer dat ie dat niet even voor Hipster deed .............. volgens mij had hij ze van hem gekocht.
Wel goed te horen dat er iets gebeurd,zou ook slechte reclame zijn net nu JL begint te lopen.
Iemand mag daar wel even doorgeven dat service nu even heel belangrijk is willen ze hun markt uitbreiden.
maar Vik maakt contacten of zet ze in,goed bezig  :thumbs-up:

Vik

Citaat van: morca op maart 29, 2012, 20:31:33
Opzich goed,jammer dat ie dat niet even voor Hipster deed .............. volgens mij had hij ze van hem gekocht.
Wel goed te horen dat er iets gebeurd,zou ook slechte reclame zijn net nu JL begint te lopen.
Iemand mag daar wel even doorgeven dat service nu even heel belangrijk is willen ze hun markt uitbreiden.
maar Vik maakt contacten of zet ze in,goed bezig  :thumbs-up:

Ja wel jammer inderdaad. Het heeft even geduurd, 2 weken en 2 dagen sinds ik mijn mail heb verstuurd.

Even afwachten hoe het verder uit gaat pakken allemaal.

Vik

BTW Morca , misschien net iets te weinig power voor jou maar er staat een F112 te koop op MP. Misschien iets voor jou?  8)

morca

Citaat van: vik op maart 29, 2012, 20:42:15
BTW Morca , misschien net iets te weinig power voor jou maar er staat een F112 te koop op MP. Misschien iets voor jou?  8)
Nee de power output past wel goed bij me bandpass denk ik,maar ik heb andere verassingen gehad,voorlopig geen echte JL.
Ben gelukkig ruim voorzien met 2 boven en 2 beneden (DIY),maar top dat je nog even aan me dacht. :thumbs-up:
Ik moet wat andere dingen kopen binnenkort
wooninrichting ,witgoed,tvtje erbij als het kan,dan ist wel op  :D

HansGT3

Jammer  Viktor dit soort grote bedrijven geven hun geheim niet zo maar prijs wat Barry zegt.
JL Audio as a company does not release any of that information. :sly:
De oplossing die hun meestal aan dragen is stuur het maar op dan regelen we het voor je !!!!!!!!!!!!!!!!! :mad:

Wat duurt wachten toch lang , als het goed is wordt F 113 as woensdag verwacht bij de importeur volgens Alex. 8)
Moet nog ff geduldt hebben.

Staaled

Citaat van: vik op maart 29, 2012, 20:22:57
Ik heb nog even een update gehad betreft 2x de defecte F112.

De monteur heeft tot nu toe 2 dingen gevonden (iets met de relais) en gaat de aankomende dagen vol aan de bak om verder te kijken, dan heeft hij meer tijd. Verder staat hij er 100% achter dat de 2 subs enorme piek spanningen te verduren hebben gehad, ik heb hem zelf niet gesproken maar hoor het van die vriend van mij.

In de tussen tijd heb ik eindelijk response van Barry uit Amerika, ik had hem in mijn mail verzocht of het mogelijk was om een tekening te krijgen van het electra gedeelte.

Viktor
Yes, hello, I remember, I am sorry it took so long to answer you.

JL Audio as a company does not release any of that information.

However, I am in a unique position:
1)  I am a special consultant to the JL engineering department; and separately:
2)  I am the Senior Tech Support Engineer for JL Audio Home products (that means subs) for both dealers and end users;
3)  I am also the unique world class dealer / exporter / agent.

Therefore I am trying to work on a solution to help not only you but some others who have had subs which are now out of legal warranty being more than 3+ years in service.

Please tell your friend and stand by and I will get back to you with further information as soon as I can.

Kind regards,

Barry

Barry Ober
Senior Audio Engineer
Owner and Chief Science Officer
www.soundoctor.com

In ieder geval iets.  :)

Gezien de aard van het defect lijkt piekspanning idd de boosdoener.
Tegelijkertijd draaide en draait alle elektrische apparatuur hier vrolijk verder.
Het net kan het dan niet geweest zijn.
Intern?

En Barry, als altijd, goed met woorden.
Ik wacht nog steeds op antwoord .......sinds dec 2011. ::)
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

morca

Citaat van: Hipster op maart 30, 2012, 09:25:11
Gezien de aard van het defect lijkt piekspanning idd de boosdoener.
Tegelijkertijd draaide en draait de rest alle elektrische apparatuur hier vrolijk verder.
Het net kan het dan niet geweest zijn.
Intern?

En Barry, als altijd, goed met woorden.
Ik wacht nog steeds op antwoord .......sinds dec 2011. ::)
Idd woorden,houd ik ook niet zo vanmaar daden,vandaar haal ik het even aan,hopelijk leest ie even mee.......................

PVL

Mijn F113 staat nog steeds (inmiddels minimaal twee weken!!) ingepakt in de garage :nopompom:

Snap niet dat ik het zo lang uithou... ;)
Marantz AV7005, Marantz MM7055,  Marantz UD7006,  Marantz SA15S1, Marantz PM11S1, XTZ CD100, Paradigm Studio 100 V5, Paradigm CC-690, Paradigm Monitor 3, Monitor Audio RA90HD, Magneplanar SMGa, JL Audio F-113 Fathom, Samsung QE55Q7C-QLED, Sonos, Synology DS1812+, Dune HD Base 3D.

morca

Citaat van: PVL op maart 30, 2012, 18:13:01
Mijn F113 staat nog steeds (inmiddels minimaal twee weken!!) ingepakt in de garage :nopompom:

Ben je gekkie 2 wkn  :blink: ik zou de doos .................
oh nee netjes uitpakken heb ik begrepen vd sponser  :D

waneer ga je hem plaatsen?

HansGT3

:wacko: :wacko: :Kan ik dan die van jouw alvast krijgen dan laat ik die van mij bij jouw afleveren. :D :D :D :D

Geintje natuurlijk , je moet het beest wel uitpakken en aansluiten en laten spelen.

Passion4Sound

Wanneer ga je hem plaatsen? en inderdaad dat uitpakken gaat makkelijk als je weet wat je moet doen.

Dit staat omschreven op een A4tjes als je de deksel openmaakt.

Ontbreekt dat, laat me dat dan ff weten, dan help ik je graag, indien je dat wilt natuurlijk

groeten

Alex