Sanders dedicated stereoset.

Gestart door Xander32, mei 17, 2010, 18:34:56

« vorige - volgende »

0 leden en 20 gasten bekijken dit topic.

Xander32

Citaat van: Xander32 op oktober 12, 2013, 09:26:06
Verkocht zijn ze pas als ik het geld in handen heb. En het zal helaas ook niet de eerste keer zijn als je wat afspreekt en men komt niet opdagen ...

Maar heb hier wel vertrouwen in, nadat hij uit eigen initatief de telefoon ter hand heeft genomen om contact te zoeken. We'll see.
Een sms, ze zijn onderweg 8).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Alex Groningen

Alvast succes met de verkoop. Zal mooi zijn als je ze weet te verkopen, en zo tot aankoop kunt overgaan naar je lang gewenste luidsprekers.

quattronl

wel tof voor je :pompom:
minder voor mij, had ze graag willen beluisteren :nopompom:
ach, nu gewoon ff snel de Tannoys scoren en in een kleine week inspelen :D
Living: Amp: Marantz SR7012 - Speakers: All Totem: Arro (front) - Dreamcatcher (4x surround) - Model One Signature (center) - BK XXLS400 - TV: Panasonic 65GZW954 OLED - Sources: Zappiti ONE 4k HDR SE - SB Touch+BOTW - Panasonic UB824 - Storage: Synology DS918+ 18Tb - Cables: RUConnected, JIB, Nordost, Furutech - Tweaks: 2x Crusade Audio Diamond 2 plate (amp+sub) - Audiogroep
Bedroom: Marantz PM6004, Totem Staff, SB Touch+BOTW

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Eddye

Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005


Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

JeroenGRT

Gefeliciteerd met de verkoop!
Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)

Alex Groningen

 :clapping:

Eindelijk maar toch.

Nu wachten op je nieuwe aanwinsten, de Tannoy's.

Ben heel benieuwd hoe je ze thuis vind klinken.
Als je het goed vind, lijkt het me erg leuk om ze een keer bij jou thuis te komen beluisteren.

Xander32

#1534
Citaat van: Alex Groningen op oktober 12, 2013, 14:46:43
:clapping:

Eindelijk maar toch.

Nu wachten op je nieuwe aanwinsten, de Tannoy's.

Ben heel benieuwd hoe je ze thuis vind klinken.
Als je het goed vind, lijkt het me erg leuk om ze een keer bij jou thuis te komen beluisteren.
Alex, je bent dan uiteraard welkom. Maar ik vrees dat je nog wel ff geduld moet hebben. De Glennies gaan iets van een kerstcadeau worden of een nieuwjaarsgeschenk. En dat laatste kan je heel lang rekken 8). Eerst de financiën op orde.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

weust

Gefeliciteerd met de verkoop!
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Alex Groningen

Citaat van: Xander32 op oktober 12, 2013, 14:49:35
Alex, je bent dan uiteraard welkom. Maar ik vrees dat je nog wel ff geduld moet hebben. De Glennies gaan iets van een kerstcadeau worden of een nieuwjaarsgeschenk. En dat laatste kan je heel lang rekken 8). Eerst de financiën op orde.

Gelijk heb je. Ik heb ook geen haast en lees van zelf wel wanneer je ze hebt.
Zodra ik het lees in je topic dan neem ik wel even contact met je op.

Xander32

Citaat van: weust op oktober 12, 2013, 14:56:56
Gefeliciteerd met de verkoop!
Dank Tom :thumbs-up:.

Citaat van: Alex Groningen op oktober 12, 2013, 15:00:10
Gelijk heb je. Ik heb ook geen haast en lees van zelf wel wanneer je ze hebt.
Zodra ik het lees in je topic dan neem ik wel even contact met je op.
Helemaal goed.


Ik was mij er van bewust dat ik bij verkoop even zonder kom te zitten. Toch heb ik er voor gekozen om ze te koop laten staan, maar dat maakte wel dat ik de afgelopen maanden niets met de prijs heb gedaan. Ik heb een aantal serieuze biedingen gehad, maar die waren toch nog te weinig. Ik had een duidelijk bedrag in mijn hoofd waarvoor deze weg mochten.
Pas op het moment wanneer ik het bedrag voor de Glennies (bijna) bij elkaar had gespaard, zou ik een prijs aanpassing doen. Maar dat is niet nodig en ik heb nu een heel mooie prijs gekregen  8). Consequentie daarvan is dat ik ff zonder zit. Maar daardoor zal het verlangen en de vreugde bij aankoop, alleen maar toenemen  :).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

YamahaRXV

Gefeliciteerd met de verkoop van de Usher,s Xander  :clapping:

De belg die ze gekocht heeft heette toevallig geen Joris ?
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Xander32

Citaat van: YamahaRXV op oktober 12, 2013, 16:44:01
Gefeliciteerd met de verkoop van de Usher,s Xander  :clapping:

De belg die ze gekocht heeft heette toevallig geen Joris ?

:nowink:
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

quattronl

#1540
Ga je nu echt 2 maanden zonder speakers zitten?  :crazy:
Living: Amp: Marantz SR7012 - Speakers: All Totem: Arro (front) - Dreamcatcher (4x surround) - Model One Signature (center) - BK XXLS400 - TV: Panasonic 65GZW954 OLED - Sources: Zappiti ONE 4k HDR SE - SB Touch+BOTW - Panasonic UB824 - Storage: Synology DS918+ 18Tb - Cables: RUConnected, JIB, Nordost, Furutech - Tweaks: 2x Crusade Audio Diamond 2 plate (amp+sub) - Audiogroep
Bedroom: Marantz PM6004, Totem Staff, SB Touch+BOTW

twani

Citaat van: YamahaRXV op oktober 12, 2013, 16:44:01
Gefeliciteerd met de verkoop van de Usher,s Xander  :clapping:

De belg die ze gekocht heeft heette toevallig geen Joris ?
Die van "het nieuwe begin"? :D

Joris1971


Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

twani

Citaat van: Joris1971 op oktober 12, 2013, 20:23:57
Alle ik ben gene Belg.
Dan is het een andere Joris die óók opnieuw begint ;D

audiosetup

van harte gefeliciteerd Sander, mooi dat het toch is gelukt!
Blumenhofer Genuin FS 3 mk2, Pathos Logos, T+A mp8 streamer, Metrum Acoustics Onyx, Kimber Bifocal en Kimber Hero.

Xander32

Citaat van: diepenbroek op oktober 12, 2013, 21:08:00
van harte gefeliciteerd Sander, mooi dat het toch is gelukt!
Dank je. Ik ben nooit bang geweest deze niet te zullen verkopen, kreeg met enige regelmaat de nodige biedingen. Echter was ik vooralsnog niet van plan om wat aan de prijs te doen, daar liep het steevast op stuk.

Maar mijn strategie lijkt uiteindelijk te werken. Iets met lange adem 8).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Maro

Is een set BA A25 als tijdelijke opvulling geen idee, die verkoop je daarna zo weer met weinig verlies en je hebt een meer dan redelijk geluid. Ze hebben mij iig zeer positief verrast.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Joris1971

#1548
Op MP staat een setje Epos Es11 compleet met stands en orginele verpakking voor 175.-
Leuk ter overbrugging.

http://link.marktplaats.nl/729364026

Xander32

Dank voor het meedenken mannen, maar ik overbrug de periode wel met mijn IPod dock.
Ik kan enorm genieten van muziek over een mooie installatie, maar het is geen eerste levensbehoefte.
Daarnaast heb ik ook nog zat ander tijdverdrijf.

En, ik hou nu mooi tijd over om bij anderen op visite te gaan, om van de set van een ander te genieten ::).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT