Current Game(s) Playin'

Gestart door Snutchz, april 5, 2008, 23:21:38

Vorige topic - Volgende topic

Jeroen de Waal

Zojuist Diablo 3 uitgespeeld. Heerlijk spel.
Nu run op Nightmare.

Jeroen.

Snutchz

De één afgerond.. de ander zojuist geïnstalleerd  8)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Softpower

Classe Audio CA-5100, CA-2200, SSP-800, CDP-300
B&W 805d (F), CMC (C), CM1 (R), PV1 (alles in wit)
Marantz UD7006, Rotel RC1070, Control4 HC300, Synology DS710+, DS207+, Axis 215PTZe
Audioquest Carbon/Chocolate (HDMI), King Cobra (XLR), Rocket 88 (LS, F/C), Type4 (LS R)
Pana 42VT30E

Snutchz

Alle missions (Single) op -SS- .. nu door met Duo .. hoop dat er nog gevorderden zijn die dit spelen  :plain:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Zefanja

Op het moment bezig met Darksiders.
Had de game al een keer uitgespeeld, maar nu nog een keer doorspelen voordat Darksiders 2 uit komt.
De L.E. staat al enige tijd in bestelling.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Snutchz

De L.E. is dan ook de enige die als pre-order is te krijgen  ;D ..zelf ook enige tijd terug al afgerekend... ditmaal voor de 360.. eerste deel op de PS3 draaide voor geen meter.. last van overmatige "tearing" ook  :'(

Zefanja

Citaat van: Snutchz op juli 30, 2012, 10:32:56
De L.E. is dan ook de enige die als pre-order is te krijgen  ;D ..zelf ook enige tijd terug al afgerekend... ditmaal voor de 360.. eerste deel op de PS3 draaide voor geen meter.. last van overmatige "tearing" ook  :'(

Sorry bedoel collectors edition ;)
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

W.Otter

dirt showdown uitgespeeld. Na dirt 3 dacht ik dat dit wel een leuke aanvulling zou zijn en dat klopte! goed mee vermaakt! mocht iemand m van me kopen pm me dan even! heb niet online gespeeld dus die (eenmalige) code  is er nog.
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Skyfox

Citaat van: Jeroen de Waal op juli  8, 2012, 19:02:24
Zojuist Diablo 3 uitgespeeld. Heerlijk spel.
Nu run op Nightmare.

Jeroen.

Heb em nu sinds een weekje of wat ook eindelijk uit op Normal. Ben alweer begonnen aan Nightmare. Tot nu toe is act 1 prima te doen. Ben nu een lvl 32 mage.
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC N5 | Adea Reference Grey 100" 16:9

AnubisNefer

Citaat van: Snutchz op juli 11, 2012, 22:12:50

De één afgerond.. de ander zojuist geïnstalleerd  8)

Lollipop is echt lachen! Aparte game, aparte humor en leuke easter eggs  :D
Mea mihi conscientia pluris est quam omnium sermo

LittleNinja

Welke 3D games zijn echt mooi?

Snutchz

Citaat van: AnubisNefer op augustus  2, 2012, 12:23:39
Lollipop is echt lachen! Aparte game, aparte humor en leuke easter eggs  :D
Heb nog aardig wat outfitjes te verzamelen  ..maar boy oh boy wat is er een hoop mis aan die game  :P

edit: alle outfitjes verzameld.. collection : 100%  8)

Snutchz

AnubisNefer

Citaat van: Snutchz op augustus 11, 2012, 18:32:27

1000G  8)

so, so, dedication!

zit op 560 punten (achievements), maar ik zal zeker niet voor de volle 1000 gaan, deze gaat de verkoop in. Lol is eraf....  :D

Nu weer verder met Red Dead Redemption+Undead Nightmare
Mea mihi conscientia pluris est quam omnium sermo

Snutchz

Zojuist gearriveerd  8) ..1.000.000 coins  :blink:

Zefanja

Nog steeds Druk met Darksiders.
Al wel uitgespeeld en nu proberen voor dinsdag de laatste trophies te halen.

Jeroen de Waal

Ja ben onder andere ook nog steeds met Darksiders bezig. Heb deel 2 al gepre-ordered op Steam dus dat wordt genieten maandag/dinsdag.

Voornamelijk nu bezig met Just Cause 2. Al een wat oudere titel maar wat een hoop plezier heb je er mee. Verschrikkelijk grote spelwereld waar je van de ene naar de andere kant kan vliegen zonder laadtijden.....heerlijk. Zit nu al zo'n 60uur speeltijd in.

En sinds een paar dagen Sleeping Dogs in bezit op Steam. GTA.....was da? Heerlijk spel met een sublieme sfeer.

Jeroen.

djaxx

Bezig met resistance Burning skies op de Vita. Is mijn eerste spel op de vita maar amuseer me er al goed mij ondanks de mindere reviews. De vita is echt subliem met de 2 analogs, en al de rest ook natuurlijk, hier ga ik veel plezier aan beleven!

Snutchz

Geniet er nog maar even van.. ik verwacht dat ding elk moment in de budgetbak aan te treffen  :dozingoff:

Zefanja

Gister dan eindelijk de laatste trophies gehaald bij Darksiders en gelijk mijn eerste platinum trophy binnen.
En zojuist Darksiders II ontvangen. Die gaat vanaaf gelijk in de PS3.

Jeroen de Waal

Ik kon gisterenavond al aan de gang Met Darksiders 2 op Steam.

Vind het nu al een geweldig spel! Stijl is top, graphics zijn goed en er zit een mooi rpg sausje overheen. Episch!!

Jeroen.

Zefanja

Citaat van: Jeroen de Waal op augustus 21, 2012, 13:39:38
Ik kon gisterenavond al aan de gang Met Darksiders 2 op Steam.

Vind het nu al een geweldig spel! Stijl is top, graphics zijn goed en er zit een mooi rpg sausje overheen. Episch!!

Jeroen.

Ik ben sueper benieuwd.
Kan niet wachten alleen moet ik helaas tot 6.
Moet nog even geduld hebben.
Maar kan al wel zeggen dat het masker van Death er zeer goed uit zietn en zeer stevig is.

Jeroen de Waal

Vanavond lekker genieten toch!

Spel is echt heel tof.

Jeroen.

Snutchz

Waar blijft mijn copy eigenlijk..?!?  >:(

Zefanja