Robbert's huisje

Started by Robbert54, January 25, 2008, 01:32:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Mooi gemaakt Robbert en snel ook. En don't worry als ik race kijk ik waarschijnlijk ook zo, maar ik kijk dan wel naar het scherm :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Robbert54

Quote from: HTip on March 27, 2012, 22:55:14
Mooi gemaakt Robbert en snel ook. En don't worry als ik race kijk ik waarschijnlijk ook zo, maar ik kijk dan wel naar het scherm :D
:D ja 5 seconden met een wankelende iPhone is niet zo makkelijk ;)

tafeltje is overigens ook perfect voor de laptop of een bord met eten.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

larzie

Je kan alleen denk ik niet lekker achterover hangen?
Misschien was het een optie geweest om een constructie te maken waarbij je de voet ervan onder de bank kon schuiven. Dan had je hem wellicht verder over kunnen laten hellen. Maar goed dit kan ook :D
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

Robbert54

ja wel hoor. de voorkant steekt uit. daarom is de voet ook zo breed. kan gewoon achterover geleund op de bank zitten 8)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

larzie

Quote from: The Vampire on March 27, 2012, 23:16:15
ja wel hoor. de voorkant steekt uit. daarom is de voet ook zo breed. kan gewoon achterover geleund op de bank zitten 8)

Nice!
Ik weet niet of meer mensen het hebben, maar elke keer als ik bij een mediamarkt o.i.d. ben dan zie ik die racestuurtjes altijd en denk ik altijd "Dat wil ik ook", maar uiteindelijk koop ik er nooit 1. Zag er afgelopen vrijdag nog een mooie bij de mediamarkt alleen die was "maar" 250 euro!  :blink:
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

Robbert54

Quote from: larzie on March 28, 2012, 09:05:16
Nice!
Ik weet niet of meer mensen het hebben, maar elke keer als ik bij een mediamarkt o.i.d. ben dan zie ik die racestuurtjes altijd en denk ik altijd "Dat wil ik ook", maar uiteindelijk koop ik er nooit 1. Zag er afgelopen vrijdag nog een mooie bij de mediamarkt alleen die was "maar" 250 euro!  :blink:
Oh jawel. Maar er moet op dat moment ook net een leuk spel uit zijn en je moet m wel goed kunnen bevestigen. En met 250euro moet je portemonnee goed gevuld zijn. ;) stond er ook nog een voor 500euro. Beetje erg prijzig.

Gisteren even een terreinrit gedaan. Dat is toch wel heel gaaf! Die forcefeedback is prima!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Martijnst1990

Waarom moet je nou weer zoiets moois/handigs maken, nu wil ik dat ook! :P Ik weet niet of je van rally houd? Maar dan is Dirt 3 ook een echte aanrader en je stuurtje zal dan helemaal actief gebruikt worden :D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Robbert54

Haha! Sorry Martijn! :D

Ja rally vind ik wel gaaf!

In gt5 zit ook rally, op asfalt, sneeuw en zand. Niet zoals in dirt, maar dat is al wel flink werken! Er zit ook nog karten in. Ben wel benieuwd hoe dat gaat ;D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Martijnst1990

Quote from: The Vampire on March 28, 2012, 10:17:59
Haha! Sorry Martijn! :D

Ja rally vind ik wel gaaf!

In gt5 zit ook rally, op asfalt, sneeuw en zand. Niet zoals in dirt, maar dat is al wel flink werken! Er zit ook nog karten in. Ben wel benieuwd hoe dat gaat ;D
Klopt, die Rally is ook al behoorlijk sturen, ook wel leuk dat dat erin zit :) Karten heb ik altijd maar lastig gevonden :D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Robbert54

Quote from: Martijn90 on March 28, 2012, 10:37:28
Klopt, die Rally is ook al behoorlijk sturen, ook wel leuk dat dat erin zit :) Karten heb ik altijd maar lastig gevonden :D
Ja klopt. Met de controller vond ik t ook heel moeilijk. Kijken of dat met een stuurtje beter gaat ;D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Jumping Jack

Het karten is nochtans makkelijk eens je het beethebt. De truc is om heel licht te sturen zonder te remmen en een beetje gas te lossen...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

larzie

Over rallygames gesproken. Maat van me speelde vroeger altijd Collin McRae. Daar kon je ook alles aan je auto fijnstellen.
Ik ben daar zelf niet zo geduldig voor :P Gewoon rijden met die handel!  :D
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Etiennevh

Quote from: The Vampire on March 28, 2012, 13:42:26
Goed opgelet! :thumbs-up:
Wtf Robbert! Rijd jij daarop rond of ben je papa geworden?? :D ALs dat zo is, van harte gefeliciteerd!!
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Martijnst1990

Ik gok erop dat zijn vriendin al een kleine had.. ;) Als Robbert vader zou zijn denk ik dat hij dat wel verteld zou hebben :D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Robbert54

Haha! Briljant! :clapping: Lig helemaal dubbel hier! Heb geen kleine hoor! Dan hadden jullie t wel gehoord :D is een opknap projectje
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Etiennevh

Haha.. tsja.. het zou kunnen! ;) Je bent een tijdje weg geweest en je postte dat er een hoop gebeurd was, duss ;)
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Robbert54

Inmiddels al weer een geruime tijd aan het spelen met de Hepta's en de Music hall en eigenlijk nog steeds naar volle tevredenheid. Alles wat ik erop zet klinkt gewoon heel goed! Van de zachte klanken van Katie Melua tot de wat hardere van Muse. De Hepta's spelen met gemak en de MH heeft vermogen te over. Laatst m'n iPhone een keer met een simpel kabeltje aangesloten om naar Ortopilot te luisteren (aanrader trouwens) en dan kan het volume nog erg hoog en blijft het geluid eigenlijk verrassend goed! Reden dat ik zo tevreden ben over het geluid van de Hepta's is denk ik deels ook te danken aan de speakers die aan de zijkant zitten. Dit maakt het geluid ongelooflijk ruimtelijk en zet een mooie uniforme soundstage neer. Kortom ik ben nog steeds erg tevreden!

Op persoonlijk vlak is er ook nog een update. Utrecht is van de baan. We zijn nu aan het kijken naar een appartement in Enschede. Dichterbij, we zijn er beide bekend, willen daar ook studeren en een stuk goedkoper dan Utrecht. We hebben nog geen haast om te verhuizen, maar met z'n tweeën in een 1 persoons appartement zitten is toch af en toe wel erg krap. Vooral opbergruimte is echt een probleem. To be continuee dus ;)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Leuk dat je weer zo kan genieten van muziek. Je hebt dus de juiste stap genomen om naar stereo over te stappen. Ben je ook zo aan het genieten van het racen? :pompom:

Succes met de huizenjacht ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Robbert54

Oh ja!! Dat gaat echt super! Gebruiken nu een Fatboy als stoel. Echt perfect! Nurburgring is echt heerlijk om te rijden. Flinke uitdaging. Maar.., mijn vriendin wint al bijna van me :o die is echt goed!

Qua overstap heb ik denk ik wel de juiste keuze gemaakt. Mis het surround soms wel, maar eigenlijk meer met games dan met films. Dat klinkt gewoon super en doet voor mij weinig af aan de beleving maar met games is dat toch weer anders.

Speel jij ook gt5 Philip?
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Haha, dan wordt dan goed oefenen Robbert! :D Ik speel ook GT5 en dat is gewoon erg gaaf met een stuur. Ik heb het zelfs onderdeel van de M&G gemaakt en vorige keer voor het eerst geprobeerd en dat was erg geslaagd. Het heet "Een audiofiel in een redelijk geprijsde automobiel" (heeft Annet verzonnen :wub:) en dan moet je in een standaard Honda CR-Z een rondje over het Top Gear testcircuit. Die moet je wel ontsloten hebben door een challenge op dat circuit te winnen. Dat was trouwens niet eenvoudig. Dus ga maar vast oefenen voor volgend jaar als ik de reünie M&G's ga organiseren!

Op dit moment wel meer bezig met F1 2011. Net op amateurlevel WK geworden, maar het smaakt naar meer...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Xander32

Quote from: The Vampire on April 18, 2012, 09:17:10
...Op persoonlijk vlak is er ook nog een update. Utrecht is van de baan. We zijn nu aan het kijken naar een appartement in Enschede. Dichterbij, we zijn er beide bekend, willen daar ook studeren en een stuk goedkoper dan Utrecht. We hebben nog geen haast om te verhuizen, maar met z'n tweeën in een 1 persoons appartement zitten is toch af en toe wel erg krap. Vooral opbergruimte is echt een probleem. To be continuee dus ;)
Mooi om te lezen dat het weer voorspoedig met jou (jullie) gaat. Geniet er van.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Robbert54

Quote from: HTip on April 21, 2012, 07:02:16
Haha, dan wordt dan goed oefenen Robbert! :D Ik speel ook GT5 en dat is gewoon erg gaaf met een stuur. Ik heb het zelfs onderdeel van de M&G gemaakt en vorige keer voor het eerst geprobeerd en dat was erg geslaagd. Het heet "Een audiofiel in een redelijk geprijsde automobiel" (heeft Annet verzonnen :wub:) en dan moet je in een standaard Honda CR-Z een rondje over het Top Gear testcircuit. Die moet je wel ontsloten hebben door een challenge op dat circuit te winnen. Dat was trouwens niet eenvoudig. Dus ga maar vast oefenen voor volgend jaar als ik de reünie M&G's ga organiseren!

Op dit moment wel meer bezig met F1 2011. Net op amateurlevel WK geworden, maar het smaakt naar meer...
Oh dat is wel briljant! De topgear Events heb ik al gewonnen dus ga de test graag aan! Haha! Heeft Annet goed bedacht!  :D ga je een reünie houden ja? Dat had ik dan even gemist, maar ben natuurlijk graag van de partij!

Quote from: Xander32 on April 21, 2012, 09:39:30
Mooi om te lezen dat het weer voorspoedig met jou (jullie) gaat. Geniet er van.
dank je en doen we zeker!!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo