Current Game(s) Playin'

Gestart door Snutchz, april 5, 2008, 23:21:38

Vorige topic - Volgende topic

Ariekros

zombie island is wel geinig  vooral die blinde vent die komt terug daarin :D

Starscream

Morgen transform ik in Smiggle (Lord of the Rings, hoe je het ook schrijft) aangezien Diablo 3 der dan is! Ik kan niet wachten :),

Dus op dit moment speel ik op de PS3 een beetje BF3,Rayman Origins,Rayman 3 HD, en Sonic Generations!

Ik heb met Rayman Origins inmiddels 200 smiley's en de ECHTE eindbaas verslagen :).

Rayman Legends word dan ook helemaal te gek!

Ronin79

Nog bezig met Borderlands.

Mijn jongere broer vond hem niets aan (Co-op online), dus ik speel hem maar alleen uit.
Hij bedoelde denk ik; ik bak er helemaal niets van ... dat RPG spul is mij te moeilijk.  :P

Hoe dan ook ... leuke game. Inmiddels level 35, met het karakter: Siren.
Alle Phoenix powers heb ik ook inmiddels gehaald. Dat maakt het wel wat makkelijker.  ;)

Zefanja

Inmiddels Assassins Creed Revelations alweer even uitgespeeld.
Erg gave game.

Nu proberen wat fanatieker verder te gaan met FFXIII.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Jeroen de Waal

Citaat van: Zefanja op mei 14, 2012, 16:35:59
Erg gave game.

Snel doorheen gegaan of ben ik zo langzaam hahaha.
Vind ACR qua graphics een goede stap vooruit. Ben nu nog steeds winkeltjes en gebouwen aan het kopen.
Missies is nog niet veel van gekomen.
Erg gave game inderdaad.

Jeroen.

Zefanja

Citaat van: Jeroen de Waal op mei 14, 2012, 16:39:51
Snel doorheen gegaan of ben ik zo langzaam hahaha.
Vind ACR qua graphics een goede stap vooruit. Ben nu nog steeds winkeltjes en gebouwen aan het kopen.
Missies is nog niet veel van gekomen.
Erg gave game inderdaad.

Jeroen.

Heb hem vorige week dinsdag uitgespeeld geloof ik.
Ben er vrij vlot doorheen gegaan.
Heb alle winkeltjes e.d. gekocht alleen niet alle landmarks.
Ook alle manuscripts gehaald, maar niet alle fragments.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Ariekros

Citaat van: SillentWolf op mei 14, 2012, 15:43:03
Nog bezig met Borderlands.

Mijn jongere broer vond hem niets aan (Co-op online), dus ik speel hem maar alleen uit.
Hij bedoelde denk ik; ik bak er helemaal niets van ... dat RPG spul is mij te moeilijk.  :P

Hoe dan ook ... leuke game. Inmiddels level 35, met het karakter: Siren.
Alle Phoenix powers heb ik ook inmiddels gehaald. Dat maakt het wel wat makkelijker.  ;)

kan altijd mij toevoegen op xbox live * Bloodangel Mary* ik heb altijd wel zin in leuke co op sessies in borderlands pas lvl 10-13 ish met mordecai 

heb nu ok diablo 3 en saints row the third (xbox) genoeg om te doen :D

Martijnst1990

Net Max Payne 3 gehaald, ben benieuwd :)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Zefanja

Citaat van: Martijn90 op mei 18, 2012, 15:16:56

Cool!
Hij lijkt me erg gaaf.
Wel jammer dat het niks meer met de oude games te maken heeft op Max zelf na dan.

Snutchz

Alles volledig aan 't -SS-'en  8)

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

AnubisNefer

Max Payne 3

-valt me eerlijk gezegd een beetje tegen.... waarschijnlijk ben ik teveel in de hype meegegaan. Het is een shooter met teveel cutscenes, scenes met een irritant effect a la "Enter The Void" en veel bullet-time waarbij de meeste scenes, nadat jr dood bent gegaan niet weg te skippen zijn!

Sommige scenes wel, maar de meeste niet. Misschien geef ik mijnn mening te vroeg, maar zeer waarschijnlijk liggen "Rockstar" games me gewoon niet  :D
Mea mihi conscientia pluris est quam omnium sermo

Snutchz

De surrealistische stijl is volledig verdwenen in dit derde deel.. Rockstar heeft 't overgoten met 'n generieke shooter saus vol hypomane bullet-time sequences.. en games die zich voordoen als interactieve Hollywood flicks verdienen toch al niet mijn aandacht.. spijtig dat Remedy deze serie uit handen heeft gegeven  :(

Nu bezig met dit misbaksel >

'n Game waar technisch van alles aan mankeert.. ook weer op de PieceofShit3.. waar SH toch echt wel op thuishoort.
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

Zombie DLC van Borderlands eindelijk afgerond, gisteren begonnen met de DLC van Trap Clap.

Jeroen de Waal

Momenteel bezig met Batman: Arkham City op de PS3. Erg goed vervolg op het al sterke eerste deel.
Aankomende week krijg ik van familie de Sapphire HD7970 3GB voor de pc. Denk dat het wel een enorme stap voorwaarts is vergeleken met mijn HD5650 1GB.

Jeroen.

Ronin79

DLC T-Bone Junction van Borderlands en Hitman Absolution Sniper Challenge, aangezien ik de game (Limited Edition) van de week bij Amazon gepre-ordered  had.

Punten gehaald, boven de 2,2 miljoen. Sta nu nr. 6 in de Nederlandse ranglijst  ;)

aMUSEd

Citaat van: Jeroen de Waal op mei 26, 2012, 13:05:56
Momenteel bezig met Batman: Arkham City op de PS3. Erg goed vervolg op het al sterke eerste deel.
Net vorige week uitgespeeld.. was ook erg verrast hoe goed het spel is.
Enjoy!

Robbert54

Citaat van: Jeroen de Waal op mei 26, 2012, 13:05:56
Aankomende week krijg ik van familie de Sapphire HD7970 3GB voor de pc. Denk dat het wel een enorme stap voorwaarts is vergeleken met mijn HD5650 1GB.

Jeroen.
vond ik een geweldig goed spel!

Citaat van: Zefanja op mei 14, 2012, 16:35:59
Erg gave game.

Nu proberen wat fanatieker verder te gaan met FFXIII.
vond ik erg tegenvallen. Weet niet zo goed waarom. Teveel van hetzelfde denk ik, ben dan wel weer erg benieuwd naar ACIII

Citaat van: Martijn90 op mei 18, 2012, 15:16:56
En? hoe vind je m? ben ik nu ook mee bezig, vind m moeilijker dan ik had verwacht,  maar wel weer typisch Max Payne, dus erg gaaf gedaan.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Ronin79

Ben zelf ook erg benieuwd naar de game.

Waar ik ook op dit te wachten;

Hitman Absolution, Dishonored, FarCry 3, Borderlands 2, Sleeping Dogs, Dead or Alive 5, AC 3, en nog wat anderen.

Dus ik moet echt opschieten met de nog te spelen titels (waarvan oa. veel RPG's), al ga ik dat denk ik voor de tijd nooit allemaal redden.
Helaas heb ik niet zoveel tijd meer om te gamen, de kleine word ook steeds groter, en papa moet vroeger op, en vroeger naar bed (al kan ik dan nog niet slapen).

Hoe dan ook; de bovenstaande staan zeker op mijn to do list, afgezien van de aankomende COD en Halo 4. Maar dat lijkt me duidelijk  ;D

Snutchz

Citaat van: SillentWolf op mei 29, 2012, 00:45:05
Hitman Absolution, Dishonored, FarCry 3, Borderlands 2, Sleeping Dogs, Dead or Alive 5, AC 3, en nog wat anderen.
Lollipop Chainsaw, Luigi's Mansion 2, Paper Mario 3DS, NSMB2, Resident Evil 6, Ni No Kuni, Persona 4 : The Golden, Zwei, Lost Planet 3, Dead Space 3 ... kijk dat lijkt er meer op  8)

Ronin79

Van Lolipop Chainsaw, weet ik het nog niet. Lost Planet zal wel een leuke game worden, en Dead Space heb ik nog nooit gespeeld.
Je kunt immers ook niet alles spelen  ;)

Skyfox

Zo, nu 45 uur van mn leven verder eindelijk Mass Effect 3 uitgespeeld. Fantastosche game met dito einde. Snap al het gezeur daarover niet.

Even bijkomen en dan door naar de volgende game.
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC N5 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Jeroen de Waal

Sinds vandaag in het bezit van een HD7970 3GB graka....

Amai zo zie je ineens wel goed dat de 360 en PS3 behoorlijk verouderd zijn qua grafische kracht.

Heerlijk verder gamen op de pc.

Jeroen.

Ronin79

Dat kun je wel stellen ja.

Als ik een game opstart met de resolutie; 2560x1440, met alle toetsers en bellen aan (heb een GTX480 Zotac Special Edition) ... dan weet je niet wat je ziet.
Dus het enige wat je nog mist; is een 27inch scherm of hoger. Ik kan dat dan ook van harte aanbevelen (met name de; Dell U2711) ;D

Gelukkig game ik niet veel op de PC, anders zat ik telkens met tranen in de ogen te kijken; naar de consoles.  :P

Skyfox

Maarre, kost die graka niet evenveel als 2 kale PS3s of x-dozen? Dan mag ie ook wel wat meer kunnen. Zeker als er ook nog een pc omheen moet. ;)

Los daarvan, enjoy en game on! :D

Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC N5 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Loki999

Max payne 3 de singleplayer aan het spelen. Ik vind hem heel vet! Tof verhaal en vette slowmotion beelden
Onkyo 706, kef Q7, kef Q5, IQ6, Xbox360 Elite, ps3, wii
Sony 46W4500, Sony 40v2000, HUMAX 5000c