FeaRs Focal Chorus W(oonkamer) HT

Gestart door FeaR1986, maart 2, 2011, 18:11:59

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

mtissink

Citaat van: FeaR1986 op mei  7, 2013, 15:22:59
Stoelen zijn leder inderdaad. Wilde niet weer stof omdat de bank dat ook al is. Dit is wel de hogere versie van leer, want dan zag je de structuur pas goed. Gewoon leder was relatief glad en kwam zo klinisch over. Mocht je echt interesse hebben: Beter Meubel is de leverancier. Tafels zijn uit de serie Quint, stoelen is Mountain-Vinsion.
Tnx! :) Dit was wel wat ik qua eettafelstoel in gedachten had. Tzt maar eens een bezoekje brengen.
Eerst maar eens de gehele verbouwing (alles; muren, vloeren, plafond, electra, badkamer etc)
Links: Topic -/- Tracks -/- </a>

FeaR1986

Viablue T6S Spades en Banaanpluggen:


Voor op de Van den Hul - The Magnum Hybrid die ik al een tijdje had liggen.

Nu nog even de offerte van Hobo HiFi Den Bosch afwachten en dan donderdag de Panasonic Viera TX-P65VT50 en twee maal Focal Chorus 816W bestellen. Offerte van iEar is al binnen en die is zeer aantrekkelijk voor een echte winkel en geen webshop. Met die bestelling is de 5.1 eindelijk compleet en ook het beeld is dan weer op orde. Kunnen we dan gaan sparen voor een Marantz AV8801 pre/pro.
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

Rha007

Geweldige aanwinsten  :clapping:
Morgen mag ik bij iear mijn focals ophalen  :tongue2:
Marantz: pm15s2 LE - sr7005 - ud5005 Focal: 826W - 706V - CC700V Audiolab: Q-dac  Sonos: ZP90 met Ultimo mod  REL: T5 Panasonic: 55ST50[/b]

FeaR1986

Citaat van: Rha007 op mei 10, 2013, 22:39:20
Geweldige aanwinsten  :clapping:
Morgen mag ik bij iear mijn focals ophalen  :tongue2:

En, staan ze al?

Per heden woon ik officieel niet meer bij mijn ouders. Vannacht zal de eerste nacht in mijn eigen huisje worden. Nog wel veel om te verhuizen, maar dat is klein spul wat geen haast heeft. Enige waar ik haast mee heb is UPC die maandag komt om me aan te sluiten zodat ik internet en TV heb. Plus de mail van de Hobo over mijn vraag waarvoor ze de Panasonic 65VT50 voor kunnen leveren samen met de Focal Chorus 816W. Het was 3450, maar dan waren de Focals "demo" en ook Panasonic. Nu heb ik met de speakers geen probleem, want die staan nog in doos bij een andere winkel en zijn dus eigenlijk nieuw. Maar de TV zie ik echt niet zitten. Zeker als je nagaat dat iEar alles nieuw kan leveren voor 3850, dan ga ik voor 400 euro meer daar heen. Dus heb Stephan van de Hobo dat ook zo gemeld en als hij het voor dezelfde prijs en zelfde voorwaarden aan kan bieden ga ik het daar halen :)
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

Madhouse

Dit is toch wel een serieus mooie upgrade, je hebt er iets heel moois van gemaakt. En als het goed is over een weekje compleet qua audio/video, wat wil je nog meer.

Geniet er van  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Eddye

Op eigen benen  :pompom:
Hopelijk slaap je vannacht een beetje, alles vreemd, rare geluiden enz.

Veel plezier!!!
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Rha007

Citaat van: FeaR1986 op mei 11, 2013, 18:05:59
En, staan ze al
Jep, ze staan nu in te spelen.

Mijn ervaring met Hobo (filiaal Alphen a/d Rijn) is dat ze wel met de prijs mee zullen gaan.
Ik heb je ook nog een pm gestuurd wbt de 816w's.

Ben benieuwd hoe je de eerste nacht door komt, want het zal wel flink wennen zijn. En morgenochtend zal helemaal vreemd zijn, maar aan de andere kant ook weer lekker. Je zit dan in je uppie (?) op de bank, kijkt es om je heen en dan denk je op een gegeven moment: damn, dat heb ik toch mooi voor elkaar  ;D

Geniet ervan!

Owja, ben ik hier de enige die geen uitnodiging heeft ontvangen voor de housewarming party  :D
Marantz: pm15s2 LE - sr7005 - ud5005 Focal: 826W - 706V - CC700V Audiolab: Q-dac  Sonos: ZP90 met Ultimo mod  REL: T5 Panasonic: 55ST50[/b]

FeaR1986

Citaat van: Rha007 op mei 11, 2013, 18:41:01
Je zit dan in je uppie (?) op de bank, kijkt es om je heen en dan denk je op een gegeven moment: damn, dat heb ik toch mooi voor elkaar  ;D

In mijn uppie inderdaad, zag vandaag mijn koelkast en kreeg wel de indruk dat ik single ben:


Heb de oude TV toch nog maar even neergezet en alle apparatuur rechtstreeks aangesloten, dus geen receiver en externe speakers. Maar voor nu voldoet het prima. Al kan ik aan de andere kant ook niet wachten op een complete 5.1 en 65" TV  :blush:

En ook maar één van de twee Living Colors neergezet voor de sfeer  :P





En je bent meer dan welkom op de housewarming, zolang je maar geen plant meeneemt, ik krijg een kunstplant nog dood  :angel:
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

StefaanD

Citaat van: FeaR1986 op mei 11, 2013, 22:37:20
In mijn uppie inderdaad, zag vandaag mijn koelkast en kreeg wel de indruk dat ik single ben:

Dat of die koelkast toont dat er een stuif-in zit aan te komen  ;D

Valkyrie

Veel plezier op je nieuwe stekkie!! Ik ben erg benieuwd naar de foto's als al je audio/video staat opgesteld. ;)
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster


Nicklazzz

#986
Citaat van: FeaR1986 op mei 11, 2013, 22:37:20
In mijn uppie inderdaad, zag vandaag mijn koelkast en kreeg wel de indruk dat ik single ben:



Hopelijk komen er meer voedingswaren in, of je moest nog altijd bij je ouders thuis kunnen gaan eten ;D

Mooie ruimte, en deftige updates ;)
Marantz SR7007 & UD5005/B&W 683,HTM61,686,ASW610XP/ Van Den Hul/RU-connected/PS4/Synology DS412+ 16TB/AppleTV3

LuPo

De koelkast zal wel wat meer levensmiddelen moeten bevatten en minder drank. Of is dit de 'walk-in-fridge'? :D

W.Otter

Citaat van: FeaR1986 op mei 11, 2013, 22:37:20
In mijn uppie inderdaad, zag vandaag mijn koelkast en kreeg wel de indruk dat ik single ben:


Heb de oude TV toch nog maar even neergezet en alle apparatuur rechtstreeks aangesloten, dus geen receiver en externe speakers. Maar voor nu voldoet het prima. Al kan ik aan de andere kant ook niet wachten op een complete 5.1 en 65" TV  :blush:

En ook maar één van de twee Living Colors neergezet voor de sfeer  :P





En je bent meer dan welkom op de housewarming, zolang je maar geen plant meeneemt, ik krijg een kunstplant nog dood  :angel:

je tandarts zal blij met je zijn :P
gezellig man! heel veel plezier
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

MegaJ

Citaat van: W.Otter op mei 12, 2013, 08:57:41
je tandarts zal blij met je zijn :P
gezellig man! heel veel plezier

Haha een hoop zoete drank inderdaad. Mijn vriendin is tandartsassistente en die zou een rolberoerte krijgen van die redbulls :hehe:

Je hebt alles in ieder geval mooi opgeknapt en ik weet zeker dat het op jezelf wonen goed gaat bevallen! Daarnaast ook gemakkelijk om uit de kroeg te rollen als je in de binnenstad zit (toch)?  ;D

Wanneer je de 5.1 hebt aangesloten houd ik me aanbevolen om eens te komen luisteren, dichtstbijzijnde M&G ooit zo ongeveer denk ik  :P

Pre Marantz Cinema 70S || EV Rotel RMB-1585 || Fronts B&W 683 S2 || Center B&W HTM6 S2 || Sub BK XXLS400 + Auralex SubDude || Rears B&W DM601 S2 || Bronnen PS5 / DIY NAS/htpc combi / Apple TV 4K

Raymond187

Citaat van: FeaR1986 op mei 11, 2013, 22:37:20
In mijn uppie inderdaad, zag vandaag mijn koelkast en kreeg wel de indruk dat ik single ben:


Heb de oude TV toch nog maar even neergezet en alle apparatuur rechtstreeks aangesloten, dus geen receiver en externe speakers. Maar voor nu voldoet het prima. Al kan ik aan de andere kant ook niet wachten op een complete 5.1 en 65" TV  :blush:



Ik zie anders wel onderin de koelkast deur 3 n3ukpatronen :D

Welke 65" ga je nemen?

LuPo

Citaat van: Raymond187 op mei 12, 2013, 09:48:10
Ik zie anders wel onderin de koelkast deur 3 n3ukpatronen :D

Welke 65" ga je nemen?

LOL :clapping:

FeaR1986

Thnx allen. Eerst nacht in het huis was goed te doen. Al waren die kerkklokken om 09:45 wel even wennen. Zeker omdat ik tot 01:30 lekker lam op de bank film liggen kijken. Had de NAS en Dune maar even aangesloten zodat ik wat kan streamen.

Citaat van: Nicklazzz op mei 12, 2013, 08:40:18
Hopelijk komen er meer voedingswaren in, of je moest nog altijd bij je ouders thuis kunnen gaan eten ;D

Het is alleen wat te drinken en snacken voor gasten die komen. Koken doe ik inderdaad nog niet, ik heb nog niet eens een pannenset  :angel: Ik wil een set van BK aanschaffen, maar elke verkoper zegt me te moeten wachten tot ze een keer een set-aanbieding hebben, scheelt dan aanzienlijk. Tot die tijd eet ik nog thuis inderdaad.

Citaat van: MegaJ op mei 12, 2013, 09:25:48
Wanneer je de 5.1 hebt aangesloten houd ik me aanbevolen om eens te komen luisteren, dichtstbijzijnde M&G ooit zo ongeveer denk ik  :P

Je bent meer dan welkom. Hoop dat mijn pa eerdaags wat op de been is zodat hij mijn Viablue T6S-banaanpluggen aan mijn Van den Hul The Magnum Hybrid kan solderen. Kabels dan nog over het plafond trekken en aansluiten die boel!

Citaat van: Raymond187 op mei 12, 2013, 09:48:10
Welke 65" ga je nemen?

Panasonic 65VT50, wilde eerst de VT60 maar die is me echt te duur en de meerprijs niet waard.
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

Xander32

En, de eerste n8 goed doorgekomen?


Veel plezier en geluk in jouw nieuwe optrekje. Betreft Viablue; mooi spul he.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

dchris

Veel plezier in je mooie woning, ben benieuwd naar de upgrades.
Ziet er allemaal lekker strak uit, modern maar toch warm. goed bezig  :clapping:
Mvg,

Dchris

FeaR1986

Citaat van: Xander32 op mei 12, 2013, 12:22:58
En, de eerste n8 goed doorgekomen?

Veel plezier en geluk in jouw nieuwe optrekje. Betreft Viablue; mooi spul he.

Heb eerst heerlijk The Last Stand gekeken en rond 01:30 naar bed gegaan. Heb mijn eigen bed mee, dus dat scheelde. Rond 09:30 één keer wakker geworden en tot 10:00 wakker gelegen. Tussen 09:45 en 10:00 niet geslapen, want dan gaat de kerkklok vrolijk te keer. Maar pas tegen 11:30 uit bed gekropen dus ik heb geen klagen. Geen echt vreemde geluiden verder die ik niet kon plaatsen en daarom onrustig lag. Wel wat drukker op straat buiten, maar wat wil je in het centrum  ;)

Citaat van: dchris op mei 12, 2013, 12:30:00
Veel plezier in je mooie woning, ben benieuwd naar de upgrades.
Ziet er allemaal lekker strak uit, modern maar toch warm. goed bezig  :clapping:

Ik kan ook niet wachten tot dinsdag, dan wordt ik gebeld door de Hobo Den Bosch. Hopelijk met goed nieuws, want ik koop graag bij de Hobo. Maar donderdagavond is het sowieso de Pana 65" VT50 bestellen en de twee keer 816W. De AV8801 van Marantz hoop ik meer tegen het einde van het jaar te kopen. Of Marcel (HC HiFi) moet opeens weer roet in het eten gooien met een super aanbieding...

Morgen wel langs de BCC, want de motor van mijn combi-magnetron zit zo scheef dat de glasplaat krom ligt. Zo krom en wiebelig dat je al zeeziek wordt als je er naar kijkt.
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT


Denon Focal

Gaaf eindelijk op jezelf.
Ik ga de 55VT50 kopen voor mijn zwager, hij kreeg er geen 65 ivm de WAf en het prijsverschil met de 60 is inderdaad te groot.
Ik bestel zijn set trouwens ook bij Hobo of HIFIcorner die ook netjes zaken doen.
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

Sjoerd303

Haha , die koelkast ....geweldig man, gewoon omdat het kan lol...
Ziet er mooi uit fear, knap gedaan hoor!
En die kerk daar, ik ben het juist gaan missen toen ik daar vertrok, dus alles went, op z'n minst lol...
Marantz SR7007 - B&W CM8 fronts - CM Center - B&W M1 rear - SVS SB12 - Mede8er 500X - LG OLED  - PS4 pro -

Eddye

Gaat die kerkklok ook niet om 08:00? Dat is bij mij in ieder geval wel op zondag.
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005