Chamber of Dreams - nu met 3D-audio!

Started by HTip, May 29, 2007, 22:36:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 12 Guests are viewing this topic.

HTip

Quote from: Marco66 on March 16, 2022, 16:37:21
Even kleine indruk voor jou wat we bereikt hebben vanaf verhuizing in 2019 tot nu.
Verder nog veel apparatuur wisselingen gehad.

Begin:



Nu:




Scheelt me ook leeswerk, maar ik was in jouw topic begonnen met lezen :) Leuk dat je de voorletters van jullie beiden in de naam van de ruimte hebt laten terugkomen en dan ook nog eens een M&M-display erbij maakt het af :clapping:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

#17551
Ondanks dat ik na de bolletjes aan het plafond niets meer heb veranderd aan de set, heeft de ruimte nog wel een upgrade gehad. In 2020 hebben we een warmtepomp laten installeren en omdat we toen toch bezig waren hebben we ook een binnenunit in de HT laten plaatsen. Natuurlijk een zwarte, zodat die niet al te veel opvalt.

Ik heb wel een paar foto's gemaakt, maar veel zie je er niet van als je niet weet waar je moet kijken. De foto van de voorbereiding is onmiskenbaar :D

Zoekplaatje :D


Hij hangt rechtsboven in de hoek...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Valkyrie

#17552
Erg netjes die warmtepomp zo. :thumbs-up: zo te zien is het een Daikin?
Gebruik je hem als inverter, dus ook verwarmen?

Zelf heb ik ook gekozen voor een zwarte versie. :)
https://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=83868.msg3415043#msg3415043
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

skyfox

Quote from: HTip on March 16, 2022, 19:02:27
Gaan we zeker doen. Je staat al een eeuwigheid op de wachtlijst. En als je dan toch hier bent, mag je ook nieuwe foto's maken. Tenminste als ik me goed herinner ben jij aardig begaan met een fotocamera 8) Tijdens jouw verslag stond je ook met een DSLR in je avatar :)

Ik heb net even jouw ruimte bekeken. Ziet er erg gezellig uit en met het leuk geschreven verslag van Pascal heb ik een aardige indruk gekregen. Knap dat je dat in een kleine ruimte hebt kunnen bereiken. Little Cinema slaat dan denk ik meer op de grootte van de ruimte dan op de bubbel :clapping:

Och, m'n fotografiedagen, mooie tijd. Ik heb nog wel een fijne camera, maar beoefen het fotograferen eigenlijk nog maar weinig. Nou ja, vnl foto's van de kids gemaakt met m'n telefoon. Neemt niet weg dat ik best een reportage wil maken van je CoD.   :headbanging:

Little slaat inderdaad op de m2. Dankzij de akoestische aanpassingen is de bubbel mooi rond en redelijk groot. Het zou nog mooier zijn wanneer ik een setje Monitor Audio Gold 4g FX (bipool) speakers kan vinden, en wellicht de hoogtelaag ook voorzie van MA Gold 4g speakers. Maar goed, das best een prijzige hobby, dus ik laat dat voorlopig zoals het is. Die bipool hou ik nog steeds m'n horen en ogen voor gespitst. Maar zoals het nu is ben ik al erg tevreden en kriebelt het maar weinig om te upgraden.

Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

HTip

Quote from: Valkyrie on March 17, 2022, 07:56:47
Erg netjes die warmtepomp zo. :thumbs-up: zo te zien is het een Daikin?
Gebruik je hem als inverter, dus ook verwarmen?

Zelf heb ik ook gekozen voor een zwarte versie. :)
https://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=83868.msg3415043#msg3415043
Het is een Mitsubishi. Wist het niet, maar zij zijn wereldmarktleider op klimaatsystemen. De buitenunit heeft inderdaad een inverter, waardoor hij zowel kan verwarmen als koelen, alleen niet tegelijk in verschillende ruimten. We hebben een buitenunit met 3 binnenunits, waarvan 1 dus voor de HT.

Ongelooflijk hoe snel de ruimte op temperatuur is. Binnen een kwartier na aanzetten is de gewenste temperatuur bereikt. Voorheen moest ik een uur van tevoren de bijzetkachel aanzetten. Nu is het via de telefoon de unit aanzetten. Techniek staat voor niets :thumbs-up:

Dit van jou ziet er ook mooi geïntegreerd uit.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Quote from: skyfox on March 17, 2022, 11:55:43
Och, m'n fotografiedagen, mooie tijd. Ik heb nog wel een fijne camera, maar beoefen het fotograferen eigenlijk nog maar weinig. Nou ja, vnl foto's van de kids gemaakt met m'n telefoon. Neemt niet weg dat ik best een reportage wil maken van je CoD.   :headbanging:
Was ook maar een idee. Ik heb een redelijke DSLR, maar tegenwoordig gebruik ik die ook bijna niet meer. De telefoon maakt akelig mooie foto's en die heb je altijd bij de hand. Alleen in de CoD is te weinig licht en dan heb je echt een DSLR nodig.

Quote
Little slaat inderdaad op de m2. Dankzij de akoestische aanpassingen is de bubbel mooi rond en redelijk groot. Het zou nog mooier zijn wanneer ik een setje Monitor Audio Gold 4g FX (bipool) speakers kan vinden, en wellicht de hoogtelaag ook voorzie van MA Gold 4g speakers. Maar goed, das best een prijzige hobby, dus ik laat dat voorlopig zoals het is. Die bipool hou ik nog steeds m'n horen en ogen voor gespitst. Maar zoals het nu is ben ik al erg tevreden en kriebelt het maar weinig om te upgraden.
Dat is het leuke van onze hobby. De weg naar het optimale binnen het budget. En als je dat dan hebt bereikt dan geeft dat extra voldoening. Betekent niet dat je niet geniet van wat je hebt, maar dat je wat om naar uit te kijken. Eerlijk gezegd zou ik niet weten wat ik nu nog zou willen veranderen om de beleving significant te verbeteren.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Valkyrie

Quote from: HTip on March 17, 2022, 17:37:21
Het is een Mitsubishi. Wist het niet, maar zij zijn wereldmarktleider op klimaatsystemen. De buitenunit heeft inderdaad een inverter, waardoor hij zowel kan verwarmen als koelen, alleen niet tegelijk in verschillende ruimten. We hebben een buitenunit met 3 binnenunits, waarvan 1 dus voor de HT.

Ongelooflijk hoe snel de ruimte op temperatuur is. Binnen een kwartier na aanzetten is de gewenste temperatuur bereikt. Voorheen moest ik een uur van tevoren de bijzetkachel aanzetten. Nu is het via de telefoon de unit aanzetten. Techniek staat voor niets :thumbs-up:

Dit van jou ziet er ook mooi geïntegreerd uit.

Dus toch een Mitsubishi! Ik wist ook niet dat zij wereldmarktleider zijn.
Zelf heb ik ook een Mitsubishi Electric multisplit met 1 buitenunit (2F53) en 2 binnenunits (LN35 en LN25). Voor verwarmen heb ik hem nog niet gebruikt, want ik heb ook gewoon nog radiatoren met Tado-knoppen.

Het systeem werkt inderdaad erg goed. :)
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

skyfox

Quote from: HTip on March 17, 2022, 17:42:46
Was ook maar een idee. Ik heb een redelijke DSLR, maar tegenwoordig gebruik ik die ook bijna niet meer. De telefoon maakt akelig mooie foto's en die heb je altijd bij de hand. Alleen in de CoD is te weinig licht en dan heb je echt een DSLR nodig.

Dat is niet helemaal waar. Je hebt tegenwoordig prima statieven voor mobieltjes en ook kan je tegenwoordig het ding helemaal handmatig instellen. Een "bulb" modus om zo lang als je wilt de sluiter open te houden zit er ook gewoon op. En zelfs in camera HDR modi kan je al vinden in de software. In dat opzicht kan je hele mooie foto's maken, ook in het donker, met een phonecam. De beelden zijn hooguit iets ruisiger.

Quote from: HTip on March 17, 2022, 17:42:46
Dat is het leuke van onze hobby. De weg naar het optimale binnen het budget. En als je dat dan hebt bereikt dan geeft dat extra voldoening. Betekent niet dat je niet geniet van wat je hebt, maar dat je wat om naar uit te kijken. Eerlijk gezegd zou ik niet weten wat ik nu nog zou willen veranderen om de beleving significant te verbeteren.

Helemaal mee eens! Het blijft gaaf om op zo weinig ruimte toch een volwaardige cinema beleving te hebben. In jouw ruimte met alle mooie CM verbeterde spullen zie ik ook zo snel geen ruimte voor verbetering. Misschien iets van een Envy of Lumagen om het HDR verhaal mooi(er) weer te geven, maar ik heb geen idee of/hoeveel 4k HDR content je bekijkt. Die 5900 CM lijkt me ook nu nog een prachtige beamer, helemaal met CM mod.
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

HTip

Quote from: Valkyrie on March 18, 2022, 10:32:57
Dus toch een Mitsubishi! Ik wist ook niet dat zij wereldmarktleider zijn.
Zelf heb ik ook een Mitsubishi Electric multisplit met 1 buitenunit (2F53) en 2 binnenunits (LN35 en LN25). Voor verwarmen heb ik hem nog niet gebruikt, want ik heb ook gewoon nog radiatoren met Tado-knoppen.

Het systeem werkt inderdaad erg goed. :)
Ik dacht al te zien dat jij ook een Mitsubishi had. Dat is toch diegene die kan zien waar de mensen zijn en de schoepen zo richten dat degenen geen last hebben van de luchtstroom? Wij hebben de EF50 in de woonkamer en HT en de eenvoudige AP20 voor de slaapkamer. We hebben daar ook de radiator weggehaald. In de slaapkamer is die eigenlijk alleen voor koelen. In de woonkamer en HT gebruiken we de units ook als (bij)verwarming. In combinatie met zonnepanelen op dagen zoals deze betekent dat gratis verwarmen 8)

In de HT kunnen we nu de gaten gaan dichtmaken, maar ze zitten niet in de weg. Het gat waar licht doorheen scheen op het scherm is afgedekt met de binnenunit. Situaties als tijdens de opname van mijn filmpje op Tweakers komen nu niet meer voor. Het was toen 26 graden in de HT :o
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

#17559
Quote from: skyfox on March 18, 2022, 13:56:27
Dat is niet helemaal waar. Je hebt tegenwoordig prima statieven voor mobieltjes en ook kan je tegenwoordig het ding helemaal handmatig instellen. Een "bulb" modus om zo lang als je wilt de sluiter open te houden zit er ook gewoon op. En zelfs in camera HDR modi kan je al vinden in de software. In dat opzicht kan je hele mooie foto's maken, ook in het donker, met een phonecam. De beelden zijn hooguit iets ruisiger.
Heb je gelijk in. Echter de hoeveelheid licht die door een lens van een DSLR komt is zoveel groter dat je op een lagere ISO-waarde kan instellen. Een statief blijft dan trouwens ook noodzakelijk vanwege de sluitertijden. Maar een statief voor mijn telefoon heb ik eerlijk gezegd nog niet aangedacht. Mijn telefoon heeft HDR, dus dat zou inderdaad moeten kunnen.

Quote
Helemaal mee eens! Het blijft gaaf om op zo weinig ruimte toch een volwaardige cinema beleving te hebben. In jouw ruimte met alle mooie CM verbeterde spullen zie ik ook zo snel geen ruimte voor verbetering. Misschien iets van een Envy of Lumagen om het HDR verhaal mooi(er) weer te geven, maar ik heb geen idee of/hoeveel 4k HDR content je bekijkt. Die 5900 CM lijkt me ook nu nog een prachtige beamer, helemaal met CM mod.
Ik kijk op dit moment nog "gewoon" 2k, maar dan met 4k eShift. Door de CM mod is het prima mogelijk om die aan te laten staan. Met de M&G vorige week zaterdag heeft vik nog wat zitten "spelen" met de instellingen en eShift uit was zelfs minder mooi en scherp. De iris staat nu op -11 en ook dat gaf een scherper beeld. We hebben "No time to die" gekeken en dat was echt een genot voor de ogen (én oren) 8)

Natuurlijk zorgt de hele keten, speler, receiver en projector hier een rol in. En daar ligt ook de kracht van onze set. Het hele signaalpad is op elkaar afgestemd.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

denoontje

En van het weekend de f1 in de bios?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Jean Sibelius

Heel herkenbaar Philip vwb zo'n airco. Ideaal om (snel) bij te verwarmen, maar ook prettig dat je zonder zweetdruppels op je voorhoofd in de ruimte kunt vertoeven als het buiten warm is. Lekker blijven genieten :popcorn:
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

denoontje


MLCinema

Ik heb even niet op zitten letten op het forum maar leuk weer wat van je te lezen Philip! Zelf de laatste tijd wat minder actief geweest op het forum.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

HTip

Quote from: Kamdioblitz on April 21, 2022, 14:32:42
Ik heb even niet op zitten letten op het forum maar leuk weer wat van je te lezen Philip! Zelf de laatste tijd wat minder actief geweest op het forum.
Leuk dat je mijn topic weer hebt gevonden. Ik ben de afgelopen tijd weer erg druk geweest en het forum moest daarom weer op een lager pitje. Maar het genieten is er niet minder om. Hoewel, dat geldt op dit moment alleen voor stereo, want in 5.1/9.1 is het wat minder. Tijdens het bezoek van Jeffrey en Viktor in maart constateerden we eigenlijk al dat er iets niet goed was in het sublaag. Met name de output leek achter te blijven. De sub moest harder uitgestuurd worden voor hetzelfde effect.

Afgelopen weken werd dat steeds erger en hoorde ik ook een ruis op de luisterplek. Vele appjes met Viktor uitgewisseld, zelfs tot laat op de avond waaruit weer blijkt hoe belangrijk Viktor het vindt dat zijn klanten/vrienden tevreden zijn en kunnen genieten van optimaal beeld en geluid. Uiteindelijk na veel testen moeten concluderen dat het waarschijnlijk aan de plate amp van de Velodyne DD18 ligt. Ook op subwoofer 2 nog geprobeerd, maar dat kan je in de Denon X7200 niet instellen. Wel 2 subs, maar niet 1 sub op subwoofer 2.

Dus nu is jossie ingeschakeld en mag hij zijn kunsten gaan vertonen op mijn amp. Hij is op dit moment keurig ingepakt en staat klaar voor transport. Deze week gaat hij dus richting jossie voor een revisie, wat hopelijk direct het probleem oplost. Mocht dat niet het geval zijn is de amp in ieder geval wel weer klaar voor de toekomst en kan hij er weer even tegenaan.

Ik heb natuurlijk goed gedocumenteerd waar de kabeltjes en stekkertjes weer terug moeten, maar daar is door Velodyne over nagedacht. Iedere stekker vanuit de sub heeft een ander aantal pinnetjes. En de voeding is goed gemarkeerd. Dus opnieuw inbouwen zou niet al te veel problemen moeten geven.

Het zou ook de voorversterker in de Denon X7200 kunnen zijn, dus deze krijgt een harde reset. Dan moeten natuurlijk wel alle instellingen opnieuw worden gedaan, dus van alle (!) pagina's van de setup een foto gemaakt. Dat waren er best veel en goed om weer eens te doen. Maar voordat we hiermee verder gaan kijken we voorlopig eerst of de sub het probleem veroorzaakt.

Wordt hopelijk spoedig vervolgd...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

anton

Gaat helemaal goed komen Philip !!! Is bij Jossie in de juiste handen  :headbanging:, hele goede ervaringen met hem !

PascalP

Dat krijgt Jos vast wel gefixt, zal niks nieuws zijn bij de Velodyne's ;)
Ik ga er van uit dat ie straks weer lekker staat te knallen en je er weer jaren van kunt genieten  :popcorn:
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

vik

Toch weer een upgrade Philip.  :tounge:

Graag gedaan en bij Jos is hij in goede handen.  ;)
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

skyfox

Sterkte in de ziekenboeg, Philip. Bij dokter Jos is je Velo gelukkig in goede handen!
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

HTip

Jullie hebben niets teveel gezegd. Gisteren heb ik de versterker opgestuurd, vanmorgen bij Jossie bezorgd en vanmiddag kreeg ik een berichtje of hij de trigger-ingang ook moest testen. Met foto's van de patiënt. Zag er niet goed uit. Dus ik vroeg of het nog gerepareerd kon worden. Waarop jossie antwoordde dat hij al klaar was :blink:

Alle SMD-caps zijn vervangen en ook nog iets gerepareerd aan het board. Diagnoserapport in de mail en een bericht van PostNL dat hij zaterdag bezorgd wordt. :pompom:

Binnen een dag gerepareerd, gereviseerd en weer verstuurd. Dikke pluim voor jossie :worship: :clapping:

Kan niet wachten om de versterker weer in te bouwen :thumbs-up:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

skyfox

Als forumwizard Jos het niet kan fixen, dan is het niet te fixen. Hij kan de Velo modules wel dromen inmiddels, denk ik. Vijf of zes jaar geleden is mijn dd10 module gerepareerd, speelt nog als een nieuwe [emoji2]
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

HTip

Quote from: skyfox on June 16, 2022, 20:32:09
Als forumwizard Jos het niet kan fixen, dan is het niet te fixen. Hij kan de Velo modules wel dromen inmiddels, denk ik. Vijf of zes jaar geleden is mijn dd10 module gerepareerd, speelt nog als een nieuwe [emoji2]
Klinkt goed! Hoop dat ik dat straks ook kan zeggen over mijn DD18. Binnenkort weer sublaag in de CoD O0
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Foto's van de patiënt. De rood gemarkeerde SMD-caps waren compleet gaar.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

O ja, en natuurlijk het rapport...

Uitgevoerde werkzaamheden:
DD18 sr nr. **********
* Preprint recap
* Eindtrap ok, standby voeding ok
* Trigger functie ok
* Auto on/off ok
* Power ok, freq curve ok

Kortom weer helemaal ok en ready to rock :headbanging:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive