Et's HT - foto's nieuwe opstelling P42

Gestart door Etiennevh, augustus 10, 2010, 09:52:31

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

HTip

Ik heb eigenlijk alleen goede ervaringen met ontkoppelen via Vibrapods. Maakt niet uit wat voor apparaat ze onder komen. Zelfs met versterker, maar dan alleen in combi met de speler ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Etiennevh

Nou, kijk aan. ik maak me er niet druk om dat het een verbetering zal zijn dan :)
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Xander32

Haha  :D, nee, zo erg is het nou ook weer niet.
Het had invloed op de weergave: de bass werd minder strak.


Sander.
Citaat van: Zefanja op maart  2, 2011, 09:45:51
Toch geen gekraste cd's enzo toch?
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Zefanja

Citaat van: Xander32 op maart  2, 2011, 17:36:32
Haha  :D, nee, zo erg is het nou ook weer niet.
Het had invloed op de weergave: de bass werd minder strak.


Sander.

hahah het zou je maar overkomen zijn he.
Maar was wel een onverwachte verrassing dat het de bass zo beïnvloede of niet?
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Xander32

NJa: ik had geen verwachtingen alleen de stille hoop dat de pods enig goeds zouden doen.
Zo heb ik er nu ook andere pc`s liggen: gewoon ff uitproberen. Is het niets - dan weer in de verkoop.


Sander.
Citaat van: Zefanja op maart  2, 2011, 17:38:01
hahah het zou je maar overkomen zijn he.
Maar was wel een onverwachte verrassing dat het de bass zo beïnvloede of niet?
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Etiennevh

Jullie moeten me even helpen.

Mijn pa heeft van de week aardig wat werk hier in huis verricht en aangezien hij daar geen geld voor wil hebben wil ik hem iets anders leuks cadeau doen. Nu dacht ik aan een simpele mooie kleine radio ofzo, maar geen idee wat zoiets kost. (Wel een beetje degelijk).

Ik heb wel eens van die Tivoli dingen gezien, maar weet niet of die nog betaalbaar zijn.. (en of het wat is ;) )

Graag jullie hulp!
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

HTip

Tivoli's zijn mooie apparaten en je kan er als je snel bent nog goedkoop aankomen ook. Kijk maar eens hier:
http://www.onlineveilingmeester.nl/nl/veiling/listkavels/144/154/50?kavelspage=2#kavelspage
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Etiennevh

Citaat van: HTip op maart  7, 2011, 08:08:16
Tivoli's zijn mooie apparaten en je kan er als je snel bent nog goedkoop aankomen ook. Kijk maar eens hier:
http://www.onlineveilingmeester.nl/nl/veiling/listkavels/144/154/50?kavelspage=2#kavelspage
haha kijk! geniale tip! :) Thanks, even kijken of ik wat kan bieden.. :)
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Etiennevh

Trouwens weer even een bestelling gedaan, stond al een tijdje in mijn winkelmandje. Waar Amazon.co.uk niet goed voor is! :D















Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Etiennevh

Vooral in het kader van die BluRay speler moet er snel komen, heb ik ook gewoon weer vast wat blu rays besteld.. :) Dan zit er ten minste een stok achter de deur! :)
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

HTip

Leuke vooruitzichten!

Heb je nog geluk gehad met de veiling?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Etiennevh

Thanks! :) Nope, we hebben besloten iets anders te doen (beste man heeft ook een hobby, modeltreinen).. prijzen liepen al tegen de 125 euro inclusief afhandelkosten enz. Daarvoor is hij bij sommige webwinkels ook te koop. In ieder geval bedankt voor de tip!

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Robbert54

Citaat van: Etiennevh op maart  8, 2011, 23:01:43
Trouwens weer even een bestelling gedaan, stond al een tijdje in mijn winkelmandje. Waar Amazon.co.uk niet goed voor is! :D
















mooie aanwinsten!!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Etiennevh

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Zefanja

Citaat van: Etiennevh op maart  9, 2011, 12:00:40
Was er nog één vergeten:



Oooeeehhh die is zo lekker he die cd  ;D

Edit:

Ik zie dat meerdere het doen, maar waarom eigenlijk bij amazon bestellen?
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Martijnst1990

Citaat van: Zefanja op maart  9, 2011, 13:14:05
Oooeeehhh die is zo lekker he die cd  ;D

Edit:

Ik zie dat meerdere het doen, maar waarom eigenlijk bij amazon bestellen?
Denk dat de prijs toch wel de enige reden is ;) Scheelt vaak aanzienlijk op BD's, CD's en games. Mooie aanwinsten hoor, goeie smaak ;D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Madhouse

Adelle - 19 hoort daar dan ook nog bij, minstens zo goed als 21!!
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Etiennevh

Citaat van: Madhouse op maart  9, 2011, 13:23:25
Adelle - 19 hoort daar dan ook nog bij, minstens zo goed als 21!!
Weet ik maar die was goedkoper in NL ;) Dus die moet ik nog bestellen :P
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Etiennevh

Citaat van: Zefanja op maart  9, 2011, 13:14:05
Oooeeehhh die is zo lekker he die cd  ;D

Edit:

Ik zie dat meerdere het doen, maar waarom eigenlijk bij amazon bestellen?
Ja die is heerlijk!! :) Gewoon goedkoop :) En goede snelle levering zonder gezeik over verzendkosten e.d.

Citaat van: Martijn90 op maart  9, 2011, 13:22:25
Denk dat de prijs toch wel de enige reden is ;) Scheelt vaak aanzienlijk op BD's, CD's en games. Mooie aanwinsten hoor, goeie smaak ;D
Thanks, maak daar uit op dat er een smaakdeler is ;)
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Robbert54

Citaat van: Zefanja op maart  9, 2011, 13:14:05
Oooeeehhh die is zo lekker he die cd  ;D

Edit:

Ik zie dat meerdere het doen, maar waarom eigenlijk bij amazon bestellen?
Precies wat Etienne zegt. Betrouwbaar, snelle levering en vaak (een stuk) goedkoper.

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Zefanja

Citaat van: The Vampire op maart  9, 2011, 15:52:39
Precies wat Etienne zegt. Betrouwbaar, snelle levering en vaak (een stuk) goedkoper.



Moet dan toch eens op amazone gaan kijken dan.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Etiennevh

Citaat van: Zefanja op maart  9, 2011, 16:06:38
Moet dan toch eens op amazone gaan kijken dan.
Ik heb alleen ervaring met Amazon.Co.Uk. de rest van de landen ken ik niet. Maar die werkt erg prettig! Bij bestellen rekent hij ook gelijk om wat je in euro's betaalt e.d.

Het verschil zit volgens mij in dure artiestenrechten in Nederland, die niet zo duur zijn in UK.
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Xander32

Goede software aangekocht. Ik heb zelf H.A.A.R.P. al helemaal "grijs gedraaid".
Het is nu wachten op de Muse concertregistratie van The Resistance, opgenomen in Wembley, welke waarschijnlijk op BD zal uitkomen.


Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Etiennevh

Citaat van: Xander32 op maart  9, 2011, 21:04:22
Goede software aangekocht. Ik heb zelf H.A.A.R.P. al helemaal "grijs gedraaid".
Het is nu wachten op de Muse concertregistratie van The Resistance, opgenomen in Wembley, welke waarschijnlijk op BD zal uitkomen.


Sander.
Is dat zo? Daar ben ik bijgeweest, 11 september 2010 in Wembley.. Als daar een BD van uit komt ga ik hem gelijk halen. Dat was het vetste concert wat ik ooit heb meegemaakt..! Beter kan niet! Laten we hopen dat er een bd van uit komt. !!
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto