Drastische vernieuwing van het BB&G theater -- D-BOX show en primeur JVC HD950!

Started by garmtz, October 1, 2009, 14:25:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

bmateijsen

Quote from: planeet on October  1, 2009, 17:01:08
Kan je die speakers gewoon in de muur inbouwen zonder extra diepte of kast er om heen?
Zo ja, stuur via pm het kosten plaatje voor LCR opstelling.

Je hebt een minimale diepte nodig in de muur. Dat is ongeveer 11,5 cm.

QuoteBen nog in ruwbouwfase maar binnen 4-5 weken kan ik niet meer liggen breken...

Ok.

QuoteVoldoen die ook voor deftige stereo ? (huidige speakers zijn SF Guarneri M)

Het voldoet zeker voor goed stereo, maar het is wel een andere interpretatie. Of het echt voldoet is iets wat alleen jij kan bepalen.
Dus maak een afspraak en kom luisteren! 8) ;)

Groet,

Bjorn

mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

erwinh

Volgens mij heb ik een maandje geleden deze ruimte al in vergevorderd stadium mogen aanschouwen, en vooral beluisteren. Klonk als een klok, met enorme ruimtelijkheid. De muren vielen als het ware weg. Echt te gek.
Die stoelen waren er nog niet. Lijkt me wel een waanzinnige ervaring, maar wordt het op een gegeven moment niet te onrustig??
Stereo: Devialet Phantom 1 Black
TV: LG Oled77GX6LA + Panasonic DP-UB9004

Ghosty J

Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase


TheSpeedSkater

Gaaf mannen! Gefeliciteerd met deze zeer fraaie update!
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

Starred


mausie

Weer wat zaken om op mijn verlanglijstje te zetten....... ::)

super mooi zo!

Pioneer LX5090 - Denon AVR3802 - Squeezebox Duet - Dune Prime 3.0 - Boston Acoustics A25 - Velodyne SPL-1200 ultra - Humax 5000

jasjenl

Zeer fraai zo te zien  8)
Kijken jullie zelf nu ook wel eens gewoon een hele film in deze ruimte? Of worden er eigenlijk alleen maar demos gehouden?
Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5

Jean Sibelius

Ziet er weer perfect uit! O0 (en weer een goed excuus om weer eens richting Hilversum af te reizen)
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

MaGiHT

Ziet er prachtig uit bjorn & garmt. Van harte met deze ruimte! Ik zal zeker een keer komen kijken!
Stereo: Lyngdorf TDAI 2200 met roomperfect & A/D module - Lyngdorf SDA2175 - Lyngdorf CD-1 - Lyngdorf BW-1 - Wilson Benesch ARC - Cardas Crosslink biwire - Cardas Crosslink interlink - Cardas AES/EBU
Video: Oppo BDP-83SE regiomod - panasonic th-42pz800

hifihenk

Garmt, Bjorn,

Dat ziet in indrukwekkend uit.
Normaal kom ik alleen in jullie stereo luisterruimte, maar ik denkt dan ik ook maar eens in jullie theater kom genieten.  ;D

Linn Akurate DS - Linn Majik Kontrol - Linn Majik 2100 - Harbeth M30 - Velodyne DD10 - MIT MI330 Series2 - Linn Black interlinks - Linn K20

Spacebass

Gefeliciteerd mannen!!! 8)


ps
Ik vraag mij af hoe jullie thuis nog film kunnen kijken met al dit moois in de zaak.

ivo1986


rijstfj

Smaak vol ingericht, D-box maar dan zonder bossche bollen ;)

Sonic Circle

Quote from: bmateijsen on October  1, 2009, 16:08:48
D-Box 8)

Kicken zeg. Het was me onduidelijk of de stoelen zelf ook van D-Box waren. Uit de tekst in de OP dacht ik te lezen dat het ook op bestaande stoelen kon worden toegepast.

Gave update zo. Wil ik zeker eens komen ervaren!

celerontje

Ik wil 't ook wel een keer beleven, maar pas nadat het HT leger de boel platgetrapt heeft... ;) :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Alex Groningen

Quote from: mausie on October  1, 2009, 19:50:51
Weer wat zaken om op mijn verlanglijstje te zetten....... ::)

super mooi zo!




Tja, Mijn verlanglijstje is ook wat groter geworden na mijn laatste bezoekje in Hilversum, toen ik daar een stukje film mocht kijken in hun nieuwe ruimte.
Denk na wat ik daar gezien heb heb, dat het niet bij mij alleen bij stereo blijft. ;D

bmateijsen

Quote from: Sonic Circle on October  2, 2009, 00:41:46
Kicken zeg. Het was me onduidelijk of de stoelen zelf ook van D-Box waren. Uit de tekst in de OP dacht ik te lezen dat het ook op bestaande stoelen kon worden toegepast.

Gave update zo. Wil ik zeker eens komen ervaren!

Hoi,

Het kan in sommige stoelen ingebouwd worden, maar in een bestaande stoel is het makkelijker/ beter om een D-Box platform te nemen.

Wij hebben er echter voor gekozen om echte D-Box stoelen neer te zetten.

Groet,

Bjorn

Sonic Circle

Die stoelen zien er erg luxe en comfortabel uit. Logische keuze.
Wat kost zo'n platform verhoudingsgewijs?

bmateijsen

Quote from: Sonic Circle on October  2, 2009, 09:43:20
Die stoelen zien er erg luxe en comfortabel uit. Logische keuze.
Wat kost zo'n platform verhoudingsgewijs?

Er zijn veel variabelen, dan zouden we specifiek moeten kijken naar je stoelen, etc.
Beter is het om dan gewoon langs te komen ;)

Guester

Sonos - Spotify

KeesN

Ziet er goed uit mannen ! Zo heb ik weer iets om naar te streven... totdat jullie over een paar maanden 3D eraan toevoegen  :hehe:

Jammer dat de bonuspot zo'n beetje op 0 staat in deze crisistijden  :confused:
maar ik kom zeker kijken !

groet, Kees

bmateijsen

Quote from: KeesN on October  2, 2009, 18:48:29
Ziet er goed uit mannen ! Zo heb ik weer iets om naar te streven... totdat jullie over een paar maanden 3D eraan toevoegen  :hehe:

3D in scope kan nu al een beetje, maar met zo'n brilletje krijgen je ook echt een kleurverandering. We hebben Journey to the center of the Earth liggen.. (slechte film overigens).

QuoteJammer dat de bonuspot zo'n beetje op 0 staat in deze crisistijden  :confused:
maar ik kom zeker kijken !

groet, Kees

Ach... dan heb je iets om naar uit te kijken ;). Overigens in de huidige set draait de AV888 van Arcam.

Groet,

Bjorn

reza

Heel mooi, jammer dat jullie zo ver weg van mij zitte. Aan de andere kant, maar beter ook...

;D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"