Robbert's huisje

Gestart door Robbert54, januari 25, 2008, 01:32:50

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Robbert54

moet ik dit topic nu ook laten verplaatsen naar het stereo topic? ???
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

JCL

Je kijkt er nog wel eens een filmpje toch?! Lekker laten staan :)

squeek

Citaat van: The Vampire op januari 29, 2012, 11:22:44
moet ik dit topic nu ook laten verplaatsen naar het stereo topic? ???

Goh, moet je zelf weten. Zou ff wachten want wie weet mis je surround wel na een tijdje  :) Ik slijp zo'n kabels wel in de muur, dat weet je toch he  :D
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

VlisChris

Heb ook al weer een jaar of anderhalf denk ik (hele wilde gok) geen surround meer.
Mijn topic staat ook nog steeds in het private home theater deel. Gewoon omdat ik geen zin heb het te laten verplaatsen :) En omdat ik op termijn toch naar een HT terug wil ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

LordoftheLints

Hey cool, we hebben dezelfde netkabels en luidsprekerkabels!! Bij mij zitten ze er net op. De Black magic was bij mij een enorme verbetering. Van de W&M Tornado's durf ik nog niet zoveel te zeggen. Ik ben niet zo'n believer als het op netkabels aankomt. Gelukkig waren ze niet te duur! :) Ik heb wel het idee dat het geluid anders is, maar hoe kan ik niet beschrijven.
Mcintosh C42 & Mcintosh C2300 buizen voortrappen | Mcintosh MC252 & MC275 Buizen & MC206 Multichannel Eindversterkers| Mcintosh MCD-201 Sa-CD speler | Linn Akurate DS Netwerkstreamer | Atlas Hyper 3.5 Luidsprekerkabel | Atlas Hyper RCA Interlink | Linn Silver Balanced Interlink
Dynaudio Contour 3.4 LE Vloerstaand| Dynaudio Contour 1.4LE Monitors| Tannoy Definition DC8 monitors
Eigen topic: Mcintosh Mania!

Robbert54

Citaat van: LordoftheLints op februari  7, 2012, 18:14:14
Hey cool, we hebben dezelfde netkabels en luidsprekerkabels!! Bij mij zitten ze er net op. De Black magic was bij mij een enorme verbetering. Van de W&M Tornado's durf ik nog niet zoveel te zeggen. Ik ben niet zo'n believer als het op netkabels aankomt. Gelukkig waren ze niet te duur! :) Ik heb wel het idee dat het geluid anders is, maar hoe kan ik niet beschrijven.
voor mijn gevoel wordt het laag wat voller met W&M kabels. niet duur idd, maar voor mij hoeft er ook niks anders meer te komen
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

B.

Citaat van: The Vampire op januari 29, 2012, 11:22:44
moet ik dit topic nu ook laten verplaatsen naar het stereo topic? ???

Dat zou wel de boys van de heren onderscheiden ja! :D

Xander32

Citaat van: The Vampire op januari 29, 2012, 11:05:13
idd. al bijna een half jaar weer :wub:

>:D

En dat zonder met ons te overleggen!!!


Maar we hadden het kunnen weten: je was al zo minimaal online de laatste tijd ...



:D


Mooi joh, geniet er van.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Robbert54

Citaat van: B. op februari 29, 2012, 17:17:53
Dat zou wel de boys van de heren onderscheiden ja! :D
;D

Citaat van: Xander32 op februari 29, 2012, 19:02:07
>:D

En dat zonder met ons te overleggen!!!


Maar we hadden het kunnen weten: je was al zo minimaal online de laatste tijd ...



:D


Mooi joh, geniet er van.
;D Haha! dat speelde wel mee ja. En een jaar klinische opname :D maar.... belangrijkste: ben erg gelukkig nu :pompom:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Martijnst1990

Citaat van: The Vampire op februari 29, 2012, 19:17:16

;D Haha! dat speelde wel mee ja. En een jaar klinische opname :D maar.... belangrijkste: ben erg gelukkig nu :pompom:

:thumbs-up:  :pompom:
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

HTip

Citaat van: The Vampire op februari 29, 2012, 19:17:16
;D
;D Haha! dat speelde wel mee ja. En een jaar klinische opname :D maar.... belangrijkste: ben erg gelukkig nu :pompom:
Kijk dat zijn nog eens goede berichten! :pompom:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Jumping Jack

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Robbert54

Laatst GT5 gekregen van mijn vriendin. Geweldig spel! vond ze zelf ook. Zo geweldig zelfs dat ze nu een stuur erbij heeft gekocht. Dus onze nieuwste aanwinst:



Heerlijk toch zo'n vriendin!! :pompom:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Martijnst1990

Dit vraagt natuurlijk wel op een actie foto hé :D Mooi stuur hoor en ook nog eens gekregen van de vriendin 8)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Robbert54

haha! van mij of van haar? ;D

nu even iets in elkaar flansen wat stevig genoeg is om het stuur aan te bevestigen. Van het weekend als noodoplossing de strijkplank gebruikt :D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Martijnst1990

Citaat van: The Vampire op maart 26, 2012, 12:55:43
haha! van mij of van haar? ;D

nu even iets in elkaar flansen wat stevig genoeg is om het stuur aan te bevestigen. Van het weekend als noodoplossing de strijkplank gebruikt :D
Dat mogen jullie uitvechten :D

Heb gelijk een antwoord op mijn vraag in het aankopen topic ;) Je hebt ook van die mooie standaards zoals bijvoorbeeld een Wheelstand Pro, maar daar betaal je gelijk weer de hoofdprijs voor helaas. Geloof dat Philip er zo 1 heeft.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Robbert54

ja klopt, er staat ook een playseat te koop op het forum toch? heel gaaf, maar zelf geen geld of ruimte voor, ik had al 2 sketchupjes gemaakt voor een stand, 1 met een stoel en 1 gewoon bureautje. Ga gezien de geringe ruimte hier, toch maar voor een bureautje, zal ie t ook wel goed op doen. Zo even naar de kringloop, kijken of daar nog wat staat en anders wordt het denk ik dit:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Martijnst1990

Kijk, dat ziet er al mooi uit :) Laat het maar aan jou over om iets moois te maken, moet geen probleem worden gezien je rack en stands ;)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Robbert54

Citaat van: Martijn90 op maart 26, 2012, 13:08:10
Kijk, dat ziet er al mooi uit :) Laat het maar aan jou over om iets moois te maken, moet geen probleem worden gezien je rack en stands ;)
thanks! ;)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Snutchz

Ja zet die vriendin anders maar even op beeld, Robbert  8)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

denoontje

Citaat van: The Vampire op maart 26, 2012, 12:55:43
Van het weekend als noodoplossing de strijkplank gebruikt :D

heb je de hint van je vriendin nu nog niet door ;-)

HTip

Gaaf kado van je vriendin! Houd van jou en racen :wub:

Met jouw bouwkwaliteit moet een standaard goed te doen zijn. Ik heb inderdaad een Wheelstand Pro. Degene die jij zou nodig hebben is deze: http://www.wheelstandpro.com/products/stand-for-logitech-wheels-and-thrustmaster-ferrari-f430 en kost €109 incl. verzenden. Is ook makkelijk op te bergen en neemt dan betrekkelijk weinig ruimte in beslag.

Veel raceplezier! :pompom:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Robbert54

Citaat van: Snutchz op maart 26, 2012, 17:11:53
Ja zet die vriendin anders maar even op beeld, Robbert  8)
:P

Citaat van: denoontje op maart 26, 2012, 19:43:18
heb je de hint van je vriendin nu nog niet door ;-)
doe ik al dus die hint hoeft ze niet meer te geven :D

Citaat van: HTip op maart 26, 2012, 19:52:40
Gaaf kado van je vriendin! Houd van jou en racen :wub:

Met jouw bouwkwaliteit moet een standaard goed te doen zijn. Ik heb inderdaad een Wheelstand Pro. Degene die jij zou nodig hebben is deze: http://www.wheelstandpro.com/products/stand-for-logitech-wheels-and-thrustmaster-ferrari-f430 en kost €109 incl. verzenden. Is ook makkelijk op te bergen en neemt dan betrekkelijk weinig ruimte in beslag.

Veel raceplezier! :pompom:
ja en van muziek, films, en stereo en HT! wat wil een man nog meer! :clapping:

ook gaaf, (valt zoiets niet snel om overigens?? lijkt me niet echt stabiel bij een snelle bocht..) maar gezien de financiën zelf maar wat in elkaar geflanst.  drie foto's Let niet op die jongen die zo serieus naar zijn stuur loopt te staren :-X en de eerste laag osmo

totale kosten: €10,80 :D

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

denoontje


Martijnst1990

JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT