Sol's LivingRoom HT

Started by Sol, December 28, 2007, 15:45:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

...

...
0 (0%)
...
0 (0%)

Total Members Voted: 0

R


Fico

Quote from: Sol on January 31, 2008, 22:46:18
Eindelijk, ik kan weer lachen! ;D Eindelijk is het dan zover. 8)

Zojuist rond 20:15 een telefoontje gehad van een medewerker van Smits ( Vincent was er blijkbaar niet? :P ), met de mededeling dat het meubel én de receiver reeds binnen zijn. Meteen een afspraak gemaakt, volgende week dinsdag kan ik mijn spullen verwachten. ;D

Valt gelukkig nog net in mijn carnavalsvakantie, zodat ik meteen nog aan de slag kan zodra alles binnen is. Dus... photo's are on the way!! ;)

YIHAAAAAAAAA  8)
Pioneer PDP-507XD | Dreambox 800 HD PVR | Playstation 3 | Sony DVP-NS705V | Sony RDR-HX710 | Sony MDS-JE500 | Sony STR-DE595 | Sony SA-VS500

Jeroen V

Quote from: Sol on January 31, 2008, 22:46:18
Zojuist rond 20:15 een telefoontje gehad van een medewerker van Smits ( Vincent was er blijkbaar niet? :P ), met de mededeling dat het meubel én de receiver reeds binnen zijn. Meteen een afspraak gemaakt, volgende week dinsdag kan ik mijn spullen verwachten. ;D

Ik zou niet kunnen wachten, ik zou meteen in de auto springen en de spullen gaan halen :)

Fico

Quote from: Jeroen V on January 31, 2008, 23:20:33
Ik zou niet kunnen wachten, ik zou meteen in de auto springen en de spullen gaan halen :)

:-X
Pioneer PDP-507XD | Dreambox 800 HD PVR | Playstation 3 | Sony DVP-NS705V | Sony RDR-HX710 | Sony MDS-JE500 | Sony STR-DE595 | Sony SA-VS500

donaldk

Quote from: Jeroen V on January 31, 2008, 23:20:33
Ik zou niet kunnen wachten, ik zou meteen in de auto springen en de spullen gaan halen :)

Tja, we hebben niet allemaal een rijbewijs, een stationwagon en crossen niet allemaal toch al het hele land door.

Jeroen V

Quote from: donaldk on February  1, 2008, 00:20:57
Tja, we hebben niet allemaal een rijbewijs, een stationwagon en crossen niet allemaal toch al het hele land door.

Ok, jij je zin, we passen het zinnetje aan :)

Als ik niet zou kunnen wachten, en ik zou een rijbewijs hebben, en ik zou een auto hebben, en ik zou mijn kamer al hebben opgeruimd, en ik zou mijn huiswerk al hebben gedaan, dan zou ik toch echt meteen in de auto springen en de spullen gaan halen ;D

Beter zo?  8)

donaldk


Robbert54

oke dan! goed nieuws! ben heel benieuwd naar de foto's!! gaat je nog lang duren tot dinsdag! :(
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Sol

Quote from: Jeroen V on January 31, 2008, 23:20:33
Ik zou niet kunnen wachten, ik zou meteen in de auto springen en de spullen gaan halen :)

Als ik een rijbewijs had en een auto die groot genoeg is, had ik dat inderdaad ook meteen gedaan. "Oké, mooi! Ik kom er nu aan!" ;D
Maar dat kom allemaal vanzelf nog wel. :)

Quote from: Jeroen V on February  1, 2008, 00:49:01
Ok, jij je zin, we passen het zinnetje aan :)

Als ik niet zou kunnen wachten, en ik zou een rijbewijs hebben, en ik zou een auto hebben, en ik zou mijn kamer al hebben opgeruimd, en ik zou mijn huiswerk al hebben gedaan, dan zou ik toch echt meteen in de auto springen en de spullen gaan halen ;D

Beter zo?  8)

Hahaha. ;D
Maak van dat kamertje maar gewoon een appartement hoor, ik woon al lang niet meer bij mijn ouders. ;)
Huiswerk is ook niet meer van toepassing, ben gewoon werkzaam. Maar het komt allemaal waarschijnlijk toch wel terug, aangezien ik toch graag door zou willen studeren ( ben gaan werken omdat ik niet wist wat ik wilde gaan doen na de HAVO ).

@The Rest:

Thanx guys! Ben zelf ook heel enthousiast, aangezien ik eerder een beetje gedeprimeerd was door het feit dat ik nog een maand zou moeten wachten.
Ben nu dus een beetje opgelaten, maar goed, dinsdag is niet zo heel ver weg meer gelukkig. ;D
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

DJ-Foxx

Quote from: Sol on February  1, 2008, 12:35:23
Als ik een rijbewijs had en een auto die groot genoeg is, had ik dat inderdaad ook meteen gedaan. "Oké, mooi! Ik kom er nu aan!" ;D
Maar dat kom allemaal vanzelf nog wel. :)

Hahaha. ;D
Maak van dat kamertje maar gewoon een appartement hoor, ik woon al lang niet meer bij mijn ouders. ;)
Huiswerk is ook niet meer van toepassing, ben gewoon werkzaam. Maar het komt allemaal waarschijnlijk toch wel terug, aangezien ik toch graag door zou willen studeren ( ben gaan werken omdat ik niet wist wat ik wilde gaan doen na de HAVO ).

@The Rest:

Thanx guys! Ben zelf ook heel enthousiast, aangezien ik eerder een beetje gedeprimeerd was door het feit dat ik nog een maand zou moeten wachten.
Ben nu dus een beetje opgelaten, maar goed, dinsdag is niet zo heel ver weg meer gelukkig. ;D

hehe.. moi geeft een hand aan mede Denonist.. >:D goe gedaan ;D

Jeroen V

#110
Quote from: Sol on February  1, 2008, 12:35:23
Als ik een rijbewijs had en een auto die groot genoeg is, had ik dat inderdaad ook meteen gedaan. "Oké, mooi! Ik kom er nu aan!" ;D
Maar dat kom allemaal vanzelf nog wel. :)

Hahaha. ;D
Maak van dat kamertje maar gewoon een appartement hoor, ik woon al lang niet meer bij mijn ouders. ;)
Huiswerk is ook niet meer van toepassing, ben gewoon werkzaam. Maar het komt allemaal waarschijnlijk toch wel terug, aangezien ik toch graag door zou willen studeren ( ben gaan werken omdat ik niet wist wat ik wilde gaan doen na de HAVO ).

Ow, dat was eigenlijk helemaal niet van toepassing op jou hoor. Gewoon als onzin zinnetje als reactie op Donald-ik-zie-toch-nog-wat-wear-K ;D

Ik wist trouwens niet eens dat je nog maar net klaar bent op de HAVO.

Edit: en uiteraard veel plezier met de nieuwe speeltjes :)

Sol

Quote from: Jeroen V on February  1, 2008, 14:45:10
Ow, dat was eigenlijk helemaal niet van toepassing op jou hoor. Gewoon als onzin zinnetje als reactie op Donald-ik-zie-toch-nog-wat-wear-K ;D

Ik wist trouwens niet eens dat je nog maar net klaar bent op de HAVO.

Edit: en uiteraard veel plezier met de nieuwe speeltjes :)

Haha, oké. HAVO ben ik al een paar jaar klaar mee, maar nog steeds aan het rondkijken wat nu te gaan doen.

Bedankt. Dat zal vast en zeker wel gaan lukken. ;D

Quote from: DJ-Foxx on February  1, 2008, 12:59:02
hehe.. moi geeft een hand aan mede Denonist.. >:D goe gedaan ;D

;D Thanx. * Shakes hands back *
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Robbert54

Quote from: Sol on February  1, 2008, 18:57:33
Haha, oké. HAVO ben ik al een paar jaar klaar mee, maar nog steeds aan het rondkijken wat nu te gaan doen.

Bedankt. Dat zal vast en zeker wel gaan lukken. ;D

;D Thanx. * Shakes hands back *
wij hebben dus meer gemeen dan alleen de denon ( in de toekomst) en de HT hobby ;D ik heb ook HAVO gedaan en daarna wist ik ook niet meer wat ik wou. heb toen nog een jaar psychologie gedaan en toen ook maar gaan werken, nu ook weer op zoek naar een opleiding. waar ligt jou interesse nu??
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Sol

Quote from: Robbert54 on February  2, 2008, 01:02:52
wij hebben dus meer gemeen dan alleen de denon ( in de toekomst) en de HT hobby ;D ik heb ook HAVO gedaan en daarna wist ik ook niet meer wat ik wou. heb toen nog een jaar psychologie gedaan en toen ook maar gaan werken, nu ook weer op zoek naar een opleiding. waar ligt jou interesse nu??

Drie grootste interesses zijn: architectuur, atoomfysica en psychologie mocht ik kiezen voor een opleidng. In alledrie de gevallen ben ik dan ook bereid eerst nog Gymnasium af te gaan ronden. Maar een andere optie die ik ook nog steeds open heb staan is land- / luchtmacht. Beginnen als soldaat o.i.d. en dan steeds verder groeien. Dat wereldje trekt me ook wel. Maar zoals je dus al kunt lezen, ben ik er nog steeds niet helemaal uit.
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Sol

Vanavond rond 18:00 is het dan zover... De Aldenkamp & Denon worden afgeleverd!! 8)
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

HTip

Quote from: Sol on February  5, 2008, 12:54:36
Vanavond rond 18:00 is het dan zover... De Aldenkamp & Denon worden afgeleverd!! 8)

Dat worden 5 lange uren ;) ;D

Maar dan is je mooie set compleet en kan het instellen en genieten beginnen 8)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Sol

Quote from: htip on February  5, 2008, 13:24:14
Dat worden 5 lange uren ;) ;D

Nu nog maar 4... :P

Quote from: htip on February  5, 2008, 13:24:14
Maar dan is je mooie set compleet en kan het instellen en genieten beginnen 8)

Eindelijk compleet, kan nou al niet wachten om te beginnen met uitpakken, neerzetten en instellen.
En als dan het genieten ook eenmaal is geweest, dan komen de plannen al voor de volgende upgrades... haha >:D
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

WickedGame

Ben erg benieuwd naar de foto's :)

Maar god zeg nog 4 uur, dat duurt lang  ;D

Robbert54

tik...... tak.......tik........tak......tik......tak....... >:D



wacht al op de foto's!!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Gizz

Zeg de kast is al binnen. We zijn er klaar voor hoor!!!

Sol

Quote from: Gizz on February  5, 2008, 18:27:25
Zeg de kast is al binnen. We zijn er klaar voor hoor!!!

Ik ben er ook klaar voor... ;D
Alleen net een belletje gekregen. De heren bezorgers waren eerst onderweg naar een klant in Eindhoven en stonden al in de file. Na die klant was ik aan de beurt, maar dat zou dus nog wel wat later worden.
15 à 30 minuten voor ze bij mij zouden zijn, zou ik een belletje krijgen. Maar nog niks gehoord. :(

Ik wacht nog vol geduld af... :)
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Sol

Zojuist een telefoontje gehad van de heren bezorgers, rond 20:45 zouden ze hier moeten zijn. En de laatste minuutjes tikken langzaamaan weg... :D
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

mikeske

Quote from: Sol on February  5, 2008, 20:22:36
Zojuist een telefoontje gehad van de heren bezorgers, rond 20:45 zouden ze hier moeten zijn. En de laatste minuutjes tikken langzaamaan weg... :D

en is het al zo ver ?
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Jeroen V

Quote from: mikeske on February  5, 2008, 20:48:00
en is het al zo ver ?

Hij is nu druk bezig om alles uit te pakken ;D

mikeske

offtopic @ Jeroen V: je hebt pm
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost