Jp's Studenten setje.. (update)

Started by Jean Pierre, February 1, 2005, 14:38:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jean Pierre

Oke jongens gisteren de svs opgehaald, echt gruwelijke sub!!!  O0 Meest indrukwekkende scene tot nu toe: The two towers dat de muur van het "kasteel" wordt opgeblazen zowh dat voel je :D Vanmiddag zullen er fotos komen na het afstellen etc

OscarTango

De stroomvoorziening van die SVS subs, is dat 110/60 Volt wisselbaar naar 220/50 Volt ? Het zal wel, maar ik vraag het toch effe...
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

Error323

Quote from: OscarTango on March  9, 2005, 10:53:55
De stroomvoorziening van die SVS subs, is dat 110/60 Volt wisselbaar naar 220/50 Volt ? Het zal wel, maar ik vraag het toch effe...

Als je een SVS sub besteld moet je bij de comment schrijven dat je een 220V versie wilt, zo heeft SVS mij laten weten.
Het zou ook kunnen dat ze dit zelf zien als je een bestelling plaatst die naar europa moet verzonden worden.
BenQ PB6100 | 2 * JBL Northridge E100 (beuk) | HK AVR-630 | 2 * JBL E10 |
SVS 20-39PCi

Jean Pierre

Okej jongens FOTOOSSSS :D


The Authority  8)


Een overzicht  met op de grond een aantal "test" dvd's


Uuh tjah... Veel kabeltjes  ;D


En de xbox kabel die  gister middag nog binnen kwam, klein detail :p ;)

Eerste indruk: Hmmz hij doet ut niet  ::) -> kabeltje er niet goe din  ;D Toen aantal dvd's starwars(podraces) nog paar, ja wel goed he :D Toen LOTR: The two towers -> Wooooooow!!!!!!!!!  :o echt wat een bass als die muur ontploft ongeloofelijk Ik ben helemaal in me nopjes :D:D Vandaag nog wat beter afgesteld, zodat de sub niet meer "aanwezig" is. Het lijkt nu dus alsof alles uit mn tv komt heerlijk!

Morgen of overmorgen interlinks binnen van andere pbuy. Mijn week kan niet meer stuk!

Mvg,

OscarTango

Welke DVd was zo slecht dat je'm achterje meubel gemieterd hebt ?  ;D
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

Jean Pierre

Quote from: OscarTango on March  9, 2005, 14:11:01
Welke DVd was zo slecht dat je'm achterje meubel gemieterd hebt ?  ;D

Lol nee :D is er vast keer achtergevallen ;)

Weet iemand trouwens hoe ik een avatar plaatje doe, want als ik hem selecteer om te uploaden lukt het niet :(

Sjors

Quote from: OscarTango on March  9, 2005, 14:11:01
Welke DVd was zo slecht dat je'm achterje meubel gemieterd hebt ?  ;D

Goed opgelet! ik moest een aantal kerem kijken, kon hem niet ontdeken   ;D

Sjors

Quote from: Jean Pierre on March  9, 2005, 17:45:32
Lol nee :D is er vast keer achtergevallen ;)

Weet iemand trouwens hoe ik een avatar plaatje doe, want als ik hem selecteer om te uploaden lukt het niet :(

wat voor een melding krijg je?

Gefeliciteerd man! echt  8) hoe voelt dat nou om zo'n bom op je kamer te hebben  :D


Jean Pierre

Quote from: Sjors on March  9, 2005, 17:54:07
wat voor een melding krijg je?

Gefeliciteerd man! echt  8) hoe voelt dat nou om zo'n bom op je kamer te hebben  :D

Heeeerlijk Muziek & Film een compleet nieuwe beleving echt waar!!!

ennuh vandaar menno thnx men!

Sjors

Quote from: Jean Pierre on March  9, 2005, 18:02:10
Heeeerlijk Muziek & Film een compleet nieuwe beleving echt waar!!!



:D hoe hoog is i nou in cm ?  :)

Jean Pierre

102 cm :D en diameter van 42  O0

WrineX


Sjors


Jean Pierre

wederom een upgrade: Kabels :D 2 Zilveren DIY interlinks! Straks met goeie cd speler ervaren of het ook verschilt! Als ze afzijn fotos natuurlijk ;)

Jean Pierre


Ingredienten :D




En voilla een interlink, nu de andere nog!! ;)

R

Het mooiste is om af te sluiten met een stukje krimpkous. Dan net een stukje van de connector meepakken. Voor de rest ziet het er goed uit.

Jean Pierre

Quote from: Ruben on March 13, 2005, 21:09:53
Het mooiste is om af te sluiten met een stukje krimpkous. Dan net een stukje van de connector meepakken. Voor de rest ziet het er goed uit.

Klopt, echter heb ik dit nog niet. Misschien dat ik wat bestel en het als nog doe, is niet zo'n probleem geloof ik

R

Nee dat zal nog wel lukken. Aan de pluggen te zien, zal dat niet zo'n probleem zijn.

Sjors

#44
Quote from: Rappie on February  1, 2005, 18:32:13
Ik moet met wh-vanderpost meegaan, je mist echt nog een sub ;D



Dat is nu verleden tijd  :)

Roeland

Nog ff een tip om je sub te testen:
I-robot met Will Smith

greetz

Jean Pierre

Heej die heb ik :D Welke scene doel je dan op? Heb de film nmlk maar "halfjes" gezien :S

Roeland

de wat extremere scene: wanneer de droids met 2 vrachtwagens hem insluiten in de ondergrondse tunnel.
Toen hem ik het volume zachter gezet ;)

greetz

GPO

#48
Quote from: Jean Pierre on March  9, 2005, 14:07:56

....
Toen LOTR: The two towers -> Wooooooow!!!!!!!!!  :o echt wat een bass als die muur ontploft ongeloofelijk Ik ben helemaal in me nopjes :D:D
...

Ja die scene was mij in de bios ook al bij gebleven. Ik riep meteen tegen mijn vriendin: "zooooo, zo'n bas wil ik thuis ook!!"

Ik gebruik zelf ook vaak die scene als demo als er mensen op bezoek zijn en geinterreseerd zijn in mijn 'HT'-set...

Luister je ook muziek met je setup?? zo ja, dan moet echt eens van de band Massive Attack het nummer 'Angel' uittesten. Dat is echt een nummer met een ontzettend brute en diepe beat. Tis een fijne workout voor je sub zeg maar!!!!!!!!

veel plezier!!

GPO
thuis : Epson EH-TW9300 | iVisions Cinema 4K ALR screen 136" | Samsung The Frame 2022 65" | Denon AVR-X7200WA | Denon DBT-1713UD | Dune BD Prime 3.0 | Klipsch RP-280F - Klipsch RP-450C - Klipsch RP-240S - Klipsch R-115SW | miniDSP 2x4 | QNAP TS-231P2 (2x4 TB) | VdHul/Profigold/Hama kabels | Xbox One | Google TV 4K

auto : Kenwood DDX4018DAB | Focal 165 AS

triple_A

Vette sub man :o

Bedenk wel dat ie alleen maar mooier en dieper gaat klinken omdat ie nog ingespeeld moet worden he ;)
mvg, Triple_A