Een nieuwe waardevolle toevoeging aan het moderatorteam! Update 4 mei

Gestart door LittleNinja, augustus 23, 2012, 13:10:20

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

apogeefreak

Citaat van: Christiaan S op augustus 24, 2012, 16:25:43
Dat kan ik me goed voorstellen. Maar houdt er wel rekening mee dat er voor iedere kant altijd een andere kant is. In andere woorden: waar je schrijft dat JIJ er voor zou kiezen mensen ergens niet mee te confronteren, zijn er andere mensen die er juist bewust voor kiezen om zich daarmee bezig te houden. En zolang dat op een normale manier gaat (en normaal is in de perceptie van de ontvanger) moet dat ook probleemloos kunnen imho.
Het is mooi dat op dit forum er een speciale hoek is. Frank heeft dat wel goed gezien. Maar ik bedoel dat die discussie nooit af te ronden zal zijn en mensen er erg door verhit raken. Waarom dan niet de keuze maken om mensen te accepteren in hun geloof hoe vreemd dat ook is. Ik bedoel zodra het overtuigen wordt dan de discussie afkappen lijkt me. Maar goed. Veel plezier met deze job!
701s->runco933->8500ultra->hd1->hd350->vw100->cinemax->9500mp->909splitpack+kuro

J.A.F._Doorhof

Je kan mensen niet dwingen om iets te doen, of te denken.
Het gaat alleen om een beetje acceptatie. ;)
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

SV..S

Citaat van: J.A.F._Doorhof op augustus 24, 2012, 08:50:11
Jongens kom op.....
Het is niet een groep die ten strijden trekt en niet meer terug komt :(
Morituri te salutant  :D




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

negotiata

- To be or not to be, thats the question -

Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

PuNkEnStEiN

#81
Citaat van: Madhouse op augustus 23, 2012, 18:16:27Succes, een beetje frisse wind kan geen kwaad  :D

Zo is dat maar net! :laugh:

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.


Laat de wind maar waaien, Christiaan!  :clapping:
Quad 99CDS ♦ Quad 99FM ♦ Quad 99PRE ♦ Quad 99POW ♦ Quad 21L2 Dual CS420 Synology DS215+ Squeezebox Touch DacMagic ♦ DacMagic Plus ♦ DacMagic XS Shure SRH840

Alex Groningen


Peerless Monster

Citaat van: Alex Groningen op augustus 25, 2012, 08:38:55
Gefeliciteerd met je nieuwe functie, Christiaan.

Inderdaad van harte!! Doe je best zodat wij oud gedienden trots op je mogen zijn!
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

LittleNinja

NSFW

Het plaatje even achter een "spoiler" geplaatst.

Citaat van: PuNkEnStEiN op augustus 25, 2012, 08:38:02
Zo is dat maar net! :laugh:

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.


Laat de wind maar waaien, Christiaan!  :clapping:

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

RonG


AbZ

Citaat van: fugazi_2009 op augustus 23, 2012, 19:26:07
In 75% van de gevallen zou dan gewoon wel eens de waarheid kunnen zijn  :devil:
Nu weet je waarom je ook tenminste 8 mods nodig hebt voor 1 zinnige discussie  :sly:


Christiaan veel plezier  :coffee:

VlisChris

LOL @ de leuke reacties.

Bedankt voor de woorden en prachtige plaatjes allemaal ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VTEC_genieter

Gefeliciteerd nog!
Je hebt me laatst nog "gered"   :police:
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

LittleNinja

#89
Vandaag heeft het admin team er een zeer gewaardeerd forumlid bij gekregen als nieuwe admin! HTip, jullie allen ongetwijfeld bekend, is onze laatste aanwinst.

We hebben er alle vertrouwen in dat hij een positieve en waardevolle aanvulling zal zijn, zowel voor de admins als voor de leden.

HTip, welkom in het team! Laat ik dan meteen de eerste zijn die je veel succes wenst. 8)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

alexander2


Madhouse

En ik maar denken dat jullie niemand meer nodig hadden.

Succes Philip! Je was eerlijk gezegd de laatste persoon van wie ik dit had verwacht.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Eddye

Kan Philip z'n eigen topic sticky maken. ;)

Succes Philip!
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005


Denon Focal

Dank en succes Philip, door de vrijwilligers kunnen  we genieten van dit forum  :clapping:
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks


HTip

Bedankt allemaal! Ik voel me direct welkom :thumbs-up:

@Madhouse: Ik heb er ook even over moeten nadenken ;)
@Eddye: Erg leuk! Wie weet... :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Xander32

Gefeli (?) Philip. Veel plezier en wijsheid gewenst.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Valkyrie

Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

R