zolderkamer nr 80545673234... (Nieuwe plaatjes)

Started by Major_Ton, September 12, 2005, 10:44:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Major_Ton

Langzaam kom ik steeds wat verder... De kamer is eigenlijk zo goed als af, maar halverwege het project waren de batterijen op van de foto camera  :-\ Gelukkig heb ik nog wel een paar plaatjes kunnen schieten om met jullie te delen.


De apparatuur in aangesloten toestand (exclusief de Kenwood Basic M2-A subwoofer amp)


Het zelfgemaakte scherm vlak voordat het opgehangen wordt...


De apparatuur vanaf een andere hoek en de net geschildere bed-delen (eigenbouw)


Andere hoekje van de kamer, met eigen gemaakt bureau.


Spreekt ondertussen voor zich...


Scherm opgehangen!


Ik ben dus al wat verder ondertussen, maar om dat te laten zien zal ik eerste nieuwe batterijen moeten kopen...

MvG,

Sven
Set 1: BlueSound Node N130 - Topping E30-II - Lyngdorf TDAI 1120 - PrimaLuna EVO-200i - JBL 4309 - Supra PLY 3.4S - LG 77G2 - Sony PS5

Set 2: Werk PC - Topping D10s - Wadia PowerDAC Mini - Tannoy S6LCR - VdH CS122 - Sony KD 75XF9005

Sjors

Mooi hoor  8)  jammer dat je cam er mee stopte  :-\



Groet, Sjors

Jean Pierre

#27
Quote from: Sjors on September 26, 2005, 11:58:45
Mooi hoor  8)  jammer dat je cam er mee stopte  :-\



Groet, Sjors
Idd anti climax ;)


Zonder grappen: het ziet er al goed uit hoor!

reza

Een hele mooi kamer, ik vind het alleen jammer dat je je bed er in zet ::) ;D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Major_Ton

En hier de rest van de foto's...





















Gr. Sven
Set 1: BlueSound Node N130 - Topping E30-II - Lyngdorf TDAI 1120 - PrimaLuna EVO-200i - JBL 4309 - Supra PLY 3.4S - LG 77G2 - Sony PS5

Set 2: Werk PC - Topping D10s - Wadia PowerDAC Mini - Tannoy S6LCR - VdH CS122 - Sony KD 75XF9005

Xander

Complimenten voor deze mooie zolder!
Ook leuke foto's...

Xander
Full HD, Dolby surround HD & Blu-ray:
Panasonic plasma TH-42PZ80
Marantz SR5003 - Marantz DV4003 - Playstation 3
Mordaunt Short 902i avant Atacama Nexus 5 stands REL Quake

reza

zIET ER SUPER UIT  is dat niet Black Hawk Down :P
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

molle

Ziet er heel gezellig uit daar 8)
Men complimenten ;)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

Sjors


RonG

Ik sluit me bij de rest aan, heel mooi. Ik ga denk mijn zolderwanden dezelfde kleuren geven, balken zwart, wanden rood.

gr,

Ron

Summer

Mooie apparatuur. En zeker een mooie bioscoop gemaakt! Je ziet dat er veel aandacht en liefde in zit.

Major_Ton

Dank voor alle positieve reacties!!!

Je doet het weliswaar voor jezelf en eigen plezier, maar met goede kritieken wordt het nog een stukje specialer  8)


Op de bovenstaande foto's is de kamer bijna af. Nog een paar luttele dingen die gedaan moeten worden om het geheel af te maken, zoals de antenne kabel inkorten en zwart maken, nog de plank voor de DVD's onder het scherm aan de muur hangen en noem maar op...

Helaas heeft mijn TW10H last van het "ik wil de lamp niet herkennen en dus niet opstarten" syndroom, dus ben ik em binnekort weer minimaal 2 weken kwijt  :'(
Maargoed als dat weer verholpen is zijn alle kinderziektes wel uit de kamer mag ik hopen!

Gr.

Sven
Set 1: BlueSound Node N130 - Topping E30-II - Lyngdorf TDAI 1120 - PrimaLuna EVO-200i - JBL 4309 - Supra PLY 3.4S - LG 77G2 - Sony PS5

Set 2: Werk PC - Topping D10s - Wadia PowerDAC Mini - Tannoy S6LCR - VdH CS122 - Sony KD 75XF9005

Gijs82

Ziet er chill uit hoor  8)!
Zo'n zolder past mij ook wel :D!

Marantz SR7008 - Sony UBP-X800 - Sony PS5 - B&W CM serie - JVC X500 - Klipsch R-115SW

Mijn HomeCinema

Major_Ton

Quote from: Gijs82 on September 28, 2005, 14:33:59
Ziet er chill uit hoor  8)!
Zo'n zolder past mij ook wel :D!


Je bent toch ook al aardig onderweg? We weten in ieder geval van elkaar waar we naar kijken en dat is voor HT het belangrijkste vind ik. En qua kamer styling kan je het op de afmetingen na, zo gek maken als je zelf wilt!

Maargoed, als 20 jarige student heb ik er wel even genoeg ingepompt  O0 Nu is het tijd voor genieten!!! Doe ik alweer een aantal dagen, vandaar mijn afwezigheid hier de afgelopen tijd ;)  ;D  ;D


Volgende upgrade project wordt toch een betere projector. Sparen voor een DLP of CRT dus!!! En tot die tijd... Heb ik eigenlijk niets te klagen!


Gr. Sven
Set 1: BlueSound Node N130 - Topping E30-II - Lyngdorf TDAI 1120 - PrimaLuna EVO-200i - JBL 4309 - Supra PLY 3.4S - LG 77G2 - Sony PS5

Set 2: Werk PC - Topping D10s - Wadia PowerDAC Mini - Tannoy S6LCR - VdH CS122 - Sony KD 75XF9005

-Freek-

Mooi hoor! Hoe groot is je scherm eigenlijk?

-Freek-

Mooi hoor! Hoe groot is je scherm eigenlijk?

Major_Ton

Hoi!

Scherm diagonaal is 196 Cm.

Gr. Sven
Set 1: BlueSound Node N130 - Topping E30-II - Lyngdorf TDAI 1120 - PrimaLuna EVO-200i - JBL 4309 - Supra PLY 3.4S - LG 77G2 - Sony PS5

Set 2: Werk PC - Topping D10s - Wadia PowerDAC Mini - Tannoy S6LCR - VdH CS122 - Sony KD 75XF9005

Jean Pierre


Rappie

Nette zolder idd, je kijkpositie is nu vanaf je bed dus ? Omdat je bank niet echt praktisch staat t.o.v. het scherm.

Maar idd, genieten van HT gaat boven forumbezoek ;D
Eigenaar van Paulthé

Daklem

Quote from: Rappie on October  7, 2005, 18:02:26
Nette zolder idd, je kijkpositie is nu vanaf je bed dus ?

Voordeel is dat je met je meid ook niet hoeft te verhuizen  ;D

je bent HT Freak of je bent het niet  O0

Magura

#45
Mooie set en een gezellige kamer!
De verlichting achter je scherm is ook  8)

Arcam AVR450 - Audiophonics LPA-S400ET - Arcam CD23T - Auralic Aries Mini - B&W N804 - B&W CMC/M1- Dali sub E9F - Vero 4K+ - Atlas Hyper 3.5 - Audioquest

bnx

Quote from: Major_Ton on September 28, 2005, 11:06:57
Helaas heeft mijn TW10H last van het "ik wil de lamp niet herkennen en dus niet opstarten" syndroom, dus ben ik em binnekort weer minimaal 2 weken kwijt  :'(
Maargoed als dat weer verholpen is zijn alle kinderziektes wel uit de kamer mag ik hopen!

Gr.

Sven

Had ik ook; is een zéér bekend probleem met de lamp-balast... Na 3 weken Epson vakantie voor Mr. Beamert was ie weer perfect gerepareerd terug!
HUISKAMER | Marantz SR8500  | 2x Mordaunt-Short Mezzo 8  | Genie 404 center |  2x Genie 402 surround | MS 409W subwoofer  |  Pana 55VT50 | Sennheiser HD515 |
BIOS-ZOLDER  |  Marantz SR7500  |  2x Mordaunt-Short 908i  |  905i center  |  2x 902i surround  |  Buttkickers |  Epson TW-2900

Major_Ton

Het is alweer ruim een jaar terug, dat mijn kamer met de komst van een beamer behoorlijk is veranderd zoals zichtbaar op de foto's in de hier voorgaande posts.
Ondertussen zijn er alweer een aantal dingen veranderd en nu was de apparatuur aan de beurt.
Als eerste ging de Vincent SV-236 er uit. Daarbij zat ik ook meteen zonder subwoofer, want de daarvoor gebruikte Kenwood Basic M2A eindverster, moest weer mijn main speakers aan gaan sturen. Geen schande, want de Kenwood einsversterker klonk in combinatie met de Denon AVR-2801 als voorversterker gewoon beter dan de Vincent. Raar, maar waar...
Vervolgens wilde ik toch weer een subwoofer hebben. Ik had nog altijd een Vifa M26WR-09-08 driver liggen en daar heb ik een tweede bij gekocht. De twee drivers zijn terecht gekomen in een 140 liter BR kast afgestemt op 21 Hz. Vervolgens heb ik een nieuwe Hypex DS 4.0 gekocht om het 'kastje' aan te sturen.
Een weekje later werden ook de Denon AVR-2801 en de Denon DCD-755AR verkocht. Natuurlijk moest daar ook weer wat voor terugkomen en wel in de vorm van een nieuwe Denon AVR-2805 en een Kenwood DP-X9010 zwaar gemodificeerde CD loopwerk.
Als laaste heb ik een Denon DVD-2900 aangeschaft omdat ik niet tegen de belabberde progressive beeldkwaliteit kon van mijn Sony DVD-recorder... De recorder blijft wel, omdat hij goed z'n werk doet als TV tuner  ;D

Al met al heb ik de afgelopen maand weer flink de portmonnee op z'n kop gehouden  O0

Foto's volgen nog!
Set 1: BlueSound Node N130 - Topping E30-II - Lyngdorf TDAI 1120 - PrimaLuna EVO-200i - JBL 4309 - Supra PLY 3.4S - LG 77G2 - Sony PS5

Set 2: Werk PC - Topping D10s - Wadia PowerDAC Mini - Tannoy S6LCR - VdH CS122 - Sony KD 75XF9005

dynam1ke

Ben benieuwd!

Ik had deze thread nog niet gezien, maar die pics hierboven vind ik prachtig  :o ;D
Harman/Kardon Bowers&Wilkins Apple Wyrewizard Monster vdHull GLS-Audio Rittal Lapp DIY

blue-eyes

Topic nog niet eerder gezien, maar het lijkt me dat je daar prachtig een film kan kijken. Btw, ook een mooi ontworpen bureau ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey