Het grote Gran Turismo 5 topic

Gestart door Sol, juni 18, 2010, 20:06:46

Vorige topic - Volgende topic

quattronl

there's no such thing as too much power!
:headbanging:
Living: Amp: Marantz SR7012 - Speakers: All Totem: Arro (front) - Dreamcatcher (4x surround) - Model One Signature (center) - BK XXLS400 - TV: Panasonic 65GZW954 OLED - Sources: Zappiti ONE 4k HDR SE - SB Touch+BOTW - Panasonic UB824 - Storage: Synology DS918+ 18Tb - Cables: RUConnected, JIB, Nordost, Furutech - Tweaks: 2x Crusade Audio Diamond 2 plate (amp+sub) - Audiogroep
Bedroom: Marantz PM6004, Totem Staff, SB Touch+BOTW

eddy135

WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

VlisChris

Hey, niemand is zo goed als ik hoor :devil: :D :angel:

Tot het moment dat ik wakker wordt 's ochtends :P
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

Met de Lancer Evo snelste ronde 2.01.752
Met een 356 snelste (in een wedstrijd waarbij ik moest knokken om plaatsen) 1.53.00 ofzo. Scheelt best veel ;)

VlisChris

En nu heb ik vierkante ogen ;)
Toen ik begon vrijdag stond de teller op 11% en toen ik eerder op de avond keek op 19%.
Aangezien ik nu op 70 van de 90 ronden bij een andere endurance zit ben ik benieuwd hoever ik nu ben. Morgenavond zal ik hem wel weer in moeten leveren :D
Maatje van me vind dat een R8 slecht rijdt. Moet zeggen dat ik dat NIET met hem eens ben :D Alleen moet je niet voor de lol (6 ronden voorsprong op de nummer 2 halverwege de wedstrijd) kijken wat er gebeurd als je met warme temperaturen en droog weer op regenbanden gaat rijden.

Ik kan je verzekeren: die zijn compleet naar de %(*)# met 6 ronden. . .  Heel bizar. Je houdt overigens NUL grip over. Ben toch maar weer naar binnen gegleden om racebandjes te leggen ;)

Edit. Oh. Half drie geweest. . . Had de tijd ff niet in de gaten :P

Eddye

Ik ben bijna klaar met de 1000km Suzuka endurance race. Nog ongeveer 30 ronden te gaan. Ik rijd in de Toyota Minolta 88-V. Helaas is het de laatste ronden gaan regenen, waardoor de rondetijden naar beneden vliegen, van ong 1:45 naar 2:10. Ik zal blij zijn als ik klaar ben, 172 ronden zijn er wel erg veel...
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

VlisChris

172? Allemachtig. Ik ben al blij als ik met mijn 90 klaar ben :) En die zijn dan nog eens in de 1.28 ongeveer (al heb ik de laatste 10 ronden opvallend veel last van verkeer).

Eddye

Ik ben allang blij dat je tussendoor kan pauzeren. Anders zou ik nooit aan dat soort races beginnen. Aan de ene kant wil ik graag een keer de 24uurs Nuremburg Ring doen, aan de andere kant weet ik dat ik daar weken mee bezig zal zijn. Misschien toch een keer wat geld uitgeven aan de DLC's om weer wat nieuws uit het spel te krijgen.
Devialet 200
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

VlisChris

Nurburgring? Mij niet gezien. Wat een verschrikkelijk circuit vind ik dat zeg :P

Eddye

Dat vond ik ook, maar na de specials van Mercedes, waar het circuit is delen wordt uitgelegd is het best een leuk circuit.
Devialet 200

Martijnst1990

Ik vind hem juist gaaf 8) Heb daar wel al de 4 uurs race gereden, maar die 24 uurs zie ik niet snel gebeuren :D Moet volgens mij nog 3-4 endurance races in totaal, verder alles al gedaan. Ook h de meeste DLC heb ik gedownload.

Binnenkort ook weer eens aanzetten, kijken hoe het 3D gedeelte bevalt.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Eddye

Na deze race is het eerste wat ik ga doen, de rest van alle cups op goud zetten. Daarna kijk ik wel voor de rest van de endurance races.
Devialet 200

VlisChris

Wist niet dat je kon saven tussendoor. En de PS3 had zichzelf uitgeschakeld. . . Stond op pauze in rondje 75 van de 90 :'( Tegenvallertje zeg maar.

Eddye

Als je de pits inrijd kan je de race suspenden. Daarna kan je de ps3 uitzetten. Als je gt5 weer opstart vraagttie of je wilt doorgaan waar je gebleven bent.
Devialet 200

VlisChris

Suspenden? Wasda? :P
Ik kan voor banden en brandstof kiezen, maar iets anders? Vanavond eerst maar eens wat andere wedstrijden rijden. Wat kleine dingen rijden. Niet zo'n zin om nu weer aan 2 uur rijden te beginnen. Is me wat te monotoom.

Eddye

Als je de pits inrijdt zie je inderdaad bandenkeuze en brandstof daaronder de OK knop en rechts naast de ok knop suspend. Alleen bij endurance racen.

Eindelijk de 1000km Suzuka race af. 5:53:18. pfffff. Racen in de regen in die wagen is echt zwaar. Enorm turbogat, dus als je pech hebt sta je zo om. Vol gas weg en doorslippen tot en met de 5de versnelling.
Devialet 200

VTEC_genieter

Als er een deel 6 komt van Gran Turismo, dus ook als de PS4 uitkomt, dan wil ik Christiaan uitdagen!!  :headbanging:
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Eddye

Citaat van: VTEC_genieter op februari 11, 2013, 20:27:20
Als er een deel 6 komt van Gran Turismo, dus ook als de PS4 uitkomt, dan wil ik Christiaan uitdagen!!  :headbanging:
Waarom wachten???
Devialet 200

VTEC_genieter

Ik wil nu geen PS3 kopen, want de PS4 komt misschien dit jaar  ;)
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

VlisChris

Citaat van: VTEC_genieter op februari 11, 2013, 20:27:20

Vanwaar ben je ergens? :D
Mijn maatje en ik zijn maar bezig geweest met kijken of we het spannender konden krijgen. Spookrijden, elke 2 rondes een pitstop maken, achteruit proberen te rijden, maar enkel dat laatste bleek toch opvallend moeizaam :P
Spookrijden is overigens nog best handig om je voorsprong weg te werken; van 2 rondes voorsprong naar 1 ronde achterstand :P Whahaha.

Dat krijg je als je met een volledig verbouwde R8 gaat racen tegen volgens mij vrij standaard corvette's en dat soort wagens. Tegenstand zou van mij serieus een pak steviger mogen. Pas als je op expertniveau ofzo gaat rijden wordt het me moeilijk tot te moeilijk :) Hij heeft hem overigens laten staan, dus morgen ook nog een kans om te gaan racen ;)

Martijnst1990

Die tegenstand heb je volledig in de hand door zelf een zelfde auto te nemen en alle assists uit te zetten ;) Daarom zijn. De seasonal events ook zo leuk, dan mag je maar een max aantal performance points hebben en niet alle banden.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Eddye

Citaat van: VTEC_genieter op februari 11, 2013, 20:52:39
Ik wil nu geen PS3 kopen, want de PS4 komt misschien dit jaar  ;)

En wie zegt dat GT6 dit jaar uitkomt?
Devialet 200

VlisChris

Ook de seasonal events zijn nog wel eens aan de makkelijke kant.
Och, ik vermaak me zo ook wel; vanavond nog even een beetje racen, en dan ws morgen weer inleveren ;)

VlisChris

Wat is die Nurburgring toch een wanstaltelijke #*@*$*/^#^@(@ baan :P
Welke auto ik pak. Welke instelling ik kies: ik wordt er serieus charijnig van...

Eddye

Citaat van: Christiaan S op februari 14, 2013, 01:47:45
Wat is die Nurburgring toch een wanstaltelijke #*@*$*/^#^@(@ baan :P
Welke auto ik pak. Welke instelling ik kies: ik wordt er serieus charijnig van...

Heb je die Mercedes Challenge wel gedaan? Die geeft echt een prima uitleg en je kan kortere stukken oefenen.
Devialet 200