Chamber of Dreams - nu met 3D-audio!

Started by HTip, May 29, 2007, 22:36:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Madhouse

Quote from: Martijn90 on October  4, 2011, 22:24:04
Ik heb net zelf de PS3 uit frustratie uit gezet, F1 op Monaco is niks voor mij, met die korte bochtjes en die uitnodigende vangrails ;D

Met F1 2010 was dit al lastig, met F1 2011 is dit nog moeilijker! Maar ik heb inmiddels mijn eerste WK titel al weer binnen.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Quote from: Madhouse on October  6, 2011, 08:26:57
Met F1 2010 was dit al lastig, met F1 2011 is dit nog moeilijker! Maar ik heb inmiddels mijn eerste WK titel al weer binnen.
Daar heb je lang over gedaan :D Hoeveel uren heb je dan al wel niet gespeeld sinds 23-9 :o
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Quote from: HTip on October  6, 2011, 09:07:25
Daar heb je lang over gedaan :D Hoeveel uren heb je dan al wel niet gespeeld sinds 23-9 :o

Heb niet iedere avond/weekend gespeelt maar heb er aardig wat uurtjes in zitten al (gemiddeld een uur per GP, dus tel maar uit). Vind F1 2011 wel een stuk leuker dan 2010, voelt veel realistischer aan en een fout word eigenlijk meteen afgestraft, zoals dat hoort).
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Martijnst1990

Quote from: Madhouse on October  6, 2011, 09:21:33
Heb niet iedere avond/weekend gespeelt maar heb er aardig wat uurtjes in zitten al (gemiddeld een uur per GP, dus tel maar uit). Vind F1 2011 wel een stuk leuker dan 2010, voelt veel realistischer aan en een fout word eigenlijk meteen afgestraft, zoals dat hoort).
Ik vind hem ook een stuk lekkerder spelen. Om eerlijk te zijn ben ik helemaal niet echt een F1 fan, maar vind de game gewoon leuk om te doen. Heb hem daarom ook niet te moeilijk staan en ik zal ook niet echt netjes inhalen ;D Maar ik vind vooral het corrigeren een stuk beter, als je hem nu voelt glijden, kan je hem vaak nog recht trekken. Met 2010 stond ik gelijk achterstevoren.

Verder ontopic maar weer :D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Madhouse

Quote from: Martijn90 on October  6, 2011, 09:38:35
Ik vind hem ook een stuk lekkerder spelen. Om eerlijk te zijn ben ik helemaal niet echt een F1 fan, maar vind de game gewoon leuk om te doen. Heb hem daarom ook niet te moeilijk staan en ik zal ook niet echt netjes inhalen ;D Maar ik vind vooral het corrigeren een stuk beter, als je hem nu voelt glijden, kan je hem vaak nog recht trekken. Met 2010 stond ik gelijk achterstevoren.

Klopt idd wat je zegt, corrigeren is veel beter. En de Safetycar (die ik nog niet heb gehad) is ook een aanwinst. Ik heb hem wel moeilijk staan en haal wel netjes in, ik vind die gevechten juist het gaafst!

Quote from: Martijn90 on October  6, 2011, 09:38:35
Verder ontopic maar weer :D

Idd, zal er ff een apart topic voor openen  :D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

denoontje


HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Quote from: treky22 on October  5, 2011, 19:32:13
Hahaha jullie hebben er zin in  :pompom:
Het is echt zo'n supergave "Chamber"  :headbanging:
Thanks! En dat je "mijn" timer gebruikt is je vergeven :D

Quote from: frank2 on October  5, 2011, 19:38:42
Vooral het verschil is groot, je gaat naar beneden, kale betonnen muren, galm, drempel over beetje donker, deur open en opeens is alle galm weg, zachte verlichting, uitnodigende rode stoelen, warmte.

en dan als het licht uitgaat, binnen 10 seconden zit je IN de film, giga, groots, adembenemend. Ik hoop dat er geen droevige films vertoond worden, want je zit dan meteen te janken....  kortom: het is een belevenis....
Mooi beschreven Frank! Ik ben benieuwd of iedereen zondag dezelfde beleving heeft...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

RonG

Quote from: HTip on October  7, 2011, 07:56:38
Mooi beschreven Frank! Ik ben benieuwd of iedereen zondag dezelfde beleving heeft...

Ik weet zeker dat dit zo zal zijn ;D

Martijnst1990

Dat weet ik eigenlijk ook wel zeker ;D

Om er hier even op terug te komen, ik wil zondag de BD van Transformers 2 wel meenemen, zit ook wel wat leuk demo materiaal op en misschien zie je gelijk wat je ongeveer van de film vind ;)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

high-q

Quote from: Martijn90 on October  7, 2011, 13:46:36
Dat weet ik eigenlijk ook wel zeker ;D

Om er hier even op terug te komen, ik wil zondag de BD van Transformers 2 wel meenemen, zit ook wel wat leuk demo materiaal op en misschien zie je gelijk wat je ongeveer van de film vind ;)


Goed idee van je! De intro en openingscene zeggen al heel veel over het geluid in de film. Aangezien je de scenes kent, kun je alvast aangeven waar je op moet letten.

Have fun!  ;D
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Softpower

Zojuist de pm le gehoord! Top! Je wordt er vrolijk van Philip!!! Ik denk een erg goede keuze! En hij is ook nog erg mooi!

Overigens is ie gewoon al 3 weken in NL leverbaar en uitgeleverd volgens mijn dealer dan....
Classe Audio CA-5100, CA-2200, SSP-800, CDP-300
B&W 805d (F), CMC (C), CM1 (R), PV1 (alles in wit)
Marantz UD7006, Rotel RC1070, Control4 HC300, Synology DS710+, DS207+, Axis 215PTZe
Audioquest Carbon/Chocolate (HDMI), King Cobra (XLR), Rocket 88 (LS, F/C), Type4 (LS R)
Pana 42VT30E

H&C Hifi

Quote from: Softpower on October  7, 2011, 16:58:25
Zojuist de pm le gehoord! Top! Je wordt er vrolijk van Philip!!! Ik denk een erg goede keuze! En hij is ook nog erg mooi!

Overigens is ie gewoon al 3 weken in NL leverbaar en uitgeleverd volgens mijn dealer dan....



WIE EN WAAR DAN ??? Volgens mij vertegenwoordiger is dat echt onmogelijk.... !!

Ik ben benieuwd.

Mvg,

Marcel
Home&car Hifi

H&C Hifi

Kan ik er gelijk achteraan gaan namelijk... hij had me verzekerd dat ik bij de 1e leveringen van Nederland zou zitten
De SA-15 LE heb ik al wel geleverd gekregen maar de PM-LE laat maar op zich wachten...

Laat me even in een PM weten welke zaak hem heeft staan, kan ik meteen gerichte vragen stellen als ik mijn vertegenwoordiger bel.
Dit vind ik namelijk niet tof als het echt zo zou zijn... :devil:

Mvg,

Marcel
Home&Car Hifi

HTip

Quote from: RonG on October  7, 2011, 12:39:42
Ik weet zeker dat dit zo zal zijn ;D
Thanks Ron! Ondanks dat de kennismaking met mijn HT maar kort was? De volgende M&G mag je wat langer blijven :D

Quote from: Martijn90 on October  7, 2011, 13:46:36
Dat weet ik eigenlijk ook wel zeker ;D
Dat hoop je ;D

Quote
Om er hier even op terug te komen, ik wil zondag de BD van Transformers 2 wel meenemen, zit ook wel wat leuk demo materiaal op en misschien zie je gelijk wat je ongeveer van de film vind ;)
Mag je zeker meenemen. Heb inderdaad gelezen dat het beeld en geluid super moet zijn.

Quote from: high-q on October  7, 2011, 13:59:45
Goed idee van je! De intro en openingscene zeggen al heel veel over het geluid in de film. Aangezien je de scenes kent, kun je alvast aangeven waar je op moet letten.

Have fun!  ;D
Nu maak je me toch nieuwsgierig :D Maar zondag weet ik waar je het over hebt... :popcorn:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Softpower

Quote from: HcHifi.nl on October  7, 2011, 17:14:03


WIE EN WAAR DAN ??? Volgens mij vertegenwoordiger is dat echt onmogelijk.... !!

Ik ben benieuwd.

Mvg,

Marcel
Home&car Hifi

Remkes beeld en geluid
Classe Audio CA-5100, CA-2200, SSP-800, CDP-300
B&W 805d (F), CMC (C), CM1 (R), PV1 (alles in wit)
Marantz UD7006, Rotel RC1070, Control4 HC300, Synology DS710+, DS207+, Axis 215PTZe
Audioquest Carbon/Chocolate (HDMI), King Cobra (XLR), Rocket 88 (LS, F/C), Type4 (LS R)
Pana 42VT30E

HTip

Quote from: Softpower on October  7, 2011, 16:58:25
Zojuist de pm le gehoord! Top! Je wordt er vrolijk van Philip!!! Ik denk een erg goede keuze! En hij is ook nog erg mooi!
Dat is mooi. Ik heb de LE eigenlijk blind besteld. Puur op de berichten afgegaan en natuurlijk de al goede sound van de "gewone" PM15S2.

Quote
Overigens is ie gewoon al 3 weken in NL leverbaar en uitgeleverd volgens mijn dealer dan....
Quote from: HcHifi.nl on October  7, 2011, 17:14:03


WIE EN WAAR DAN ??? Volgens mij vertegenwoordiger is dat echt onmogelijk.... !!

Ik ben benieuwd.
Quote from: HcHifi.nl on October  7, 2011, 17:16:11
Kan ik er gelijk achteraan gaan namelijk... hij had me verzekerd dat ik bij de 1e leveringen van Nederland zou zitten
De SA-15 LE heb ik al wel geleverd gekregen maar de PM-LE laat maar op zich wachten...

Laat me even in een PM weten welke zaak hem heeft staan, kan ik meteen gerichte vragen stellen als ik mijn vertegenwoordiger bel.
Dit vind ik namelijk niet tof als het echt zo zou zijn... :devil:
Dat zou inderdaad niet netjes zijn van jouw vertegenwoordiger. Maar ik heb op andere sites gezien dat de LE leverbaar is vanaf oktober. Wanneer in oktober staat er niet bij :unsure: ;)

Marcel, bedankt alvast voor het navragen!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

H&C Hifi

Quote from: HTip on October  7, 2011, 18:12:07
Dat is mooi. Ik heb de LE eigenlijk blind besteld. Puur op de berichten afgegaan en natuurlijk de al goede sound van de "gewone" PM15S2.
Dat zou inderdaad niet netjes zijn van jouw vertegenwoordiger. Maar ik heb op andere sites gezien dat de LE leverbaar is vanaf oktober. Wanneer in oktober staat er niet bij :unsure: ;)

Marcel, bedankt alvast voor het navragen!


En de aap is uit de mouw, Remkens heeft een Marantz PM-KI Pearl staan met de SA-15S2 LE....
Lijkt er inderdaad verdacht veel op ;)
Te bestellen zijn ze idd, alleen ze worden nog niet uitgeleverd...

Mvg,

Marcel
Home&Car Hifi


Martijnst1990

Quote from: HTip on October  7, 2011, 17:39:02

Dat hoop je ;D
Mag je zeker meenemen. Heb inderdaad gelezen dat het beeld en geluid super moet zijn.
Nu maak je me toch nieuwsgierig :D Maar zondag weet ik waar je het over hebt... :popcorn:
Heb hem net nog eens opnieuw ervaren, nu met mijn goed afgestelde sub en het blijft toch een geweldige begin scene, en ook later in de film. Heb hem nu dus goed in me opgenomen voor zondag :P Trouwens Philip, Saving Private Ryan en Band of Brothers heeft ook ontzettend goed geluid, maar als jij (en natuurlijk Ralph, Mark en Thuur ;)) bij voorbaat al niks met oorlogsfilms hebt (meen ik eens gelezen te hebben) laat ik hem gewoon thuis hoor.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

HTip

Quote from: HcHifi.nl on October  7, 2011, 18:19:20

En de aap is uit de mouw, Remkens heeft een Marantz PM-KI Pearl staan met de SA-15S2 LE....
Lijkt er inderdaad verdacht veel op ;)
Te bestellen zijn ze idd, alleen ze worden nog niet uitgeleverd...

Mvg,

Marcel
Home&Car Hifi



Da's snel! :o Die lijken inderdaad als 2 druppels water op elkaar. Het verschil zit 'm in een paar knopjes en een batch. Maar het zal wel anders klinken ;)

Ik wacht gewoon geduldig af...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Quote from: Martijn90 on October  7, 2011, 18:29:55
Heb hem net nog eens opnieuw ervaren, nu met mijn goed afgestelde sub en het blijft toch een geweldige begin scene, en ook later in de film. Heb hem nu dus goed in me opgenomen voor zondag :P
Dan heb je een heel goed audiogeheugen ;) Ben benieuwd hoe je de scene hier ervaart...

Quote
Trouwens Philip, Saving Private Ryan en Band of Brothers heeft ook ontzettend goed geluid, maar als jij (en natuurlijk Ralph, Mark en Thuur ;)) bij voorbaat al niks met oorlogsfilms hebt (meen ik eens gelezen te hebben) laat ik hem gewoon thuis hoor.
Ik heb het niet zo op oorlogsfilms inderdaad, maar BoB heb ik een keer bij een M&G gekregen. Ik moet bekennen dat nog geen 1 schijfje in de BD-speler is geweest :blush: Ik denk zelfs dat de case nog in de seal zit...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

skoebiedoe

Pertang beachscene in saving Ryan......veel surround effect en de kogels vliegen letterlijk door de kamer en uwe sub zal ook zijn best moeten doen. ;)

HTip

Quote from: skoebiedoe on October  7, 2011, 19:33:43
Pertang beachscene in saving Ryan......veel surround effect en de kogels vliegen letterlijk door de kamer en uwe sub zal ook zijn best moeten doen. ;)
Is dat de landing op Normandië? Bij die heb je nl. best een stevige maag nodig. Ik heb in Pearl Harbor de ontploffing van de Arizona in de aanbieding. Is ook wel aardig ;)

De trein in Unstoppable is ook een leuke subworkout, plus nog een hele hoop andere :headbanging:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive