The XTZ Mansion -> Nieuwe receiver

Started by Martijnst1990, February 8, 2010, 20:14:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Etiennevh

Gefeliciteerd in je nieuwe stek Martijn! Mooi met die steenstrips, heb er ook wel eens naar zitten kijken.
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Crownfire

Ziet er strak uit. Mooie kamer zo geworden. Lekker bakbeest van een televisie ook :).

FeaR1986

Feli met je eigen stekje, stukje duurder dan Hotel Ouders maar echt de beste upgrade ooit!

Quote from: Martijn90 on December 12, 2015, 15:02:32
De kroonluchter gaat er nog af trouwens, die hing er nog van de vorige bewoner, maar ik heb nog geen afdek kapje gehaald :P

Lekker laten hangen, vinden de dames leuk  :P
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

LuPo

Ziet er super mooi uit daar! Gefeliciteerd!

W.Otter

vet man gefeliciteerd!!! :pompom:
die stenen muur is echt heel mooi! alleen jammer dat de deur een zo een vreemde frees rand heeft. die zou vierkant moeten zijn. Maar goed, dat zijn details...

veel succes in je huisje! heel sfeervol en mooie plek om te beginnen
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

RonG


Martijnst1990

#2756
Thanks allemaal! Ben er ook heel blij mee :) Die muur vind ik zelf ook heel gaaf (zijn inderdaad echte steenstrips), die zat er al zo in. En de deur vind ik zelf gelukkig wel prima :) De kroonluchter daarentegen.. die is er inmiddels ook af.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Martijnst1990

Quote from: FeaR1986 on December 13, 2015, 10:41:56


Lekker laten hangen, vinden de dames leuk  :P
Dan zoek ik wel dames die er niet van houden :P

Quote from: Crownfire on December 13, 2015, 10:06:21
Ziet er strak uit. Mooie kamer zo geworden. Lekker bakbeest van een televisie ook :).
Thanks, TV bevalt me nog steeds prima! Ook precies een mooie maat zo vind ik.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

frankp

Dat is een mooi optrekje met een mooie opstelling zo.
Maar mis ik nou de subs of heb je die verstopt staan?

Martijnst1990

Sub staat inderdaad verstopt achter de bank, alleen qua laag ben ik nog verre van tevreden.. Aan de andere kant heb ik nu ook meer buren om rekening mee te houden. Vooraan past die helaas niet lekker. Enige mogelijkheid is misschien net tussen de linker front en het audio meubel in, of tussen de front en het houten kastje. Maar dan staat alles zo op elkaar gepropt.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

knubbe

Heel mooi zo Martijn ! Top-upgrade  :pompom:
-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

Raymond187

Feli met je eigen huis Martijn.
Geniet van je zelfstandigheid en vooral eigen regels  :headbanging:

De 7 jaren die ik op mezelf woonde waren qua vrijheid de mooiste jaren van me leven tot nu toe  :pompom: :pompom:

morca

Quote from: Martijn90 on December 14, 2015, 15:06:35
Sub staat inderdaad verstopt achter de bank, alleen qua laag ben ik nog verre van tevreden.. Aan de andere kant heb ik nu ook meer buren om rekening mee te houden. Vooraan past die helaas niet lekker. Enige mogelijkheid is misschien net tussen de linker front en het audio meubel in, of tussen de front en het houten kastje. Maar dan staat alles zo op elkaar gepropt.
Ik zeg doen daar staat hij beter denk ik.

LuPo

Quote from: Raymond187 on December 14, 2015, 16:12:00
Feli met je eigen huis Martijn.
Geniet van je zelfstandigheid en vooral eigen regels  :headbanging:

De 7 jaren die ik op mezelf woonde waren qua vrijheid de mooiste jaren van me leven tot nu toe  :pompom: :pompom:

Of beter gezegd: geen regels. :laugh: :pompom: :headbanging:

Valkyrie

Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

erik s.

Veel plezier in je nieuwe stek, je hebt het zo te zien al aardig op orde.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

Martijnst1990

Danku, danku :D

Quote from: morca on December 14, 2015, 19:01:40
Ik zeg doen daar staat hij beter denk ik.
Misschien probeer ik het wel een keer inderdaad. Maar om eerlijk te zijn kijk ik de laatste tijd maar heel weinig films, sub staat dus ook maar heel weinig aan, dus dan heb ik hem liever wat uit het zicht.

Quote from: Raymond187 on December 14, 2015, 16:12:00
Feli met je eigen huis Martijn.
Geniet van je zelfstandigheid en vooral eigen regels  :headbanging:

De 7 jaren die ik op mezelf woonde waren qua vrijheid de mooiste jaren van me leven tot nu toe  :pompom: :pompom:
Thanks! Bevalt me tot nu toe (pas 2 weken) in ieder geval prima! ;D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Martijnst1990

#2767
Bijna een jaar geleden dat ik in mijn topic gereageerd heb.. toen was ik net verhuisd  en dat is nu bijna weer het geval.. ;D

Morgen krijg ik de sleutels van mijn eerste eigen woning  8) De set mag dus binnenkort zijn kunsten in weer een nieuwe ruimte vertonen. Verhuizing staat gepland voor het weekend van 10 en 11 december, daarna volgen er ongetwijfeld foto's.

Afgelopen jaar ben ik maar weinig op het forum geweest, maar de laatste tijd weer wat vaker. Begin weer wat meer muziek te luisteren en wat vaker films te kijken :) Sinds gister ook eens begonnen aan Spotify premium, lekker makkelijk met de telefoon via AirPlay naar de AppleTV.

In de set is het laatste jaar niks meer veranderd. Maar misschien, mocht ik nog wat overhouden na de verhuizing en als ze nog beschikbaar zijn wil ik upgraden naar de XTZ 99.36 MKII's die nu in de markt staan.. :D

Edit: mag de topic titel ook wel is aanpassen.. weinig Attic aan nog.. :P
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT


Martijnst1990

JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

HTip

#2770
Mooi dat je nu je eigen woning krijgt, Martijn. Gefeliciteerd!

Vond je opstelling in je huidige woonkamer ook niet verkeerd, dus ben benieuwd hoe het straks allemaal staat...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Raymond187

Feli Martijn. Veel geluk in je eigen woning  :pompom:

Voor mij persoonlijk is een woning waar je je echt thuis en gelukkig voelt het belangrijkste materialistische wat men bezit.

Ik zie de foto's graag  :headbanging:

LuPo


blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Martijnst1990

Thanks!

Zal van de week wel vast wat foto's plaatsen van de lege ruimte :)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT