H&C Hifi : HEOS wint award en nieuwe REL subs leverbaar

Gestart door H&C Hifi, december 7, 2010, 19:30:44

Vorige topic - Volgende topic

MVG

H&C Hifi

Thanks allen !

Zullen tzt nieuwtjes en leuke aanbiedingen op de pagina zetten, maar dat hadden jullie vast al verwacht  ;D

Madhouse

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Marvin....

smehrer

Het gaat nog niet zo heel hard, maar ik ben Liker numero 21.
Denon AVR-4520 | Tannoy Mercury V4 Front & Rear | Tannoy Mercury VC Center | Tannoy Mercury V1 Height & Wide | Klipsch Sub 10

H&C Hifi

Och het begin is er !
als ik er elke dag 5 bij krijg ben ik blij hoor  ;D

Gr,

Marcel

nick22

ook ge-liked en moet binnenkort maar eens langskomen om het nieuwe pand te bezichtigen

StefaanD

Allee hop 1/4 weg van de 100 Marcel, je zal er nog spijt van krijgen  :D  :thumbs-up:

H&C Hifi

Citaat van: StefaanD op april 16, 2013, 16:36:42
Allee hop 1/4 weg van de 100 Marcel, je zal er nog spijt van krijgen  :D  :thumbs-up:

Nee hoor alleen maar mooi  ;)

Raymond187

Ik heb voorlopig niks nodig...... NOU dat is geluk heb zoveel nodig alleen spaarvarken heb ik al teveel aangerand afgelopen maanden :D

Ga je op like zetten ivm je mooie scherpe aanbiedingen en je adviezen  :thumbs-up:

kathos

nummer 32!

nog steeds met veel plezier aan het luisteren naar m'n SR7007 en UD5007  ;D
Marantz PM11S3 - Marantz SR7007
B&W CM10 - B&W CM9 rear surround - B&W CM1 surround - B&W ASW610 - Shure SRH1840
Chord 2Qute DAC - Denon DA-300USB DAC - Marantz UD5007 - Chord Epic twin cables + jumpers - VOVOX textura power distributor - VOVOX textura power cord - Furutech Alpha 3 FI-25R / FI-E35R - Soundcare Superspikes - Van Den Hul D 102 III

fct1983

H&C Hifi

We gaan de goede kant op  ;D, dank alle.

Rusher

Citaat van: HcHifi.nl op april 16, 2013, 12:05:59
Beste Mannen,

We zitten inmiddels ook op Facebook !!
Bij meer dan 100 likes kunnen we daar ook speciale aanbiedingen plaatsen  ;)

Alvast bedankt  ;)

Zou je mijn "Like" er tzt als honderste in gedachte bij willen zetten! (Ik heb geen Facebook)

HTip

Citaat van: Rusher op april 17, 2013, 22:07:18
Zou je mijn "Like" er tzt als honderste in gedachte bij willen zetten! (Ik heb geen Facebook)
+1

Alvast proficiat met je 100e like ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

H&C Hifi

Raymond187

ahhh mooi. een audioquest sub kabel van 15m in de aanbieding  O0

ik zal nog wel 50 FB accounts aanmaken en je liken :P

H&C Hifi

Citaat van: Raymond187 op april 18, 2013, 09:17:26
ahhh mooi. een audioquest sub kabel van 15m in de aanbieding  O0

ik zal nog wel 50 FB accounts aanmaken en je liken :P

Ik doe niets met Audioquest, maar 15meter tulpkabel kan ik wel maken ;)

Raymond187

Zo even wat leven in de brouwerij hoor Marcel. Zo kunnen de mensen niks liken als je niks post. KOm op beetje social media actie ;)

H&C Hifi

Citaat van: Raymond187 op april 19, 2013, 09:15:28
Zo even wat leven in de brouwerij hoor Marcel. Zo kunnen de mensen niks liken als je niks post. KOm op beetje social media actie ;)

tis nog vroeg  ::)

Skyfox

En hop, like 51. Maarre, Marcel, je volgers verwachten wel leuke content natuurlijk. Social Media werkt niet als het er (te) stil is ;) Leuke weetjes, nieuwtjes, primeurtjes, etc. Om de dag iets posten ofzo, of 2x per week als je er nog ff aan moet wennen.

Uit ervaring, tis best moeilijk om regelmatig leuke content aan je volgers aan te bieden ;) Maar stick with it!
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC N5 | Adea Reference Grey 100" 16:9

H&C Hifi

Citaat van: skyfox op april 24, 2013, 10:45:10
En hop, like 51. Maarre, Marcel, je volgers verwachten wel leuke content natuurlijk. Social Media werkt niet als het er (te) stil is ;) Leuke weetjes, nieuwtjes, primeurtjes, etc. Om de dag iets posten ofzo, of 2x per week als je er nog ff aan moet wennen.

Uit ervaring, tis best moeilijk om regelmatig leuke content aan je volgers aan te bieden ;) Maar stick with it!

Ja je hebt ook helemaal gelijk.
Alleen op dit moment even te druk om de facebook site te updaten :ph34r: binnenkort leuke foto's etc !

Gr,

Marcel

Raymond187

Binnenkort..... je topic is van 2010 :D

Ik had al een bericht geplaatst op je facialbook pagina denk ik start het vuurtje wel voor je ;)

Jumping Jack

Virtuele like van mijnentwege, geen facebook maar wel alleen maar positieve ervaringen met H&C  :pompom:.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

ikkeenjij36

Cinema 50-RP 500C-RP 8000Fii-RP 1400SW
APERION AUDIO ENERGY 3 Power Amplifier Class AB 3 Channels(LOVE IT)
budget surrounds en heights van taga
Nvidea 2019 pro-rpi5 met volumio os met shiit uber duo dac-Telefunken TS950(Lekker vintage)
Lg oled C4-Kabels mix van JIB HF004 en AUDIOQUEST X2