The Walking Dead

Gestart door koosnaampje-audiofiel, december 20, 2010, 22:23:29

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

LuPo


Etiennevh

Kanaal 14 dus.. dat wordt spannend....  :popcorn:
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

VTEC_genieter

Citaat van: Peerless Monster op oktober 24, 2016, 09:23:39
Wat is fox? Hoe kan je dat ontvangen?

Zie eerst de link van Lupo [emoji6] Ik heb Ziggo en daar heb ik de zender Fox.
Maar op internet kan je ook opzoek gaan naar websites die series hebben opgenomen op normaal kwaliteit voor mobiel gebruik. Je kijkt ze streamend.
Alleen zit je vaak tussen de popups met grote tieten en vagina's. Hopelijk vind je vrouw dat niet erg.
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Peerless Monster

Citaat van: VTEC_genieter op oktober 24, 2016, 11:43:30
Zie eerst de link van Lupo [emoji6] Ik heb Ziggo en daar heb ik de zender Fox.
Maar op internet kan je ook opzoek gaan naar websites die series hebben opgenomen op normaal kwaliteit voor mobiel gebruik. Je kijkt ze streamend.
Alleen zit je vaak tussen de popups met grote tieten en vagina's. Hopelijk vind je vrouw dat niet erg.

Kiezen of delen dus 😄
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

VTEC_genieter

HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

_ MarcelloW _

Citaat van: Peerless Monster op oktober 24, 2016, 09:23:39
Wat is fox? Hoe kan je dat ontvangen?

Ik betwijfel of je in the end zo gelukkig wordt van het kunnen ontvangen van FOX.

Op de gemiddelde torrent- en nieuwsgroepsite is de aflevering al sinds vanmorgen terug te vinden.
In een keurige 1080p kwaliteit.

Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

contour3.0

Vanmorgen op Fox gekeken.....moet een beetje knetter zijn, was om half vier op, want zoonlief wilde ook kijken.....

heftige aflevering :headbanging:

Rob
Buchardt S300 MK2 se, soundstyle Z1 ;
Marantz Pm11S1;Marantz Sa15S2
Cambridge azur 540D, Chord Signature ls kabels,Verastarr silver signature interlink,Verastarr silver signature powercord  powerlab premium 7G powercord Kef KHT2005.2 Denon AVR 1707

BeeBeeEight

De 1080p web-dl was hier vanmorgen ook al binnen. Dat is dus de versie zonder reclame, tieten en vagina popups, en geen cam/mobile shit kwaliteit maar beter dan wat je vanavond op Fox zult zien :headbanging:

VTEC_genieter

Wacht even.
Beter dan de versie straks op TV (Fox)???
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

gerard1

S7 E1 net gezien.... WAUW..... heftig hoor :headbanging:

Normaal spaar ik ze op, maar dit keer? kon echt niet wachten.

Marcel87

Wow net zitten kijken, echt heftig. Ben er echt even stil van, hele aflevering met een raar gevoel in mijn buik gezeten. Echt zo spannend en goed, als dit een voorteken is voor de rest van het seizoen.. Dan gaat het misschien wel het beste seizoen tot nu toe worden.

Ik reken deze aflevering sowieso tot één van de beste uit de hele serie.
LG 77g3 / Sony X800
Marantz SR8015
O.L.S. Emotion 4
SVS PB12+

denoontje

Omg zitten nu te kijken...what a creep


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

CZ79

Wat een begin van het nieuwe seizoen weer  :clapping:
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

VTEC_genieter

Beste aflevering ooit, van alle series!
The Walking Dead, ook beste serie ooit gezien!

Heel veel spanning, heel veel emotie. Heel goed!!!

*ik heb in mijn leven eigenlijk maar 1 serie gekeken, uitgezonderd Knight Rider/Airwolf/Baywatch*
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

VTEC_genieter

Momenteel "Talking Dead" op Fox [emoji6]
De hele TWD cast zit "passend" met paraplu onder de regen op het podium en praten samen met de fans over deze heftige aflevering.
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

jasjenl

Net ook gekeken op Fox, maar wat was er in godsnaam aan de hand met het geluid? Het leek af en toe wel of het geluid in tegenfase stond, deed zeer aan de oren  :-X
Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5

modde239


Erik1977

Het is eigenlijk redelijk ziek dat iedereen dit zo'n fantastische aflevering vindt  ;)

BeeBeeEight

Citaat van: jasjenl op oktober 25, 2016, 00:33:25
Net ook gekeken op Fox, maar wat was er in godsnaam aan de hand met het geluid? Het leek af en toe wel of het geluid in tegenfase stond, deed zeer aan de oren  :-X
Had ik hier ook op de tv versie. De download versie was het geluid prima.

Citaat van: VTEC_genieter op oktober 24, 2016, 20:16:36
Wacht even.
Beter dan de versie straks op TV (Fox)???
De web-dl heeft een hogere bitrate... veel scherper, meer diepte in het beeld. Scheelt echt veel... ook qua geluid. De Ziggo's van deze wereld knijpen de bandbreedte behoorlijk. Zul je op een phone of ipad niets van merken, maar op een beetje scherm + installatie wel.

Etiennevh

#219
Citaat van: Erik1977 op oktober 25, 2016, 18:01:05
Het is eigenlijk redelijk ziek dat iedereen dit zo'n fantastische aflevering vindt  ;)
Haha inderdaad. Ik heb hem ook zitten kijken en voor mij is het echt op het randje van te luguber om verder te kijken, maar misschien ben ik gewoon niet zo veel gewend..

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

N1v3K

Heb zelf de aflevering al gezien, maar misschien moet je deze comment even onder de spoiler tag zetten ;)

Etiennevh

Citaat van: N1v3K op oktober 25, 2016, 21:18:26
Heb zelf de aflevering al gezien, maar misschien moet je deze comment even onder de spoiler tag zetten ;)
Thanks voor de tip idd, aangepast.
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

riwi

Citaat van: Etiennevh op oktober 25, 2016, 21:06:22
Haha inderdaad. Ik heb hem ook zitten kijken en voor mij is het echt op het randje van te luguber om verder te kijken, maar misschien ben ik gewoon niet zo veel gewend..

Dat had ik ook. Wat te zwaar naar de Horror kant wat mij betreft.

2 seizoenen geleden was de eerste ook zo'n heftige. De rest van het seizoen zwakte toen wel wat af (bij het eindstation van de trein rails).

Denon Focal

Citaat van: Erik1977 op oktober 25, 2016, 18:01:05
Het is eigenlijk redelijk ziek dat iedereen dit zo'n fantastische aflevering vindt  ;)

Eens, deze ging redelijk over de rand voor mij. Ben blij dat mijn zoon van 14 het niet kijkt.
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

HereIsTom

Citaat van: BeeBeeEight op oktober 25, 2016, 19:29:11
Had ik hier ook op de tv versie. De download versie was het geluid prima.
De web-dl heeft een hogere bitrate... veel scherper, meer diepte in het beeld. Scheelt echt veel... ook qua geluid. De Ziggo's van deze wereld knijpen de bandbreedte behoorlijk. Zul je op een phone of ipad niets van merken, maar op een beetje scherm + installatie wel.

Hier op mijn HiMedia Q10 Pro een stream met 1080p en perfect 5.1 geluid!

Citaat van: Denon Focal op oktober 26, 2016, 18:13:27
Eens, deze ging redelijk over de rand voor mij. Ben blij dat mijn zoon van 14 het niet kijkt.

Kijkwijzer leeftijd is ook vanaf 16 jaar!
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W