Allerslechtste film ooit

Started by CZ79, April 28, 2012, 20:28:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Zodiac


Quote from: Jumping Jack on April 23, 2015, 18:12:55
Wat een overtrokken reacties allemaal zeg. Het is dus geen fabel dat vrouwen die een tijd met elkaar doorbrengen ook samen gaan menstrueren...  :wacko:
Ben je ook ongesteld dan?
Er wordt door TS een vraag (on)gesteld, en als je een antwoord wil geven moet je je bek houden. Zo komt t over.
Zo....even een maandverbandje....
Devialet Expert 400 * Sonos Magna Ultimo * Xanadu HRS 38 BA *

Jumping Jack

Nee hoor, lees mijn reactie op de vorige pagina maar  ;). Ik ben trouwens meer een tampon-type  :blush:.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

morca

Quote from: Xstream on April 23, 2015, 17:08:21
Sjeez wat vermoeiend zeg ... En ook op mijn opmerking reageert iedereen weer hetzelfde als een paar schapen, net als jij. Ja, we zijn allemaal schapen.
Ik ben weg hier. Het is werkelijk FOK forum niveau aan het worden hier. IQ van een aardappel en wel interessant zitten doen. En dan nog voor jezelf klappen.

Ipv "als je alleen A-titels kijkt kun je wat mij betreft bij voorbaat wegblijven hier" had ik dus moeten zeggen "Knuppels die alleen A-titels kijken zullen er nooit wat van snappen".
Weer een leuk topic om zeep ...
Beetje meer tact mag wel,ons voor knuppels uitmaken straalt ook geen volwassen gedrag uit!!

Zodiac

Ongestelde knuppels....huh. Da's een mooi idee voor de allerslechtste film. Wel n B film dan he....
Devialet Expert 400 * Sonos Magna Ultimo * Xanadu HRS 38 BA *

Kjelt

Quote from: Zodiac on April 23, 2015, 18:18:25
Er wordt door TS een vraag (on)gesteld, en als je een antwoord wil geven moet je je bek houden. Zo komt t over.....
Omdat die vraag niet wordt beantwoord maar een andere vraag.
Het gaat om DE slechste film OOIT. Dat is dus per persoon 1 film die je het allerslechtste vindt.
Dus kun je 1 antwoord maar geven totdat je een nog slechtere film ziet dan kun je opnieuw posten.
Lijkt me toch vrij duidelijk.

Zodiac

Achterlijk ben ik nog net niet Knelt. Het antwoord gaf ik n paar posts terug. Maar....nee, dat kon niet de slechtste film zijn, want heeft Oscars....en zo zijn er velen die 'hun bek moeten houden'. Snap jij het nu?
Devialet Expert 400 * Sonos Magna Ultimo * Xanadu HRS 38 BA *

Lucky.L

Quote from: Zodiac on April 23, 2015, 18:18:25
Ben je ook ongesteld dan?
Er wordt door TS een vraag (on)gesteld, en als je een antwoord wil geven moet je je bek houden. Zo komt t over.
Zo....even een maandverbandje....
Ben je er nou weer?
Kef R7,Lyngdorf TDAI 3400,Canare 4S11,  Samsung 65QN85A.,Mede8er med600x3d,Panasonic DMP-UB 700 ,  Samsung HW-Q900A

Zodiac

Kon t niet laten. En er waren er meer als ik die het eigenlijk een K*t  topic vinden. Zoveel flauwekul is ook wel weer geestig. Maar erg irritant. Dus doei maar weer. Waar staat die L voor eigenlijk? Denk dat ik t weet.
Devialet Expert 400 * Sonos Magna Ultimo * Xanadu HRS 38 BA *

CZ79

Als het zo'n K*T topic is, is het wel verrassend dat je nu voor de 8e keer 'doei' zegt :colgate:
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

Zodiac

Devialet Expert 400 * Sonos Magna Ultimo * Xanadu HRS 38 BA *

Loondijke

Gasten, laten we het niveau een klein beetje in stand houden aub zodat we niet afzakken naar FOK.

Gewoon weer films posten die jij het slechtste vond Tot dat moment!  :clapping: :pompom:
Sony HW55  ISF | Kingpin VFS210 | Denon AVR-X4100W | Fronts; DALI Concept 8 | Center: DALI Concept | Rears: DALI Concept 1 | BK XXLS400 FF | HTPC + XBMC + Bluray Diskdrive | Panasonic BDT300 | Thecus N7510 + WD RED 28TB
Mijn topic;
Loondijke's Dedicated Attic-HT

Zymotic

Inmiddels : Allerslechtste film topic ooit?


Zymotic

House of the Dead ooit gezien bij de nacht van de fantastische film. Wat een bagger was dat!

vieze freddie

Quote from: copycat on May 20, 2015, 04:14:39
mad max 2015
ola, die staat op mijn lijstje om nog in de cinema te gaan kijken
grote teleurstelling?
Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

Bama

Gisteren Tokarev gezien met Nicolas Cage, slecht verhaal maar nog veel slechter gespeeld.
Misschien niet de allerslechtste maar wel een hele slechte

Loondijke

Quote from: copycat on May 20, 2015, 04:14:39
mad max 2015
big game
Fast & Furious 7
ex machina
insurgent
tracers

Heeft een paar weken geduurd, voordat ik weer een kijkje kwam nemen. Nu weet ik weer waarom  :nopompom:. Lekker trollen in dit topic.... Niveau wat ik op FOK! verwacht, maar niet op een HTforum  :nopompom:
Sony HW55  ISF | Kingpin VFS210 | Denon AVR-X4100W | Fronts; DALI Concept 8 | Center: DALI Concept | Rears: DALI Concept 1 | BK XXLS400 FF | HTPC + XBMC + Bluray Diskdrive | Panasonic BDT300 | Thecus N7510 + WD RED 28TB
Mijn topic;
Loondijke's Dedicated Attic-HT

knubbe

Quote from: copycat on May 20, 2015, 04:14:39
mad max 2015

Die staat voor mij op een ander lijstje, namelijk een van de gaafste films die ik afgelopen tijd gezien heb! Geweldige film.
-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

larsonator

Quote from: knubbe on May 20, 2015, 10:37:00
Die staat voor mij op een ander lijstje, namelijk een van de gaafste films die ik afgelopen tijd gezien heb! Geweldige film.
+1 ^^

road rebel

#519
Nog niet gezien, wel een kansmaker...

ZOMBEAVERS (2015)



When a trio of college girls arrive at a remote cabin for a weekend getaway, their vacation is quickly jeopardized by a hungry bear, a menacing hunter, and the girls' own party-crashing boyfriends. However, these preliminary disturbances are nothing compared to what lurks in the lake by the cabin: The result of a local chemical spill, a horde of bloodthirsty, zombified beavers closes in on the unsuspecting co-eds. It isn't long before the kids are engaged in a life and death struggle with the ferocious ZOMBEAVERS, but it turns out that the creatures themselves are only the beginning of their nightmare.



http://www.rottentomatoes.com/m/zombeavers/

Toch een 66% op Rottentomatoes, dus mogelijks off-topic... maar de titel doet mij al huiveren! Heeft er iemand zich er al aan gewaagd?

road rebel

#520
Quote from: Loondijke on April 23, 2015, 16:42:13
Duidelijk andere interpretatie tussen;

ALLERSLECHTSTE FILM OOIT
Zoals bijvoorbeeld  Birdemic: Shock and Terror (echt TE kansloos. Die minuten krijg je nooit meer terug in je leven)


Ik had er nog nooit van gehoord, dus toch maar even de trailer bekeken:



OMG!
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
Of bleef het budget steken bij de aanschaf van een iPhone om te filmen?

Ik zal mijn tijd er dus verder niet aan verdoen, maar ik geloof je best dat je hiermee een nieuwe winner te pakken hebt!

THX-UltraII

Quote from: larsonator on May 20, 2015, 11:57:27
+1 ^^
by far de beste film tot nu toe dit jaar. Als je de Mad Max delen van vroeger niet hebt gezien is deze minder denk ik

Denon Focal

Jupiter Ascending is voor mij iig de slechtste film van 2015.
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

henrykb

Quote from: road rebel on May 27, 2015, 12:31:57
Nog niet gezien, wel een kansmaker...

ZOMBEAVERS (2015)

Kan niet anders zeggen dat ik ernaar uitkijk. Hou wel van films zo slecht dat het erg komisch wordt.
Misschien wel mijn favoriete genre  ;D

J0ell

Rubber - gaat over een autoband die mensen vermoord.
Letterlijk een autoband, zelfs zonder velg :P
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.