omgebouwde garage

Started by wfkorf, September 12, 2004, 20:42:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

wfkorf

Hier mijn omgeboude garage tot mijn ht.
Hij is nog niet helemaal af maar we kunnen er al lekker filmpjes kijken.
verdere gegevens geef ik volgende weekend nog wel door.

MVG Willem F

bmateijsen

Leuke garage ! 8)

zijn dat echte Sonus Faber stands onder je center... of heb je die gewoon nagemaakt..

Groet Bjorn

J.A.F._Doorhof

Hi Willem,
Bekende speakers :D.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

wfkorf

Hallo Bjorn

nee hoor ze zijn nagemaakt en zaten onder mijn Octafen en die hangen nu achterin de HT.

Gr  W F

bmateijsen

Ah... ik wilde al gaan zeggen.. als het de echte waren, die zijn niet vreselijk goedkoop... ;)

Wat voor platenspeler staat er boven op je rek??

Groet Bjorn

Jean Pierre

Mooie ht, alleen toch een vraagje! Zijn jullie niet bang dat alles de garage uit geript wordt? Ze hoeven alleen maar wat "research" te doen garage deuren open, bestelbusje ervoor deur open en inlade en weg... Als jullie nu zeggen van, Als ze erin willen komen komen ze toch wel. Jah oke ik geef toe, maar ze komen minder snel op een ht room in de kelder of op 1ste verdieping, dan in garage toch?

Mvg!

garmtz

Mooi hoor! Toch maar de auto verkocht voor de hobby? :D

Erik van Voorst (in memoriam)

Prachtig.. 8)

Moet natuurlijk weer wat zeggen....ik zou de cvtjes nog even wegwerken of een kleurtje geven... ;)
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

Toewan

Quote from: garmtz on September 14, 2004, 15:10:00
Mooi hoor! Toch maar de auto verkocht voor de hobby? :D
Of het gaat elke ochtend ijskrabben worden over een paar maandjes.

Neemt niet weg dat het een hele mooie ruimte is geworden.

wfkorf

Hier nog even mijn setup

Versteker  Yamaha RX-V1000 RDS (gebruik hem alleen als voorversterker)
Eindversterkers 3 Marantz MA 500 monoblokjes voor front speakers en 3 MA 6100 voor rear speakers
DVD Speler Marantz  DV 6400
Platenspeler  JVC QL 7  met een SHURE V15 type 3 Element.
Sateliet ontvanger  Hyundai HSS 820 HCI
Beamer EPSON TW10
Front speakers  HT 7  BAZUIN
Center  HT 7  BAZUIN center
Rear speakers  3 * HT 7 OCTAAF
Sub Woofer is een proef model van 80 L met een 30cm speaker met een HYPEX HS200 versterker
Ik gebruik gewone SUPRA 2.5 boxen kabel en voor de interlinks heb ik PREFER AV 263 met BULIT pluggen.

Willem F

wfkorf

De HT is nog niet helemaal af dus er moet nog wel wat gebeuren maar dat zal nog even duren, ik ben alleen in het weekend thuis en dan heb ik altijd zin om wat te doen.

Ik denk niet dat inbrekers de zonder veel geweld binnen kunnen komen, de deuren zijn goed beveiligt.
En de grote deur word nog geisoleerd en met een plaat afgesloten.

En wat de auto TOEWAN ijskrabben hoeft ook al niet, heb nl een carpord.

mvg  Willem F

Durk

#11
visserman? / vrouw
Mooi HT, ook mooie speakers.
Heb je ze gekocht bij Frank, of ken je de bouwer?

HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

wfkorf

Ja ik ben een getrouwde visserman met alleen tijd in het weekend voor mijn HT.
Maar mijn vrouw mag ook graag een filmpje bekijken dus komt dat mooi uit.
En daar komt nog bij dat ik een van de bouwers ben van de HT7 boxen, dus af en toe gaat daar ook wel wat tijd in zitten.

MVG  Willem F

Danakin

Mooie set joh! Ooit wel eens gedacht aan 7 bazuinen i.p.v. bazuinen en oktaven.

Danakin
Versterking: denon avr-x3600h, emotiva xpa gen3, Blu-ray: Panasonic BD85, Mediaspeler: Nvidia Shield, TV: lg oled, Decoder: Arcadyan van Telfor,
Luidsprekers voor (incl. center): HT7 Bazuinen Luidsprekers achter: HT7 Oktaven, Subwoofer: Klipsch r-112sw (2x), bekabeling: Van den Hul en Monster

Durk

die kwaliteit garagedeuren kent men alleen op de bult  8)
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

wfkorf

7 Bazuinen lijkt mij ook wel leuk maar ik heb een paar modificaties aangebracht in de bazuinen om een evenwichtiger beeld te krijgen.
Ik zit hier nog wat mee te expirimenteren. Maar de klank kleur van de boxen licht  al zeer dicht bij elkaar dat het is allemaal zeer minimaal.
Ik denk dat het beste is gewoon niets te veranderen en de Bazuin en de Oktaaf te laten wat ze zijn, dit geeft voor mij de beste resultaten.
Elke verandering is nog geen verbetering.
Ik ga aankomende week eerst maar eens aan de nieuwe sub werken om deze draai klaar te krijgen voor Frank.

MVG  Willem f

wfkorf

Die garage deuren  moeten nog weggewerkt worden in de toekomst.
maar ik heb niet zoveel tijd dat zal nog wel even duren.

Sjors

Post je wel even een fototje Willem, van je nieuwe schild  ;)