zo kan het ook

Started by Dru, October 7, 2005, 18:59:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dru

home cinema

Ziet er wel leuk uit dit, maar €100000...   ::)

Durk

hier was al een topic over..
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

OscarTango

blaaah...wat een "kakker" zeg...  >:D en dat haar  ::)
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

molle

En lelijk ook  :P Die HT he. De opschepper ::)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

Sjors

Quote from: molle on October  8, 2005, 11:13:30
En lelijk ook  :P Die HT he. De opschepper ::)


Niet jaloers worden hé Sven  ;D ;)



Ik zag Lexicon staan  8)




Groet, Sjors

jantje112

Daar komt bij dat ik ook wel van mening ben dat hier Forumers zijn waar de HT deze waardes overschrijdt..

molle

Quote from: Sjors on October  8, 2005, 11:14:17

Niet jaloers worden hé Sven  ;D ;)



Ik zag Lexicon staan  8)




Groet, Sjors

Lexicon vind ik  O0 Het interieur vind ik niet mooi en zeker zijn manier van doen vind ik :P
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

reza

Ik weet ook niet waar die 100.000 gebleven is ??? ziet er heel mooi uit, maar als je mij een 100.000 euro geeft dan heb ik zeker te weten een mooiere HT ;D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

jowi

#8
Als die Barco nieuw gekocht is kom je al een heel eind richting de 100.000.... is dat een Cine9? :o Die apparatuur is ook vast niet gratis. Al denk ik dat deze meneer graag overdrijft dus die prijs neem ik met een heel grote korrel zout... Maar voor de rest is het een afzichtelijk lelijk gedrocht. Dat kunnen wij hier met z'n allen 10x beter ;D

En zo te zien vind die arrogante kakker zichzelf nog het meest geslaagde onderdeel van het theater... wat een kwal zeg.

Durk

een creston ab/besturing is ook niet gratis.
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

Jimmy Conway

Hé, die man, die lijkt..... een beetje op..... mij.....  ;D


(NOT)

molle

Quote from: Jimmy Conway on October  8, 2005, 15:01:26
Hé, die man, die lijkt..... een beetje op..... mij.....  ;D


(NOT)

Whoehaa, meen je dat ??? Dan krijg ik een heel ander zicht van jou ;) ;D
Zat altijd met die avatar in men hoofd >:D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

Sjors

Quote from: molle on October  8, 2005, 14:12:13
Lexicon vind ik  O0 Het interieur vind ik niet mooi en zeker zijn manier van doen vind ik :P



Was ook een geintje  :) vandaar de  ;)

Jimmy Conway

Quote from: molle on October  8, 2005, 17:54:37
Whoehaa, meen je dat ??? Dan krijg ik een heel ander zicht van jou ;) ;D
Zat altijd met die avatar in men hoofd >:D

Ik zal het laatste regeltje (de kleine letters) even herhalen  ;D

NOT

Als je HT klaar is wil ik best mezelf eens laten zien aan je  ;D
Met jouw toestemming natuurlijk.

Groeten,
Niels.

Wijx wondere wereld

Ik vind haar best mooi, ze is ook alweer een dagje ouder.
Versterking: Gryphon Attila
Bron: Benchmark dac 3B
Luidsprekers: Milestones
Bekabeling: XTC (Henno Appel) en Pink Faun

Guido

100.000 euro is idd een grote vraag. Hoewel er veel geld gaat zitten in de details natuurlijk.
ik had iig niet van die afzichtelijk lelijke bioscoopstoelen in zo'n ruimte gezet, maar een erg lekkere ligbank oid.

-Freek-

Quote from: jowi on October  8, 2005, 14:27:03
Als die Barco nieuw gekocht is kom je al een heel eind richting de 100.000.... is dat een Cine9? :o Die apparatuur is ook vast niet gratis. Al denk ik dat deze meneer graag overdrijft dus die prijs neem ik met een heel grote korrel zout... Maar voor de rest is het een afzichtelijk lelijk gedrocht. Dat kunnen wij hier met z'n allen 10x beter ;D
Is die barco echt zo duur (kheb er geen verstand van:))?

Heeft iemand eigenlijk kunnen zien wat voor speakers hij had staan?

Als ik trouwens 100.000 euro zou kunnen/mogen uitgeven aan een HT had er echt wel wat mooiers gestaan. Het ziet er opzich wel aardig uit, maar toch... De mensen hier kunnen het beter O0

Frank.V

je hebt helemala gelijk O0

jowi

Een Cine 9 kost(te) iets van 50.000 euro dacht ik... vraag ik me nog af waar de rest van die 100.000 is gebleven.

-Freek-

Als ik 100.000 euro mocht uitgeven had ik allang twee van deze staan:


Guido


-Freek-

Een mono-opstelling kan natuurlijk ook ;D. Tuurlijk koop ik er dan 2 ;). Samen 50.000 euro's volgens de site van B&W.

Guido


Starred


jaco

#24
Het wordt al snel duur door de aankleding.
Als je dan in een ruimte goede climaat controle etc plaatst denk ik wel dat je als je het laat maken snel in die richting komt.
Die barco en lexicon spullen lijken wellicht samen er niet te komen, maar wat voor luidsprekers hebben ze staan ?
Wat voor eindversterking ?
Creston kleur snel 10.000 inlcusief programmering en interfaces (licht, gordijnen, airco)

Lijkt het beeld nu 4:3 ? of kijk ik verkeerd ?
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm