The XTZ Mansion -> Nieuwe receiver

Started by Martijnst1990, February 8, 2010, 20:14:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Martijnst1990

Oh, het is ook zeker geen verantwoording hoor, meer een uitleg, genieten ga ik zeker!  ;D

Ik heb nog geen instelling gevonden voor 100 hz, vandaar de vraag, ik kijk vaak films via de pc en dan vind ik 100 hz wel fijn met snelle bewegingen. EN bedankt voor het service menu, straks even kijken.

Net toch even snel 3 foto's geschoten, de kabels onder de tv gaat nog wat aan gedaan worden. Dit is met de instellingen van B. ziet er goed uit, bedankt.





Helaas moet er ook un weer door de slechte kwaliteit van de camera heen worden gekeken ;D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

B.

Ziet er goed uit, mooi zwart zo te zien. Nu nog LIFE erop kijken :P

Onne

Mooie plaatjes, Avatar is een mooie referentie disc.  ;)
Jouw set ziet er ook echt netjes uit. Hele mooie speakers en die sub is ook machtig!!

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Martijnst1990

Quote from: Onne on June 21, 2010, 21:36:26
Mooie plaatjes, Avatar is een mooie referentie disc.  ;)
Jouw set ziet er ook echt netjes uit. Hele mooie speakers en die sub is ook machtig!!
Dankje, Avatar is inderdaad geweldig :)

Quote from: The Vampire on June 21, 2010, 22:54:15
beeld is wel een beetje blauwig :D
Ja hé  ;D

Nog 3 nieuwe foto's, kabels zitten inmiddels in een kabelbinder die ik hier nog had liggen, misschien nog is een mooie rechte zwarte kopen.

Ice Age 3 is ook echt een plaatje.

Als het beeld onscherp lijkt ligt het aan de camera en mijn (niet) vaste hand ;)

Close-up

En volledig verduisterd.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Madhouse

Mooi scherm! Je boekt behoorlijk vooruitgang de afgelopen tijd! ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Martijnst1990

Dankje :)

Morgen word waarschijnlijk voorlopig mijn laatste HT aankoop verwacht. Daarna moet er toch ook maar weer is gespaard worden ;D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

treky22

Quote from: Martijn90 on June 24, 2010, 00:23:48
Dankje :)

Morgen word waarschijnlijk voorlopig mijn laatste HT aankoop verwacht. Daarna moet er toch ook maar weer is gespaard worden ;D

Dit wordt waarschijnlijk maandag  :smile:
Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

Martijnst1990

Quote from: treky22 on June 25, 2010, 20:39:14
Dit wordt waarschijnlijk maandag  :smile:
Het ging inderdaad gister niet helemaal volgens plan ;) Nou ja, beter laat dan nooit.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Martijnst1990

Dinsdag of woensdag komt mijn Panasonic DMP-BD35 binnen (Bedankt Huib). En nu wil ik ook graag wat aan mijn HDMI kabel gaan doen. Een Full HD tv met een mooie BD speler, daar kan natuurlijk niet een Action kabeltje van 2,99 tussen blijven zitten ;) Nou lijkt het mij niet handig om een duurdere kabel van BD speler naar versterker te laten lopen en dan wel een goedkope van versterker naar TV, maar hier zit mijn probleem. Mijn tv hangt redelijk dicht tegen de muur waardoor er maar weinig ruimte overblijft voor kabels.





Dit zijn dus 2 goedkope kabels die nog redelijk flexibel en dun zijn. Ik ben alleen bang dat als ik een wat duurdere kabel koop, bv de W&M HD-01, dat die niet meer erachter past.

Nou hebben ze van XTZ bv deze kabel, waar je de connector kan draaien waardoor hij hopelijk wel achter de tv past:


Hebben jullie nog andere ideeën? Uit eindelijk moeten er 4 nieuwe kabels komen, dus het liefst niet al te dure ;)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

roland p

JVC DLA-HD350 - Tag Mclaren AV32R DP 100x5r - Polkaudio®

erik s.

als ik het zo zie, redt een W & M HDMI die bocht wel. past het niet, stuur hem gewoon op mijn kosten terug.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

Robbert54

Quote from: erik s. on June 27, 2010, 12:17:52
als ik het zo zie, redt een W & M HDMI die bocht wel. past het niet, stuur hem gewoon op mijn kosten terug.
ik denk het net niet erik, dan zit die ferrietkern in de weg. heb net even gekeken, maar ben bang dat ie de bocht niet haalt. ook niet zonder kern..
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Akkoord.
Ik snap dat de W&M verkopers hun kabels willen slijten, maar het gaat gewoon niet passen, zoals Robbert zegt.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Martijnst1990

Ik was er inderdaad al bang voor als ik de W&M zo zie. Uit eindelijk moet er maar 1 HDMI kabel in de tv komen. PC en receiver zitten er nu in, maar dan gaat de PC gewoon op de receiver en receiver dus naar de tv. Zou zo'n haaks koppelstuk werken of krijg ik dan kwaliteitsverlies? Die zou dan vanaf de foto gezien naar achter wijzen, zodat de kabel horizontaal achter mijn tv loopt. En dan kan mijn PC, PS3 en BD35 gewoon met dezelfde W&M kabels aangesloten worden op de receiver.

Waarom juist die W&M? Lees er veel goeds over op dit forum en ze zijn ook leuk geprijsd ;D

In ieder geval bedankt Erik, ook top service, laat het je nog weten wat het gaat worden!
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Xander32

Quote from: erik s. on June 27, 2010, 12:17:52
als ik het zo zie, redt een W & M HDMI die bocht wel. past het niet, stuur hem gewoon op mijn kosten terug.
Heb hier de tv ook relatief dicht op de muur, desondanks wel een W&M hdmi tussen tv en receiver. De W&M kabel is behoorlijk soepel, alleen ff prutsen om deze er goed in te krijgen.


Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

Quote from: The Vampire on June 27, 2010, 17:48:04
ik denk het net niet erik, dan zit die ferrietkern in de weg. heb net even gekeken, maar ben bang dat ie de bocht niet haalt. ook niet zonder kern..
De ferrietkern zit "los" op de kabel - deze kan je naar hartelust schuiven.


Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Martijnst1990

Als het niet teveel gevraagd is, is het mogelijk om een foto te maken, Xander? Misschien toch de gok maar wagen, gaat het écht niet, is hij nog terug te sturen.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Xander32

Quote from: Martijn90 on June 27, 2010, 19:11:37
Als het niet teveel gevraagd is, is het mogelijk om een foto te maken, Xander? Misschien toch de gok maar wagen, gaat het écht niet, is hij nog terug te sturen.
One moment please.

Done:



Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

ajbeefde

Zag gisteren bij Hobo mooie hdmi kabels die speciaal waren gemaakt voor lcd/plasma schermen die nogal dicht tegen de muur werden opgehangen.
Die hadden een "knik" , buiten dat deze kabel kwalitatief beter zal zijn is je probleem meteen verholpen.

Kabels zijn van VanDenHull.
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

Robbert54

Quote from: Xander32 on June 27, 2010, 19:08:56
De ferrietkern zit "los" op de kabel - deze kan je naar hartelust schuiven.


Sander.
ja maar ben bang dat ie het dan nog net niet haalt. volgens mij staat jou tv er verder vanaf dan die van Martijn, of zie ik dat verkeerd

maar goed, Erik bied aan dat je ze gewoon kan proberen, dus zou dat dan ook gewoon doen.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Xander32

Quote from: ajbeefde on June 27, 2010, 19:22:37
Zag gisteren bij Hobo mooie hdmi kabels die speciaal waren gemaakt voor lcd/plasma schermen die nogal dicht tegen de muur werden opgehangen.
Die hadden een "knik" , buiten dat deze kabel kwalitatief beter zal zijn is je probleem meteen verholpen.

Kabels zijn van VanDenHull.
Idd. mooie kabels maar ook minimaal 2x de prijs van die van W&M ;).


Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Martijnst1990

Bedankt voor de foto  8) Zo te zien heb jij inderdaad net iets meer ruimte, staat bij jou de kabel helemaal strak nu, of zou hij eventueel nog iets gebogen kunnen worden? Ik heb zo'n 5 cm achter mijn tv. Had die VanDenHull inderdaad gezien, maar vind dat gewoon te duur voor kabels. De W&M zien er ten eerste gewoon erg goed uit, ook qua kwaliteit, lees er veel goeds over en ze zijn leuk geprijsd zoals eerder gezegd.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Xander32

Quote from: Martijn90 on June 27, 2010, 20:17:35
Bedankt voor de foto  8) Zo te zien heb jij inderdaad net iets meer ruimte, staat bij jou de kabel helemaal strak nu, of zou hij eventueel nog iets gebogen kunnen worden? Ik heb zo'n 5 cm achter mijn tv. Had die VanDenHull inderdaad gezien, maar vind dat gewoon te duur voor kabels. De W&M zien er ten eerste gewoon erg goed uit, ook qua kwaliteit, lees er veel goeds over en ze zijn leuk geprijsd zoals eerder gezegd.
Als je goed kijkt loopt de kabel zelfs nog over een afwerkplintje heen - dat beperkt de ruimte nog meer.
Maar ik zou het aanbod van Erik accepteren indien dat niet lukt weer retour ermee ;).

Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT