H&C Hifi : HEOS wint award en nieuwe REL subs leverbaar

Gestart door H&C Hifi, december 7, 2010, 19:30:44

Vorige topic - Volgende topic

H&C Hifi

Sinds deze maand is H&C Hifi weer officieel verdeler van Pioneer receivers en alle Onkyo producten !

Heb je vragen mbt een van deze producten : aarzel niet en stuur een PM of email !
wij kunnen enkel de nieuwe modelseries aanbieden.

Lex Groningen

M'n broertje zoekt nog luidsprekers. Zal deze week eens contact met hem opnemen om hem te vragen of hij de Tannoy Mercury F3 wil hebben, 99 euro voor een setje luidsprekers is geen geld. Heb dan alleen de vraag wat verzenden gaat kosten?
Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

Madhouse

Welkom op het forum! Een mooie aanwinst kunnen we wel zeggen  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

phmeijer

Welkom als sponsor! Veel succes hier op het forum!
www.hifisupply.nl: Amphony, Audio Selection, AudioQuest, Canare, The Chord Company, Dodocus, Fisch, Furutech, Goldkabel, HS Cable, Hidiamond, HiFi-TUNiNG, Inakustik, Kemp, SolidTech, Soundcare, Valhalla Technology, ViaBlue, WBT

H&C Hifi

Citaat van: Madhouse op december  7, 2010, 19:41:11
Welkom op het forum! Een mooie aanwinst kunnen we wel zeggen  ;)

Ik neem aan dat we dat goed mogen opvatten  :smile:

Madhouse

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Denon Focal

Welkom op het forum :pompom:
Goede start met mooie aanbiedingen, veel suc6.
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

Roger Black

Welkom!

Sta je open voor feedback van je site?

H&C Hifi

Citaat van: Roger Black op december  8, 2010, 14:02:48
Welkom!

Sta je open voor feedback van je site?

Beste Roger,

Natuurlijk alle hulp is welkom.

Ik moet wel vermelden dat onze site echt in opbouw is en wij iets minder waarde hechten aan een superstrakke website..
Wij hebben liever een gezellige winkel, goede prijzen en tevreden klanten !

we weten dat de site een beetje onoverzichtelijk is als je echt iets specifieks zoekt.
De website is vooral bedoel voor klanten die geen idee hebben welke producten wij allemaal voeren, en daar op die manier achter kunnen komen.

Als je echt iets zoekt wat je niet kan vinden is bellen of mailen natuurlijk altijd goed !

Mvg,

Home&car Hifi

tiptop

Persoonlijk houd ik van duidelijke prijzen bij de apparatuur. ;)

Anders kan ik me niet oriënteren.
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

H&C Hifi

Citaat van: tiptop op december  8, 2010, 18:38:53
Persoonlijk houd ik van duidelijke prijzen bij de apparatuur. ;)

Anders kan ik me niet oriënteren.

Begrijpelijk... maar helaas kunnen wij de prijzen die wij hanteren niet op de website vermelden...
Wij krijgen dan echt ruzie met verschillende leveranciers en andere winkels.
Wij kopen vaak groot in en kunnen daardoor betere prijzen hanteren.
Alle producten zijn trouwens via officieele Nederlandse kanalen met de bijbehorende garanties !

Dus zoek je iets speciaals stuur me gewoon even een PM of beter nog bel even naar de winkel.

Mvg,

Home&Car Hifi

tiptop

Citaat van: HcHifi.nl op december  8, 2010, 18:50:35
Begrijpelijk... maar helaas kunnen wij de prijzen die wij hanteren niet op de website vermelden...
Alle producten zijn trouwens via officieele Nederlandse kanalen met de bijbehorende garanties !

Dus zoek je iets speciaals stuur me gewoon even een PM of beter nog bel even naar de winkel.

Mvg,

Home&Car Hifi

Aha, OK. :)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Etiennevh

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Lex Groningen

En inmiddels een setje Tannoy Mercury F3 dark apple besteld als verassing voor m'n broertje. Nu nog een smoes bedenken zodat hij vrijdag ook thuis is.
Ben zelf ook wel benieuwd hoe deze luidsprekers klinken.
Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

ProXius

Ook hier niets dan lof over H&C! Heb er in het verleden een Mordaunt Short subwoofer gekocht, nieuw in doos en incl. verzending voor een stuk minder dan tweedehands exemplaren op marktplaats.  :D
Super service ook en altijd snelle reacties!
- 3-weg zelfbouw prototypes
- ES9038Q2M DAC met Amareno USB
- LG 50pk550 + Epson TW7200 op 123"

Roger Black

Citaat van: HcHifi.nl op december  8, 2010, 17:08:05

Beste Roger,

Natuurlijk alle hulp is welkom.

Ik moet wel vermelden dat onze site echt in opbouw is en wij iets minder waarde hechten aan een superstrakke website..
Wij hebben liever een gezellige winkel, goede prijzen en tevreden klanten !

we weten dat de site een beetje onoverzichtelijk is als je echt iets specifieks zoekt.
De website is vooral bedoel voor klanten die geen idee hebben welke producten wij allemaal voeren, en daar op die manier achter kunnen komen.

Als je echt iets zoekt wat je niet kan vinden is bellen of mailen natuurlijk altijd goed !

Mvg,

Home&car Hifi

Oke dat is altijd fijn.

Ik vind de layout erg rommelig, ik vind niet wat ik zoek. Erg staat veel door elkaar, er is geen structuur in het menu. Foto's verschillen van maat wat erg lastig kijkt. Er staat maar zelden een prijs bij, soms alleen een lijst met modellen van een merk. Zo is het lastig vergelijken en dit trekt mij niet naar jullie winkel.

En als laatste, denk je dat Raf het goed vindt als je hún foto's gebruikt?  ;)

H&C Hifi

Citaat van: Roger Black op december  9, 2010, 08:19:33
Oke dat is altijd fijn.

Ik vind de layout erg rommelig, ik vind niet wat ik zoek. Erg staat veel door elkaar, er is geen structuur in het menu. Foto's verschillen van maat wat erg lastig kijkt. Er staat maar zelden een prijs bij, soms alleen een lijst met modellen van een merk. Zo is het lastig vergelijken en dit trekt mij niet naar jullie winkel.

En als laatste, denk je dat Raf het goed vindt als je hún foto's gebruikt?  ;)

Je hebt helemaal gelijk.

Die productlijsten staan er alleen tussen om de google gevonden te worden, en is voor de bezoeker van de site alleen om duidelijk te maken dat we die producten ook allemaal kunnen bestellen.
De site is nog niet zo heel lang online, en er zullen komende tijd ook nog zeker veranderingen komen, maar het begin is er !

Wij hebben het zowiezo erg druk in de winkel en gaan begin van het jaar ook weer verhuizen naar een groter
en overzichtelijker pand. dus ik denk dat de site de komende tijd alleen aangevuld zal worden met meer producten en dat de layout nog even gelijk blijft.

Mvg,

Home&Car Hifi

waterman r.i.p.

Ik heb bijna al mijn apparatuur bij H&C Hifi gekocht (en met mij een aantal collega's/vrienden).

De website oogt wellicht wat rommelig en deze uitstraling heeft de winkel in mijn ogen ook.
Feit blijft dat de prijzen zeer scherp zijn, en de service gewoon erg goed is. Dan zijn toch de zaken waar het om gaat lijkt me !
Tis hobby, dus mag geld kosten ...

Pioneer LX5090 - Marantz AV8003/MM8003 - Marantz NA7004 - Marantz BD7006 - Topfield HCSI-7000 - HDI Dune H1 - Phonar P5 Edma ++  - Phonar C3 Edma ++ - Phonar M3 Edma ++  - BK Monolith +

Lex Groningen

En net een telefoontje van m'n broertje gekregen. De luidsprekers zijn binnen.
Bedankt voor jullie erg snelle levering.
Volgende week ga ik maar even langs om ze eens te beluisteren.

H&C Hifi

Citaat van: Alex Groningen op december 10, 2010, 12:38:28
En net een telefoontje van m''n broertje gekregen. De luidsprekers zijn binnen.
Bedankt voor jullie erg snelle levering.
Volgende week ga ik maar even langs om ze eens te beluisteren.

Heel veel plezier ermee !

Grtz,

Home&Car Hifi

negotiata

Buurman is blij met zijn f3 op de slaapkamer !
- To be or not to be, thats the question -

vJac

Afgelopen woensdag langs geweest met het oog op de Tannoy Revolution actie hier op het forum. Goed advies gekregen en vervolgens mooie combi prijs gemaakt voor de Tannoys incl Marantz versterker. Nog gratis speakerkabel gekregen en thuis alles naar tevredenheid aangesloten. Geniet nu van een mooie basis wat uit gaat groeien tot volwaardige HT set.

H&C bedankt voor de service! Voor iedereen aan te raden!

Ik kom op korter termijn terug voor een bijpassende center en een subje! Als er weer een mooi prijsje gemaakt kan worden :D
Let op! Beginner! Kans op domme vragen!

H&C Hifi

Citaat van: vJac op december 25, 2010, 12:00:01
Afgelopen woensdag langs geweest met het oog op de Tannoy Revolution actie hier op het forum. Goed advies gekregen en vervolgens mooie combi prijs gemaakt voor de Tannoys incl Marantz versterker. Nog gratis speakerkabel gekregen en thuis alles naar tevredenheid aangesloten. Geniet nu van een mooie basis wat uit gaat groeien tot volwaardige HT set.

H&C bedankt voor de service! Voor iedereen aan te raden!

Ik kom op korter termijn terug voor een bijpassende center en een subje! Als er weer een mooi prijsje gemaakt kan worden :D

Tuurlijk krijg je weer een mooi prijsje ! ;D

H&C Hifi

Bovenstaande acties zijn nog steeds geldig !!

Mvg,

Home&car Hifi

erikz.nl

Citaat van: HcHifi.nl op december  8, 2010, 18:50:35

Mvg,

Home&Car Hifi

Dit kan ik bevestigen. H&C beantwoord haar mailtjes heel snel en prijzen waren in mijn geval 10-15% beneden de goedkoopste prijs die ik op internet kon vinden.