Current Game(s) Playin'

Gestart door Snutchz, april 5, 2008, 23:21:38

Vorige topic - Volgende topic

Martijnst1990

Gister samen met een maat Dead Island gekocht, zodat we coöp via Skype kunnen spelen. Tot nu toe een leuk spelletje, zeker voor die €22,- :D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Jeroen de Waal

Is er een deel 2 dan? Cool!

Jeroen.

Snutchz

Not possible..  :bored:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

idd. niet mogelijk.

Dead Island 2 zal nooit bestaan. Het 2e deel gaat; Dead World heten.
Hij bedoelt waarschijnlijk; Dead Rising 2.

Zelf ga ik vanavond aan de gang met; Borderlands GOTY Edition (incl. alle DLC), voor de 360.
Ik ga hem in Co-op spelen met mijn jongere broer (forum member: TealCrowd)

Martijnst1990

Stom, bedoelde gewoon Dead Island, geen idee hoe ik bij 2 kom  ::) Dead Island is dus een vermakelijk spel :P
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Jeroen de Waal

Citaat van: SillentWolf op mei  2, 2012, 23:28:20
Zelf ga ik vanavond aan de gang met; Borderlands GOTY Edition (incl. alle DLC), voor de 360.

Ben daar momenteel ook weer mee bezig op de PS3. Al wel uitgespeeld maar moet de DLC's nog doen, en nog wat overige trofeeën.

Jeroen.

Zefanja

Gister begonnen met Assassins Creed Revelations.
Tot nu toe erg leuke game.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Ronin79

@ Jeroen

Ik had hem al eens op de PC gespeeld, maar nog nooit helemaal afgemaakt.
Best een leuke game.

Jeroen de Waal

Ja vind de game helemaal top. Heb erg veel zin in deel 2 later dit jaar.

Jeroen.

Ariekros

Citaat van: SillentWolf op mei  2, 2012, 23:28:20

ik heb vandaag ok de goty gehaald en ben er ook net aan begonnen  haha wat ben ik shooters op consoles verleert :D

Ronin79

Met welke karakter speel je ?

Op de Console probeer ik het met Lilith.
Alleen ben ik er nog niet helemaal over uit; hoe ik de ervaringspunten over de eigenschappen verdeel.
Op dit moment is het nogal verdeeld.

Jeroen de Waal

Ik speel met de soldier. Weet zijn naam even niet.

Jeroen.

Martijnst1990

Gister en eer gister avond weer in totaal 6 uur Dead Island coöp gedaan met een vriend. Toch wel een vermakelijk spel met zijn tweeën moet ik zeggen 8) Is typisch zo'n spel wat ik alleen nooit zal spelen, maar coöp des te leuker.

Is ook nog best een groot spel, hebben er al een uur of 12 in zitten schat ik en zitten pas op 35% van de story. Dan doen we uiteraard wel rustig aan en zijn we niet constant bezig met quests.

Dedicated HT

Ariekros

ik speel lilith en mordecay in borderlands meer llilith short range shotty queen ftw :D

en he nog een dead island speler dat spel is inderdaad veel leuker met meerdere

Jeroen de Waal

Citaat van: Zefanja op mei  2, 2012, 11:44:56
Gister Assassins Creed Revelations Collectors Edition besteld voor €22,-

Paar  spellen verkocht en genoemde titel nu ook besteld. Bedankt voor de tip!

Jeroen.

Ronin79

Mag ik vragen .... waarom ?

Waarom niet de Ottoman Edition ? die is ietsjes duurder, maar bevat wel veel DLC.

http://www.amazon.co.uk/Assassins-Creed-Revelations-Ottoman-Edition/dp/B007BZ0QX8/ref=sr_1_cc_1?s=aps&ie=UTF8&qid=1336307908&sr=1-1-catcorr

Box contains:

* Assassin's Creed Revelations – full game
* The Ancestor's Character Pack (DLC 1)
* 4 new multiplayer characters, including :
- The swashbuckling Privateer
- The deadly siren Corsair
- The opportunistic Brigand
- The bloodthirsty Gladiator
* The Ancestors Multiplayer Character Pack DLC also includes new customization items for your characters.

* The Mediterranean Traveller Maps pack (DLC 2)
* 6 multiplayer maps, including
- 3 new locations (Jerusalem, Imperial and Dyers)
- 3 maps from Assassin's Creed Brotherhood (Siena, Firenze and San Donato).
* Also unlocks customisation items for your characters and new Trophies.

* The Lost Archive (DLC 3)
* Innovative narration style and puzzle-platforming gameplay pioneered in Assassin's Creed Revelations' present-day Desmond sequences.
* The Lost Archive includes:
- New single player features:
- 3 character skins
- Ezio Turkish Assassin Armour
- Altaïr robe
- The Armour of Brutus
* Capacity upgrades for:
- Gun
- Crossbow
- Bomb capacities
* 1 additional mission: "Vlad the Impaler Prison"
* 3 characters:
- The Crusader
- Ottoman Jester
- Ottoman Doctor

Ronin79

Gisteren nog verder gegaan met; Borderlands.

Ik wou een van de DLC's laden ... maar ik kwamer gouw genoeg achter; dat je minstens loevel 37 moet wezen (nu 22).
Binnen een paar seconden werd ik afgemaakt, door vreemde robotachtige Ninja's. Die na 20 keer raak schieten, niet eens een schrammetje hadden.
Eerst dus maar een flink levellen.  ;)

Jeroen de Waal

Antwoord over Assassin's Creed Revelations.......22euro is nog steeds minder duur ook al is het een beetje, en daarnaast spreken de dlc's mij grotendeels niet aan. Ik ben niet van plan te gaan multiplayeren bij ACR.

Borderlands ben ik level 39. De max is level 69. De dlc over Moxxi in de Underdome is zwaar klote iig. Zeker als je alleen speelt.
Je speelt enkel in arena's waarbij een toernooi bestaat uit 5 rondes van ieder 5 waves.....ga je bij ronde 4 wave 4 dood dan kan je weer beginnen in ronde 1 wave 1....erg slecht gedaan.
Daarnaast vind ik die dlc gewoon niet lekker bij de game passen.

Jeroen.

Ronin79

Op die manier.

Als de DLC's je niet aanspreken, dan kun je idd. beter de Collectors Edition kopen.

Wat de MP betref; ben ik niet zo['n groot fan van. Bij Brotherhood heb ik dat alleen wat gedaan, voor sommige Achievements .. maar na een tijdje, begon mij dat te vervelen.

Borderlands:

De Moxxi heb ik nog niet geopend.
Hoe is de DLC: Zombi Island ? is die wat beter ?

Jeroen de Waal

Zombi Island heb ik nog niet gespeeld. Speel nu eerst het "normale" spel door om ook nog te levellen.
De dlc van Ford Knoxx oid is voor zover ik weet de enigste dlc die niet meelevelled met jezelf. Als je boven level 51 bent, dan blijft die dlc daarop steken en is het een cakewalk om doorheen te gaan.

Zoals gezegd die arena dlc is ellende, maar weet niet hoe lastig/irritant die is als je hem co-op speelt.

Jeroen.

Ronin79

We gaan dezer dagen eerst even levellen, dan pas zal ik de DLC gaan spelen.

Hopelijk sluit mijn broertje dan weer aan, want de laatste 2 dagen was hij niet online.
Als hij nou ook genoeg in rang stijgt, kunnen we eens gaan kijken bij die Arena  ;)

Jeroen de Waal

Ik denk dat de Arena veel beter verloopt in co-op.
Ik speel SP en het is ook vaag als je dood gaat in de arena. Je wordt dan in het midden op een platform geplaatst waar je niet vanaf kan. Je krijgt dan de mededeling dat je daar moet blijven en enkel kan schieten. Vervolgens krijg ik meteen de melding dat ik defeated ben. Ik denk dat in co-op het dus wel normaal verder gaat.

Maar het is gewoon een slecht systeem vind ik. Als ik in ronde 5 wave 4 kapot ga vind ik het logischer om in ronde 5 wave 1 te beginnen.
Je hebt 3 arena's waar je 5x5 moet overleven. Daarna unlock je weer 3 arena's waarbij het toernooi langer is. Weet alleen niet hoeveel langer.
Een wave start met een starterswave, wave 2 - gunnerwave, wave 3 - hordewave, wave 4 - badasswave en wave 5 - bosswave.

Daarnaast als je wat verder in rondes bent komen er ook perks zoals geen shield of lage gravity.

Jeroen.

Ronin79

Vreemd systeem.

Ik zat van de week ook in 2 kleinere Arena's, en als je daar dood gaat ... en je hebt genoeg cash, word je een stukje terug gerespawned en kun je gewoon verder waar je was gebleven.
Bijvoorbeeld bij een grote baas.

Jeroen de Waal

Ja klopt bij die loopt dat inderdaad anders. Die dlc voelt gewoon als "een vreemde eend".

Jeroen.

Ronin79

Echt jammer. Dat hadden ze dan beter moeten doen.

Het mooie is met Borderlands; als je die game hebt gespeeld dan wel afgerond .. speel je extra DLC vrij in Borderlands 2.
Hoewel ik deel 1 ook al op de PC heb (niet uitgespeeld) ... speel ik hem dus ook op de 360.
Deel 2; lijkt mij afgezien van dat; een hele vette game (vooral de karakter: Zero)