H&C Hifi : HEOS wint award en nieuwe REL subs leverbaar

Gestart door H&C Hifi, december 7, 2010, 19:30:44

Vorige topic - Volgende topic

bitbyter

Echt een aanrader dat H&C Hifi, prijzen zijn goed, antwoorden op mail. Een pluim van mij voor H&C Hifi.

pameijer

Net vandaag de Marantz UD5005 binnengekregen, bedankt! Eergister besteld en betaald, gister verzonden en nu dus binnen. Voorafgaand aan de bestelling prima en snelle communicatie, en een prima prijsje.
:clapping: Aanrader!  :clapping:
Marantz Cinema 40 | Sony UBP-X800M2 CM| Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V en Ugoos AM6B+| Vu+ Duo2 | LG OLED65C4 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP en F15-SE subs en héél veel muziek!

Raafie

Inderdaad een aanrader om hier iets aan te schaffen. Goede prijzen en je wordt goed en snel geholpen!
Marantz SR6005 | Marantz PM7004 | Marantz BD7004 | KEF iQ30 | KEF iQ10 | KEF iQ60C | BK xxls400FF |  Panasonic plasma

Mijn slaapkamer setup

H&C Hifi

Bedankt alle voor de goede feedback !

Mvg,

Marcel
Home&car Hifi

Pinohelmond

Ook hier een heel tevreden klant! Sinds het 1e toevallige bezoek aan de shop een jaar geleden heeft de nieuwe hobby wel een hoop geld gekost! Maar het luisteren en beleven van muziek en film tegenwoordig maakt de gedane aankopen meer dan goed.
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

DVDmartinDVD

Citaat van: HcHifi.nl op mei 10, 2011, 15:26:57
Bedankt alle voor de goede feedback !

Mvg,

Marcel
Home&car Hifi

Ook hier een tevreden klant. Goed zaken doen met H&C Hifi  :clapping:
Al de Parasounds A23 en de A52 en de Marantz TT-15S1 gekocht.

Nu nog een mooie AV voorversterker ter vervaning van mijn Onkyo TX-NR5007

Groet Martin.
Samsung 82Q950R / NAD M17.2 M27 / Luxman L590x / Mola Mola Tambaqui / Grimm MU1 /
OPPO UDP205 CM Final / Melco S100 / Dynaudio Confidence 20 / Contour 20i 25ci / Velodyne DD15+ /
M-Way 3DW ref kabels en Purecable MSTR

H&C Hifi

Citaat van: DVDmartinDVD op mei 24, 2011, 21:03:50
Ook hier een tevreden klant. Goed zaken doen met H&C Hifi  :clapping:
Al de Parasounds A23 en de A52 en de Marantz TT-15S1 gekocht.

Nu nog een mooie AV voorversterker ter vervaning van mijn Onkyo TX-NR5007

Groet Martin.

Hey Martin,

Die voorversterker komt er wel  :angel:... hij laat alleen nog even opzich wachten (half Juli)

grtz,

Marcel
Home&car Hifi

HTip

Hey Marcel,

Gefeliciteerd met jullie 12e jaar in de hifi! :pompom: Dat er nog vele mogen volgen.
We genieten regelmatig van de Marantz PM-15S2 Limited. Wat een mooie versterker!

Grtz,
Philip

P.S. De review heb je nog tegoed ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

H&C Hifi

Hey Philip,

Bedankt !
12 jaar gaat snel.... ik weet nog goed dat de winkel net opende.. was toen echt heeeeeel anders  :laugh:

De review komt goed  ;) ik heb een wel een goed idee van wat die Marantz kan  :laugh:

Grtz,

Marcel

qinq

Gefeliciteerd! Heb toevallig van de week setje speakers bij jullie besteld.

H&C Hifi

Dat is natuurlijk altijd goed !

Veel plezier met de Epos speakers.
De Epic is niet echt bekend bij het grote publiek, maar echt een serieus goede monitor !

Mvg,

Marcel
Home&Car Hifi

H&C Hifi

Beste Leden,

Vanaf heden hebben wij weer enkele merken toegevoegd aan ons merkenpakket :

-Onkyo
-Mission
-Perraux

Dus zoek je iets van de bovenstaande merken of de merken die wij al in ons pakket hadden ??
BEL OF PM  ;D

Gr,

marcel
Home&car hifi

H&C Hifi

Vanaf vandaag ook de mooie producten van DSPeaker bij ons leverbaar !!

De Anti-mode 2.0 dualcore is in onze winkel beluisterbaar ;)
Tijdelijk hebben we een introductie actie met de DSPeaker apparaten, voor een offerte stuur even een PB.

Gr,

Marcel
Home&car hifi

twani

Citaat van: HcHifi.nl op oktober  5, 2012, 19:14:09
Vanaf vandaag ook de mooie producten van DSPeaker bij ons leverbaar !!

De Anti-mode 2.0 dualcore is in onze winkel beluisterbaar ;)
Tijdelijk hebben we een introductie actie met de DSPeaker apparaten, voor een offerte stuur even een PB.

Gr,

Marcel
Home&car hifi
Jeetje Marcel, als je zo doorgaat kun je volgend jaar weer verhuizen ;D

H&C Hifi

O0 Dat zal wel meevallen  ;)

Mocht het tzt echt nodig zijn kunnen we de boven verdieping ook nog in gebruik nemen, komt er nog een 200m2 winkelruimte bij..

Gr,

marcel

twani

Citaat van: HcHifi.nl op oktober  5, 2012, 20:28:31
O0 Dat zal wel meevallen  ;)

Mocht het tzt echt nodig zijn kunnen we de boven verdieping ook nog in gebruik nemen, komt er nog een 200m2 winkelruimte bij..

Gr,

marcel

De Meediejaamarkt mag wel oppassen met jou :D

siammusic

En weer een erg tevreden klant:)

Op zoek naar goed geluid en met een beperkt budget (in vergelijking met de echte audiofielen) ben ik na een hele poos orienteren gelukkig op dit forum beland dankzij een google-search naar de 2-weg "Tannoy F3"-luidsprekers.En gelukkig heb ik de laatste Tannoy F3's weten te bemachtigen die H&C Hifi had.Klein wonder..

Voor 150,= een set luidsprekers.In Eindhoven zou ik 400,= kwijt zijn.Scheelt toch ff 250 euro ;D

Wat H&C Hifi in hun kennismakingspost aan dit forum schrijft kan ik enkel maar beamen: de winkel is zeer laagdrempelig en de keren dat ik er geweest ben stapte ik met een goed gevoel in de auto terug naar Eindhoven.Daar waar ik mij in enkele hifi-zaken in Eindhoven niet op mijn gemak voelde was dit geen moment het geval in Venraij..Maar ja, er zitten ook wel 2 erg sjieke zaken aan de Aalsterweg, niet..?
De opstelling van de winkel in Veghel is gewoon erg leuk om eens te zien: veel oude radio's/apparatuur/bandrecorders, retro lampen en leren banken.

Ik kreeg spoedig na mijn mail betreffende de F3's al een email terug waarin al m'n vragen beantwoord werden, vervolgens ben ik met wat cd's gaan luisteren.Uiteindelijk voor in de woonkamer de Marantz 1404 AV receiver met een paar Tannoy V4's gekocht (voor een aanzienlijk lager bedrag dan waarvoor ze in andere winkels staan..).De F3's staan in de slaapkamer.Luidsprekerkabel erbij gekocht en klaar.

Ik heb uitgebreid vragen gesteld  kon op m'n gemak luisteren, no rush dus.. :thumbs-up:

NB: ik zit er nu aan te denken de Marantz CD5004 te kopen om 't helemaal compleet te maken, dan kan ik m'n CD's weer eens afspelen op een apparaat dat niet 15 jaar oud is...  :o

Marcel, ik hoop dat je er weer een mooie prijs van kunt maken, bedankt voor de prettige communicatie en ik verheug me dan ook op 't ritje heen en weer naar Veghel, als ik iets koop dan vind ik  het wel zo leuk 't zelf op te halen ::) ipv een postbode aan de deur.

H&C Hifi:  :headbanging:

Gr. Eric
You can't fly away electric bird.

http://www.youtube.com/watch?v=jziJraV1RxI

siammusic

Even een korte aanvulling op voorgaand berichtje van mij: zojuist Marcel van H&C Hifi aan de telefoon gesproken.
De Marantz CD5004 is een mooie speler maar na de uitgaven van de afgelopen periode ook een pittige.

De afgelopen dagen veel informatie (reviews, recensies) online opgezocht en naar aanleiding van zeer positieve recencies op oa amazon.de over de Onkyo DX-7355 CD speler  hem gevraagd of 't verschil gezien mijn budget de moeite is om het dubbele uit te geven.Ik heb naar aanleiding vh gesprek besloten om voor de Onkyo te gaan en ik verwacht dat ie voor mij prima zal voldoen.

....en aangezien het mij visueel gezien niet interesseert 2 losse componenten naast elkaar te zetten van een verschillend merk (Marantz, Onkyo)...

Ik heb in het verleden weleens in 'n winkel gestaan waar ze je richting "meer geld uitgeven = beter!!" praten, ik merk dat, koop dan zowiezo niks en kom ook nooit meer terug in zo'n zaak.

Marcel denkt mee en geeft eerlijk advies, ook als hij er mss wat minder op verdient.En dat zorgt ervoor dat ik klant blijf, dus als ik m'n audio weer kan en wil uitbreiden kom ik zeker weer langs!
You can't fly away electric bird.

http://www.youtube.com/watch?v=jziJraV1RxI

Marino

Ook hier een zeer tevreden klant! Nu voor een autoradio maar toch:
Goed advies (ook over hifi aankopen), een snelle service en ook nog eens een lage prijs!
Versterking: Leema Pulse 3
Dac: Meridian Director
Bronnen: Meridian 596 / Primare NP5
Luidsprekers: IMF CM2

H&C Hifi

Beste Mannen,

We zitten inmiddels ook op Facebook !!
Bij meer dan 100 likes kunnen we daar ook speciale aanbiedingen plaatsen  ;)

Alvast bedankt  ;)

Madhouse

Als je de link naar de facebook pagina post dan komen de likes misschien ook wat sneller ;D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Etiennevh

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

magicbas

Geen facebook hier (principedingetje), maar als ik het zou hebben gehad, had je er nu een like bij! :D
Source: Synology DS713+ | Humax iHDR-5200c |  PS4 | Nintendo Wii |  Nvidia Shield TV | Logitech Squeezebox Touch + BOTW
Amp: Marantz NR1607 | Metrum NOS DAC Octave | Emotiva UPA-1 (x2)
Speakers: Tannoy Revolution Signature DC6T (x2) / DC6LCR / DC4 (x2) | Boston Acoustics VPS210
Display: Samsung UE55HL8500L

H&C Hifi

Citaat van: Madhouse op april 16, 2013, 12:36:27
Als je de link naar de facebook pagina post dan komen de likes misschien ook wat sneller ;D

Dom dom dom  ::)

bijdeze :

https://www.facebook.com/pages/HC-Hifi/141733512670448

WickedGame