Sanders dedicated stereoset.

Gestart door Xander32, mei 17, 2010, 18:34:56

« vorige - volgende »

0 leden en 22 gasten bekijken dit topic.

weust

Dat begint toch op 11 november om 11 over 11 's avonds al?
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4


Xander32

Citaat van: weust op november 23, 2013, 23:43:56
Dat begint toch op 11 november om 11 over 11 's avonds al?
Dat is de formele aftrap ja. Maar doelde ik niet op :nowink:.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

weust

Weet ik. Maar voor mijn gevoel lopen ze vanaf dan al in achterlijke pakjes rond.
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Xander32

Citaat van: weust op november 24, 2013, 09:00:04
Weet ik. Maar voor mijn gevoel lopen ze vanaf dan al in achterlijke pakjes rond.
... zuiderlingen he :P.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

weust

Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Xander32

Hoe dan ook, voor ons ligt de langste tijd wachten reeds achter ons 8).


Wat hier meehelpt is een leuke recente verrassing; na verkoop huis in september jl. eindigden mijn ex en ik zelf met een deel restschuld (weg alle spaartegoeden  :(). Echter bleek afgelopen week in het spaargedeelte van de hypotheek toch nog meer te zitten dan Reaal zelf dacht in september. Het betreft maar een deeltje van de restschuld (welke ik uit eigen middelen heb aangezuiverd), maar is toch een leuk bedrag (een kwart Glennie) waar niemand had op gerekend.

Dat deel kan ik spoedig tegemoet zien op mijn rekening :clapping:.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Eddye

Wat ook weer goed nieuws is voor de leverancier van de luidsprekers :D

Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Xander32

Citaat van: Eddye op november 24, 2013, 13:40:33
Wat ook weer goed nieuws is voor de leverancier van de luidsprekers :D
... daarmee voor onze binnenlandse economie en daarmee voor ons allen :pompom:.
Ik = een goed mens :worship:.

;D
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Eddye

Inderdaad  :clapping:

Dat zouden meer mensen moeten doen....
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Gebruiker 003

Ook mede namens Rutte bedankt. Hij wordt helemaal blij van jullie ...


John Wx

Nog paar daagjes dan is het DECEMBER  :pompom:
Versterking: Kenwood /  Bron: Pro-Ject - PC - Nokia 8000 - Kenwood CD
Luidsprekers: Chario  /  Kabels: Norstone / Oehlbach / Silent Wire / In-Akustik / Monster / StraightWire
Software: Spotify - YouTube Music - Internet
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Xander32

Citaat van: karma op november 28, 2013, 20:51:14
Ook mede namens Rutte bedankt. Hij wordt helemaal blij van jullie ...
... laat ik nou echt helemaal niets hebben met die man ...

Citaat van: John Wx op november 28, 2013, 21:34:45
Nog paar daagjes dan is het DECEMBER  :pompom:
Yep, tijd voor bezinning 8).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Eddye

Citaat van: Bas Akkerman op november 29, 2013, 07:13:39
Ah, de Glennies komen er aan!
Spannend, hoe laat? Wat heb je met je Harbeths gedaan?
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Bas Akkerman

Citaat van: Eddye op november 29, 2013, 07:15:51
Spannend, hoe laat? Wat heb je met je Harbeths gedaan?
Zijn nu bijzettafeltjes. Wilde weer eens wat anders. :P
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Eddye

Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Bas Akkerman

Citaat van: Eddye op november 29, 2013, 07:36:19
Logisch ;)
Ben wel benieuwd naar jullie beider sets. Volgens mij is het geografisch ook prima te combineren.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Eddye

Citaat van: Bas Akkerman op november 29, 2013, 07:49:32
Ben wel benieuwd naar jullie beider sets. Volgens mij is het geografisch ook prima te combineren.
Ongeveer 40 minuten met de auto.
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Xander32

Geduld ... Het zal eind komende maand zijn wanneer ik de bestelling plaats. Vervolgens een 3 a 4 weken levertijd en dan eerst maar eens inspelen en opzoek gaan naar de best passende opsteling. Vervolgens eerst zelf maar weer eens gaan genieten van muziek en DAARNA komen jullie pas in beeld 8).

Tegen die tijd kunnen we het combineren met een BBQ   :D.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Eddye

Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

weust

Ben ook wel erg benieuwd naar hoe het gaat klinken.
En als Bas nou tegen die tijd een auto heeft *hint, hint, wink, wink* ;)
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Gebruiker 003

Citaat van: Xander32 op november 29, 2013, 06:31:54
... laat ik nou echt helemaal niets hebben met die man ...

Ik ook niet, maar hij vindt het wel fijn als wij Nederlanders veel geld uitgeven.

Ben benieuwd hoe je Glennie gaat bevallen aan je set.

Raymond187


Xander32

Citaat van: Raymond187 op november 29, 2013, 09:12:37
Oog wil ook wat he :D
Maar om dan vervolgens voor Glennies te gaan ???

;D


Citaat van: karma op november 29, 2013, 09:09:07
Ik ook niet, maar hij vindt het wel fijn als wij Nederlanders veel geld uitgeven.

Ben benieuwd hoe je Glennie gaat bevallen aan je set.
I know, Rutte ...

T.z.t. zal ik het zeker niet nalaten om mijn ervaringen te delen, positieve dan wel negatieve. Enne, er gaan vast ook weer M&G volgen. En als ik zo terug lees hebben er een aantal van jullie daarop al een optie genomen :).


Zal wel iets van "in de loop van 2014" gaan worden, met hier een verbouwing van de badkamer en de voor- en achtertuin op de schop in het vooruitzicht ... (Tja, men moet iets ondernemen om in huis een goede sfeer te behouden; ik de Glennies, hare maje de badkamer :angel:).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT