Current Game(s) Playin'

Gestart door Snutchz, april 5, 2008, 23:21:38

Vorige topic - Volgende topic

Jeroen de Waal

Far Cry 3 - Insane Edition

Alles wat je nodig hebt om de volledige krankzinningheid van het eiland te ervaren zit in de Insane Edition : de Vaas Wahine, gemaakt door een gestoorde geest die een schitterende Wahine heeft onthoofd om zijn eigen hoofd erop te zetten; een gedetailleerde gids om alle vallen van het eiland te ontlopen en ontdek je eigen krankzinningheid met alle digitale content!
De Insane Edition met alle onderstaande inhoud komt in een exclusieve Survival Kit verpakking :

Een krankzinnig Vaas Wahine, een 12 cm Polynees vrouwtje met een Vaas bobble head.
    De Survival Gids: Ontdek uniek artwork en vertrouwelijke informatie om je te helpen de krankzinningheid van het eiland te overleven.
    Toegang tot alle digitale content om de geheimen van het eiland te ontrafelen.
    Monkey Business: Ontdek Hurk, een nieuw gedenkwaardig karakter en missie gever, en zijn 4 unieke missies. Een extra uur met exclusieve gameplay in deze collector's edition!
    The Lost Expeditions: 2 spannende actie missies en een exclusieve World War II Flare Gun. 40 minuten extra gameplay!
    The Hunter Pack: Het M700 hunting rifle en zijn drie collector's skins.
    The Warrior Pack: Een handgemaakte dolk en twee exclusieve tribal tattoos
    The Predator Pack: 4 exclusieve, zeldzame roofdieren en boog voor in de multiplayer.

Jeroen.

LittleNinja

Thanks Jeroen.

Die omschrijving had ik gezien. Ik speel FC2 maar alleen de multiplayer. Daar is die Insane Edition volgens mij minder interessant. Al begrijp ik wel dat je daarna alle DLC gratis kan downloaden... ( Geen idee wat het normaal zou kosten want deze Insane Edition is wel €20 duurder... )

Ronin79

Zelf bestel ik wel de Insane Edition.
Als het goed is, betaal ik minder dan, dat de normale editie hier in NL kost.

Zo heb ik bijvoorbeeld; Hitman Absolution Proffesional Edition (Sniper Challenge heb ik ook al alles van gehaald en vrijgespeeld) en Borderlands 2 Vault Hunter Edition in bestelling staan.
Ook deze 2 versies kosten omgerekend net zoveel als de normale NL editie. Ik kan wel goedkoper de normale Editie bestellen, maar waarom zou ik ..
als ik er ook leuke DLC bij kan krijgen.  ;)

Dus als het even kan, bestel ik bijna altijd de uitgebreide edities. Alleen vaak niet de versies met beeldjes. Een keer is niet erg, maar ik moet het wel kwijt kunnen, en ik heb al zeker 160+
Xbox 360 games (excl. PS3 titels, en een enkele PC titel). Dus; zoveel plaats heb ik niet meer  ;)

Ik heb al zeker 3 of 4 weken niet meer gegamed (geen tijd voor, en ook ff geen zin gehad), maar Max Payne 3, bestel ik binnenkort toch maar eens, ondanks dat ik nog een hele stapel games moet uitspelen.
Zo duur kost deze game niet meer  ;)

Jeroen de Waal

@Ron....

Waarom speel jij als "graphic whore" ( je begrijpt me wel) niet games op je uberpc ipv op de 360?
Je hebt toch niet voor niets een flinke pc, en de graphics zien er overduidelijk beter uit.
Zag wel een Steamaccount van je geloof ik met nog geen hand vol games.

En even offtopic, [moderatorstand]graag je handtekening aanpassen. Het is slechts toegestaan om 4 regels tekst of een afbeelding te gebruiken[/moderatorstand].

Jeroen.

Ronin79

Zal ik zo even doen.

Van dat beter beeld heb je gelijk; ik kan op een stand spelen van 2560x1440.
Ook heb ik inderdaad een Steam Account.

Maar om een of andere reden vind ik met de console spelen ook wel leuk.
Vooral met de 360, waar je die Achievements kunt halen (vind ik leuker als de trophy's)
Daarnaast is het een gamepje installeren op de hardeschijf (ivm geluid van de 360), en spelen maar.
lekker makkelijk.

De PC gebruik ik wel, maar nu voor wat andere dingen. Gamen komt vanzelf wel weer, als ik een leuke titel zie .. die ik graag op de PC wil hebben.  ;)

Snutchz

Iedere boy met 'n dikke PC met wie ik op 't net communiceer, heeft de consoles al lang en breed vaarwel gezegd... en Ron maar denken dat de volgende generatie consoles graphics zal laten zien waar den huidige PC's niet toe in staat zijn :laugh:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Jeroen de Waal

Ik hou het bij de 360 en PS3 alleen nog bij de exclusieve titels. De rest speel ik indien beschikbaar via Steam.

Jeroen.

Ronin79

Ik vind het nog gewoon leuk om op de consoles te spelen, niks mis mee toch ?  ;)

Snutchz

No offense Ron.. maar shooter fetishists horen per definitie thuis op den PC  :P
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

;)

Je kunt naar mijn mening tegenwoordig bijna overal shooters op spelen. Alleen zijn console shooters wel flink wennen, als je jaren daarvoor alleen maar PC shooters speelde.
Ik zie verder het probleem niet.

Maar jij bent natuurlijk oa. een 'Wie' gewend
Ik kan mij niet voorstellen; dat je daar vrolijk van word, of werd.
Als je daar een shooter op moet spelen, dan kun je beter de gordijnen dicht doen, want je wilt niet gezien worden ... als je als een bezetene, als een maffe ...
staat te springen en zwiepen, als of je leven er vanaf hangt. Nee .. dan ben ik liever een 'Leunstoelsoldaat' , met een 360 controller in de handen.  :P

Snutchz

Een shooter is uitermate goed te spelen met 'n Wii-mote.. daar vergis je je nog behoorlijk in... niet iedere game op de Wii dient bestuurd te worden als 'n Wario Ware  :laugh:

Ronin79

Of zo'n Wii mode in een plastic gun, en dan net doen; alsof je je daadwerkelijk op het slagveld begeeft  :sleep:
Niet iets voor mij, maar als mensen dat leuk vinden, moeten ze dat vooral doen  ;)

aMUSEd

Citaat van: Snutchz op juni 24, 2012, 11:50:38
Een shooter is uitermate goed te spelen met 'n Wii-mote.. daar vergis je je nog behoorlijk in... niet iedere game op de Wii dient bestuurd te worden als 'n Wario Ware  :laugh:
:pompom: Ik vond Metroid en COD erg leuk om met de wiimote te spelen, terwijl ik voor de FPS een fervent muis-toetsenbord gebruiker ben.
Sterker nog, richten met een wiimote/guncon/enz vind ik eigenlijk de meest natuurgetrouwe manier om een shooter te spelen.
Het is even wennen maar zeker de moeite waard.

mansm

Speel zelf enkel nog op de PS3.... waarom zou je als shooter speler enkel op een PC MOETEN spelen?

Graphics zien er wat minder uit... Weet niet hoeveel tijd jij daar voor hebt om naar te kijken. Als ik in een game ben heb ik het vooral te druk met het slachten van de tegenstander ipv het land te gaan bestuderen.

Voordeel vind ik van op een console gamen is dat ook iedereen dezelfde hardware heeft (ok, iedereen heeft een ander scherm en geluid), maar de bron blijft hetzelfde.

Erik

Shooters doe ik op de pc en blijf ik doen zeker met mijn nieuwe grafische kaart waardoor alles er weer superscherp en mooi uitziet. En bovendien kan ik voor geen meter overweg met die pookjes het kwartje land gewoon niet krijg het niet in mijn vingers.
Maar racers doe ik liever op de PS3 en 55inch LED scherm dat is lekkerder op een groot scherm.

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

mansm

Citaat van: Erik op juni 25, 2012, 11:07:41
Shooters doe ik op de pc en blijf ik doen zeker met mijn nieuwe grafische kaart waardoor alles er weer superscherp en mooi uitziet. En bovendien kan ik voor geen meter overweg met die pookjes het kwartje land gewoon niet krijg het niet in mijn vingers.
Maar racers doe ik liever op de PS3 en 55inch LED scherm dat is lekkerder op een groot scherm.

Omdat in de vingers te krijgen zit er een trainingsmodus bij de meeste shooters... ook wel bekend onder singleplayer campaign :D

aMUSEd

De controller legt het nu eenmaal af tegen de muis-toetsenbordcombinatie  ;D

mansm

Citaat van: aMUSEd op juni 25, 2012, 20:32:43
De controller legt het nu eenmaal af tegen de muis-toetsenbordcombinatie  ;D

ware het niet, dat iedereen dat heeft op een console... dus niet van belang

LittleNinja

Citaat van: mansm op juni 26, 2012, 10:49:17

Ik niet.... Dan doe ik het nog best aardig in FC2 op de PS3! 8)

aMUSEd

Citaat van: mansm op juni 26, 2012, 10:49:17
Ik doel op de spelervaring. De toetsenbord-muis combi vind ik intuitiever, sneller en meer accuraat.. Maar dat is persoonlijk.
Ander voordeel vd pc over de console: de mapgrootte en het aantal spelers dat in een map rondrent.
Voordeel vd console: minder cheat-mogelijkheden/cheaters en, zoals je al aangaf, iedereen speelt met dezelfde hardware (alhoewel de kwaliteit vd verbinding nog steeds kan varieren van speler tot speler).

Snutchz

Los van het ge-cheat is de PC voor shooters in alle opzichten gewoonweg superieur  :closedeyes:

LittleNinja

Het cheaten vind ik wel een ENORM probleem...

aMUSEd

Citaat van: LittleNinja op juni 27, 2012, 16:47:15
Het cheaten vind ik wel een ENORM probleem...
Ik heb er zelf niet veel ervaring mee maar ik hoor regelmatig over bizarre situaties tijdens een potjes bf3 op de pc. Dat lijkt me inderdaad enorm irritant.

LittleNinja

Ik game alleen op de PS3. Ding aan, spelen. Met de pc heb ik zoveel problemen gehad dat de lol er compleet vanaf was voor mij. Mijn conclusie is dan ook: als je niet genoeg kennis hebt van pc's, die kennis ook niet wil op doen maar wel wil gamen, is een console een prima oplossing.

Snutchz

Nog altijd niet toegekomen aan Lollipop Chainsaw (360) ..eerst Deadly Premonition (360) afronden.. en zo 's avonds de boel eens flink -SS-'en met RE:TM3D (3DS) op Single (Duo volgt).. nog 2½ missie (x16) te gaan  8)