Current Game(s) Playin'

Gestart door Snutchz, april 5, 2008, 23:21:38

Vorige topic - Volgende topic

Stef

X360 : Max Payne 3 (great) en op de i-pad Kingdom Rush (geweldig verslavend tower defense game)
- Dedicated home theatre 5.1.4: Lyngdorf MP-40, Hypex NCore 252 & 502, M&K S150 & S150T, Klipsch Atmos, JL Audio e112 sub, ATVP, Zidoo Z9X, Oppo 203, bekabeling Cardas Cross & Audioquest flex 4/4, JVC N5, Xtrem Screen 0.9.
- Hifi: Vivid Audio Kaya 25, Lyngdorf TDAI 3400, ProAc Signature Black kabels, Synology DS918+ (Roon server).

Snutchz

Uitgespeeld op -normal- ..al 'n mail gestuurd naar Customer Service.. zij hebben geen idee hoe lang ik nog op die patch moet wachten.. een tweede run zoals ie er technisch nu voorstaat.. nee >:(
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Snutchz

Mijn hemel.. Nintendo's Conference was a-bo-mi-na-bel... ik heb er simpelweg geen woorden voor... wat 'n afgrijselijke wanvertoning !!  >:( :yawnee:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

Ik moet hem nog terug zien, dus geen geheimpjes verklappen .... al had ik zoiets al wel verwacht.

* Ik heb mijn mening verplaatst naar een wat betere topic hiervoor *

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=115646.25

Softpower

Kinect is erg leuk met een groep.. Wat bier en een hoop meligheid...
Classe Audio CA-5100, CA-2200, SSP-800, CDP-300
B&W 805d (F), CMC (C), CM1 (R), PV1 (alles in wit)
Marantz UD7006, Rotel RC1070, Control4 HC300, Synology DS710+, DS207+, Axis 215PTZe
Audioquest Carbon/Chocolate (HDMI), King Cobra (XLR), Rocket 88 (LS, F/C), Type4 (LS R)
Pana 42VT30E

Ronin79

Ook deze post heb ik verplaatst naar:

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=115646.25

Snutchz

Deze er weer 's bijgepakt  :sly:

Snutchz

Ronin79

:blink:

Die ken ik niet van titel.

Is de game nog wat ?

Snutchz

Ziet er grafisch niet uit.. bestuurt voor geen meter.. en tóch issie goed... 'n cult classic zeg ik je  8)

Ronin79

Misschien sla ik hem dan even over  ;D

mansm

Van het weekend lekker BF3 zitten spelen op de PS3, had premium aangeschaft en double XP maakte het wel erg aantrekkelijk om een paar uurtjes te maken

Jeroen de Waal

Afgelopen weekend Saints Row: The Third uitgespeeld op Steam.
Alles gehaald. Wat een heerlijke game. Begrijp echt niet hoe GTA zo uber kan zijn. SR3 biedt zoveel fun met een dikke knipoog.
Nu de DLC's nog even alle 3 behalen en dan is het jammer genoeg klaar.

Jeroen.

Ronin79

In september verschijnt er nog een DLC; Enter The Dominatrix .. of zoiets.
Of deze alleen te downloaden is, of als standalone te koop is, is even afwachten.

Saints Row is idd. best een geinige game. zelf een tijdje geleden ook de game + alle huidige DLC uitgespeeld.

Grindtegel

Ik heb inmiddels alweer tig uur zitten in diablo 3, verveelt echter nog steeds niet. topgame.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Snutchz

Van 't weekend mee aan de slag  8)

AnubisNefer

Citaat van: Snutchz op juni 21, 2012, 17:59:31

Die moet ik ook nog kopen, maar wacht wel op een prijsdrop.... heb nog niet eens Mass Effect 3 uitgespeeld, dus het kan wel even wachten....
Mea mihi conscientia pluris est quam omnium sermo

mansm

Gister nog wat wezen knallen in BF3.
nog wat assignments kunnen aftikken

Zefanja

Citaat van: Snutchz op juni 21, 2012, 17:59:31

Die lijkt me wel cool.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

W.Otter

B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

mansm

Citaat van: AnubisNefer op juni 21, 2012, 19:06:01
Die moet ik ook nog kopen, maar wacht wel op een prijsdrop.... heb nog niet eens Mass Effect 3 uitgespeeld, dus het kan wel even wachten....

schaam je... of wacht je op het DLC pakketje voor het uitgebreide einde (dat is het enige goede argument dat je kan hebben om nu nog te wachten :P )

Snutchz

Citaat van: W.Otter op juni 22, 2012, 10:21:20
whehe
Da's indeed de dame in kwestie die model heeft gestaan voor Juliet.. Jessica Nigri.. stem is gedaan door Tara Strong.

W.Otter

niet verkeerd! de kettnzoage mag ze thuis laten ;) die lollie ruilen we voor wat anders
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

AnubisNefer

Citaat van: mansm op juni 22, 2012, 10:25:21
schaam je... of wacht je op het DLC pakketje voor het uitgebreide einde (dat is het enige goede argument dat je kan hebben om nu nog te wachten :P )

Euh, nee.....   mijn argument is een kind van amper 7 maanden, een full-time baan en nog sociaal willen doen  :D
Mea mihi conscientia pluris est quam omnium sermo

LittleNinja

Far Cry 3 update..

http://far-cry.ubi.com/fc-portal/nl-NL/media/videos/

Er komt een Insane Edition. Ik vraag me alleen af wat je er nou werkelijk aan hebt..