[HT-DIY] Big Bang

Started by Ottovw, February 9, 2010, 01:27:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

larzie

Neemt niet weg dat ik het heel mooi gemaakt vind je ht ruimte. Mooie homogeen met al die kleuren die je gebruikt hebt. Ziet er erg strak uit!  :pompom:
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

skyfox

Dat is een hele mooie ruimte! Mooie zelfbouwspeakers ook. Als het net zo goed klinkt als dat het eruit ziet dan kan er weinig mis gaan.  :thumbs-up:
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

mtissink

Quote from: Ottovw on January 23, 2012, 11:42:22
Wat op foto te zien is, is een proef opstelling. Momenteel is er al een hoop veranderd. Waar de versterker staat, staat nu de center speaker. Ik zal proberen juiste foto's te maken van mijn huidige opstelling waar ik zeer trots op ben!

Klopt! Inmiddels staat de apparatuur aan de zijkant en staat de center prominent bovenop het meubel!
Links: Topic -/- Tracks -/- </a>

Ottovw

Iemand enige idee hoe ik het beste mijn ht kamer kan fotograferen??? Ik wil namelijk zo goed mogelijk mijn kleine ht room op foto krijgen en dat lukt mij maar niet. (ben niet handig met fotograferen).

Ik bezit over een Panasonic Lumix FZ38

PS: Mtissink, ik had toch wel hoop cd's van Dire Straits in bezit. Zondag nog naar geluisterd, heerlijk!!

mtissink

Quote from: Ottovw on January 23, 2012, 14:37:42
Iemand enige idee hoe ik het beste mijn ht kamer kan fotograferen??? Ik wil namelijk zo goed mogelijk mijn kleine ht room op foto krijgen en dat lukt mij maar niet. (ben niet handig met fotograferen).

Ik bezit over een Panasonic Lumix FZ38

PS: Mtissink, ik had toch wel hoop cd's van Dire Straits in bezit. Zondag nog naar geluisterd, heerlijk!!
Ik weet wel een oplossing:
Ik weet niet wanneer ik weer in Nijmegen ben, maar anders kan ik wel even met mijn camera met statief langskomen om wat mooie plaatjes te schieten. Groothoek lenzen doen wonderen! :)

Dire Straits is inderdaad wel zalig ja!
Links: Topic -/- Tracks -/- </a>

Ottovw

Quote from: mtissink on January 23, 2012, 14:59:25
Ik weet wel een oplossing:
Ik weet niet wanneer ik weer in Nijmegen ben, maar anders kan ik wel even met mijn camera met statief langskomen om wat mooie plaatjes te schieten. Groothoek lenzen doen wonderen! :)

Dire Straits is inderdaad wel zalig ja!

Dat zal geweldig zijn !!

Wampe

Ik ben erg benieuwd naar hoe het nu staat en klinkt.
wellicht een sneak preview foto voor dat mark langskomt?

Anders laat even weten wanneer jullie van plan zijn af te spreken, dan kom ik ook even langswaaien.

Groet,

Willem

Ottovw

Quote from: Wampe on January 23, 2012, 20:04:59
Ik ben erg benieuwd naar hoe het nu staat en klinkt.
wellicht een sneak preview foto voor dat mark langskomt?

Anders laat even weten wanneer jullie van plan zijn af te spreken, dan kom ik ook even langswaaien.

Groet,

Willem

Je hoort van mij !


B.

Wat een top ruimte man. Daar kun je heerlijk filmpjes kijken 8)