Jp's Studenten setje.. (update)

Gestart door Jean Pierre, februari 1, 2005, 14:38:17

Vorige topic - Volgende topic

Jean Pierre

Citaat van: Daklem op december 26, 2005, 13:48:59
Welke dvd speler heb je gekocht?

Omdat ik het eerst niet te gek wou doen een 4610! Mijn eerst volgende opgrade gaan nu echt rears + center speakers worden.. Dan nieuwe serieuze compo's  8)

Jean Pierre

Vanochtend op gehaald bij ITC!:

De dvd speler uit doos!

Volledig in werking op zn plaats!

ome subtilieco

hey das een mooi dvd speler

en zeker een kleine 8) verbtering ?

R

Mooi ding hoor.. Heeft ie net zo brakke lade als mijn 6500?

Jean Pierre

Citaat van: Ruben op december 27, 2005, 13:30:03
Mooi ding hoor.. Heeft ie net zo brakke lade als mijn 6500?

De lade is niet al te solide, maar gewoon zorgvuldig met het spul om gaan en dan is er niets aan de hand  :)

Tis een alles vreter trouwens! Hij speelt echt alles af, wat bij de dvd spelerS beneden niet speelde, speelt deze wel! En hij speelt oude cd's met .avi en .mpeg filmpjes!

Rielplayer

En hoe bevalt de speler, ben zelf op zoek naar zo iets?

Mooie set trouwens, vooral de svs
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

Moony

Ik zou wel de dvd speler op een apart plankje zetten, ivm. warmte ontwikkeling van de receiver (en ook van de speler zelf).

Jean Pierre

Citaat van: Moony op januari 22, 2006, 20:04:19
Ik zou wel de dvd speler op een apart plankje zetten, ivm. warmte ontwikkeling van de receiver (en ook van de speler zelf).

De speler zelf wordt niet zo heet, hij blokkert echter wel de warmte stroom van de reciever. En daarom staat de dvd speler nu ook al op een eigen plankje  :P

Moony

Jean Pierre

Vandaag nieuwe kleine upgrade binnen gekomen een 10m lange coax kabel van canare om mijn pc te verbinden met de reciever  :D

Jean Pierre

Zo na zo'n 120 dagen van stilte is er toch weer wat gebeurd in mn set! Ik ben verhuisd naar kamers!

Hier een voorlopig plaatje tot alles wat is aangekleed en af is komen er nog een paar!

mikeske

Ziet er lekker ruim uit, veel luister en film plezier in de nieuwe ruimte  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

sr7000

Leuke set. Als ik me niet vergis zijn je fronts toch van Speakers en Co? Deze toch? http://www.speakerenco.nl/foto/scirocco.html

Jean Pierre

Citaat van: sr7000 op augustus 15, 2007, 09:42:34
Leuke set. Als ik me niet vergis zijn je fronts toch van Speakers en Co? Deze toch? http://www.speakerenco.nl/foto/scirocco.html

Dat is juist en tevens correct ;) en ik geniet er nog elke dag van!!

sr7000

Cool! ik meende ze al te herkennen  O0 Klinken erg plezierig  8)

Joris1971

Kijk maar uit dat je geen latex/verf over je spulletjes morst.....  :o ;D