Et's HT - foto's nieuwe opstelling P42

Gestart door Etiennevh, augustus 10, 2010, 09:52:31

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Etiennevh

Citaat van: Zefanja op februari 27, 2011, 18:42:06
Ja idd, daar liep ik voor de aanschaf van de receiver ook al tegenaan.
Heb de receiver ook nog niet open gemaakt om te kijken of hij er wel echt in zit ;)
Misschien een apart model, alleen voor Marantz gecustomized?
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Zefanja

Citaat van: Etiennevh op februari 27, 2011, 18:46:55
Die van mij begint het langzaam te accepteren, ik heb er ook wel wat moeite mee gehad.. Maarja, ik neem af en toe in een gekke bui ook iets leuks voor haar mee he.. ( laatst een MacBook voor der gekocht, ook niet misselijk)

Precies dat doe ik dus ook af en toe.
Heb haar laatst een Iphone gegeven.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Zefanja

Citaat van: Etiennevh op februari 27, 2011, 18:47:44
Ook wel interessant dat volgens die link dat een HDMI 1.3 chip is en volgens mij zijn de nieuwe Marantz producten 1.4??

ja volgens mij zijn het allemaal HDMI1.4 producten.

Citaat van: Etiennevh op februari 27, 2011, 18:48:06
Misschien een apart model, alleen voor Marantz gecustomized?

Dat is een mogelijkheid. Heb er iig niks over gelezen.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Madhouse

Citaat van: Etiennevh op februari 27, 2011, 14:06:04
Roy, had je nog meer redenen om te kiezen voor een 5005 dan de beeldkwaliteit, of was dat uberhaupt geen argument?

Was voor mij uberhaubt geen argument. Ik wist dat de chips in de UD5005 en Oppo beter waren dan die van mijn Panasonic (ook geen slechte speler hoor). Ik heb mijn keuze puur laten afhangen van het analoge geluid en dat vond ik in mijn set gelijkwaardig. Uiteindelijk voor de match met mijn SR5004 gekozen en het prijsverschil van € 250.- in het voordeel van de UD5005 hielp daar ook aardig in mee. Hierdoor heb ik wel gelijk de bekabeling goed aangepakt (lees: voedingskabel en interlinks) en gelijk overal VibraPods onder gezet.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Etiennevh

Citaat van: Madhouse op februari 27, 2011, 19:10:51
Was voor mij uberhaubt geen argument. Ik wist dat de chips in de UD5005 en Oppo beter waren dan die van mijn Panasonic (ook geen slechte speler hoor). Ik heb mijn keuze puur laten afhangen van het analoge geluid en dat vond ik in mijn set gelijkwaardig. Uiteindelijk voor de match met mijn SR5004 gekozen en het prijsverschil van € 250.- in het voordeel van de UD5005 hielp daar ook aardig in mee. Hierdoor heb ik wel gelijk de bekabeling goed aangepakt (lees: voedingskabel en interlinks) en gelijk overal VibraPods onder gezet.
UD 5005 250 euri goedkoper? Wow! Best verschil!

Oke en dan heb je het over analoog op stereo begrijp ik.. Gelijkwaardig analoog geluid..mmz moeilijk moeilijk.. Naja ik hoef de keuze gelukkig niet vandaag te maken. :)

Ja je hebt een mooie kabel overgenomen. Ze worden bijna niet aangeboden op internet geloof ik.. Maarja.
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Etiennevh

Citaat van: Zefanja op februari 27, 2011, 18:50:23
Precies dat doe ik dus ook af en toe.
Heb haar laatst een Iphone gegeven.
Heel goed!! Haha..

Citaat van: Zefanja op februari 27, 2011, 18:52:58
ja volgens mij zijn het allemaal HDMI1.4 producten.

Dat is een mogelijkheid. Heb er iig niks over gelezen.
Tsja zou zo maar kunnen natuurlijk. Ja dan is het toch gek dat de chip 1.3 gespecificeerd is. Of zou dat een misverstand zijn..
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Madhouse

Citaat van: Etiennevh op februari 27, 2011, 20:06:26
UD 5005 250 euri goedkoper? Wow! Best verschil!

Oke en dan heb je het over analoog op stereo begrijp ik.. Gelijkwaardig analoog geluid..mmz moeilijk moeilijk.. Naja ik hoef de keuze gelukkig niet vandaag te maken. :)

Ja je hebt een mooie kabel overgenomen. Ze worden bijna niet aangeboden op internet geloof ik.. Maarja.

Jep, dat was het prijsverschil!  ;)

Ik heb het idd over analoog stereo, dat was voor mij het voornaamste.

En ja, die kabel heb ik heel erg mazzel mee gehad  :wub:
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Etiennevh

Zo, even de openingspost opgeschoond en aangepast. Ziet er wel zo netjes uit. Tevens ook foto's van de huidige situatie, inclusief opgehangen tv.
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Etiennevh

Citaat van: Madhouse op februari 27, 2011, 20:49:00
Jep, dat was het prijsverschil!  ;)
Ik heb het idd over analoog stereo, dat was voor mij het voornaamste.
En ja, die kabel heb ik heel erg mazzel mee gehad  :wub:
Dat is een mooi bedrag! Dan is de keuze inderdaad vrij vlot gemaakt. De BDP93 250 euri duurder, dat wist ik niet. Ik dacht dat de UD5005 net zo duur was. (misschien alleen een adviesprijs gezien.. )

Heb nu al zin om dingen te gaan testen!! :P

Ja dat geloof ik. Ik zit weleens te kijken maar kan hem nergens 2e hands vinden. ;)
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Zefanja

Citaat van: Etiennevh op februari 27, 2011, 20:08:17
Heel goed!! Haha..
Tsja zou zo maar kunnen natuurlijk. Ja dan is het toch gek dat de chip 1.3 gespecificeerd is. Of zou dat een misverstand zijn..

Dank dat het een misverstand is. De nieuwe producten waren volgens mij allemaal 3d ready en ondersteunen allemaal HDMI 1.4a
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Etiennevh

Alweer de 1500e post.. In iets meer dan een jaar tijd. Gaat hard!
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Etiennevh

Citaat van: Zefanja op februari 27, 2011, 22:03:26
Dank dat het een misverstand is. De nieuwe producten waren volgens mij allemaal 3d ready en ondersteunen allemaal HDMI 1.4a
Dat was trouwens jouw 500e post.. Nu senior member! :P
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Xander32

Vibrapods deden/doen bij mij alleen enig goeds onder de BD-speler(zorgen ervoor dat deze minder trillingen doorgeeft), onder m`n cd-speler en versterker niets. M.i. helpen die dingen alleen enigzins (ik betwijfel of deze echt verbetering brengen betreft geluid / beeld) bij componenten die een onvoldoende stevige behuizing bezitten/die onvoldoende degelijk in elkaar steken en daardoor veel trillingen oppakken en/of veroorzaken.


Sander.
Citaat van: Madhouse op februari 27, 2011, 19:10:51
Was voor mij uberhaubt geen argument. Ik wist dat de chips in de UD5005 en Oppo beter waren dan die van mijn Panasonic (ook geen slechte speler hoor). Ik heb mijn keuze puur laten afhangen van het analoge geluid en dat vond ik in mijn set gelijkwaardig. Uiteindelijk voor de match met mijn SR5004 gekozen en het prijsverschil van € 250.- in het voordeel van de UD5005 hielp daar ook aardig in mee. Hierdoor heb ik wel gelijk de bekabeling goed aangepakt (lees: voedingskabel en interlinks) en gelijk overal VibraPods onder gezet.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Etiennevh

Citaat van: Xander32 op februari 28, 2011, 07:30:20
Vibrapods deden/doen bij mij alleen enig goeds onder de BD-speler(zorgen ervoor dat deze minder trillingen doorgeeft), onder m`n cd-speler en versterker niets. M.i. helpen die dingen alleen enigzins (ik betwijfel of deze echt verbetering brengen betreft geluid / beeld) bij componenten die een onvoldoende stevige behuizing bezitten/die onvoldoende degelijk in elkaar steken en daardoor veel trillingen oppakken en/of veroorzaken.


Sander.
Zou goed kunnen hoor, maar voor het investeringsbedrag vidn ik het wel de moeite om te proberen.. :)
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Zefanja

Citaat van: Etiennevh op februari 28, 2011, 09:05:34
Zou goed kunnen hoor, maar voor het investeringsbedrag vidn ik het wel de moeite om te proberen.. :)

Ze zijn idd niet zo duur geloof ik, dus altijd het proberen waard lijkt me.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Etiennevh

Daarom en volgens mij zijn ze vrij waardevast, dus niet als je ze aankoopt dat je nog maar 20% terug verdient als het in jouw opstelling geen toevoeging geeft.
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Xander32

Voor 4 simpele onderleggers vind ik het gevraagde nog een aanzienlijk bedrag. Maar ik heb ze zelf ook(onder de BD-speler) en heb ook nog eens aanzienlijke bedragen aan andere tweaks, zoals de bekabeling uitgegeven   :sarcasm:.

Enne, let op: betreft de Vibrapods geld niet "baat het niet dan schaadt het niet".


Sander.

Citaat van: Zefanja op februari 28, 2011, 09:40:37
Ze zijn idd niet zo duur geloof ik, dus altijd het proberen waard lijkt me.

;)
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Zefanja

Citaat van: Xander32 op februari 28, 2011, 18:25:43
Voor 4 simpele onderleggers vind ik het gevraagde nog een aanzienlijk bedrag. Maar ik heb ze zelf ook(onder de BD-speler) en heb ook nog eens aanzienlijke bedragen aan andere tweaks, zoals de bekabeling uitgegeven  :sarcasm:.

Enne, let op: betreft de Vibrapods geld niet "baat het niet dan schaadt het niet"  8).


Sander.

Haha ook die houden we in gedachte :)
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Etiennevh

Citaat van: Xander32 op februari 28, 2011, 18:25:43
Voor 4 simpele onderleggers vind ik het gevraagde nog een aanzienlijk bedrag. Maar ik heb ze zelf ook(onder de BD-speler) en heb ook nog eens aanzienlijke bedragen aan andere tweaks, zoals de bekabeling uitgegeven  :sarcasm:.

Enne, let op: betreft de Vibrapods geld niet "baat het niet dan schaadt het niet"  8).


Sander.

Daarom. Op het geheel is het maar een miniem bedrag! :P
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Xander32

CitaatEnne, let op: betreft de Vibrapods geld niet "baat het niet dan schaadt het niet".

Wel ff goed die laatste opmerking lezen he 8).


Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Etiennevh

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Xander32

Onder m`n CD-1 en A5 werkten ze niet (A5) of zelfs averechts (CD-1) ...

Sander.
Citaat van: Etiennevh op maart  1, 2011, 21:19:44
haha hoezo niet?
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Etiennevh

Aha vandaar. Naja dan kun je ze weer doorverkopen ;)
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Zefanja

Citaat van: Xander32 op maart  1, 2011, 21:26:10
Onder m`n CD-1 en A5 werkten ze niet (A5) of zelfs averechts (CD-1) ...

Sander.

Toch geen gekraste cd's enzo toch?
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Etiennevh

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto