Sanders dedicated stereoset.

Gestart door Xander32, mei 17, 2010, 18:34:56

« vorige - volgende »

0 leden en 22 gasten bekijken dit topic.

Xander32

Kan ik mij goed voorstellen, maar dan zal je even moeten inloggen op het buurforum; het betroffen leden van het Marantzforum ;).


Een M&G voor gegadigden alhier, komt begin 2015 wel ergens.

Citaat van: Mediator op november 26, 2014, 22:55:13
Ervaringen van de bezoekers ben ik nu wel benieuwd naar. Wie post er wat  :popcorn:
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Deleted member

Citaat van: Mediator op november 26, 2014, 22:55:13
Ervaringen van de bezoekers ben ik nu wel benieuwd naar. Wie post er wat  :popcorn:
Dat is komende zondag pas. Nog even geduld!
Stereo-fan for life!

Xander32

Citaat van: technative op november 27, 2014, 07:43:27
Dat is komende zondag pas. Nog even geduld!


Denk dat hij op het onderstaande doelde.


Citaat van: Xander32 op november 21, 2014, 12:03:27
Zondag a.s. komen er drie bekenden van het buurforum op de koffie. Iets waar ik naar uit kijk; bijkletsen, muziek uitwisselen en op "niveau" praten over onze gezamelijke hobby :clapping:.

Uiteraard wordt vriendinlief die dag vriendelijk doch dringend verzocht het pand te verlaten.


Maar morgen eerst de installatie na een week verplichte stilte, weer eens aanslingeren. Deze week hebben we een schilder over de vloer; de ls. en apparatuur staan gedurende de werkzaamheden onder het plastic. Ik loop liever geen risisco met al dat stof door het schuurwerk 8).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

... overigens, de drie gasten van vorige week zondag spraken allen over kippenvelmomenten, dat lijkt mij enigzins positief 8).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Eddye

Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

lynch1979


Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Eddye

Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Xander32

Ja, maar niets audio gerelateerds  :nowink:.

Citaat van: Eddye op december  6, 2014, 09:37:38
Heeft hij wat achtergelaten of issie je huisje voorbij gegaan?
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

Zojuist was er zo opeens weer een plotselinge stilte tijdens mijn genieten op de sweetspot.
En wederom bij hetzelfde album, bij dezelfde track. Maar dat zal toeval zijn ::).


Check;
Vervolgens ziet LMS, welke op de laptop draait, de SBT niet meer,
De laptop geeft zelf aan dat die netjes in het netwerk hangt,
Wanneer ik op de SBT de laptop zoek (=bron) kan die geen verbinding maken,
Kijk ik in mijn netwerk (via het controle centrum v.d. Asus router) zie ik daar ook gewoon alles netjes inhangen.

Schiet mij maar lek ???


Overigens had ik alles weer snel aan het werk, maar een vaste procedure heb ik daar nog niet voor kunnen vinden  :-[. E.e.a opnieuw opstarten en met een beetje geluk werkt dan alles weer naar behoren ...
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Bas Akkerman

Zou ik toch eens hetzelfde nummer draaien en zien of het dan weer gebeurt. Wellicht heeft het dan toch met dat nummer te maken...?
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Xander32

...nu eerst nog een tijdje genieten op de sweetspot :).


Citaat van: Bas Akkerman op december  7, 2014, 15:09:44
Zou ik toch eens hetzelfde nummer draaien en zien of het dan weer gebeurt. Wellicht heeft het dan toch met dat nummer te maken...?
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Xander32

#3065
Het is nu echt genieten hier op de sweetspot. De set is helemaal naar mijn smaak zo als die er nu bij staat. Foutloos is die echter zeker niet; niet alle genres geeft de set gelijkwaardig weer, geheel neutraal is de set geenszins. Maar met mijn muzikale voorkeur(en) weet de set mij volop in en bij de muziek te (be-)trekken. En ook enkel daarvoor staat mijn set er.

Genieten :clapping:.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Maro

Citaat van: Xander32 op december  7, 2014, 15:50:31
Het is nu echt genieten hier op de sweetspot. De set is helemaal naar mijn smaak zo als die er nu bij staat. Foutloos is die echter zeker niet; niet alle genres geeft de set gelijkwaardig weer, geheel neutraal is de set zeker niet. Maar met mijn muzikale voorkeur(en) weet de set mij volop in en bij de muziek te (be-)trekken. En ook enkel daarvoor staat mijn set er.

Genieten :clapping:.

...en daar gaat het om. Wie wil/heeft er nu een foutloze, 100% neutrale set staan dan?
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

frank2

#3067
Ik heb die ook niet. Vraag mij wel eens af of die wel echt bestaat en of dat wel mooi klinkt.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

YamahaRXV

Citaat van: Xander32 op december  7, 2014, 15:50:31
Het is nu echt genieten hier op de sweetspot. De set is helemaal naar mijn smaak zo als die er nu bij staat. Foutloos is die echter zeker niet; niet alle genres geeft de set gelijkwaardig weer, geheel neutraal is de set geenszins. Maar met mijn muzikale voorkeur(en) weet de set mij volop in en bij de muziek te (be-)trekken. En ook enkel daarvoor staat mijn set er.

Genieten :clapping:.

Dat is inderdaad waar het om draait  :thumbs-up:  Er zal altijd wat te wensen blijven en de perfecte set..... is een utopie  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Xander32

Er moet idd. wat te wensen over blijven. Maar betreft het upgraditis op audiogebied, zal er hier voorlopig slechts rust heersen.


Nu sparen voor een reis naar Costa Rica & Panama 8).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT


Xander32

#3071
PM11s3 inspelen  ...


Het geluidsbeeld is de afgelopen week duidelijk aan het wijzigen; deze is (nog) scherper aan het worden en komt in toenemende mate ook buiten de speakers te staan.
Een bijzondere, aangename gewaarwording, waar ik niet meer op had gerekend.

En het klonk m.i. al zo lekker :clapping:.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Eddye

Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Deleted member

Citaat van: Xander32 op december 11, 2014, 20:52:16
PM11s3 inspelen  ...


Het geluidsbeeld is de afgelopen week duidelijk aan het wijzigen; deze is (nog) scherper aan het worden en komt in toenemende mate ook buiten de speakers te staan.
Een bijzondere, aangename gewaarwording, waar ik niet meer op had gerekend.

En het klonk m.i. al zo lekker :clapping:.
Ik hoor tegenovergestelde geluiden uit Spijkenisse... ;) daar is 'ie juist aan het inkakken. Komt wel weer goed. Even door die zure appel heen.
Stereo-fan for life!

YamahaRXV

Citaat van: technative op december 11, 2014, 21:13:27
Ik hoor tegenovergestelde geluiden uit Spijkenisse... ;) daar is 'ie juist aan het inkakken. Komt wel weer goed. Even door die zure appel heen.

Blijft een vervelend proces waarbij het geduld soms erg zwaar op de proef gesteld wordt... :wacko:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8