Showkees W.Otter

Started by W.Otter, September 1, 2012, 16:25:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

W.Otter

ik ga eens kijken of een oudere firmware wel werkt
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

W.Otter

als ik op ondertitels druk staat er allen;

instellingen
uit

en géén; externe
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

gsuk

Misschien is het een idee om een topic aan te maken met je probleem in media players

Groetjes Emile
Woonkamer: | pioneer 608xd plasma | panasonic DMP BD30 blu-ray | Onkyo TX-NR905 avreceiver | B&W DM602 s3 front | B&W DM303 rear | B&W LCR600s3 center |                                                               | Velodyne CHT-12R subwoofer | sony X55ES  cd | HDI Dune Base 3.0 media player | humax IHDR-5200C hd decoder | sonos 120 | logitech harmony one |
Slaapkamer: | pioneer 428xd plasma | HDI Dune Smart b1 media player | HUMAX IRHD-5100C hd decoder |
kantoor:       | Audio Engine

W.Otter

B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

LuPo

Het wordt wel tijd voor een harmony als ik je foto op pagina 1 bekijk. Daar liggen behoorlijk wat afstandsbedieningen. :)

W.Otter

is besteld komt morgen aan ;)

ik vind het veel makkelijker werken met de originele AB's maar de vrouw vond het te veel worden  :hehe:
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

LuPo

Quote from: W.Otter on February 26, 2013, 10:59:33
is besteld komt morgen aan ;)

ik vind het veel makkelijker werken met de originele AB's maar de vrouw vond het te veel worden  :hehe:

Ah grappig dat ik er net over begin. :D Welke is het geworden?

W.Otter

B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

W.Otter

op aandringen van LuPo heb ik nu ook een harmony one  :clapping:
werkt prima, de vrouw weer blij dat de salontafel leeg is
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

LuPo

Quote from: W.Otter on February 28, 2013, 17:42:45
op aandringen van LuPo heb ik nu ook een harmony one  :clapping:
werkt prima, de vrouw weer blij dat de salontafel leeg is

Grapjas. :laugh:


W.Otter

mwa het werd wel een beetje vol ;)
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF


Xander32

Quote from: W.Otter on February 28, 2013, 17:42:45
op aandringen van LuPo heb ik nu ook een harmony one  :clapping:
werkt prima, de vrouw weer blij dat de salontafel leeg is
Fijn ding he die One. Sommigen klagen over de wijze waarop je deze moet inrichten, maar daar heb ik zelf nooit enig probleem mee gehad.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

W.Otter

ik had nog liever de 900 gehad voor de rf. Mijn ps3 had een bluetooth AB en dat was toch wel echt mooi werk zo zonder te richten.
maar de one kaatst ook af tegen wanden en komt nog wel weer op zijn bestemming aan dus het richten dat valt redelijk mee.
Alleen bij activiteiten starten is het touchscreen toch best ver weg als je tegelijk moet richten (ik lig altijd op de bank dus de kijk hoek wordt dan erg klein en kan niet altijd zien welke activiteit ik start)

verder werkt alles prima, het is nog even uitvogelen welke knoppen ik nog mis op het touchscreen want niet alles staat er op. het bijwerken van de one duurt wel vrij lang vind ik, eenmaal afgesteld een prima ding!
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Xander32

Quote from: W.Otter on March  1, 2013, 08:46:39
ik had nog liever de 900 gehad voor de rf. Mijn ps3 had een bluetooth AB en dat was toch wel echt mooi werk zo zonder te richten.
maar de one kaatst ook af tegen wanden en komt nog wel weer op zijn bestemming aan dus het richten dat valt redelijk mee.
Alleen bij activiteiten starten is het touchscreen toch best ver weg als je tegelijk moet richten (ik lig altijd op de bank dus de kijk hoek wordt dan erg klein en kan niet altijd zien welke activiteit ik start)

verder werkt alles prima, het is nog even uitvogelen welke knoppen ik nog mis op het touchscreen want niet alles staat er op. het bijwerken van de one duurt wel vrij lang vind ik, eenmaal afgesteld een prima ding!
... mensen verwachten tegenwoordig dat alles direct feilloos werkt en hebben nergens nog enig geduld voor ... Alles moet per ommegaande, instant ... Dat lijkt mij een boel stress te veroorzaken :P. Blij dat ik zelf zo relaxed ben.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

W.Otter

ik had juist verwacht dat ik langer met instellen bezig was. ben hooguit een kwartiertje kwijt geweest en daarna nog een paar keer wat knoppen toevoegen en wat instellingen wijzigen. top dingetje.

enige minpuntje is de software, daar mag een gigant als logitech toch wel beter op inspelen
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Xander32

Quote from: W.Otter on March  1, 2013, 08:56:47
ik had juist verwacht dat ik langer met instellen bezig was. ben hooguit een kwartiertje kwijt geweest en daarna nog een paar keer wat knoppen toevoegen en wat instellingen wijzigen. top dingetje.

enige minpuntje is de software, daar mag een gigant als logitech toch wel beter op inspelen
... ik las van de week ergens dat zij gaan stoppen met de Harmony's ... Net als een tijdje terug met de Squeezebox ...
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

W.Otter

zonde.. maar goed, het werkt allemaal dus ik ben tevreden ;)
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

LuPo

Ik vind die software van Logitech juist wel prima werken. Maar de One is inderdaad wel fijn. Ik heb nu een 300 aangezien die ook volstaat. Vond het toch zonde om een afstandsbediening van €100 te hebben liggen. Denk iets psychologisch ofzo. :P

W.Otter

ik heb 'm voor 50  :D marktplaats is your friend
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Martijnst1990

Mooie aanwinst, hier ook een zeer tevreden gebruiker van de One+ :D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

LuPo

Hebben jullie met de One niet dat hij af en toe trager reageert dan de normale afstandsbedieningen? Ik had soms een kleine vertraging en daar begon ik me aan te ergeren. :P
Dus toen ben ik terug gegaan naar de standaard afstandsbedieningen. Nu met de Harmony 300 heb ik die vertraging niet.

W.Otter

ja hij is wel wat traag ja, vooral met scrollen door menu's wil ik er nog wel eens wat titels voorbij schieten :P maar ik ben ook een erg gehaast persoon :P
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

LuPo

Quote from: W.Otter on March  3, 2013, 08:42:35
ja hij is wel wat traag ja, vooral met scrollen door menu's wil ik er nog wel eens wat titels voorbij schieten :P maar ik ben ook een erg gehaast persoon :P

Ik dus ook. ;)