Het grote Gran Turismo 5 topic

Gestart door Sol, juni 18, 2010, 20:06:46

Vorige topic - Volgende topic

VlisChris

Nee. Nog niet. Zal eens kijken of dat er nog van komt. Vanavond tm zondagavond geen tijd meer, en overdag gewoon werken :)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

eddy135

Citaat van: Christiaan S op februari 14, 2013, 01:47:45
Wat is die Nurburgring toch een wanstaltelijke #*@*$*/^#^@(@ baan :P
Welke auto ik pak. Welke instelling ik kies: ik wordt er serieus charijnig van...

Gezien 't  aantal ik'jes in bovenstaande, ligt 't probleem misschien bij jezelf...?

Is gewoon een reeële moeilijksgraad, misschien ben je daar gewoon nog niet klaar voor  ;)
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

VlisChris

Het ligt zeker te weten aan mij ;)
Andere circuits kun je je onvermogen compenseren met bruut motorvermogen. Dit circuut is zo technisch dat iedere fout echt afgestrafd wordt. Wel heb ik voor mijn gevoel wel dat als ik er hier af ga het duidelijk lastiger is om weer normaal op de baan te komen. Wellicht omdat het een smalle baan is?

Och, je moet iets houden om je op te verbeteren ;) Maar frustrerend was het zeker gisteravond haha. Te moeilijk circuit voor mij icm te moe zijn :)

Mausman

hoi,

Ik weet niet of ik dit hier mag plaatsen, maar anders moet een mod het bericht maar verwijderen:

Zijn er hier misschien mensen die het leuk vinden om af en toe mee te doen met een georganiseerd race-event? Deze worden meestal op zondag avond gehouden.

Op het playstation forum worden nl. geregeld races georganiseerd en deze zijn altijd erg leuk om te doen. Ook wordt er zeer sportief gereden en heeft men respect voor elkaar op de baan.

Hier de link naar het ps forum: http://community.eu.playstation.com/t5/Gran-Turismo/bd-p/119

Hier komen dan de aankondigingen voor elk race event en kun je je daarvoor inschrijven.

Alvast bedankt en see you on the track  ;D

groeten,

VlisChris

Zo.
De PS3 weer geleend tot en met zondag; ik ga vanavond weer lekker racen ;)
Komt een collega van me langs, of die nu wil of niet, die gaat mee racen :D

LittleNinja

Jongens... Ik heb al eens eerder gezocht maar nooit gevonden.. Hoe kan ik GT5 in 3D krijgen/instellen?
Mijn hemel jullie zijn vermoeiend....

Martijnst1990

Citaat van: LittleNinja op mei 12, 2013, 18:18:23
Jongens... Ik heb al eens eerder gezocht maar nooit gevonden.. Hoe kan ik GT5 in 3D krijgen/instellen?
Uit mijn hoofd:

Als je de PS3 aanzet als hij voor het eerst aan een 3D TV/beamer gekoppeld is krijg je als het goed is een 3D melding van Playstation zelf. Heb je die gehad?

Vervolgens start je GT5 op en in het begin menu (dus voordat je naar career gaat) ga je helemaal naar rechts, naar opties. Dan heb je een heel rijtje met opties en bij de beeldopties kan je helemaal naar rechts en dan staat er een kopje 3D TV, als het goed is kan je deze dan aanklikken en het 3D effect instellen.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

LittleNinja

Thanks Martijn. Zal het eens proberen.
Mijn hemel jullie zijn vermoeiend....