BD nieuwe Harry Potter 10 euro

Started by ksi, November 17, 2009, 12:06:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

hoekie

Ik win ook nooit wat, maar heb nu geluk!
Maar ben het ook wel een beetje met Dirc eens.....


Ik stuur je pm!

Loki999

Jammer, maar bedankt voor het proberen!
Onkyo 706, kef Q7, kef Q5, IQ6, Xbox360 Elite, ps3, wii
Sony 46W4500, Sony 40v2000, HUMAX 5000c

CineSmurf

Kom op zeg! Ik vind het fantastisch dat TS dit heeft willen doen. En ik vind het wel eerlijk dat het een keer niet wie-het-eerst-komt is. Geeft mensen die wat minder vaak inloggen ook eens een kans.

Bij bartsmit trouwens 2x zo duur, maar ook nog steeds redelijke geprijst...
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

hoekie

Quote from: CineSmurf on November 18, 2009, 09:20:02
Kom op zeg! Ik vind het fantastisch dat TS dit heeft willen doen. En ik vind het wel eerlijk dat het een keer niet wie-het-eerst-komt is. Geeft mensen die wat minder vaak inloggen ook eens een kans.

Bij bartsmit trouwens 2x zo duur, maar ook nog steeds redelijke geprijst...

Voel met niet aangesproken hoor... maar reageer toch even  ;); daarom schreef ik ook "beetje" eens met Dirc...

No hard feelings hoor.

Gr. Hoekie

Dirc

Quote from: Dirc on November 18, 2009, 08:58:10
jammer,

volgende keer graag op volgorde van aanmelding

goed lezen...

Nahpets

En waarom zou dat dan beter zijn?

Nogmaals:

Quote from: Enno on November 18, 2009, 01:00:58
Evengoed bedankt!

Ik vind het enorm aardig dat KSI de moeite neemt om 3 extra schijfjes mee te nemen, te verpakken en op de post te doen. Hijzelf wordt er niet beter van, maar krijgt nu wel een knauw omdat zijn selectie niet goed valt. Als er 3 schijfjes zijn voor 17 mensen vallen er dus 14 buiten de boot, jammer dus.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Dirc

Het gaat hier om iemand die BD's meebrengt en hop ja hoor mensen voelen zich weer geroepen om personen aan te vallen.

stevefilmfreak54

Samsung Neo QLED 4K 65QN95A, Samsung HW-Q800A, Denon AVR X4700H, Panasonic DP-UB424, Nvidia Shield PRO, Dune HD Real Vision 4k, Ziggo Next, 2x Kef Q750, Kef Q650C en 2x Kef Q300 op NorStone stands met Soundcare M8 spikes, 2x Dali Alteco C1, Audioquest 14/4 luidsprekerkabels voor, QED Profile 42 achter, XTZ 12 17 Edge + QED Reference 40 sub. kabel + AM 8033C, NAS: Synology 218 play.

JeKa

Quote from: Dirc on November 18, 2009, 09:54:13
Het gaat hier om iemand die BD's meebrengt en hop ja hoor mensen voelen zich weer geroepen om personen aan te vallen.

Helemaal niet, het gaat om de toon waarop jij de TS aanspreekt. Schoot mij in ieder geval behoorlijk in het verkeerde keelgat....

"Volgende keer graag....."
Wanneer je had gezegd "ik had het eerlijker gevonde wanneer...." was het een ander verhaal geweest.

ksi

Persoonlijk vond ik het de eerlijkste manier om ze te verloten onder de mensen die hadden gereageerd. Wie het eerst komt vond ik in deze niet zo netjes, aangezien ik ze ook gewoon zonder winst doorverkoop. Had ze ook in de marktsectie kunnen zetten voor een paar euros meer en dan was het waarschijnlijk wel wie het eerst komt.
Mocht er ooit een volgende keer komen dan zal ik wel duidelijk zijn in hoe en wat, want ik snap best dat diegene die als eersten reageerden enigszins teleurgesteld zijn.

Verder doe ik de BDs zometeen op de post. Veel plezier ermee.

Pieter-Jan

Geen probleem hoor ... Anders was ik toch ook niet uit het verre West-Vlaanderen naar Groningen gereisd voor een BD ;) Toch bedankt voor de moeite ...
Dutch&Dutch 8C, MK Sound In-wall & In-ceiling ATMOS surround, Arcam AV860, OPPO BDP-105, Sonos Connect, LG OLED E6V

Audiofiel

Ik vind het verloten een hele eerlijke manier van het verdelen van de resterende schijfjes.
Felicitaties voor de gelukkigen en voor de topicstarter! :pompom:
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Robbert54

Quote from: Dirc on November 18, 2009, 08:58:10
jammer,

volgende keer graag op volgorde van aanmelding
ja hoor.... Ik had het al verwacht van je.. :yawnee:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Ronin79

Ondertussen heb ik de BR in alle rust bij de Bart Smit bestel. In engeland kost deze ongeveer 19 euro ...
dus die ene euro kan er ook nog wel van af.  ;)

Dirc


Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Voor het grote graaien heb je voldoende aan een groepje bankiers! :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Valkyrie

Gisteren binnengekregen en hij staat vanavond op de nominatie om te kijken :pompom:

Nogmaals bedankt ksi!
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

hoekie


RalphH

En ik ook natuurlijk!

Kijken stond al op de planning maar grmb@!**aiaiai HTPC en iets met "niet Blu ray willen spelen".
Mijn HDDVD's wel maar blurry disc zwijgt in alle toonaarden (alle discs overigens, ben net pas overgestapt en had nog niets kunnen proberen). Spaart wel lekker zo overigens ;D met 3 al op de plank en Band of Brothers in aantocht belooft het geen saaie winter te worden.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer