Maro's HT/Stereo

Started by Maro, June 16, 2009, 17:27:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

thepioneer

Best een simplistische setup zo. Heb je al film gekeken zo?

De sub staat er wel bij aangesloten neem ik aan.
Meridian DSP5200SE, Meridian 218, ROON
SVS SB13 Ultra

Marantz 81

Wil je toch voor een Accu gaan in de woonkamer  :music:

Maro

Soms denk ik wel eens aan om terug naar stereo te gaan maar ben bang dat ik het HT geweld ga missen. Nu de Cambridge toch niet verkocht raakt kan ik mooi eens een tijdje testen. Net een stukje film gekeken. De Dune op 2.0 LPCM staan. De sub krijgt signaal van de pre out op de Cambridge. Gaat heel erg lekker hoor. Zou bijna zeggen dat ik de rest niet mis. De Oppo heeft ook twee HDMI uitgangen dus de beamer kan ook gewoon gebruikt worden. Nog een plaatje. :)

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Maro

Het kan nog minimalistischer..... :)

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Peerless Monster

Quote from: Maro on September 11, 2014, 21:19:54
Het kan nog minimalistischer..... :)

VU meters blijven het mooiste om te zien in een set!
Niet weg doen!
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Marantz 81


Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT


Marantz 81

Dat doen ze wel hoor bij wim   :P

en een  :D erbij


Marantz 81

Haha ja was gezzelig toen  :laugh:

Keuze is soms ook best moeilijk Wim is een echte muziekliefhebber ,maar ja die HT is ook zo geweldig evenals het bezig zijn met de hobbie andere versterker bron speakers streaming enzv is ook leuk en onderdeel van de hobbie , maar het draait om de muziek  :worship:

de HT set klinkt zo goed en zo uitgebalanceerd dat jeje gaat afvragen of het nog beter kan  :wub: de grafieken van zijn acoustiek zijn ook ongekend goed  :)

Zelf heb ik er ook last van dat ik steeds opzoek ben naar beter/anders  :angel:

Maro

Mooie foto Arjan.... :D

Ik ben gewoon een beetje aan het rommelen. De Integra gaat voorlopig niet weg. Het is wel zo dat ik een pure stereo set een beetje aan het aftasten ben. Heb net weer een stukje actie film gekeken en het kan zo ook indrukwekkend zijn. Heb wel de Cambridge er weer tussen. Kreeg in stereo totaal geen sub als ik de Oppo en de wappers had opgesteld. Met de Cambridge doet de sub ook goed mee. De JL is zo'n fantastische sub dat ik die niet graag meer wil missen. Misschien een receiver kopen en een hele mooie geïntegreerde stereo versterker. Met een pre/pro/EV en stereo versterker erbij wordt me gewoon te veel kastjes.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Marantz 81

#2137
Ja die JL Audio Sub is er om bij je vingers vanaf te likken  :tongue2: heb zelf heel wat Sub,s gehad en gehoord toen ik met SQ Car audio bezig was

Lekker bezig vanavond net wat je wilt ook ik heb ook genoeg aan stereo set ,gewoon al die extra kastjes achter de deuren zetten voor het HT geweld  8)

Cobraatje

2 dingen die mij opvallen/echt niet kunnen :D:

- Wat is dat voor bier een echte 'rocker' drinkt toch Grolsch;
- Een teveel aan hifi kastjes is niet mogelijk.

Ik krijg de Aurum Cantus V3M's volgende week binnen en ik ben klaar voor bezoek :headbanging:.
Vriendin gaat over 2 weken met een vriendin een lang weekendje naar Madrid, de 26e zou wel een mooie datum zijn als je kunt.

Marantz 81

De echte rocker  ;D  drinkt Amstel of >>>>>>

zoldar

Geluid: Klipsch RP-280F | BK XXLS400FF  //  Beeld: Optoma UHD65 en Philips 55pus8601  //  Versterking: Pioneer SC-LX501
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M  //  Digitaal: Sony Viao met Jriver | Mytek Digital Stereo192-DSD DAC
Kabels: DIY Chord | Belden | IeGo | Furutech

Marantz 81

Quote from: Cobraatje on September 11, 2014, 23:39:40
2 dingen die mij opvallen/echt niet kunnen :D:

- Wat is dat voor bier een echte 'rocker' drinkt toch Grolsch;
- Een teveel aan hifi kastjes is niet mogelijk.

Ik krijg de Aurum Cantus V3M's volgende week binnen en ik ben klaar voor bezoek :headbanging:.
Vriendin gaat over 2 weken met een vriendin een lang weekendje naar Madrid, de 26e zou wel een mooie datum zijn als je kunt.

Jij zat in het verleden toch ook op het Marantz forum ?

Marantz 81

 :happy:

Xander32

Quote from: Cobraatje on September 11, 2014, 23:39:40
2 dingen die mij opvallen/echt niet kunnen :D:

- Wat is dat voor bier een echte 'rocker' drinkt toch Grolsch;


^^


Halve liter knalpotten, niet van die sneue ren-je-rot-flesjes.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Cobraatje

Quote from: Marantz 81 on September 11, 2014, 23:54:54
Jij zat in het verleden toch ook op het Marantz forum ?

Nog wel af en toe, ik heb nog steeds veel Marantz spul ;D maar post niet zoveel meer.
Laatst nog in een topic gepost over of een sub een toevoeging is of niet.
Dan blijkt dat de TS helemaal geen ervaringen/adviezen wil horen, maar gewoon zijn eigen ongefundeerde mening wil doordrijven.

Dat zie je veel(ook hier) en dan denk ik achh het is de tijd en moeite die je neemt ook niet waard om te posten.
Ik ga weer verder met genieten van mijn set ;D.

@ Xander32 die plop als je zo'n halve liter opent, blijft erg lekker om te horen 8).

John Wx

Quote from: Cobraatje on September 12, 2014, 10:36:22
Nog wel af en toe, ik heb nog steeds veel Marantz spul ;D maar post niet zoveel meer.
Laatst nog in een topic gepost over of een sub een toevoeging is of niet.
Dan blijkt dat de TS helemaal geen ervaringen/adviezen wil horen, maar gewoon zijn eigen ongefundeerde mening wil doordrijven.

Dat zie je veel(ook hier) en dan denk ik achh het is de tijd en moeite die je neemt ook niet waard om te posten.
Ik ga weer verder met genieten van mijn set ;D.


;D
Versterking: TEAC  /  Bron: Xiaomi tv box - Pro-Ject - PC
Luidsprekers: Chario  /  Kabels: Norstone / Oehlbach / Silent Wire / In-Akustik / Monster
Software: Spotify - YouTube Music - Internet
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Maro

Upgrade in mijn tuinsetje. Omdat er weinig serieuze belangstelling is voor de Cambridge Audio 840A versterker heb ik maar besloten om hem in de tuin te gaan gebruiken ter vervanging van de HK versterker. Gelijk ook maar even nieuwe speakerkabel van de bouwmarkt gehaald. Nu misschien nog een DacMagic scoren. De BA's A25 zingen als nooit te voren. 👌


Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

blue-eyes

Tuinsetje.... Patser. Je rijdt zeker ook nog eens een BMW :P





Gekheid ;). Wel gaaf zo'n mooi setje in de tuin!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Maro

(Nog) geen BMW maar je hoort me niet klagen. 👍
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

thepioneer

Mooi audiofiel stekkerblokje ook  :withstupid:
Meridian DSP5200SE, Meridian 218, ROON
SVS SB13 Ultra